Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (26)Наукові періодичні видання Університету (69)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=увага<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 341
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Мельниченко, О.
    Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 1-10, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідження майбутнього -- міждисциплінарність -- трансдисциплінарність -- футурологія -- футурологія освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу футурології як наукового методу прогнозування майбутнього розвитку суспільства в цілому та освітньої сфери зокрема. Автор надає загальну характеристику футурології, розкриває специфіку дослідження майбутнього та виокремлює методи, які використовують футурологічні дослідження. Підкреслюється той факт, що на відміну від астрології чи утопічних концепцій, футурологія спирається у своїх прогнозах на комплекс методів, що запозичені в інших наукових галузях. У статті підкреслюється значення аналізу подій минулого та сучасного, розроблення альтернативних варіантів розвитку майбутнього суспільства в цілому та освіти зокрема. Автор акцентує увагу на міждисциплінарності та трансдисциплінарності футурологічних досліджень та проводить паралель між футурологію та освітологією як науковими напрямами, що ставлять за мету прогнозування майбутнього суспільного розвитку, визначають його тренди та специфіку. Особлива увага приділяється характеристиці комплексу методів дослідження футурології, які були запозичені в природознавчих науках, зокрема в математиці, фізиці, кібернетиці тощо. У статті виокремлюються тренди і напрями розвитку освіти, які в майбутньому стануть головними орієнтирами якості навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
658.8(075)
З-53


    Земляков, І. С.
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.
Савич, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Щербак, В.
    Козацький реєстр 1638 р. як історичне джерело [Текст] / В. Щербак // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 131-136, DOI 10.28925/2524-0757.2021.217. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
реєстр -- Військо Запорозьке -- структура -- особовий склад -- джерело
Анотація: У статті аналізується козацький реєстр 1638 р. — одне з інформативних джерел історії України ранньомодерної доби, що містить відомості про структуру, особовий та етнічний склад Війська Запорозького напередодні Визвольної війни середини XVII ст. Увага акцентується на принципах формування реєстру, платі за службу його керівному складу й козацьких родинних традиціях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Вишневецька, Л. Г.
    Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта [Текст] / Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 60-64, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- заклад вищої мистецької освіти -- фахова підготовка -- контекстний підхід -- майбутній педагог-музикант
Анотація: У статті розкрито авторський погляд на актуальну нині проблему пошуку способів реалізації нових стратегій розвитку вищої мистецької освіти, що пов’язані з інтеграцією у європейський простір. Автори статті пропонують вирішення цього питання шляхом упровадження контекстного підходу в процес фахової підготовки майбутнього музиканта-педагога. Розкриваючи зміст контекстного підходу увага акцентується на тому, що основною одиницею змісту контекстного навчання є не «частина інформації» чи завдання, що розв’язується за зразком, а проблемна ситуація, яка передбачає включення продуктивного мислення студента. Реалізація контекстного підходу до фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів сприяє розвитку професійних здібностей останніх, допомагає їм об’єктивніше і точніше визначати рівень своєї підготовки, сформованість професійних компетентностей та конкурентоспроможність. Застосування цього підходу визначає не тільки вектор розвитку особистості, а й створює умови для розробки стратегії його вдосконалення та реалізації індивідуальних здібностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
364-7(477)
Г 67


    Горінов, Павло.
    Волонтерська діяльність в Україні: соціально-правове дослідження [Текст] : монографія / П. Горінов, Р. Драпушко ; Державний інститут сімейної та молодіжної політики. - Київ : Державний інститут сімейної та молодіжної політики, 2022. - 240 с. - ISBN 978-617-8086-07-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Волонтерство--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
волонтерство -- соціальна робота -- національна безпека -- державна підтримка -- професійне навчання
Анотація: Актуальність проблематики, що висвітлюється в монографії, пов’язана, насамперед, з недостатністю в сучасній науці досліджень, які б розкривали комплексний характер волонтерської діяльності в Україні в контексті безпекових викликів. Проблеми теоретичного та методологічного обґрунтування дослідження інституту волонтерства та волонтерської діяльності є актуальними як з погляду розбудови Української державності, так і в контексті становлення національної ідентичності. Особливої актуальності монографії надає використання міжнародно-правового досвіду. Проблематика видання має також велике значення в системі науково-методичного забезпечення національної безпеки України. Сама ж волонтерська діяльність досліджується як соціальний феномен і складова соціальної роботи, акцентується увага на підходах до розуміння волонтерської діяльності, класифікації та особливостей здійснення добровільної допомоги. Наукове видання розглядає державно-правові засади волонтерських організацій, міжнародний досвід волонтерства, напрями удосконалення нормативно-правового й інституційного забезпечення такої діяльності в Україні. Видання буде корисним студентам, аспірантам, викладачам закладів вищої освіти, представникам громадських організацій, соціальним, молодіжним працівникам і працівницям, співробітникам органів державного управління та місцевого самоврядування
Дод.точки доступу:
Драпушко, Ростислав
Державний інститут сімейної та молодіжної політики


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.


    Мельниченко, О.
    Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 25-30, DOI 10.28925/2311-2409.2021.363. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- інтелектуальний потенціал -- інтелектуальна культура -- інтелектуальний капітал -- інтелектуальний капітал -- якість освіти
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування інтелектуального потенціалу суспільства завдяки системі вищої освіти та її якості. Автор розглядає чинники, механізми, рівні та етапи формування інтелектуального потенціалу суспільства, а також взаємозв’язок між поняттями інтелектуального потенціалу суспільства та інтелектуальною культурою, інтелектуальним капіталом і науковим капіталом. Окрема увага приділена ролі університетської освіти в процесі формування інтелектуального потенціалу суспільства та забезпеченні якості навчання. Автор аналізує ефективність викладання інтегрованого, міждисциплінарного курсу «Освітологія» для розвитку інтелектуального потенціалу майбутніх фахівців сфери освіти, підкреслює його теоретичне та практичне значення для розуміння сфери освіти у її динамічному розвитку та сприяння формуванню знань про здобутки та суперечності у теорії та практиці функціонування сучасних освітніх систем. Визначається вклад вивчення курсу «Освітологія» в дослідження поняття «інтелектуального потенціалу» як здатності соціальної системи реалізувати свої можливості, а також як характеристики його впливу як чинника створення конкурентоспроможного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
070
К 82


    Кривошея, Григорій Петрович.
    Теорія і практика журналістики [Текст] : навчальний посібник / Г. П. Кривошея. - Київ : Книж. вид-во Нац. авіац. ун-ту, 2007. - 217 с. - ISBN 978-966-598-390-3 : 73.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
жанровапалітра -- інформаційні жанри -- аналітичні жанри -- художньо-публіцистичні жанрир -- соціологія журналістики -- журналістський менеджмент -- управління -- редакційний процес
Анотація: Робота присвячена одній із складових теорії і практики журналістики - творенню журналістського тексту. Увага зосереджена на проблемах журналістських жанрів, методики професіонального аналізу тексту, психолгії написання та сприйняття інформаційно-алітичної продукції.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

8.


    Кисіль, Н.
    Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення [Електронний ресурс] / Н. Кисіль, Й. Малах. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 52-56, DOI 10.28925/2311-2409.2021.357. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- креативність -- творчість -- підприємництво
Анотація: У статті висвітлено актуальні проблеми розвитку креативності й підприємництва вчите- лів музики та їх вирішення. Креативність — це явище, якому приділяється все більша увага. Це універсально застосовна ключова компетенція, під час розвитку якої необхідно враховувати здібності, мотивацію і вплив навколишнього середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Малах, Й.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Іванюк, О.
    Питання розвитку освіти в діяльності Київської міської думи 1906–1910 рр.: за матеріалами періодичних видань [Текст] / О. Іванюк, Я. Мартьянова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 158-166, DOI 10.28925/2524-0757.2021.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Київська міська дума -- гласні -- освіта -- мережа шкіл -- землевідведення
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку освіти Києва на початку ХХ ст. Особлива увага приділена зусиллям гласних міської думи щодо розбудови мережі навчальних закладів і реалізації завдання забезпечення освітніх потреб населення околиць та передмість. Встановлено, що діяльність думи каденції 1906–1910 рр. у царині освіти в основному обмежувалася фінансовими й господарськими справами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мартьянова, Я.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.
378(075)
Н 63


    Ніколаєнко, Станіслав.
    Вища освіта – джерело соціально-економічного і культурного розвитку суспільства [Текст] : підручник / С. Ніколаєнко ; Міністерством освіти і науки України. - Київ : Знання, 2005. - 319с. - ISBN 966-346-019-9 : 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- особливості розвитку системи освіти України -- ресурсне забезпечення вищої освіти -- якість освіти
Анотація: У роботі аналізуються ключові проблеми розвитку системи освіти, підвищення якості професійної підготовки фахівців, законодавчого регулювання розвитку системи вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Особлива увага приділяється міжнародному співробітництву в галузі освіти, інтеграції національної освіти до міжнародного освітянського простору. у.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
159.952
Г 20


    Гарі, Йоган.
    Мистецтво зосереджуватися. Як у нас украли увагу [Текст] : переклад з англійської / Й. Гарі ; перекладач Ю. Кузьменко. - Київ : Лабораторія, 2022. - 296 с. - ISBN 978-617-8053-02-4 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Увага--Концентрація

Кл.слова (ненормовані):
концентрація уваги -- криза уваги -- маніпулятивні технології -- нон-фікшн
Анотація: Наше життя сповнене відволікань. Намагаючись прочитати книжку, ми постійно відволікаємось на смартфон та соцмережі, змушені вкотре перечитувати один і той самий абзац; навчання стає майже нестерпним через неможливість зосередитись на темі; ефективність роботи значно знижується через все нові електронні листи, що вигулькують на моніторі вашого комп’ютера. Врешті, погана увага погіршує наші стосунки із сім’єю та друзями, адже створює враження байдужості, коли ви вкотре забули, про що вам розповідає близька людина. Книжка розкаже, як відновити свою увагу та навчитися жити по-справжньому, зумівши відгородитися від усього неважливого і непотрібного.
Дод.точки доступу:
Кузьменко, Юлія \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Литвинова, Т.
    "Білі плантатори" "білих рабів": дворянство Лівобережної України напередодні Великої реформи [Текст] / Т. Литвинова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 44-57, DOI 10.28925/2524-0757.2021.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Селянська реформа 1861 рік -- дворянство -- кріпосне право -- емансипація -- Лівобережна Україна -- Російська імперія
Анотація: Статтю присвячено розгляду історіографічної оцінки участі дворянства Лівобережної України в підготовці Селянської реформи 1861 р. Показано необґрунтованість та публіцистичність міфологем «рабство», «плантатори» як невідповідних соціальним реаліям українських регіонів. Основна увага зосереджена на виявленні базових стереотипів щодо ролі та позицій дворянства у соціальних перетвореннях середини ХІХ ст. Обґрунтовано положення про готовність соціальної еліти до емансипації селянства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
159.9(075)
Н 50


    Психология [Текст] : учебник / в 3-х кн. - Москва : ВЛАДОС, 2001 - 2002. - ISBN 5-691-00552-9.Психология : учебник. Кн. 1. Общие основы психологии / В 3-х кн. - 4-е изд. - Москва : ВЛАДОС, 2001. - 686 с. - ISBN 5-691-00553-7 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Загальна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
центральна нервова система -- свідомість -- розвиток психіки -- діяльність -- увага -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- здібності -- темперамент -- характер -- воля -- емоції -- мотивація -- спілкування

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.


    Позднякова, І.
    Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття [Текст] / І. Позднякова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 111-116, DOI 10.28925/2524-0757.2021.214. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Єлисаветградська шестикласна прогімназія -- навчальні заклади -- учні -- контроль -- учнівські квартири
Анотація: У статті проаналізовано основні аспекти діяльності керівництва Єлисаветградської шестикласної прогімназії, пов’язані з відкриттям учнівських квартир, облаштуванням побуту й наглядом за учнями, котрі там мешкали. Аналіз джерел показав, що протягом 1890-х років питання переселення студентів-нерезидентів було надзвичайно важливим для єлисаветградських навчальних закладів. З’ясовано форми контролю за особистим простором вихованців з боку викладацького колективу прогімназії та реакцію учнів на запроваджені правила. Акцентується увага на ставленні до санітарно-гігієнічних умов квартир задля якісної навчальної діяльності в навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Салата, О.
    Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років [Текст] / О. Салата // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 36-41, DOI 10.28925/2524-0757.2021.25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Казимир Малевич -- авангардні дискусії -- супрематизм -- кубізм -- безпредметність зображень
Анотація: Статтю присвячено постаті художника та мистецтвознавця Казимира Малевича, який впроваджував у традиційне художнє мистецтво нові тенденції та підходи. Увага акцентується на його авангардних дискусіях під час викладання у Київському художньому інституті в 1928–1930 роках. Пошуки та експерименти художника були тісно пов’язані з відчуттям сучасності і нових імпульсів у культурі. Ідеї Малевича продовжували поширюватися завдяки учням й однодумцям, котрі розвивали їх і розробляли нові підходи у використанні зображувальних технік. Досвід, втілений майстром, показав особливість мистецького простору, що сформувався у Києві наприкінці 1920-х років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Мотуз, М.
    Ян Замойський як представник Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року [Текст] / М. Мотуз // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 87-94, DOI 10.28925/2524-0757.2021.211. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Сигізмунд ІІ Август -- безкоролів’я -- Белзьке воєводство -- Ян Замойський -- конвокаційний сейм
Анотація: У статті представлена позиція Яна Замойського як єдиного посла Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року, що дозволяє наочніше зрозуміти діяльність шляхти белзької землі на сеймах Речі Посполитої наприкінці XVI століття. Акцентується увага на поглядах шляхти українських воєводств, які багато в чому були суголосними з позицією представників Великопольщі та Малопольщі. Зокрема, в ухвалених у Белзі, Віслиці та Шрьоді інструкціях містяться положення про необхідність вироблення правил майбутньої елекції, а також визначення засад внутрішньої та зовнішньої політики на період безкоролів’я.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Мельниченко, О.
    Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект. [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- міждисциплінарність -- майбутня освіта -- мультидисциплінарність -- футурологія
Анотація: Стаття присвячена аналізу перспектив розвитку освіти з точки зору освітології та футурології. Автор підкреслює, що уявлення про майбутнє пройшло шлях від наукової фантастики до сучасних очікувань та припущень, що базуються на міждисциплінарних та мультидисциплінарних підходах, які дозволяють вченим осмислити роль майбутнього в повсякденному житті людства, зокрема пов’язати мислення із тимчасовістю, пам’яттю та сучасними технологіями. У статті досліджуються ключові компетентності освіти майбутнього, що є важливими для сталого розвитку як в європейському, північно- та південно-американському, азійському освітньому просторі, так і для окремих конкретних регіонів світу. Особлива увага приділяється відмінностям концепцій компетентностей, що відповідають різним обставинам у різних регіонах світу. На цьому підґрунті в статті схарактеризовано компетентності, які орієнтовані на майбутнє і які треба розвивати в освітньому процесі університетської підготовки: випереджаюче мислення; здатність до міждисциплінарного дослідження; космополітичне сприйняття змін та перспектив; уміння працювати з неповною та складною інформацією; інтерактивна компетентність; здатність до самостійного прийняття рішень і самостійних дій; навички самомотивації та мотивації інших; сприйняття різних індивідуальних та культурних моделей; етична компетентність; здатність до співпереживання та солідарності. Автор акцентує увагу на тих компетентностях, що визнаються всіма вченими незалежно від регіону світу – це розвиток системного, випереджального та критичного мислення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Досенко, А. К.
    Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів [Текст] / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- соціальні медіа -- фолксономія -- функції соціальних мереж
Анотація: У статті вивчається явище впливу соціальних мереж на сучасного українського споживача, рівень довіри до інформаційного ресурсу розміщеного на комунікаційних платформах. Метою статті стало окреслення функції соціальних мереж як комунікаційної платформи, що продемонструє реальний рівень інформаційного впливу у соціальних мережах на українців. Для досягнення поставленої мети були використані наступні методи дослідження: аналіз наукової літератури, співсталення існуючих точок зору, анкетування (для вивчення точки зору українців щодо впливу соціальних мереж). Увага приділена вивченню функцій соціальних мереж з позиції розширення спектру впливу на аудиторію, можливістю створення сторінки лідера думки на прикладі популярної в Україні мережі «Facebook». Як результати, під час проведення дослідження було здійснено анкетування 1500 українців, яке продемонструвало рівень довіри юзерів до інформаційних ресурсів. Ми побачили, що такий рівень досить високий і подекуди перевищує довіру до традиційних медіа

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Serhiienko, L.
    Communicative failures in anglophone performative utterances: a study of securities emission texts [Текст] = Комунікативні невдачі в англомовних перформативних висловленнях у текстах емісії цінних паперів / L. Serhiienko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 46-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
невдача -- глава -- перформатив -- констатив -- твердження -- висловлювання -- інвестиція -- недійсний -- проспект -- емісія цінних паперів
Анотація: У статті зосереджено увагу на відмінностях між констативними та перформативними висловлюваннями, виявленими в текстах проспектів емісії цінних паперів. Досліджено різні типи комунікативних невдач перформативних висловлювань у текстах проспекту. Приділяється увага найбільш очевидним причинам, чому комунікативні невдачі можуть бути виявлені в перформативних висловлюваннях у текстах проспектів емісії цінних паперів, проаналізованих у статті. Висвітлено особливості факторів, що зменшують або зводять нанівець відповідальність емітента, досліджено розділи проспектів емісії цінних паперів, де ці фактори очевидні та де їх використання можна логічно пояснити.
Дод.точки доступу:
Сергієнко Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Sivaieva, O.
    Corpus analysis of collocations with health in the media texts [Текст] = Корпусний аналіз словосполучень з HEALTH у медіа текстах / O. Sivaieva // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 14-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
словосполучення -- корпусний аналіз -- медіа -- The Guardian -- The Mirror
Анотація: Стаття присвячена корпусному аналізу концепту HEALTH в газетах The Guardian та The Mirror. Головна увага зосереджена на порівняльному аналізі словосполучень з лексемою HEALTH, представлених у британських суспільно-політичній пресі й таблоїдах. Для дослідження лексеми HEALTH в обох газетах створено корпуси текстів, які проаналізовано за допомогою комп’ютерної програми Sketch Engine. Виокремлені мовні засоби відображають спільні та відмінні аспекти концепту HEALTH, представленого у двох діаметрально протилежних газетах.
Дод.точки доступу:
Сіваєва О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

21.


    Воскобойнікова-Гузєва, Олена.
    Освітня, соціогуманітарна та проєктна діяльність кафедри бібліотекознавства та інформології інституту журналістики (2016–2021 РР.) [Текст] / О. Воскобойнікова-Гузєва, Т. Поліщук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 37-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
кафедра бібліотекознавства та інформології -- освітня діяльність -- проєктна діяльність партнерство
Анотація: У статті розглянуто освітню, проєктну й соціогуманітарну діяльність кафедри бібліотекознавства та ін-формології Університету Грінченка за п’ять років. Висвітлено роботу та досягнення викладачів і студентів кафедри у ході реалізації нової освітньої стратегії. Для досягнення поставленої мети були використані такі методи дослідження, як аналіз джерельної бази, моніторинг сайту кафедри, здійснено огляд освітньої та про-єктної діяльності кафедри. Увага приділена оновленню освітніх програм, запровадженню нової спеціальності, а також результатам роботи студентів у Центрах компетенцій та проєктам, що розвивають гнучкі нави-чки студентів. Результатами є аналіз практико-орієнтованого навчання, опис реалізованих задумів та ак-тивної соціогуманітарної діяльності колективу кафедри й студентів, взаємодія з партнерами. Висвітлено знакові проєкти, що спрямовані на популяризацію роботи кафедри бібліотекознавства та інформології, Інсти-туту журналістики й Університету Грінченка
Дод.точки доступу:
Поліщук, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

22.
502/504(075)
А 64


    Аніщенко, В. О.
    Основи екології [Текст] : навчальний посібник / В. О. Аніщенко. - Київ : Кондор, 2009. - 147 с. - ISBN 978-966-351-222-8 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Екологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
екологічні фактори -- екологічні закони -- екологічні дослідження -- водні ресурси -- літосфера
Анотація: У підручнику викладені теоретико-методологічні основи екології, розкриті питання управління процесом природо користування; значна увага приділена визначенню економічної ефективності впровадження природоохороних заходів та оцінки економічних збитків від забруднення навколишнього природного середовища внаслідок господарської діяльності людини.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

23.


    Досенко, Анжеліка.
    Профорієнтаційна робота: сучасні підходи (на прикладі діяльності кафедри журналістики та нових медіа університету Грінченка [Текст] / А. Досенко, В. Пастушина // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- кафедра журналістики та нових медіа -- вебінар-практикум -- журналістський марафон
Анотація: Ведення профорієнтаційної роботи — важливий етап формування грамотного контингенту студентів для кожного сучасного закладу вищої освіти. У науковій діяльності аналізуються сучасні методи профорієнта-ційної роботи на прикладі кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського універ-ситету імені Бориса Грінченка. Такий вектор діяльності розглядається авторами як такий, що спрямований на те, аби допомогти молоді визначитися із майбутньою професією, виявити спеціальні здібності й таланти абітурієнтів, спрямовані на медійну галузь. У науковій статті розглядаються методики здійснення фахових заходів професійно орієнтованої роботи, а саме вебінари-практикуми, медіафестивалі, які протягом 2020 та 2021 років кафедра проводить як традиційні. Увага приділена організованим онлайн-зустрічам із абітурієнтами та їхніми батьками, проаналізовано про-грами здійснених заходів, представлено систему практичних завдань, майстер-класів від медійників-практиків. Мета наукової статті полягає у вивченні існуючих ефективних концептів формування профорієнтаційної роботи кафедри журналістики і нових медіа КУБГ. Протягом періоду 2020–2021 рр. кафедра журналістики та нових медіа здійснює активну профорієнтаційну роботу серед старшокласників, плідно співпрацює з медіашколами, шкільними редакціями та гуртками Інфор-маційно-творчої агенції ЮН-ПРЕС. Загальна політика кафедри не орієнтується лише на Київ, а формує цільову аудиторію з усієї України. Це підтверджується кількістю учасників марафонів та вебінарів-практикумів з різ-них міст нашої країни: Кривий Ріг, Дніпро, Кропивницький, Полтава, Харків, Хмельницький тощо. Такий фор-мат став можливий в умовах дистанційного навчання, що дало змогу розширити географію та уможливило ведення онлайн-зустрічей
Дод.точки доступу:
Пастушина, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.
159.9(075.8)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія : навчальний посібник [Текст] / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко. - 2-е вид., стереотип. - Київ : МАУП, 2001. - 256 с. - ISBN 966-608-124-5 : 10.00 грн.
УДК

Рубрики: Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- предмет -- методи -- психіка -- свідомість -- особистість -- соціальні групи -- діяльність. мова. мовлення. спілкування -- увага -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам`ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

25.
373.2
М 50


    Шоутен, Т.
    Менеджмент керівників закладів дошкільної і початкової освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. Шоутен, Л. І. Даниленко, О. І. Зайченко, Н. З. Софій. - Київ : СПД-ФО Парашин К. С., 2009. - 111 с. - ISBN 978-966-8217-44-9 : 24.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Упрвління начальним закладом

Кл.слова (ненормовані):
керівник освітного закладу -- робоча концепція -- лідерство -- професійне відновлення -- якість освіти -- підтримка педагогів -- спостереження -- наставництво
Анотація: У посібнику акцентується увага на тому, що професійні завдання керівників і педагогів часто збігаються у таких аспектах діяльності як лідерство в освіті, менеджмент освіти, особливо в тій його частині, коли необхідно знати особливості розвитку дітей різного віку, щоб надати їм необхідну підтримку.
Дод.точки доступу:
Даниленко, Л. І.
Зайченко, О. І.
Софій, Н. З.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

26.


    Федорова, А. О.
    Архаїчні правові терміни на позначення провини у германських та слов’янських мовах [Текст] / А. О. Федорова // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 62-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
етимологія -- семантика -- семантична модель -- індоєвропейський -- провина
Анотація: У статті встановлюються джерела архаїчних правових термінів на позначення провини у германських та слов’янських мовах. На матеріалі германських, слов’янських мов виводяться семантичні моделі, за якими відбувався розвиток зазначеного поняття. Лексеми, що мають безпосередній стосунок до аналізованих правових термінів, розглядаються з позицій порівняльно-історичного мовознавства. Пропоноване дослідження ще раз на мовному матеріалі доводить взаємозв’язок таких інститутів, як право й релігія. Увага зосереджена на давніх правових термінах лексико-семантичної групи «провина», які сягають і.-є. етимонів *ei- — «переслідувати, наступати», *(s)ker- — «вигинати, кривити, крутити» та прагерм. кореня *geld- — «платити, жертвувати»

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

27.


    Struberga, S.
    China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс] / S. Struberga. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 32-41, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Китай -- науково-освітній обмін -- міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Струберга С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

28.


    Косенчук, Ю.
    Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки [Електронний ресурс] / Ю. Косенчук. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 82-87, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3712. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- реформування -- шкільна освіта -- Фінляндська Республіка -- якість освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. за результатами розвідок проаналізовані етапи реформування шкільної освіти Фінляндії. Розкрито взаємозв’язки між потребами суспільства щодо вирішення економічних і соціальних завдань і вдосконаленням освітньої галузі та особливості нормативно-правового регулювання освітніми змінами в політико-адміністративних умовах Фінляндії. Актуальність дослідження випливає з того, що освітня галузь Фінляндської Республік має високий рейтинг серед показників міжнародних систем оцінювання якості освіти, таких як PISA, PIRLS та TIMSS, що тісно пов’язано з модернізацією шкільної освіти впродовж шести десятиліть. Фінська освіта вирізняється якістю, доступністю та інноваціями. Особливу увагу приділено кореляції реформування системи освіти з економічним розвитком Фінляндії. Подано етапи економічного розвитку країни в повоєнні часи, зокрема: підвищення рівня можливостей в освіті одночасно з переходом від аграрного до індустріального суспільства; реформування державної загальноосвітньої шкільної освіти одночасно із зростанням сектору послуг та підвищенням технологічного рівня в скандинавському суспільстві; підвищення якості базової освіти та удосконалення вищої освіти одночасно з глобалізацією країни. Розкрито трансформацію поняття «рівність» шкільної освіти від кількісної основи до якості освіти. Приділено увагу головним рушіям в модернізації освіти в контексті гнучких економічних змін. Акцентовано увагу на тому, що провідну роль у відновленні економіки були: сильна соціальна згуртованість, міцна система безпеки та освітня система. Охарактеризовано організаційні та змістові зміни, особливості структурних новацій в освітній галузі. Проаналізовано етапи реформування фінської шкільної освіти , що знаходять своє відображення у багатьох працях, зокрема у роботах Пасі Салберга. Акцентується увага на тому, що необхідні послідовні та гнучкі дії щодо модернізації теоретичних та методологічних основ освітньої галузі, удосконалення ефективності структур та управління в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

29.


    Kuzmenko, A. O.
    Predicative organization of English infant poetic texts [Текст] = Предикативна організація англійських дитячих поетичних текстів / A. O. Kuzmenko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2016. - Вип. 6. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
інфантичний текст -- темпоральність -- модальність -- персональність -- сітка
Анотація: У статті розглянуто особливості предикативної організації англомовних віршованих інфантичних текстів. Особлива увага приділяється темпоральній, модальній та персональній сіткам. Вказується на частоту використання видо-часових форм дієслів, домінуючі види модальності, превалювання персони та числа, що властиві саме інфантичним віршованим текстам. У висновках зроблено спробу зіставити та узагальнити результати дослідження, вказавши на чинники, які є специфікою мовлення інфанта.
Дод.точки доступу:
Кузьменко А.О.


Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Науменко, Л. П.
    Лінгвальна природа та категорійний статус професійного концепту [Текст] / Л. П. Науменко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2016. - Вип. 6. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
професійний концепт -- бізнес-дискурс -- архітектоніка концепту -- ментальна структура -- змістовий компонент
Анотація: У статті розглянуто лінгвальну природу та категорійний статус професійних концептів, притаманних англомовному бізнес-дискурсу. Особлива увага приділена огляду класифікаційних підходів до вивчення концептів у працях вітчизняних та зарубіжних вчених, визначенню характерних особливостей професійних концептів у світлі існуючих класифікацій, віднаходженню їх загальних та окремішніх ознак, реконструкції архітектоніки професійних концептів, яку формують поняттєвий компонент (змістова складова), смисловий компонент (смислові центри / семантичні ядра), образний компонент (образи «Я-схеми», образи-картинки / гештальти, образи-прототипи), символічний компонент (антропосимволи), оцінний компонент (оцінний стереотип) та схематичний компонент (фрейми, сценарії).

Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)