Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (6)Наукові періодичні видання Університету (38)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=узагальнення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 411
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: -471736103
Зміст:
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-10.
Балик, Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.10-15.
Івлієва, О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики / О. М. Івлієва. - С.15-20.
Кононец, Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу / Н. В. Кононец. - С.20-25.
Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики / Н. О. Бєлоконєва. - С.28-33.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.25-28.
Філончук, О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі / О. М. Філончук. - С.33-39.
Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності / В. О. Корнієнко. - С.39-43.
Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton / Г. В. Ткачук. - С.43-47.
Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.47-49.
Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році / Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.49-56.
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) : наказ... від 02.02.2016 № 73. - С.56.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Antala, B.
    International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world = Міжнародна федерація фіз освіта та її вплив на моніторинг якісне фізичне виховання у світі / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- моніторинг
Анотація: Фізична активність вже добре запроваджена в усіх державах-членах ЄС у формі фізичного виховання, а також різноманітних програм, які дозволяють молоді люди повинні бути фізично активними до, під час і після шкільного дня.Проте активні шкільні перерви та включення фізичної активності в уроки може бути розширено на національному рівні. Кількість годин фізкультури часто визначається субнаціонально, а в деяких випадках школами. Збільшення кількості обов’язкові години та встановлення стандартів для забезпечення якості можуть додатково допомогти студентам досягти рекомендацій ВООЗ та забезпечити потенціал шкіл для просування фізична активність молоді.Дослідження мало на меті виявити передовий досвід Міжнародної федерації Фізичне виховання до моніторингу якості фізичного виховання. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підвищити фізичну активність молоді можна кількома способами. Найбільший Широко використовуваною практикою є фізичне виховання, яке входить до шкільної програми в всі країни-члени ЄС; однак кількість годин фізичного виховання, що надається, обов’язкові чи факультативні, і якість значно відрізняється в різних країнах. В порядку забезпечувати якісне регулярне фізичне виховання та сприяти безпечній фізичній активності для всіх молодих людей у ​​школах вчителі фізкультури повинні бути належним чином підготовлені у сприянні оздоровчій фізичній активності, на додаток до традиційних видів спорту. Його потрібно розглядати в контексті взаємопов’язаних стратегій охопити формулювання та розробку інклюзивних та справедливих навчальних програм, які надати особисто значущий і соціально та культурно відповідний досвід і які залучають молодих людей до радості та задоволення від фізичної активності, щоб сприяти активний здоровий спосіб життя протягом усього життя. Якісні навчальні програми з фізичного виховання потрібно ґрунтуватися на аченні, що отримані знання, навички та розуміння сприяти досягненню фізичної грамотності та бути частиною добре структурованого фізичного освітня програма, що охоплює від дошкільної освіти до вищої середньої школи рівень.
Дод.точки доступу:
Ivashchenko, S.
Іващенко Сергій
Lopatenko, G.
Лопатенко Сергій
Антала Браніслав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Bespeka, V.
    USA propaganda in Cold War period: formation of the image of enemy in face of the USSR = Пропаганда США в період холодної війни:формування образу ворога в особі СРСР / V. Bespeka // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P44-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Холодна війна -- образ ворога -- пропаганда -- червона загроза -- ядерна загроза -- залізна завіса
Анотація: Аналіз асиметричних загроз у минулих збройних протистояннях дозволяє здійснити оцінку ризиків у подібних ситуаціях сьогодні. Холодна війна 1946-1991 років не є виключенням, оскільки саме досвід застосування пропагандистського впливу обома сторонами у ній є невичерпним джерелом для узагальнення і прогнозування тих процесів довкола російсько-українського конфлікту, які поступово окреслюються сучасними воєнними та політичними експертами як "холодна війна ХХІ століття". Існуючі на пострадянському просторі публікації за окресленою у статті проблематикою здебільшого сильно страждають на ортодоксальність своїх поглядів. Це обмежує можливість об'єктивно оцінити форми і способи формування громадської думки в США щодо політичного ворога після Другої світової війни, а отже збіднює знання щодо можливих варіантів розгортання подій для нашої держави у протистояння такого типу, а, відповідно, можливість прогнозування ситуації. У запропонованому дослідженні зроблено спробу відмежуватись від радянських та пострадянських джерел інформації і на основі виключно американських публікацій виокремити основні кліше, сформовані в інформаційному просторі США щодо образу ворога в особі СРСР.
Дод.точки доступу:
Вадим Беспека


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Bezprozvanna, T.
    Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization = Грошова ідентифікація людини як продукт поширення цінностей західної цивілізації / T. Bezprozvanna // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P13-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
грошова ідентифікація -- ідентичність -- криза ідентичності -- капіталізм -- гроші -- грошові цінності -- західна цивілізація
Анотація: Стаття присвячена проблемі грошової ідентичності, яка в контексті трансформаційних процесів сучасного світу потребує детального вивчення. Актуальність дослідження полягає в тому, що ідентичність сучасної людини стає хиткою. В пошуках орієнтирів для конструювання власного «я» людина опиняється на роздоріжжі. Вона втрачає ідентичність, якою володіла від народження, як член традиційного суспільства, і вимушена вибудовувати її самостійно. В рамках статі розкриваються передумови виникнення кризи ідентичності в контексті розвитку капіталізму та формуванні економічного типу людини. Мета статі полягає у визначенні особливостей формування грошової ідентичності, що стала по суті побічним продуктом поширення цінностей Заходу. Для досягнення цієї мети здійснюється структурно-функціональний аналіз соціальних взаємодій суб’єктів ідентифікації, а також використовуються загальнонаукові методи синтезу і узагальнення матеріалів, аналізу, порівняння, дедуктивний, індуктивний методи та ін. Основні риси грошової ідентичності полягають в тому, що людина починає керуватися власними егоїстичними началами, а гроші стають головною цінністю для людини, постають як універсальна цінність, що є еквівалентом усіх інших матеріальних цінностей. Грошова ідентичність в рамках сучасного світу постає як глобальна та нестійка, вона формується штучно і слугує сучасному ринку для отримання прибутку в рамках суспільства споживання. Зроблено висновок, що у сучасному світі гроші слугують не лише покращенню об’єктивних обставин життя, а і стають засобом досягнення суспільного визнання. Проблема грошової ідентичності виявляється особливо актуальною і для України, як для країни, що орієнтується на західний тип господарювання з його досягненнями, цінностями і водночас проблемами, а тому потребує подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Тетяна Безпрозванна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Chen, F. X.
    On the generalization of some Hermite - Hadamard inequalities for functions with convex absolute values of the second derivatives via fractional integrals [Текст] / F. X. Chen // Український математичний журнал : науковий журнал. - 2018. - Т. 70, № 12. - P1696-1706 . - ISSN 1027-3190

Кл.слова (ненормовані):
отримання нерівностей -- інтеграл Рімана-Ліувілля -- частинні нерівності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Danchev, P. V.
    A generalization of WUU rings [Текст] / P. V. Danchev // Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 10. - С. 1422-1428

Кл.слова (ненормовані):
комутативне чисте кільце -- узагальнення кілець -- клас кілець

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Deliatynskyi, R.
    Blessed Klymentiy Sheptytsky (1869-1951) in the light of contemporary domestic historiography = Постать блаженного Климентія Шептицького (1869-1951 рр.) у світлі сучасної вітчизняної історіографії / R. Deliatynskyi, V. Gogol, A. Zadorozhnia // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P67-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
діаспорна історіографія -- радянська історіографія -- сучасна вітчизяна історіографія -- Казимир граф Шептицький -- Климентій Шептицький -- Студійський устав -- блаженний новомученик
Анотація: У статті проведено історіографічний аналіз та узагальнення досягнень представників сучасної вітчизняної історіографії (1990-2020), що, враховуючи напрацювання науковців діаспорної історіографії, досліджували життєвий шлях та діяльність блаженного отця Климентія (Казимира) графа Шептицького (1869-1951). Зауважено, що започатковані діаспорними науковцями дослідження життєпису Климентія Шептицького сприяли висвітленню переважно церковно-релігійної діяльності, уникаючи раннього періоду його біографії, а радянська історіографія хибувала ідеологічними штампами щодо "брата митрополита". Автори підкреслюють, що зростання наукового інтересу до біографії Климентія Шептицького, стимульоване відродженням структур УГКЦ взагалі та студійського чернецтва зокрема, проявилося у двох напрямах: пошуку і систематизації джерел, формуванні спеціалізованих архівів, публікації нових досліджень з історії Студитів та діяльності їх ігумена. Поділяючи дослідження сучасних вітчизяних істориків і богословів на два періоди (у 1990-х і 2000-х роках), автори відзначають, що спершу вони були пов'язані з підготовкою до беатифікації Климентія (2001), а потім - з популяризацією та поглибленим вивченням його спадщини для використання в практиці меморіалізації та духовному житті Студійського Уставу. Відтак спостерігається зростання кількості та певна диференціація наукових досліджень діяльності блаженного Климентія у період від вступу до монастиря до його заслання і смерті. Сформовані диспропорції у висвітленні його боіграфії, що полягали в "ігноруванні" раннього періоду та створенні нових "міфів", були розв'язані в монографіях В. Чорнописької та І. Матковського, в яких детально з'ясовано його родовід, описано всі етапи життєвого шляху, громадсько-політична та церковно-релігійна діяльність.
Дод.точки доступу:
Gogol, V.
Василь Гоголь
Zadorozhnia, A.
Аліна Задорожня
Руслан Делятинський


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Devecioğlu, Sebahattin
    The impact of coronavirus pandemic lockdowns on sports economics = Вплив блокування пандемії коронавірусу з економіки спорту / Sebahattin Devecioğlu // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
Коронавірус -- Covid-19 -- спорт -- економіка
Анотація: Коронавірус отримав назву Coronavirus 2019-nCoV або (Covid-19) Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) поширилася по всіх куточках земної кулі, порушуючи багато аспектів повсякденного життя. Пандемія змусила країни запровадити суворі заходи заходи соціального дистанціювання для запобігання поширенню вірусу; вони включають поради залишатися вдома, закриття шкіл і підприємств і перерву в повсякденному соціальному житті,щоб зменшити тісні контакти між людьми. Спорт не є винятком: засоби до існування в цьому секторі були серйозно порушені; закрито тренажерний зал, заклади відпочинку, спорту та відпочинку вниз; призупинено професійний і громадський спорт; і великі події були скасовано. Дослідження показують, що це має багато економічних і соціальних наслідків фактичне закриття секторів спорту та туризму та найсуворіший локдаун заходів. Це дослідження було спрямоване на вплив карантину через епідемію коронавірусу на спорт економіка.Матеріал і методи. Дослідження розглянуто описово і вперше і другі доступні джерела – узагальнення літератури. Вміст мережі Офіційні сайти були оцінені за допомогою техніки документування. Результати. Майже через рік після першого спалаху смертельний штам Коронавірус Covid-19 все ще вирує у всьому світі, а спортивна екосистема – ні пощадили. Хоча відповіді країн дуже відрізнялися, глобальна реакція призвело до майже повного припинення змагань усіх рівнів, у тому числі багаторазових перенесення великих спортивних подій, таких як Олімпійські ігри та Європа Чемпіонат з футболу. Підрахунки показують, що майже мільйон робочих місць, пов’язаних зі спортом вплинуло в ЄС не лише на професіоналів у сфері спорту, а й на пов’язаних із ними осіб роздрібна торгівля та спортивні послуги, такі як подорожі, туризм, інфраструктура, транспорт, харчування та медіа-мовлення, щоб назвати лише деякі.За оцінками, заходи, пов’язані з Covid, спричинили втрату близько 50 мільйонів євро ВВП у ЄС-27. У 2018 році спортивна індустрія досягла 7% виграти в усьому світі в основному завдяки мегаподіям, таким як Чемпіонат світу з футболу. Це спонукало участь у спортивних заходах і змусили аналітиків оптимістично оцінити значення світовий спортивний ринок до 2023 року складе 627 мільярдів доларів США, що на 33% більше, ніж у 2018 році.
Дод.точки доступу:
Девецоглу Себахаттін


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Fylypchuk, S.
    Special spheres of the UGCC charitable activity in the light of confessional media: religious analysis = Специфічні сфери харитативної діяльності УГКЦ в світлі конфесійних медіа: релігієзнавчий аналіз / S. Fylypchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P95-98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
харитативна діяльність -- позакультова діяльність
Анотація: Стаття присвячена розгляду різних векторів дияконії Української греко-католицької церкви (УГКЦ) періоду незалежності України, виявленню ознак та основних тенденцій у соціальному служінні як позакультовій діяльності конфесії, окресленню мотиваційних спонук до такої позакультової роботи у священиків та вірян. Основним робочим інструментарієм для аналізу харитативної діяльності УГКЦ виступає емпіричний метод спостереження, за допомогою якого обґрунтовано, на які категорії соціуму найбільше спрямована благодійницька робота церкви, та метод узагальнення, завдяки якому автором виявлено сучасні тенденції в благодійному служінні та мотивації суб'єктів такого служіння. Уперше проаналізовано інформаційне конфесійне середовище із виокремленням вузлових й найбільш значимих точок дискурсу, що зосереджені на тих категоріях українського соціуму, яким УГКЦ приділяє найбільшу увагу в своїй духовній опіці та піклуванні: знедоленим з різними формами неповносправності й безхатченкам. Показано, що соціальна робота - це найвпливовіший спосіб донесення керигми Церкви, яке для потенційних неофітів виступає головною ознакою її "справжності". Управлінська та координаційна функція Церкви в такій роботі має проявлятися в місії соціального служіння без "воцерковлення" об'єктів такого служіння та професійному підході, який полягає у вмінні чітко ставити задачі та виконувати їх в рамках благодійного проекту. Благодійна позакультова діяльність координується відділом соціального служіння УГКЦ, а реалізується парафіяльними священиками, чернечими орденами, активними вірянами-волонтерами. Мотивацією до таких дій є релігійні спонукання, а також активна громадянська позиція вірян. Благодійницька робота УГКЦ із маргіналізованими категоріями громадян постає як суспільно значуща діяльність із метою духовного оздоровлення суспільства через матеріальну й релігійну опіку незахищених і відкинених на маргінес верств населення, що сприяє формуванню активного конфесійного волонтерського руху.
Дод.точки доступу:
Филипчук Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Gao, W.
    Socio-cultural determinants of Malaysia and Singapore innovative development = Соціокультурні детермінанти інноваційного розвитку Малайзії та Сингапуру / W. Gao // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P16-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інноваційне суспільство -- Малайзія -- Сингапур -- соціально-філософський аналіз -- соціокультурні механізми інноваційного розвитку -- Східноазійський соціокультурний ландшафт
Анотація: Поточна соціокультурна динаміка висуває на передній план питання здатності національних суспільств забезпечувати актуалізацію власного інноваційного потенціалу. У межах даної статті здійснено спробу виявити соціокультурні детермінанти інноваційного розвитку Малайзії та Сингапуру. Станом на сьогодні у соціальнофілософському дискурсі не накопичено достатньо комплексних узагальнень відносно соціокультурних механізмів забезпечення інноваційного розвитку суспільств Малайзії та Сингапуру. Було здійснено соціальнофілософське узагальнення напрацювань щодо інноваційного розвитку цих двох суспільств, запропонованих у межах політологічних, економічних, освітологічних дискурсів. В якості методології дослідження використано підходи культурологічних та релігієзнавчих студій для аналізу соціокультурного контексту інноваційного розвитку досліджуваних суспільств, а також класичні та сучасні підходи теорій постіндустріального (інформаційного, знаннєвого) суспільств. Є підстави стверджувати, що інноваційне суспільство Східноазійських країн, таких як Сингапур та Малайзія, наближається у своєму розвитку до якісно нового періоду, що характеризується фактично парадигмальним зрушенням у ролі інформації та ІКТ в усіх сферах суспільного життя. Вдалося обґрунтувати тезу, що парадигмальне зрушення до інформаційного суспільства нового зразка, а саме інноваційного суспільства, у Малайзії та Сингапурі є акцентуацією інтелектуальної складової інформації. Зокрема, продемонстровано, що структурна організація цілісності, як на рівні соціуму цих держав, так і на рівні окремих установ, набуває характерних рис ризоморфності, мережевості, що йдуть на зміну ієрархічності та жорсткої вертикалі управління. Вдалося продемонструвати, що державні управлінські стратегії Малайзії та Сингапуру, як-то урядові програми, або масштабні бізнес-проекти, часто побудовані за принципами інтегративності, комплементарності і взаємозамінності.
Дод.точки доступу:
Вейчжень Гао


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Gonchar, Olena.
    Generalization of arts:poetry and illustration [Текст] / O. Gonchar, O. Soboliev, M. Tokar // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 3. - С. 55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
витвір мистецтва -- ілюстрація -- поетичний текст -- функціональний підхід -- узагальнення -- сприйняття
Дод.точки доступу:
Soboliev, Oleksandr
Tokar, Maryna


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Hudyma, I.
    The mission of the Jewish woman in Shabbat in the context of the Ashkenazi tradition = Місія юдейської жінки у шабат в контексті ашкеназської традиції / I. Hudyma // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P79-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
жінка в релігії -- Тора -- сакральні тексти -- Субота -- гендер -- равіністичне вчення -- халахічна література
Анотація: Наша епоха, характерною ознакою якої є злам старих стереотипів мислення, ідеологічних схем та становлення нових духовних підвалин суспільного розвитку, гостро актуалізує проблему ідентифікації особистості та формування її духовно-моральних цінностей. Стаття розкриває роль жінок в ашкеназській традиції, місце, яке Тора відводить жінкам у загальній схемі юдейського ритуального життя. Докладно досліджуються тексти Тори, в яких розкрита роль жінки в сім'ї. Дослідження роз'яснює важливість і гідність тієї місії, яка призначається юдейським жінкам і яку вони настільки сумлінно виконують протягом історії. Актуальність дослідження означених вище проблем зумовлюється, також, необхідністю узагальнення духовного досвіду юдаїзму, поглиблене вивчення закономірностей нового функціонування релігій в умовах кардинальних суспільних змін, їх праксеологічних виявів, аналізу дії механізму духовно-культурної наступності в практиці релігійних громад. Матеріали та напрацювання статті можуть використовуватися спеціалістами у сфері релігієзнавчих та богословських досліджень, студентами, викладачами, при написанні наукових робіт, а також на лекціях, пов'язаних із вивченням теології
Дод.точки доступу:
Інна Гудима


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Kryvyzyuk, L.
    Stalingrad strategic offensive operation (19.11.1942 - 02.02.1943): factors of success of tank for surrounding and destruction of large factions of enemy = Сталінградська стратегічна наступальна операція (19.11.1942 - 02.02.1943): фактори успіху танкових військ з оточення і знищення крупного угруповання противника / L. Kryvyzyuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P66-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Сталінградська стратегічна наступальна операція -- фронт -- танковий корпус
Анотація: Автором здійснено теоретичне узагальнення і вирішено наукову задачу з визначення ролі, місця, характерних рис і особливостей застосування танкових військ Червоної армії у Сталінградській стратегічній наступальній операції як однієї з видатних операцій на оточення в роки Другої світової війни та вироблення рекомендацій щодо використання дослідженого досвіду у сучасній військовій теорії та практиці. Незважаючи на велику кількість історичних і спеціальних праць, присвячених цій операції, на сьогодні до кінця не вирішеними залишаються ціла низка питань: особливості застосування танкових військ в операції на оточення за вкрай складних оперативних умов. Автором були застосовані відомі загальнонаукові та спеціальні методи історичного дослідження, серед яких головне місце належить історичному та логічному методам, аналізу, порівнянню, узагальненню, статистичному методу, системному підходу. У статті проаналізовані умови і фактори, які справили суттєвий вплив на підготовку, хід і результати Сталінградської стратегічної наступальної операції, на застосування у ній танкової армії змішаного складу і танкових, механізованих корпусів. Уперше у вітчизняній історіографії на основі порівняльного аналізу архівних документів, мемуарів, загальних та спеціальних праць обох воюючих сторін щодо Сталінградської стратегічної наступальної операції здійснено спробу з максимально можливою достовірністю розкрити її хід, результати, наслідки та особливості бойового застосування танкової армії змішаного складу і танкових, механізованих корпусів в операції на оточення. Зроблена спроба оцінити роль Сталінградської стратегічної наступальної операції не тільки в розвитку радянського воєнного мистецтва, а й воєнного мистецтва протилежної воюючої сторони. Особливо акцентовано на заходах німецького командування по створенню стійкої оборони оточених військ, забезпеченню високої морально-психологічної стійкості особового складу за надзвичайно складних умов, рішучі спроби деблокування оточеного угруповання, організації заходів всебічного забезпечення оточеного угруповання
Дод.точки доступу:
Кривизюк Леонід


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Lomachinska, I.
    The religious factors of the Ukrainian mentality formation = Релігійні чинники формування української ментальності / I. Lomachinska, E. Deinega, O. Donets // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P34-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
ментальність -- менталітет -- українська ментальність -- національна самосвідомість -- релігійні архетипи -- релігійні символи -- релігійно-культурна традиція -- сакралізована модель світу
Анотація: У сучасному глобалізованому світі дослідження ментальності як провідної характеристики нації, що визначає єдність релігійно-культурної традиції соціуму, зумовлено необхідністю налагодження ефективної міжнаціональної релігійно-культурної взаємодії. Метою аналізу є визначення релігійних чинників формування української ментальності з урахуванням історичного контексту та глобалізаційних викликів сучасності. Методологія дослідження основана на принципах позаконфесійності і світоглядного плюралізму, із залученням системи методів – історичного, діалектичного, порівняльного, аналізу, синтезу та узагальнення. У висновках підкреслюється, що ментальність – одна з форм акумуляції соціального досвіду, сукупність історично прийнятих ідей, поглядів, стереотипів, форм та поведінки, закладених у суспільній свідомості вихованням, культурою, релігією, мовою протягом хронологічно великих відрізків часу. Кожне ментальне утворення має свої умовні кордони «свого» й «іншого», сформовані ідеологіями, віруваннями, релігійними цінностями. Релігійні чинники формування ментальності зумовлюються роллю Церкви як основного регулятора суспільного життя. Храм у соціальному просторі української нації може розглядатись як своєрідне архетипічне утворення, частина знаково-символьної та комунікаційноінформаційної релігійної системи, що регулює суспільну свідомість та є невід’ємною частиною національної пам’яті. Ментальні архетипи національної самосвідомості зумовлені феноменом «порубіжжя», визначили у соціальному плані прагнення до особистісної свободи, патріотизм, соціальну активність; у духовному вимірі – це прагнення до захищеності внутрішнього світу, жертовність, милосердя, ненасилля
Дод.точки доступу:
Deinega, E.
Євген Дейнега
Donets, O.
Олександр Донець
Ірина Ломачинська


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Lomachinska, I.
    Transformation of Ukrainian Name-giving Process: Historical Analysis = Трансформація українського іменослова: історичний зріз / I. Lomachinska, S. Khrypko, G. Iatsenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P68-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
ім'я -- особисте ім'я -- філософія імені -- християнська традиція імені -- духовність -- духовна традиція -- антропоніміка -- етнокультура
Анотація: Стаття присвячена ціннісному зрізу проблеми актуалізації християнської домінанти в духовно-семантичному просторі культури ім'янаречення в українській антропонімістичній традиції, а також історико-філософському аналізу особливостей присутності духовної складової в процесі створення та функціонування особистих імен в українській духовній культурі дохристиянської доби. Апріорність актуальності проблеми підтверджує той факт, що ім'я є одним із найважливіших символів в усвідомленні людиною своєї самості. Антропоніми (власні імена людей) споконвіків були і є чи не найуживанішим лексичним феноменом в усі епохи і в усіх народів, що підтверджує постійну екзистенційну нагальність даної теми як в індивідуальному, так і в суспільному зрізі осмислення. Сферою наукового осмислення є генеза і вияви українського ономастикону. Осмислюється популярність давніх імен і обсяг розуміння інформованості в питанні істинності духовних коренів того чи іншого давнього імені. Генеральною ідеєю роботи є твердження, що, зберігаючи духовні витоки язичницької традиції, український національний ономастикон сформувався значною мірою і на православних ціннісних засадах, що зумовлено історичними особливостями розвитку національного релігійно-культурного простору. Акцентується значимість імені як філософського, культурного та духовно-історичного феномена. Мета роботи - системно репрезентувати трансцендентну специфіку власних імен та шляхом структурного аналізу з залученням герменевтичної методології висвітлити специфіку появи та духовну складову в зрізі елітно-сакральних, елітно-світських та народних імен в давній етнічній традиції українців. Проаналізувати вектори значимості тих чи інших духовних коренів в культурі ім'янаречення. Висновкові результати даної публікації втілюють наступні узагальнення і перспективні константи: - На онтологічному рівні ім'я є найбільш суттєвим самопроявом Я. - У соціальному плані ім'я є можливістю збереження соціальної пам'яті. - Двополюсний контекст українського ономастикону репрезентує язичницька традиція іменування, основана на одухотвореній єдності людини з навколишнім природнім світом, що робить ім'я своєрідним духовним оберігом. - Християнська традиція освяченого імені формує ім'я не лише як духовний захист сакралізованого покровителя, але й як стимул до подальших духовних змін.
Дод.точки доступу:
Khrypko, S.
Iatsenko, G.
Ломачинська Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Lynova, I.
    Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models [Електронний ресурс] / I. Lynova, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P14-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- професійний розвиток -- університет -- безперервний -- розвиток
Анотація: У статті акцентовано, що саме застосування певної теорії в освітніх дослідженнях дає чітке і відтворюване пояснення професійного досвіду, стає основою розроблення практичних моделей освітньої діяльності. Запропоновано класифікувати теоретичні підходи і концепції до безперервного професійного розвитку на філософському, педагогічному та психологічному рівнях. Доведено, що узагальнення взаємопов’язаних і взаємодіючих системно-синергетичного, антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного, компетентнісного, особистісно-діяльнісного підходів обґрунтовують мету, завдання, зміст, форми і методи безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників університету, враховують самоспрямованість і самокерованість власного професійного розвитку і в той же час дають змогу координувати діяльність викладачів, своєчасно вносити корективи, вибудовувати діяльність на демократичних засадах. Визначено, що розроблені з урахуванням цих підходів практичні моделі професійного розвитку дають можливість викладачам розробляти власну освітню траєкторію, самостійно обирати конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг. Проте нерозв’язаною проблемою залишається відсутність врегульованих механізмів і критеріїв зарахування інформальної освіти, що визначається як індивідуально керований професійний розвиток, самоорганізоване здобуття викладачем професійних компетентностей, яке не фіксується документально. Це обмежує можливості самоосвіти і її значення для модернізації системи вищої освіти в Україні і для удосконалення професійної діяльності кожного викладача. Запропоновано кожному закладу вищої освіти розробити власні внутрішньоінституційні механізми зарахування результатів інформальної освіти науково-педагогічних працівників у системі професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Oliinyk, I.
    Self-identification of Precariat Representatives = Самоідентифікація представників прекаріату / I. Oliinyk, T. Bezprozvanna, M. Maletska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
прекаріат -- самоідентифікація -- професійна ідентичність -- гроші -- селф-брендинг
Анотація: Cтаттю присвячено самоідентифікації представників прекаріату. Дослідження питань самоідентифікації є актуальним, адже для прекаріату, який живе у стані постійної нестабільності та невизначеності, ідентичність як фактор стабілізації є значно більш важливою, аніж для інших соціальних груп. Мета статті – визначити особливості самоідентифікації представників прекаріату. Для досягнення поставленої мети був використаний крос-методологічний підхід, зокрема системний та компаративний методи, синтез та узагальнення матеріалів, представлених у науковій літературі з цієї проблематики. Визначені головні риси, що виокремлюють прекаріат серед інших класів, включаючи відсутність професійної та трудової ідентичності. Авторами зроблено висновок, що відсутність професійної та трудової ідентичності ускладнює формування класової свідомості прекаріату, що, в свою чергу, унеможливлює формування прекаріату як «класу для себе». Сьогодні, формування самоідентичності часто заміщується селф-брендингом, однак, селф-брендинг не сприяє формуванню такої самоідентифікації, яка б могла стабілізувати суспільні позиції і сприяти боротьбі з нестабільністю і невизначеністю. Селф-брендинг призводить до того, що ідентичність людини часто підмінюють сторінками у соціальних мережах, речами, які люди купують, і грошима, які вони заробляють, замість ідентифікації з професією та діяльністю. Формування самоідентифікації представників прекаріату є важливим, адже може сприяти боротьбі з невизначеністю та нестабільністю, і, таким чином, вирішити проблему тривоги, притаманної прекаріату. Дослідження цієї проблематики може вплинути на економічну та політичну сферу. Подальші дослідження самоідентифікації представників прекаріату в Україні є актуальними, так як можуть сприяти розумінню особливостей цього класу і його проявів у нашій країні.
Дод.точки доступу:
Bezprozvanna, T.
Тетяна Безпрозванна
Maletska, M.
Марія Малецька
Іван Олійник


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Sajtarly, I.
    Philosophical perspective on the humanization through a prism of the civilizing process (based on socio-anthropological ideas of N. Elias and M. Foucault) = Філософський погляд на гуманізацію через призму цивілізаційного процесу (на засадах соціально-антропологічних ідей Н. Еліаса Та М. Фуко) / I. Sajtarly, O. Ishchenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
цивілізаційний процес -- гуманізм -- гуманізація -- культура -- генеалогія -- дискурси влади -- дисципліни -- раціональність
Анотація: Метою даної публікації є розгляд взаємозв'язку між гуманізацією та цивілізаційним процесом, що базується на працях Еліаса та Фуко. Теоретичний базис цих наукових розвідок складає порівняльний аналіз, феноменологічний підхід та узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні схожості та відмінності у розумінні Еліасом та Фуко цивілізаційного процесу в контексті прояснення головних смислів гуманізації. Висновки. Ми вважаємо, що в антропологічних та соціокультурних поглядах Еліаса та Фуко існує певна спільність. Насамперед, обидва автори підтримують тезу про мінливість так званої людської природи, її обумовленість соціоструктурними змінами. Західноєвропейські філософи Еліас та Фуко переконані в тому, що історія культур ("цивілізацій") - це історія інституціональної боротьби з людськими потягами та бажаннями з метою їх "моделювання" у відповідності з загальноприйнятими соціальними імперативами. Не лише Еліас, а також постструктураліст Фуко ставить під сумнів цивілізаційну інтерпретацію культури як таку, відтак будь-яку спробу погляду на культуру як на продукт виключно релігійних ідеалів та традицій. Еліас переконливо довів, що культура залежить від реального соціального ландшафту, істотна трансформація якого впливає на істотну трансформацію усієї системи цінностей. Врешті-решт, в рамках цих досліджень, культури розглядаються з точки зору ступеня їх цивілізованості у сенсі "людяності", що зазвичай визначається ними як довготривалий процес раціоналізації поведінкових моделей за умов посилення афективного контролю та самоприборкання, а також особливого ставлення до болю, як у його фізіологічному, так і в моральному сенсі. Інакше кажучи, найбільш значимим показником рівня цивілізованості, відтак гуманізації суспільства і його культури є ставлення у ньому до насилля
Дод.точки доступу:
Ishchenko, O.
Олена Іщенко
Інна Сайтарли


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Savchenko, Ye. A.
    The Transfer Learning Task as the Means of Metaleaning Tasks Solution [Текст] / Ye. A. Savchenko, M. Yu. Savchenko // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери = Системи керування та комп’ютери = Control systems computers : международный научный журнал. - 2020. - N 2. - С. 41-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262. - ISSN 2706-8145

Кл.слова (ненормовані):
машинне навчання -- трансферне навчання -- моделювання -- індуктивний підхід -- узагальнення
Дод.точки доступу:
Savchenko, M. Yu.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Synychkiv, Y.
    Resource of Paleolithic artefacts of Lower Dnieper = Дослідження пам'яток палеоліту Нижнього Придніпров'я / Y. Synychkiv // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P82-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Нижнє Придніпров'я -- археологічні дослідження -- палеолітичні пам'ятки
Анотація: У статті розкрито історію досліджень пам'яток доби палеоліту на території Нижнього Придніпров'я. Доцільність написання статті зумовлена тим, що з сучасним розвитком вітчизняної історичної науки зростає необхідність історіографічного узагальнення праць, оскільки подібні дослідження дозволяють чіткіше побачити всю повноту проблем археологічної науки, виділити з них найбільш важливі й перспективні. Відповідно до цього метою статті постає узагальнюючий опис історії дослідження палеолітичних пам'яток Нижнього Придніпров'я. А її завданням - формування цілісної картини історії досліджень палеолітичних пам'яток. Аналіз репрезентативної історіографічної бази з даного питання дав змогу з'ясувати, що одні із перших масштабних досліджень в цьому регіоні проведено у 1950-х роках Горностаївською археологічною експедицією у зв'язку із будівництвом Каховського водосховища. Пізніше дослідження провадить Херсонська експедиція Інституту археології АН України, в роки незалежності в основному проводились повторні обстеження знайдених пам'яток та дослідження окремих науковців-ентузіастів, серед яких виділяється робота М. П. Оленковського. До того ж з'ясовується, що в регіоні нараховується близько тридцяти з половиною десятка пам'яток доби палеоліту. Чимала кількість пам'яток на сьогодні не збереглась. Найстаршими знахідками є дві стоянки доби Середнього Палеоліту: перша - поміж селами Балки та Благовіщенка; друга - Скала Орел, поблизу села Маячка. Автор акцентує увагу на проблемах, які постають перед українськими дослідниками при вивченні та описі пам'яток палеоліту Нижнього Подніпров'я. Зокрема таких: 1) більшість пам'яток на даний час зруйновані водами Каховського водосховища, чи меліоративними роботами; 2) існує проблема з датуванням знахідок, значну масу з них відносять до доби фінального палеоліту, без чіткого датування; 3) негативний вплив на розвиток досліджень має недостатнє фінансування наукових установ та дослідницьких експедицій.
Дод.точки доступу:
Синичків Юрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.


    Turkmen, B. N.
    A generalization of semiperfect modules [Текст] = Узагальнення напівдосконалих модулів / B. N. Turkmen // Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 1. - С. 104-112. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
модуль М -- піднімаючі модулі -- напівдосконалі модуліі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Wereta, Y. W.
    Peace education to manage institutional conflict at Addis Ababa university = Peace education для управління інституційними конфліктами в університеті Аддис-Абеби / Y. W. Wereta // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P82-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- управління конфліктами -- Peace education -- університет -- Аддіс-Абеба -- Ефіопія
Анотація: Стаття присвячена усвідомленню суті соціальних конфліктів в освітньому середовищі та пошуку шляхів управління ними на прикладі. Відповідно до пануючих методологічних настанов, соціальний конфлікт, що правильно управляється, має для організації не лише негативні, але й позитивні наслідки. Автор звертається до конкретного сюжету - ситуації в Університеті Аддіс-Абеби (Ефіопія) - для узагальнення природи, причин, типології, потенційних наслідків конфліктів в університетах. Університет Аддіс-Абеби є піонером вищої освіти в Ефіопії, який був створений в 1950 році. Сьогодні в ньому навчається понад 48 тисяч студентів з усіх регіонів країни. Університет Аддіс-Абеби розглядається в статті як міні-модель Ефіопії: студентські громади і земляцтва репрезентують усі наявні етнічні, конфесійні, мовні, соціокультурні спільноти країни. Таке розмаїття час від часу призводить до соціального напруження в кампусах і навіть до відкритих конфліктів. Як метод запобігання конфліктів автор пропонує соціальну технологію Peace education, під якою розуміється культивування цінностей, розповсюдження знань, розвиток відносин, навичок і поведінки, спрямованих на досягнення миру і гармонії з собою, з іншими і з природним середовищем. У статті наводяться практичні поради і рекомендації щодо управління конфліктами в університетах
Дод.точки доступу:
Верета Йозеф Вубалем


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.


    Zhuravska, O.
    Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one = Символічна природа, культурні коди і медіафункціональність мема «Русскій воєнний корабль» / O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 164-174, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- мас-медіа -- культурні коди -- медіадискурс
Анотація: Метою дослідження є аналіз символічної природи, культурних кодів різноманітних модифікаціи одного з найпоширеніших українських мемів 2022 року, и ого ролі у творенні й розвитку новітніх медійних дискурсів, а також визначення тенденції щодо його використання в публікаціях мас-медіа. Предметом вивчення в розвідці є мем «Русскій воєнний корабль» і група и ого модифікаціи , які поширилися в медіапросторі після 24 лютого 2022 року. Констатується, що сфера медіи ного функціонування мема колосальна, він поширюється не тільки у вербальніи , але и візуальній формі, репрезентований цілою низкою медійних і мас-медіи них жанрів, починаючи від постів у соцмережах від офіціи них осіб у державі и закінчуючи брендуванням і окремих медіи них проєктів, і медіа. Особливістю цього мема є також те, що він долає кордони національно орієнтованого медій ного простору за законами новинних жанрів як актуальна и соціально значуща інформація. Особливістю поширення мема є те, що його вербальним ядром є обсценний вислів, уживання якого за нормами багатьох лінгвокультур є вкрай обмеженим. Завдяки методам наративного аналізу, узагальнення, інтерпретації автор статті визначає роль мема у формуванні новітніх різновидів дискурсу герої ки, безсмертя, що важливі в умовах гібридної віи ни та інформаціи ного протистояння. У результаті дослідження з’ясовано, що мем стає символом сміливості и відчаи душності спротиву безпричинніи військовій агресії і порушенню встановленого після Другої світової війни світового порядку. У статті визначено тенденції в зміні медійної функціональності мема, що полягає в поступовому пом’якшенні обсценної категоричності вербальної конструкції через заміну його еліпсованими варіантами, метафоричними евфемізмами, висловами-алюзіями тощо. Вивчення іронічного філологічного медіадискурсу мема «Русскіи воєннии корабль» оприявнює, з одного боку, и ого трансгресивну природу, тобто функцію долання заборон під час кризових граничних ситуаціи , а з іншого боку, демонструє значущість мема для процесів національної самоідентифікації . Новизна дослідження полягає у вивченні функціональності мема в різних медіи них дискурсах, зокрема професіи ного журналістського, міфологічного герої чного, філологічного іронічного тощо. Перспективним можна визначити подальше вивчення мема на різних етапах и ого медіи ного життєвого циклу. Стаття подається у двох частинах. У цьому випуску розглядається природа і дискурс цього мема
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Оксана Журавська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

24.


    Zhuravska, O.
    Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two = Символічна природа, культурні коди і медіафункціональність мема «Русскій воєнний корабль» / O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 211-217, DOI 10.28925/2311-259x.2022.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- мас-медіа -- культурні коди -- медіадискурс
Анотація: Метою дослідження є аналіз символічної природи, культурних кодів різноманітних модифікаціи одного з найпоширеніших українських мемів 2022 року, и ого ролі у творенні и розвитку новітніх медіи них дискурсів, а також визначення тенденції щодо и ого використання в публікаціях мас-медіа. Предметом вивчення в розвідці є мем «Русскій воєнний корабль» і група и ого модифікацій , які поширилися в медіапросторі після 24 лютого 2022 року. Констатується, що сфера медійного функціонування мема колосальна, він поширюється не тільки у вербальніи , але и візуальніи формі, репрезентований цілою низкою медіи них і мас-медійних жанрів, починаючи від постів у соцмережах від офіційних осіб у державі и закінчуючи брендуванням і окремих медіи них проєктів, і медіа. Особливістю цього мема є також те, що він долає кордони національно орієнтованого медіи ного простору за законами новинних жанрів як актуальна и соціально значуща інформація. Особливістю поширення мема є те, що и ого вербальним ядром є обсценнии вислів, уживання якого за нормами багатьох лінгвокультур є вкраи обмеженим. Завдяки методам наративного аналізу, узагальнення, інтерпретації автор статті визначає роль мема у формуванні новітніх різновидів дискурсу героїки, безсмертя, що важливі в умовах гібридної віи ни та інформаційного протистояння. У результаті дослідження з’ясовано, що мем стає символом сміливості и відчайдушності спротиву безпричинній військовій агресії і порушенню встановленого після Другої світової війни світового порядку. У статті визначено тенденції в зміні медіи ної функціональності мема, що полягає в поступовому пом’якшенні обсценної категоричності вербальної конструкції через заміну и ого еліпсованими варіантами, метафоричними евфемізмами, висловами-алюзіями тощо. Вивчення іронічного філологічного медіадискурсу мема «Русскіи воєннии корабль» оприявнює, з одного боку, и ого трансгресивну природу, тобто функцію долання заборон під час кризових граничних ситуацій , а з іншого боку, демонструє значущість мема для процесів національної самоідентифікації . Новизна дослідження полягає у вивченні функціональності мема в різних медійних дискурсах, зокрема професій ного журналістського, міфологічного герої чного, філологічного іронічного тощо. Перспективним можна визначити подальше вивчення мема на різних етапах и ого медійного життєвого циклу. Стаття подається у двох частинах. У цьому випуску розглядається лінгвокультурний код цього мема
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Журавська Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

25.


    Złociak, M.
    Uprzedzenia i stereotypy w relacjach = Упередження і стереотипи у міжособистісних стосунках членів неформальних груп / M. Złociak // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 116-124, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотипи -- міжособистісні стосунки -- неформальні групи
Анотація: Упередження і стереотипи присутні у житті кожного. Деякі люди навіть не усвідомлюють, що вони потрапили в «пастку стереотипного мислення». Ця стаття спрямована на аналіз та узагальнення теоретичних питань, пов’язаних з упередженнями та стереотипами. У статті розглянуто поняття «упередження», «забобони» та «стереотипи». Охарактеризовано джерела упередженості та стереотипів, а також їх основні функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

26.


    Єжижанська, Т. С.
    PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції [Текст] / Т. С. Єжижанська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 35-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
книжкові видавництва -- зв’язки з громадкістю -- видавнича комунікація
Анотація: У статті досліджується сучасний стан та перспективи вивчення комунікацій видавництв, зокрема PR-комунікацій книжкових видавництв. Звернено увагу, з одного боку, на недостатню наукову розробку цієї проблеми, а з другого – на очевидне важливе значення в сучасних умовах забезпечення конкурентоспроможності видавництва. Вивчається історія дослідження PR-комунікацій книговидавництв, окреслюються теоретичні та практичні можливості використання PR у їхній діяльності. Визначаються перспективи подальшого наукового вивчення та практичного використання PR-комунікацій у діяльності видавництв.Актуальність теми дослідження полягає в тому, що комунікація в інформаційному суспільстві – це принципово нове явище, яке створює нові цінності, змінює технології й конфігурації продуктів, системи роботи з клієнтами. Компанії завжди намагалися налагодити комунікацію, тобто вибудовували навколо і всередині систему взаємодій, яка допомагала б управлінцям досягти стратегічної мети. Проте сучасні комунікації вирізняються від традиційних. Мета статті – дослідити формування теоретичної бази PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі України. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких дослідницьких завдань: проаналізувати фахову літературу з основної проблематики дослідження; з’ясувати позиції закордонних та вітчизняних дослідників з питань комунікацій у видавничій галузі; розглянути теоретичні дослідження PR- комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі. Для досягнення мети послуговуємося такими загальнонауковими методами, як аналіз, що дав змогу провести поділ актуальних тенденцій комунікації у видавничій галузі для предметного їх вивчення, синтез, за допомогою якого зведено в цілісну картину теоретичну базу дослідження комунікацій видавничої галузі України. Метод узагальнення дав змогу вивчити, систематизувати та структурувати інформацію. Застосовано також описовий метод та метод порівняння, а за допомогою методу наукового прогнозування ми змогли визначити перспективи розвитку PR-комунікацій видавництв у сучасному медіапросторі.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

27.
   001
   Є-71


    Єріна, А. М.
    Методологія наукових досліджень : навчальний посібник / А. М. Єріна, В. Б. Захожай, Д. Л. Єрін. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 212 с. - ISBN 966-8365-55-0 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Методологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
проблеми -- завдання -- прогнозування -- результат -- засади -- перевірка
Анотація: У посібнику викладено методологічні засади і основні етапи наукового дослідження, пошук наукової інформації, методи статистичної обробки та аналізу емпіричних даних та узагальнення результатів аналізу.
Дод.точки доступу:
Захожай, В. Б.
Єрін, Д. Л.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

28.


    Єсікова, І. В.
    Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 62-70, DOI 10.28925/2414-0325.2021.115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- інформаційно-комунікаційні технології -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- дистанційна освіта
Анотація: У статті висвітлено поняття інклюзивного освітнього середовища, описано його особливості та актуальність активного використання дистанційного навчання в інклюзивному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. Виділено основними дидактичними умовами для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивний освітній процес є використання різноманітних навчальних підходів з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх темпераменту, змоги засвоювати навчальний матеріал та наявності матеріально-технічного забезпечення. На основі вивчення передового педагогічного досвіду й узагальнення науково-педагогічних праць виділено основні актуальні ІКТ, для організації навчального процесу в інклюзивному середовищі. Охарактеризовано застосування ІКТ як засобу підтримки інклюзивного навчання в компенсаційних, комунікаційних та дидактичних цілях. Розкрито основні типи ІКТ котрі доцільно використовувати в якості засобу підтримки інклюзивного навчання. Здійснено огляд сучасних засобів ІКТ котрі доцільно використовувати в інклюзивному середовищі в дидактичних цілях та описано їх функціональні можливості як спеціально розроблених програмних засобів, для застосування в освітніх цілях. Зосереджено увагу на дистанційній освіті дітей з особливими освітніми потребами, інтерактивному освітньому середовищі - «Віртуальний клас», безкоштовному проєкті Міністерства освіти і науки України «Всеукраїнська школа онлайн» та Всеукраїнська безкоштовна шкільна освітня мережа «Щоденник.ua». Встановлено, що впровадження ІКТ в інклюзивне освітнє середовище як дидактичного засобу урізноманітнює та розширює спектр традиційних засобів і ресурсів, надає можливість дітям з особливими освітніми потребами мати вільний доступ до якісної освіти, соціально адаптуватись та відчувати впевненість у своїх можливостях, що особливо актуально в епоху пандемії та карантинних обмежень. Вказано, що перспективним напрямом продовження дослідження з окресленої проблеми є створення та адаптування програмно-методичних комплексів дистанційного навчання для осіб з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

29.


    Іваненко, Г.
    Організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді / Г. Іваненко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 169-179. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- заклад вищої освіти -- освітній процес -- структурно-функціональна модель
Анотація: Актуальним питанням у розвитку сучасного суспільства є наявність кваліфікованих фахівців у різних сферах життєдіяльності суспільства. Галузь «фізична культура і спорт» не є виключенням. Ефективним засобом, що сприяє якісній підготовки спеціалістів для зазначеної галузі є інтеграція питань, що пов’язані з олімпійською освітою в освітній процес закладу вищої освіти. Мета – обґрунтувати організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. Матеріали та методи: аналіз науково-методичної літератури; систематизація та узагальнення; експертне опитування; моделювання. Визначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню олімпійської освіти у закладах вищої освіти України та шляхи їх подолання. Розроблені методичні матеріали для вдосконалення процесу інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентів. Розроблена структурно-функціональна модель інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді, яка складається з ефективних методів роботи зі студентською молоддю, а саме: практичні (інтерактивні методи навчання, організація заходів присвячених олімпійській освіті та ін.), словесні (лекції, семінари), наочні (демонстрація відео матеріалів, перегляд каналів Youtube, які присвячені тематиці олімпійської освіти та олімпійського спорту) та найбільш ефективних форм організації навчального процесу: активізація науководослідної роботи з олімпійської тематики, перегляд кінофільмів, які присвячені темі «Олімпійський спорт», організація та проведення конкурсів, брейн-рингів з тематики олімпійської освіти та олімпійського спорту. Дослідження дозволили доповнити існуючі дані, щодо особливостей інтеграції олімпійської освіти в процес підготовки фахівців закладів вищої освіти України. Вперше визначені організаційно-методичні засади впровадження олімпійської освіти в процес студентів закладах вищої освіти України.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

30.


    Іванчук, Н. І.
    Прикметник. Узагальнення та систематизація вивченого : 6 клас / Н. І. Іванчук // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2017. - N 19/21. - С. 39-41

Рубрики: Українська мова--методика викладання--прикметник--6 клас

Кл.слова (ненормовані):
українська мова (6 клас) -- 6 клас (українська мова) -- прикметник (українська мова)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)