Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=узгодження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23
1.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах (стр.5-14) Кл.слова: якість освіти,економічне забезпечення,конкурентоспроможність нації
Луговий В.І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.15-25) Кл.слова: пасивна класифікація,активна стандартизація,організація міжнародної й національних систем освіти
Ляшенко О.І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору/ О. І. Ляшенко (стр.25-28) Кл.слова: тенденції розвитку середньої освіти,національні системи освіти країн,порівнювальні характеристики різних систем освіти
Загірняк М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО/ М. В. Загірняк, В. В. Костін (стр.28-36) Кл.слова: загальні відомості МСКО,класифікація та схеми кодування,особливості та проблеми
Рашкевич Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання/ Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук (стр.36-42) Кл.слова: проблема,актуальність,основний матеріал
Чорноморець І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО/ І. М. Чорноморець (стр.42-49) Кл.слова: аналіз вищої педагогічної освіти,прогнозування перспектив вдосконалення структури,основні тенденції класифікації освіти
Лук’яненко Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО/ Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко (стр.49-53) Кл.слова: складові державного стандарту професійно-технічної освіти,структура ДСПТО,узгодження ДСПТО з МСКО
Штомпель Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО/ Г. О. Штомпель (стр.54-60) Кл.слова: проблеми,актуальність,аналіз наукових праць
Бех І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль/ І. Д. Бех (стр.63-66) Кл.слова: етичне одухотворення,інтелектуально-моральна педагогіка,інтелектуально-духовна педагогіка
Третяк О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема/ О. П. Третяк (стр.67-73) Кл.слова: етапи утвердження людиною себе в інших людях,принципи цінносного ставлення,активно-діяльнісне ставлення
Мартинюк М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці/ М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук (стр.74-81) Кл.слова: фахова підготовка,професійна підготовка,практична підготовка
Гуржій А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.82-87) Кл.слова: динаміка середнього рівня уваги,якість засвоєння навчального матеріалу,ефективність застосування постановки запитань
Потапчук Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості/ Т. В. Потапчук (стр.87-91) Кл.слова: механізм самоіндефікації особистості,процес ідентифікації,стадії ідентифікації
Карпенко О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.92-96) Кл.слова: досвід Ізраїлю,тенденція до децентралізації,державне управління
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лук’яненко Г.І.
Назва : Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО
Місце публікування : Педагогіка і психологія: наук.-теорет. та інформ. журн./ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 1(78). - С. 49-53. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/1). - ISSN 2304-0629
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075)/Б 24
Автор(и) : Барановська, Тетяна Володимирівна
Назва : Граматика англійської мови : збірник вправ: навчальний посібник . -2-ге видання виправлене і доповнене
Вихідні дані : Київ: Логос-М, 2012
Кільк.характеристики :384 с
Серія: Учням та абітурієнтам
ISBN, Ціна 966-509-066-6:
ДРНТІ : 16.21.25
УДК : 811.111(075)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Граматика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): артикль--іменник--дієслово--узгодження часів--інфінітив--герундій--модальні дієслова
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дика, Наталія
Назва : Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями під час вивчення словосполучення
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - № 11. - С. 31-35 (Шифр У901231/2015/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 16
Предметні рубрики: Лінгвістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна система--прилягання--синтаксис--словосполучення--узгодження--керування
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’36(035)/В 31
Автор(и) : Верба Г. В., Верба Л. Г.
Назва : Граматика сучасної англійської мови (довідник)
Паралельн. назви :Modern English Grammar/ (reference book)
Вихідні дані : Київ: Логос-М, 2011
Кільк.характеристики :341 с
ISBN, Ціна 966-509-001-1: 46.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111’36(035)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Граматика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): узгодження часів--пасивний стан--неособові форми
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потюрило О.
Назва : Завітаємо до "Рукавички" : темат. заняття з розвитку мовлення (граматика) для дітей мол. групи
Місце публікування : Палітра педагога: всеукр. вид. для педагогів та батьків. - Київ: Світич, 2015. - № 1. - С. 22-23. - ISSN 1680-449X (Шифр П706412/2015/1). - ISSN 1680-449X
УДК : 373.2.016:81-028.31](477)
Предметні рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах-- розвиток мовлення --Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах-- граматика --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--граматика--методика навчання--тематичні заняття--молодша група--молодший дошкільний вік--рукавичка, казка--дидактичні вправи--розвивальні вправи--прикметники--іменники--узгодження--складнопідрядні речення--зменшувально-пестливі слова--родовий відмінок
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Вінтонів М. Керування як різновид прислівного синтаксичного зв’язку/ М. Вінтонів (стр.3-7) Кл.слова: словосполучення,прислівний зв’язок,узгодження
Василишин О. Творчість Галини Журби в дискурсі еміграційної критики/ О. Василишин (стр.8-11) Кл.слова: Журба Галина, про неї,еміграційна критика,літературні стосунки
Городенська К. Г. Українське слово у вимірах сьогодення Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів. Продовження/ К. Г. Городенська (стр.12-13) Кл.слова: наголошення слів,пунктація,з комою і без неї
Караман С. О. Методичні орієнтири для підготовки старшокласників до написання переказу/ С. О. Караман (стр.14-16)
Борисенко В. В. Інформаційна графіка на уроках української мови/ В. В. Борисенко (стр.17-20) Кл.слова: інноваційна діяльність,Інформаційна графіка,мовна освіта
Клименко А. Усемогутня сила компліменту/ А. Клименко ; наук. керівник О. М. Горошкіна (стр.21-22) Кл.слова: мовлення,комунікація,комплімент
Аніканова В. Тобі, Україно !/ В. Аніканова (стр.22) Кл.слова: сучасна поезія,вірш,текст
Аніканова В. Мріє, не зрадь! Я так довго до тебе тужила/ В. Аніканова (стр.23-24) Кл.слова: Українка Леся, про неї,творчість Лесі Українки,лірика
Грицай Л. Як в нації вождів нема, тоді вожді її поети/ Л. Грицай, Я. Грицай (стр.25-27) Кл.слова: Маланюк Євген, про творчість,творчість Євгена Маланюка,аналіз творчості
Попова Л. О. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі/ Л. О. Попова (стр.28-30) Кл.слова: план-конспект уроку,переказ тексту,художній стиль
Скорик К. Кохання - як пісня, пісні - як кохання/ К. Скорик (стр.31-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Івасюк Володимир, про творчість,поет-пісняр
Ткачук А. Морфологічний розбір дієприслівника. Повторення й узагальнення вивченого з теми "Дієприслівник"/ А. Ткачук (стр.36-37) Кл.слова: план-конспект уроку,дієприслівник,українська мова, 7 клас
Голик О. Пошук людини в людині. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження, інтерпретовані на національному матеріалі в романі В. Підмогильного "Місто"/ О. Голик (стр.38-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Підмогильний Валер’ян, Місто, про твір,творчість Валер’яна Підмогильного
Гребницька О. Я син народу, що вгору йде... / О. Гребницька (стр.44-49) Кл.слова: сценарій літературного свята,Франко Іван, про нього,творчість Івана Франка
Байло Л. Я любила Шевченка/ Л. Байло, Н. Ковальчук Кл.слова: сценарій літературного вечора,Шевченко Тарас, про нього,життєвий шлях Т. Шевченка
Бутурлим Т. Кращий знавець сучасної української літератури/ Т. Бутурлим (стр.54-62) Кл.слова: сценарій літературної гри,сучасна українська література
Майдан Є. Життя слова / Є. Майдан (стр.63) Кл.слова: слово,мова,рідна мова
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’36/В 31
Автор(и) : Верба Г. В., Верба Л. Г.
Назва : Граматика сучасної англійської мови (довідник)
Паралельн. назви :Modern English Grammar: reference book
Вихідні дані : Київ: Логос, 2005
Кільк.характеристики :341 с
ISBN, Ціна 996-509-001-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111’36
Предметні рубрики: Англійська мова-- граматика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): узгодження часів--пасивний стан--неособові форми
Примірники : всього : Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 808.5(075)/М 59
Автор(и) : Микитюк, Оксана
Назва : Культура мовлення: особливості, завдання, цікавинки : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2014
Кільк.характеристики :234 с
ISBN, Ціна 978-617-607-633-9: 62.00 грн.
ДРНТІ : 16.01
УДК : 808.5(075)
Предметні рубрики: Українська мова-- Культура мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): милозвучність--узгодження--прикладка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вінтонів, Михайло
Назва : Керування як різновид прислівного синтаксичного зв’язку
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 3-7 (Шифр У901231/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словосполучення--прислівний зв’язок--узгодження
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журлакова Юлія
Назва : Стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освіти
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 34-36. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/8). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Міжнародне співробітництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта німеччини--міжнародний проект--якість освіти
Анотація: "Сьогодні дошкільна освіта України переживає черговий виток реформаційних змін. Дошкілля переходить від навчально-дисциплінарної моделі освіти до особистісно орієнтованої, від навчання дітей до супроводу їхнього розвитку, від виховання до ціннісного орієнтування. Усе це відбувається в контексті інтеграції нашої держави до європейської спільноти, що потребує певного узгодження цінностей і водночас збереження власної ідентичності. То які цінності є ключовими для нас як українців і як частини європейської спільноти? Які з них ми маємо закладати в дитинстві? Платформою для обговорення цих питань став міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні".
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111’36(035)/В 31
Автор(и) : Верба Г. В., Верба Л. Г.
Назва : Граматика сучасної англійської мови : довідник
Паралельн. назви :Modern English Grammar: reference book
Вихідні дані : Київ: Логос, 2004
Кільк.характеристики :341 с
Серія: Учням та абітурієнтам
ISBN, Ціна 996-509-001-1: 50.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.111’36(035)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Граматика англійської мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): узгодження часів--пасивний стан--неособові форми--дієслова--речення--прикметник--артикль--іменник--числівник--займенник
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюта В. В.
Назва : Механізм державного регулювання відносин власності: економіко-правовий аспект
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 2. - С. 140-144. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/2). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відносини власності--державне регулювання--правовий механізм--ринкова економіка--суб’єкт господарювання--узгодження інтересів
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2(075.8)/Г 61
Автор(и) : Голосовська, Галина Григорівна
Назва : Українська мова для всіх : навчальний посібник . -2-ге видання, виправлене, доповнене
Вихідні дані : Київ: Академія, 2015
Кільк.характеристики :207 с
Серія: Альма-матер = Alma-mater +
ISBN, Ціна 978-966-580-471-0: 60.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-580-310-2: Б.ц.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.161.2(075.8)
Предметні рубрики: Українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): труднощі вживання--труднощі узгодження--труднощі відмінювання--мовностилістичні рекомендації--повнозначні частини мови--неповнозначні частини мови
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 14-18. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система освіти--неоліберальна--соціальна цінність--лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2020р.,N 19/21
Цікаві статті :
Бернвальдт Т. С. Аналіз художнього твору в аспекті пізнавальної діяльності учнів/ Т. С. Бернвальдт (стр.2-7) Кл.слова: українська література в школі,аналіз худонього твору,літературний твір (аналіз)
Голобородько Я. Ю. Борис Грінченко - речник української духовності: життєтворчість крізь призму "херсонського періоду"/ Я. Ю. Голобородько (стр.8-16) Кл.слова: українська література в школі,письменник (життєтворчість),біографія письменника (українська література)
Посилаєва Т. В. Слова іншомовного походження в українській мові/ Т. В. Посилаєва (стр.17-20) Кл.слова: українська мова (6 клас),6 клас (українська мова),слова іншомовного походження
Чернега Т. М. Дієприкметниковий зворот. Урок-подорож/ Т. М. Чернега (стр.21-24) Кл.слова: українська мова (7 клас),7 клас (українська мова),урок-подорож (українська мова)
Садова С. А. Вивчаємо складне речення. Уроки узагальнення та систематизації знань/ С. А. Садова (стр.25-28) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),складне речення (9 клас)
Грицай Ю. В. Орфографічний практикум. Урок-квест/ Ю. В. Грицай (стр.29-32) Кл.слова: українська мова (10 клас),10 клас (українська мова),орфографічний практикум (українська мова)
Амброзяк Т. В. Відмінювання та узгодження числівників під час ров'язування математичних задач. Бінарний урок/ Т. В. Амброзяк, А. С. Левіна (стр.33-37) Кл.слова: українська мова (10 клас),10 клас (українська мова),бінарний урок (українська мова; математика)
Грицай Н. М. Ліна Костенко "Маруся Чурай"/ Н. М. Грицай (стр.38-45) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),історичний роман у віршах (українська література)
Лисенко О. В. Кінострічка Сергія Параджанова "Тіні забутих предків": трагізм почуттів Івана та Марічки крізь призму символів природи/ О. В. Лисенко, П. О. Короваєнко (стр.46-53) Кл.слова: українська література (персоналія),режисер (персоналія),кіномистецтво (фільм)
Олексієнко Г. Й. Українська література: тематичні контрольні роботи (для роботи в Google Classroom)/ Г. Й. Олексієнко (стр.54-57) Кл.слова: українська література (контрольні роботи),контрольні роботи (українська література),дистанційна освіта (українська література)
Ведмедеря С. В. Літературні диктанти/ С. В. Ведмедеря (стр.58-64) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),літературні диктанти (11 клас)
Гробова Н. В. Мікротексти: повторення навчального матеріалу та засіб підготовки до ЗНО з української мови та літератури/ Н. В. Гробова (стр.65-71) Кл.слова: українська література (мікротексти),українська мова (мікротексти),мікротексти (українська мова та література)
Хавіна С. Я. "Сучасник поколінь прийдешніх": Микола Гурович Куліш "Патетична соната"/ С. Я. Хавіна, Н. М. Шевченко, І. В. Тураєва (стр.72-77) Кл.слова: українська література (позакласне читання),позакласне читання (українська література),позакласна робота (українська література)
Поповський А. М. Українські прізвища з компонентом лих-/ А. М. Поповський (стр.78-79) Кл.слова: українська мова,українські прізвища (дослідження),мовознавство (українські прізвища)
Маленко О. О. Естетичні напрями мистецтва слова у вимірі пізнавальної діяльності людини/ О. О. Маленко (стр.80-84) Кл.слова: українська література (романтизм; реалізм; модернізм),естетичні напрями,філологічні студії
Піддубна В. В. Українські правописні словники 30-х років ХХ століття/ В. В. Піддубна (стр.85-87) Кл.слова: українська лексикографія (20 ст.),словники (українська лексикографія),правописні словники (20 ст.)
Орел Н. В. Земля - наш спільний дім/ Н. В. Орел (стр.88-91) Кл.слова: шкільне свято (сценарій),українська література (сценарій заходу),сценарій шкільного свята
Загороднюк О. І. Творчий дух у поезіях Йосипа Осецького/ О. І. Загороднюк (стр.92-95) Кл.слова: українська література,література рідного краю,урок (література рідного краю)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амброзяк Т. В., Левіна А. С.
Назва : Відмінювання та узгодження числівників під час ров'язування математичних задач. Бінарний урок : 10 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 19/20/21. - С. 33-37 (Шифр В901257/2020/19/21)
Предметні рубрики: Українська мова-- методика викладання-- бінарний урок
Математика-- методика викладання-- бінарний урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова (10 клас)--10 клас (українська мова)--бінарний урок (українська мова; математика)--математика (бінарний урок)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Polkhovska M. V.
Назва : Application of Generative Procedures for Syntactic Structures Investigation (on the basis of the existential there)
Паралельн. назви :Застосування генеративних процедур для синтактичних дослідження структур (на основі екзистенціалів)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - Вип. 5. - С. 46-48. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2015/5). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експлетив--ср-проекція--тр-проекція--узгодження «проба — ціль»--інтерпретовані та неінтерпретовані ознаки
Анотація: У статті висвітлюються переваги залучення генеративних методів під час дослідження синтаксичних утворень, пояснюється процес породження експлетивного there в структурі речення. Адвербіалія there з’являється у мові в позиції експлетивного топіка [Spec, C] для недопущення вживання в ній дієслова в мовах з V2-вимогою. З переходом мови від SOV- до SVO-моделі порядку слів в результаті реінтерпретації експлетивний топік починає вживатися в канонічній позиції підмета.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ситченко А.
Назва : Літературна освіта школярів у викликах компетентнісного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 51-63. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.5 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісне навчання--літературна освіта--педагогічні ризики--навчальні технології--виклики компетентнісного навчання--технологізований розбір твору
Анотація: У статті висвітлюються питання практичної реалізації компетентнісного навчання української літератури. Аналізуються філософські та педагогічні напрацювання з проблеми, висвітлюються сучасні можливості модельованого навчання, важливою формою якого є освітні технології, цілком доречні у здійсненні літературної освіти. Підвищення ефективності навчання літератури в умовах технологізованого педагогічного процесу пов’язується у дослідженні з формуванням способів розумової роботи, які дають учням змогу самостійно критично осмислювати прочитані твори, аргументовано їх інтерпретувати, не лише сприймати авторські, а й продукувати власні смисли, що робить їхні дії особистісно значущими. Наголошується процедурний аспект проблеми компетентнісного навчання літератури, спрямованого на формування знаючого та вмілого, культурного учня-читача, його ціннісних орієнтацій. Стверджується, що особливості художньої літератури та її вивчення в школі зумовлюють позитивний вплив на рівновагу технократичного і гуманістичного чинників сучасної освіти, оскільки твори мистецтва слова мають не лише компетентнісний потенціал, а й естетичні якості та можливості, морально-етичні взірці людської поведінки. Водночас у статті вказується на певні ризики, пов’язані з рядом труднощів, що виникають на шляху реформування сучасної школи на засадах компетентнісного підходу. Автор звертає увагу на суперечності між компетентністю і моральністю; напрацюваннями вітчизняної педагогіки і впровадженням зарубіжних моделей освіти; знаннями і вміннями та уявленнями і переконаннями; суб’єктним досвідом школярів та їх навчальною діяльністю, що загострюють проблеми реформування школи, реалізації компетентнісного підходу, особистісно орієнтованого навчання, переконують у необхідності технологізації освіти. Йдеться насамперед про необхідність урівноваження ділових якостей компетентного фахівця з його моральними цінностями; умови перенесення на національний ґрунт зарубіжних освітніх ідей і проєктів; досягнення єдності знань, умінь та переконань суб’єкта діяльності; узгодження змісту компетентностей із процесом їх практичної реалізації. Стаття розрахована на вчителів, учених та студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журавська О.
Назва : Цитування джерел в інформаційних радіопередачах
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 28-35. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.5 (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цитування джерел--синхрон--інтерв’ю--коментар--радіо--інформаційна передача--новини
Анотація: Предмет статті становлять особливості цитування джерел в украї нському інформаціи ному просторі на прикладах випусків новин загальноукраї нських радіостанціи розмовного формату. Актуалізує визначене питання, зокрема, насиченість інформаціи ного поля дезінформацією, феи ками, пропагандою, маніпуляціями із даними тощо. Неуважне ставлення редакціи до перевірки джерел інформації , точності відомостеи , ненадання слова всім учасникам конфліктних ситуаціи , відсутність фахових коментарів призводять до порушення професіи них стандартів у журналістських матеріалах, які виходять в ефір. Наслідком цього є зниження довіри аудиторії як до певного медіа, так і медійників у цілому. Знизити ризики цих наслідків можна завдяки систематичному моніторингу інформаціи ного сегменту радіомовлення і формуванню на и ого результатах теоретичних засад та практичних рекомендаціи з удосконалення, зокрема, цитування джерел інформації . Тому мета статті — узагальнити відомості про основні різновиди цитування в інформаціи них радіи них текстах (документальних записах — синхронах, непряміи мові, словах-маркерах), визначити основні помилки, яких припускаються автори під час роботи з ними, і розробити рекомендації щодо запису та монтажу синхронів. Для вивчення інформаційного радіопростору і визначення особливостеи цитування джерел у ньому було застосовано метод якісного контент-аналізу. Матеріалом для цього стали випуски новин загальноукраїнських радіостанціи розмовних форматів: «Украї нське радіо» («Першии канал» і «Промінь»), «Громадське радіо», «Радіо НВ». Результати контент-аналізу дали змогу визначити певні тенденції щодо цитування, які впливають на інформаціи ну насиченість повідомлень, ї хню відповідність професіи ним стандартам, а також динаміку ефіру и полегшують сприйняття новин. Крім того, було узагальнено інформацію про основні способи цитування (синхрони, непряму мову, слова-маркери), ї хні змістово-композиціи ні особливості. Окрему увагу приділено цитатам-синхронам (документальним записам). За формою синхрони можуть бути різновидом виступу, інтерв’ю, коментаря тощо, які характеризуються лаконічністю, влучністю, компактністю. Проаналізовано помилки, яких припускаються автори під час підготовки синхронів до ефіру на етапі збирання інформації , змістового и композиціи ного узгодження з основним текстом повідомлення. Практичне значення дослідження зумовлене підготовленими рекомендаціями з цитування джерел інформації з дотриманням професій - них стандартів. Перспективним можна визначити подальше вивчення проблеми на прикладі локальних розмовних радіостанцій .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борсуковський, Юрій Володимирович
Назва : Визначення вимог щодо побудови концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2019. - N 5. - С. 62-72. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.6172 (Шифр К667665926/2019/5). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.6172
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загрози--ризики--класифікація--кібербезпека--стратегія--концепція
Анотація: В даній статті проведено аналіз останніх тенденцій реалізації кіберзагроз та сформульовані базові вимоги щодо формування концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз. Наведено ключові тенденції реалізацій у кіберпросторі принципів гібридної війни. Визначено, що передумовами виникнення таких гібридних війн стає зростання зацікавленості урядових структур в отриманні інформації, яка може бути використана протиборчими сторонами в світовій конкурентній і політичній боротьбі, а також можливість ефективної монетизації шкідливих впливів на інформаційні та автоматизовані системи організацій. Визначено необхідність адаптивного формування напрямків проведення превентивних заходів з інформаційної і кібернетичної безпеки. Акцентовано увагу на відсутності, у більшості випадків, стратегії забезпечення безпеки щодо захисту ключових інформаційних систем у відповідності до існуючих ризиків. Звернено увагу на те, що концепція інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз повинна враховувати можливість повної компрометації систем інформаційної та кібернетичної безпеки при ціле-направленій атаці на інформаційні активи структурних підрозділів державних, банківських та приватних організацій. Розглянуто можливу структуру концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз з метою забезпечення ефективності функціювання інформаційних та автоматизованих систем забезпечення інформаційної та кібернетичної безпеки в умовах обмеженого фінансування. Наведена структура та зміст концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз. Визначено, що концепція інформаційної безпеки в умовах гібридних загрозповинна визначати основні цілі та завдання, а також загальну стратегію побудови ІТ і системи управління інформаційною безпекою організації. Сформовані вимоги та базові підходи до її реалізації.Визначено, що одним із шляхів оптимізації фінансових ресурсів, що витрачаються на системи ІТ і системи інформаційної та кібернетичної безпеки, у відповідності до визначених ризиків, може стати використання кращих світових практик, атакож чітке узгодження вимог забезпечення інформатизації та цифрової трансформації з боку бізнесу і створення узгоджених регулятивних вимог до певних напрямків бізнесу з точки зору інформаційної та кібернетичної безпеки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куперштейн, Леонід, Луцишин, Геннадій, Кренцін, Михайло
Назва : Інформаційна технологія моніторингу безпеки даних програмного забезпечення
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 71-84. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.7184 (Шифр К667665926/2024/3/23). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.7184
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безпека застосунку--моніторинг даних--cross-site scripting--sql-ін’єкції--перевірка введених даних--помилки валідації
Анотація: У статті запропоновано інформаційну технологію моніторингу безпеки даних програмного забезпечення з метою підвищення захищеності допоміжного та кінцевого програмного забезпечення в процесі його функціонування за рахунок універсальності архітектури з можливостями узгодження процесів перевірки безпеки даних у клієнт-серверних взаємодіях та інтеграції у програмні технології розробки програмного забезпечення з використанням уніфікованих інтерфейсів задання розширюваних наборів правил перевірки. Проведено аналіз предметної області, в ході якого було встановлено, що задачі перевірки безпеки даних програмного забезпечення входять до вимог відомих стандартів з безпеки даних, а пов’язані вразливості відзначаються як особливо важливі. Також було встановлено, що традиційного моніторингу лише вхідних даних програмного забезпечення недостатньо, тому актуальною є проблема моніторингу безпеки різних категорій даних програмного забезпечення. Можливості моніторингу безпеки та коректності даних програмного забезпечення існуючих засобів мають частковий характер: орієнтація на окремі категорії даних, платформна залежність, вузькі можливості інтеграції з іншими засобами розробки програмного забезпечення, обмеженість застосування, складність чи обмеженість розширення, низький рівень повторного використання готових перевірених рішень та інші. На основі аналізу існуючих засобів моніторингу безпеки даних програмного забезпечення було встановлено недоліки існуючих реалізацій. В якості рішення запропоновано універсальну архітектуру програмного фреймворку. Було проведено аналіз вразливостей різних категорій даних програмного забезпечення, а також досліджено рекомендовані методи імплементації безпеки даних, які було застосовано у запропонованій розробці. У статті розглянуто структуру запропонованої інформаційної технології, наведено універсальну архітектуру програмного фреймворку, продемонстровано перевірку роботи розробленого засобу та наведено оцінку ефективності використання фреймворку моніторингу безпеки даних при розробці програмного забезпечення. Запропонована архітектура та напрямки подальшого удосконалення фреймворку дозволяють суттєво розширювати його функціональні можливості та легко інтегрувати у популярні технології розробки програмного забезпечення. Передбачається, що розроблена інформаційна технологія моніторингу безпеки даних програмного забезпечення набуде широкого використання не лише в комерційній розробці програмного забезпечення, але і в навчальному та науковому застосуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борсуковський Ю., Борсуковська В.
Назва : Прикладні аспекти захисту інформації в умовах обмеженого фінансування
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018. - N 1. - С. 26-34. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.2634X (Шифр К667665926/2018/1). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.2634X
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія--фінансування--загрози
Анотація: В даній статті проведено розгорнутий аналіз тенденцій розвитку кіберзагроз та напрямків забезпечення інформаційної безпеки зі сторони світової спільноти. Сучасний розвиток перспективних інформаційних систем та технологій сприяє появі нових форм кібератак, що піддають державні, банківські та приватні інформаційні ресурси загрозам, з якими вони не готові мати справу. Визначена тенденція щодо формування у кіберпросторі принципів гібридної війни. Передумовами виникнення таких гібридних війн стає зростання зацікавленості урядових структур в отриманні інформації, яка може бути використана протиборчими сторонами в світовій конкурентній і політичній боротьбі Визначено необхідність адаптивного формування напрямків проведення превентивних заходів із інформаційної і кібернетичної безпеки. Акцентовано увагу на відсутність, у більшості випадків, стратегії забезпечення безпеки щодо захисту ключових інформаційних систем у відповідності до існуючих ризиків. Звернено увагу на те, що модель загроз повинна враховувати можливість повної компрометації систем інформаційної та кібернетичної безпеки при ціле-направленій атаці на інформаційні активи державних, банківських та приватних організацій. Розглянуто можливі напрямки забезпечення інформаційної та кібернетичної безпеки в умовах обмеженого фінансування. Наведені категорії CIS Control, щодо напрямків пріоритетного забезпечення інформаційної безпеки бізнесу. Наведено перелік ключових напрямків для формування пріоритетів інформаційної безпеки державних, банківських та приватних організацій. Проаналізовані і сформовані рекомендації та вимоги щодо прикладних аспектів побудови стратегії захисту в умовах обмежених фінансових ресурсів. Одним із шляхів оптимізації фінансових ресурсів що витрачаються на системи інформаційної безпеки, у відповідності до визначених ризиків, може стати використання кращих світових практик, а також чітке узгодження вимог забезпечення інформатизації та цифрової трансформації з боку бізнесу і створення узгоджених регулятивних вимог до певних напрямків бізнесу із точки зору інформаційної та кібернетичної безпеки. Сформульовані мінімальні вимоги щодо забезпечення інформаційної та кібернетичної безпеки державних, банківських та приватних організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)