Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=українська освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Янова, Вікторія.
    14 ідей педагогіки співпраці: суть, ключові ідеї, форми та методи / В. Янова // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 12. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- педагогіка співпраці -- колективне виховання -- навчальний діалог

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


   
    2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 1/2. - С. 2-3

Рубрики: Українська освіта--2-й міжнародний інтернет-марафон

Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- інтернет-марафон (освіта) -- вебінар (освіта) -- зарубіжна література

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
94(438):94(477)
С 34


   Сивіцький, М.

    Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X.
   Т. 1. - 2005. - 343 с. - ISBN 966-7601-49-8 : 6.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання

   Історія--Історія України--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА
Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно".
Дод.точки доступу:
Петренко, Є. \пер.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

4.
94(438):94(477)
С 34


   Сивіцький, М.

    Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X.
   Т. 3. - 2005. - 431 с. - ISBN 966-7601-62-5 : 25.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання

   Історія--Історія України--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА
Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно".
Дод.точки доступу:
Петренко, Є. \пер.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

5.
94(438):94(477)
С 34


   Сивіцький, М.

    Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X.
   Т. 2. - 2005. - 358 с. - ISBN 966-7601-56-0 : 25.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання

   Історія --Історія України--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА
Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно".
Дод.точки доступу:
Петренко, Є. \пер.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

6.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
   37.014(477)
   К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія, реалізація, результати / В. Г. Кремень. - Київ : Грамота, 2005. - 446 с. - ISBN 966-8066-83-9 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Організація освіти--Інновації в освіті--Україна

   Філософія освіти


Кл.слова (ненормовані):
соціальний розвиток -- ефективність навчання -- дистанційне навчання -- філософія освіти -- вища освіта -- середня освіта -- українська освіта -- освітня політика -- дистанційна освіта -- державне управління -- міжнародне співробітництво

Примірників всього: 13
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

8.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Кремень, Василь. Освіта як запорука миру: шлях до людини / В. Кремень. - С .13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновації, інтеграція, людський розвиток
Śliwerski, Bogusław. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci / B. Śliwerski. - С .22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, виховання, тероризм
Андрущенко, Віктор. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті / В. Андрущенко. - С .37-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людство, цивілізація, збережиння миру
Максименко, Сергій. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості / С. Максименко. - С .51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, генетична психологія, внутрішній світ особистості
Szlosek, Franciszek. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju / F. Szlosek. - С .64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виховання, культура миру, колективний переказ
Саух, Петро. Філософія толерантності: урок освіті для миру / П. Саух, І. Саух. - С .70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нетерпимість, політика рівного визначення, концепт рівної гідності
Solak, Adam. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor / A. Solak. - С .83-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, суспільство, відповідальність
Матвієнко, Ольга. Освіта для миру / О. Матвієнко. - С .92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, толерантність, гібридна війна
Ващенко, Костянтин. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні / К. Ващенко. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державний службовець, професійна підготовка, управлінська діяльність
Засенко, В'ячеслав. Інклюзія: філософія освіти для миру / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С .109-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми проблемами, інклюзивне навчання, компетентнісний підхід
Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні / В. Коцур. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація, ародисіоналізація, академічний обмін
Przybylska, Ewa. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej / E. Przybylska. - С .128-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурне розмаїття, мультикультурне суспільство, міжкультурна освіта
Сисоєва, Світлана. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування / С. Сисоєва. - С .142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дисциплінарні дослідження, освітологія, цілісність
Jankowska, Dorota. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016) / D. Jankowska. - С .152-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розуміння діалогу, освітній діалог, маркетинг
Топузов, Олег. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості / О. Топузов, М. Головко. - С .167-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, базова середня освіта, природничі предмети
Ляшенко, Олександр. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування / О. Ляшенко. - С .178-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результати навчання, навчальні досягнення учнів, адаптивне тестування
Гужвій, Андрій. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень / А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. - С .190-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія, інформаційні ресурси, трансдисциплінарність
Groenwald, Maria. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych / M. Groenwald. - С .201-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактичні парадигми, теорія і практика виховання для миру
Гордієнко, Валентина. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури / В. Гордієнко. - С .213-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературна освіта, українська освіта, національна самоідентифікація
Чернов, Борис. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі / Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. - С .226-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видатні дидакти Польщі, традиційні методи, методи проблемного навчання
Степаненко, Микола. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру / М. Степаненко. - С .240-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманістично зорієнтована педагогіка, гуманістичні цінності, міжособистісні взаємини
Janicka-Panek, Teresa. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej / T. Janicka-Panek. - С .251-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотична освіта, європейська освіта, цілі патріотичного виховання
Помиткін, Едуард. Миротворча роль освіти у XXI столітті / Е. Помиткін, Л. Помиткіна. - С .264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результативність освіти, духовний розвиток особистості, толерантне спілкування
Kopsztejn, Maria. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki / M. Kopsztejn. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, культура, особистість
Васянович, Григорій. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст / Г. Васянович, А. Щеглов. - С .283-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, філософсько-педагогічний екзистенціалізм, філософсько-педагогічна герменевтика
Дічек, Наталія. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні / Н. Дічек. - С .293-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна освітня політика, гуманізація, національна школа
Регейло, Ірина. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів / І. Регейло. - С .307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічний персонал, академічні цінності, стандарти професійного розвитку
Skotna, Nadia. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine / N. Skotna, M. Klym. - С .325-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дитина, німецька педагогіка, педагогічна парадигма
Kotun, Kyryl. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland / K. Kotun. - С .336-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: консультанти-наставники, освіта дорослих, службовці забезпечення соціального добробуту
Кучай, Олександр. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України / О. Кучай, Т. Кучай. - С .351-363. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка вчителя, освіта, виховання
Губань, Радим. Миробудівництво як концепт наукової освіти / Р. Губань. - С .365-376. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, освіта, толерантність
Лісничий, Василь. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України) / В. Лісничий, В. Дунець. - С .377-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, політична освіта, громадянське суспільство
Slipuhina, Iryna. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab" / I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. - С .390-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: спеціалізована освіта наукового спрямування, цифрова дидактика, навчальна експедиція
Мельник, Марина. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи / М. Мельник. - С .404-414. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обдарованість, інтелектуальна обдарованість, естетична обдарованість
Міленіна, Мілєна. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру / М. Міленіна. - С .417-429. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагоічна антропологія, біопсихоаналіз, культурна еволюція
Хоменко, Гліб. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку / Г. Хоменко. - С .441-452. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, проектний підхід, фасилітатор
Свириденко, Денис. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку / Д. Свириденко. - С .453-464. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, педагогічна освіта, модернізація вищої освіти
Вовк, Мирослава. Рідномовна освіта як чинник збереження миру / М. Вовк. - С .486-500. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рідномовна освіта, багатомовна освіта, полікультурність
Грищенко, Іван. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід / І. Грищенко, Т. Власюк. - С .546-556. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, економічна діяльність, економічна освіта
Філіпчук, Георгій. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри / Г. Філіпчук. - С .588-606. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, цінності, демографічна політика
Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах / І. Бех. - С .607-618. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відповідальне ставлення до народу, громадянське виховання, соціально-моральне виховання
Нежива, Ольга. Національна ідея як підґрунтя української освіти / О. Нежива. - С .629-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, національна ідея, суспільство
Коцур, Леся. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи / Л. Коцур. - С .643-660. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотизм, громадянська освіта, космополітичний патріотизм
Кушерець, Василь. Освіта для миру в умовах війни на Сході України / В. Кушерець. - С .661-671. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітництво, інформаційні конфесійні війни, сучасні форми освіти і просвітництва
Гюлерче, Хакан. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства / Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. - С .672-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національно-патріотичне виховання, громадянське суспільство, патріотизм
Дяченко, Людмила. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків / Л. Дяченко. - С .685-698. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емоційний інтелект, булінг, освітня програма позитивного розвитку
Лоха, В’ячеслав. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму / В. Лоха, А. Лоха. - С .699-713. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти, вихованці, навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Машика, Т. В.
    Основні новели Закону України "Про освіту" / Т. В. Машика // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 1/2. - С. 4-8

Рубрики: Українська освіта--освітнє законодавство--основні новели

   Зарубжніа література--методика викладання--освітнє законодавство--основні новели


Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- освіта (закон) -- законодавство (освіта) -- зарубіжна література

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.
378(477)
У 87


    Утюж, І. Г.
    Парадигмальні засади освітнього простору [Текст] : монографія / І. Г. Утюж ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Запоріжжя : Просвіта, 2012. - 352 с. - ISBN 978-966-653-317-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища совіта--Освітній простір--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- трансформація освіти -- глобалізація освіти -- синергія -- українська освіта
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)