Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=українська система освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/У 50
Автор(и) : Улюкаєва І. Г.
Назва : Історія суспільного дошкільного виховання в Україні : навчальний посібник . -4-ге вид. доп.
Вихідні дані : Донецьк: Ландон-ХХІ, 2013
Кільк.характеристики :238 с
ISBN, Ціна 978-617-7049-76-9:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка -- теорія виховання і навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільне дошкільне виховання в україні--українська система освіти--освітньо-виховна робота в дитячих садках
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hrynevych L., Lynov K., Shemelynets І.
Назва : Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy
Паралельн. назви :Модернізація системи управління освітою у місті києві в умовах запровадження автономії шкіл
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 100-113. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автономія закладів середньої освіти--сервісний центр--середня школа--українська система освіти--управління освітою
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nalyvaiko O., Kalistova O., Poliakov D.
Назва : Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 130-143. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деактуалізація--іноземні мови--студенти--викладачі--українська система освіти--університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)