Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=українські педагоги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(091)(477)/Л 93
Автор(и) : Любар, Олександр Опанасович, Стельмахович, Мирослав Гнатович, Федоренко, Дмитро Тимофійович
Назва : Історія української школи і педагогіки : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2003
Кільк.характеристики :450 с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
ISBN, Ціна 966-620-180-1:
ДРНТІ : 14.09.91
УДК : 37(091)(477)
Предметні рубрики: Педагогіка України-- Історія педагогіки
Примірники : всього 2: ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф1(15), Ф2(14), Ф3(51)
Вільні : ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф1(15), Ф2(14), Ф3(51)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.025.7(477)/К 17
Автор(и) : Калініченко Л.
Назва : О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 45–46. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373.3.025.7(477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметні рубрики: Творче мислення-- метод порівняння-- молодші школярі
Науковці -- персоналії-- наукова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--метод порівняння--українські педагоги--науковці--персоналії--розвиток мислення--пізнавальні здібності--молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каракоз С.
Назва : Олександр Захаренко : (1937–2001)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 4–7. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/2). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Історія педагогіки-- видатні педагоги-- персоналії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--видатні педагоги--українські педагоги--персоналії--педагогічна спадщина--авторські школи--виховання цінностей
Анотація: Нарис про життєві та творчі здобутки видатного українського педагога – О. А. Захаренка.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матюшинець Я.
Назва : Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 40-55. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.55846 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.55846
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитиноцентризм--діти--народні дитячі садки--природовідповідність--середовище для дітей--середовищний підхід--українська школа--українські педагоги
Анотація: У статті подано історико-педагогічний аналіз поглядів українських педагогів кінця ХІХ – початку ХХ століття щодо створення і функціонування розвивального середовища для дітей. Автором висвітлено основні підходи до організації навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (дитиноцентризму, природовідповідності, виховання середовищем) та особливості створення розвивального середовища на різних проміжках часу (1899-1918 рр). З’ясовано цілі, завдання функціонування різних установ для дітей відповідно до суспільних, економічних, політичних та культурних змін на теренах України кінця ХІХ – початку ХХ століття (необхідності морального і фізичного виховання особистості, дотримання національного характеру освіти, індивідуального підходу).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)