Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (53)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (28)Наукові періодичні видання Університету (98)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=умови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 878
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Anatoly, Bessalov
    3-and 5-isogenies of supersingular Edwards curves = 3-і 5-ізогенії суперсінгулярних кривих Едвардса / Bessalov Anatoly, Grubiyan Evgeniy, Sokolov Volodymyr // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 8. - С. 6-21, DOI 10.28925/2663-4023.2020.8.621. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
крива в узагальненій формі Едвардса -- повна крива Едвардса -- скручена крива Едвардса -- квадратична крива Едвардса -- порядок кривої -- порядок точки -- ізоморфізм -- ізогенія -- ядро ізогенії -- квадратичний відрахування -- квадратичний невирахування
Анотація: Дан аналіз властивостей і умов існування 3-і 5-ізогеній повних і квадратичних суперсінгулярних кривих Едвардса. Для завдання інкапсуляції ключів на основі алгоритму SIDH запропоновано використовувати ізогенії мінімальних непарних ступенів 3 і 5, що дозволяє обійти проблему особливих точок 2-го і 4-го порядків, характерну для 2-ізогеній. Наведено огляд основних властивостей класів повних, квадратичних і скручених кривих Едвардса над простим полем. Формули для ізогеній непарних ступенів приведені до вигляду, адаптованому до кривих в формі Вейєрштрасса. Для цього використовується модифікований закон складання точок кривої в узагальненій формі Едвардса, який зберігає горизонтальну симетрію зворотних точок кривої. Наведені приклади обчислення 3-і 5-ізогенна повних суперсінгулярних кривих Едвардса над малими простими полями і обговорюються властивості композиції ізогеній для їх обчислення з ядрами високих порядків. Отримано формули верхніх оцінок складності обчислень ізогеній непарних ступенів 3 і 5 в класах повних і квадратичних кривих Едвардса в проективних координатах побудовано алгоритми обчислення 3-і 5-ізогеній кривих Едвардса зі складністю 6M+4Sі 12M+5Sвідповідно. Знайдено умови існування суперсінгулярних повних і квадратичних кривих Едвардса порядку 4·3m·5nі8·3m·5n. Визначено деякі параметри криптосистеми при реалізації алгоритму SIDH на рівні квантової безпеки 128 біт
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Evgeniy, Grubiyan
Грубіян Євген Олександрович
Volodymyr, Sokolov
Соколов Володимир Юрійович
Бессалов Анатолій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
   908(520)
   A90


    Atkins, Everett Taylor.
    A History of Popular Culture in Japan : From the Seventeenth Century to the Present / E. Taylor Atkins. - Second edition. - London : Bloomsbury Academic, 2023. - xi, 394 p. : il. - ISBN 978-1-3501-9593-6 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура--Історія--Японія, 17-21 ст.

   Масова культура--Політичні аспекти--Історія--Японія, 17-21 ст.


   Історія--Азія--Японія, 17-21 ст.


   Японії--Цивілізація
    Японія--Інтелектуальне життя

    Японія--Суспільне життя та звичаї

Кл.слова (ненормовані):
popular culture -- history -- civilization -- social life and customs -- народна культура -- масова культура -- історія -- цивілізації -- соціальне життя -- звичаї
Анотація: Автор Е. Тейлор Аткінс починає зі свого визначення масової культури. Він використовує більш тонкий підхід, ніж проста ієрархія популярної культури проти культури з великої літери «К», розглядаючи такі контексти, як сільська народна культура, масова міська культура та контркультура. Потім він представляє формувальні соціальні та економічні умови, які забезпечили необхідну основу для процвітання популярної культури поряд із самими продуктами, наприклад, гравюри на дереві, еротичні сюнга, кабукі тощо. Аткінс вказує на популярну культуру як на дзоку (вульгарність) для культури культури (елегантність) і визнає, що в містах раннього модерну популярна культура була пов’язана з «скатологією, сексом, видовищем і розсіюванням». Тому не дивно, що книга також охоплює виклики цензури: спроби правлячої еліти (зрештою невдалі) приборкати «зіпсованість» культури, створеної та споживаної недержавними класами, та її уявну загрозу для існуючої соціальної структури.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Hladkova, V.
    Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P35-40, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.3540. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- кадровий резерв -- акмесинергетичне забезпечення -- адаптивне управління
Анотація: У статті розкрита сутність та особливості формування кадрового резерву закладу вищої освіти. Функції кадрового резерву проаналізовано з двох точок зору: закладу вищої освіти (інформаційна функція, кадрове планування, ресурсозбереження, антикризова, регуляторна) і точка зору резервіста (кар’єрна, мотиваційна, розвивальна функції). Управління кадровим резервом представлено кількома підходами: класичним (навчання пов’язане з компетенцією конкретної посади; вступ до кадрового резерву проводиться за рекомендацією колегії; оцінка є багаторівневою); управління кадровим резервом в контексті концепції управління талантами (розвиток вибудовується на основі потреб і дефіцитів в компетенціях резервістів); синтетичний (кадровий резерв є співтовариством, що самоорганізується, і програмою підготовки кадрів.). Адаптивна технологія управління є найбільш ефективною для регулювання відносин між членами кадрового резерву, а також для допомоги їм у здійсненні професійного саморозвитку та самовдосконалення. Адаптивне управління ґрунтується на принципах акмесинергії, оскільки забезпечує сприятливі умови для самоорганізації, самопізнання, саморозуміння, самовизначення, самопрогнозування і саморозвитку, самоактуалізації та самореалізації особи як суб’єкта професійної діяльності. Запропоновано форми роботи з резервістами і структуру служби акмесинергетичного забезпечення, основні напрями роботи якої передбачають: інформаційно-аналітичну роботу (загальний відділ); організаційно-проектувальну (прогностичний відділ); акмеолого-технологічну (технологічний відділ); психологічну (відділ акмесинергетичної підтримки); дослідження (аналітичний відділ). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розвитку акмеологічної технології для кадрового резерву в закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Vyzdryk, V.
    Agrarian legislation of interwar Poland: specificities of its implementation in Eastern Galicia = Аграрне законодавство міжвоєнної Польщі: особливості його впровадження в Східній Галичині / V. Vyzdryk, O. Melnyk, O. Muravskiy // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P23-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Східна Галичина -- аграрне законодавство -- Польща -- міжвоєнний період -- реформи -- камасація -- парцеляція -- осадництво
Анотація: Реформування нормативно-правової бази аграрного законодавства Другої Речі Посполитої полягало в необхідності вдосконалення соціально-економічних змін в системі аграрного землеустрою. Важливим підґрунтям цього процесу мало стати створення належної законодавчої бази, яка, забезпечуючи непорушність приватної власності на землю, відкривала можливості для утворення та зміцнення фермерських господарств, сприяла б ліквідації безземелля і малоземелля. Реалізація законів 1919 і 1920 років в аграрному секторі відбувалася вкрай повільно, що змушувало шукати нових шляхів і підходів до його реформування. Зважаючи на складну політичну ситуацію у східних і південно-східних воєводствах, враховуючи вимоги політичних сил щодо реформування земельних відносин в інтересах селян, сейм ухвалив новий закон під назвою "Про виконання аграрної реформи", який набрав чинності в грудні 1925 р. Цей законодавчий акт визначав основні параметри реформування аграрного сектора аж до 1939 р. Незважаючи на те, що аграрне законодавство Польщі більшою мірою захищало інтереси великих землевласників, але в той же час сприяло створенню нових фермерських господарств, удосконалило механізм юридичного оформлення права на землю, що утверджувало цивілізовані ринкові відносини в економічному секторі. Окремі законодавчі акти (1923 р., 1928 р., 1932 р.) унормовували ліквідацію вузькосмужжя і черезсмужжя (камасація), що сповільнювали розвиток інтенсивного землеробства; регулювали орендні відносини в аграрному секторі, що сприяло його переходу на ринкові умови функціонування; дозволили проведення меліоративних робіт з метою оптимального використання потенціалу ґрунтів. Аграрне законодавство держави й політика уряду вкрай загострили національні і соціальні протиріччя в суспільстві. Прагнення Варшави до зміни кількісного співвідношення українського та польського населення на користь останнього, за рахунок переселення із польської етнічної території колоністів на західноукраїнські землі, які повинні були створити міцні господарства й стати важливою соціальною та політичною опорою влади - зазнали краху.
Дод.точки доступу:
Melnyk, O.
Мельник Олександра
Muravskiy, O.
Муравський Олег
Виздрик Віталій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

6.
   908(520)
   P64


    Pilling, David.
    Bending adversity : Japan and the art of survival / David Pilling. - London : Penguin books, 2020. - xxxvi, 415 p. : il, карти. - ISBN 978-0-141-99053-8 : 150.00 грн.
First published: London : Allen Lane, 2014. В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японія--Історія, 21 ст.
    Японія--Політика та уряд, 21 ст.

    Японія--Економічні умови, 21 ст.

    Японія--Соціальні умови, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
tsunami -- the magic teapot -- abnormal nation -- fukushima fallout -- citizens -- історія -- японія -- цунамі -- фукусіма -- після цунамі
Анотація: Редактор Financial Times Asia Девід Піллінг представляє свіже бачення Японії, спираючись на власний глибокий досвід, а також на спостереження різних японських громадян, зокрема письменника Харукі Муракамі, колишнього прем’єр-міністра Дзюнітіро Коїдзумі, промисловців і банкірів, активістів і митців. , підлітки та восьмирічники. Через їхні голоси Піллінг передає динамізм і різноманітність сучасної Японії.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


    Ovsiankina, L.
    Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society = Консолідуюча роль історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського суспільства / L. Ovsiankina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P49-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- людина -- сучасний український соціум -- моральні засади -- консолідація
Анотація: Стаття присвячена аналізу консолідуючої ролі історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського соціуму. Висвітлено значення історичної пам'яті у виробленні колективної свідомості української нації, трансляції усього духовного досвіду наступним поколінням, - знань про вищі моральні цінності: добро, істину, красу, любов до свободи та справедливості. Людина і народ у цілому розглянуті як головні носії, суб'єкти і творці історичної пам'яті. Проаналізовано базові етичні принципи національної історії як певні способи усвідомлення та осмислення національних інтересів. Вони міцно закріплюються в історичній пам'яті і виходять на історичну арену в діалектичній прогресії, - у новому вигляді, враховуючи сучасні умови життєдіяльності, нові прагматичні знання, технології та ідеї, притаманні кожному новому поколінню. Доведено, що у процесі взаємодії між людиною та суспільством, а також у виникненні консенсусу між ними можна простежити таку закономірність: людина, реалізуючи свої різноманітні потреби, вступає в соціальні, моральні та інші відносини з іншими людьми; якщо суспільство йде назустріч її бажанням та вимогам, - між ними виникають соціальні відносини позитивної взаємодії, злагоди. У свою чергу, соціальне середовище теж прагне отримати від людини деякі цінності та ресурси, - формування в неї таких морально-соціальних якостей, як працелюбство, законослухняність, дисциплінованість, відповідальність тощо та їхнє ефективне практичне втілення у різноманітних сферах життєдіяльності. Якщо це досягається, то між людьми та соціальним середовищем, яке надає їм бажані блага, завдяки процесу самоорганізації складаються соціальні відносини конструктивної співпраці та консенсусу. Якщо ж суб'єкти соціальної взаємодії не отримують один від одного бажаних благ, відносини між ними стають конфліктними. Отже, соціальні відносини виявляються у різних формах, але у будь-яких випадках вони складаються на основі прагнень людей до різноманітних матеріально-економічних й моральних благ та цінностей. Зрештою, відповідне прагнення викликається потребами як людей, так і суспільства в цілому. Акцентовано, що результат цього прагнення залежить від взаємного врахування тих моральних засад та принципів, що історично сформувалися у соціумі і стали складовою частиною його історичної пам'яті
Дод.точки доступу:
Овсянкіна Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
37(062.552)
C76


   
    Contemporary education contexts : scientific articles = Контексты современного образования : (сборник научных статей) / Lithuanian University of Educational Sciences, Yanka Kupala State University of Grodno. - Vilnius : [s. n.], 2013. - 318 p. - ISBN 978-9955-20-910-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Сучасна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- якість освіти -- проблема вдосконалення -- педагогічні умови
Дод.точки доступу:
Lithuanian University of Educational Sciences
Yanka Kupala State University of Grodno


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.


    Velykzhanina, D.
    Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency [Електронний ресурс] / D. Velykzhanina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - P152-158, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)152158. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- соціальний педагог -- професійна підготовка -- майбутні -- соціальні педагоги
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції реформування української освіти в напрямку впровадження компетентнісного підходу у процес навчання та виховання підростаючого покоління. Розкрито сутність та головні характеристики компетентнісно спрямованої освіти, які полягають у переорієнтації школи із загальноосвітньої спрямованості на демократизацію і гуманізацію освітніх процесів, особистісно орієнтоване навчання дітей, розвиток їх ключових життєвих компетенцій, творчого потенціалу й потреб у безперервній самоосвіті і самовдосконаленні. Проаналізовано актуальність набуття дітьми життєвої компетентності задля успішної життєдіяльності, результативної особистісної самореалізації, саморозвитку, продуктивної соціальної взаємодії. Особлива увага звертається на формування життєвої компетентності підлітків, специфіка вікового, психологічного та соціального розвитку яких у сукупності з явищами сучасного підліткового середовища ускладнює цей процес. Обґрунтовано необхідність професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підростаючого покоління. Адже в умовах розбудови компетентнісно спрямованої освіти існує потреба у висококваліфікованих соціальних педагогах, які в процесі професійної діяльності продемонструють здатність ефективно формувати життєву компетентність дітей, створювати сприятливі умови для їх всебічного та особистісного розвитку, розкриття та примноження їх життєвого та творчого потенціалу. Виокремлено актуальні змістовні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків, серед яких знання й розуміння сутності життєвої компетентності, її складових, специфіки потреб та інтересів підлітків, основ педагогіки життєтворчості, педагогіки партнерства, новітніх педагогічних технологій. Визначено характеристики професійної готовності майбутніх соціальних педагогів, спрямованої на розвиток життєвої компетентності молодого покоління, а також сутність понять «життєва компетентність», «компетентнісно спрямована освіта». Запропоновано модернізацію змісту фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів в контексті компетентнісних орієнтирів в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Ebo, S.
    Death in Igbo African ontology = Смерть в онтології африканського народу Ігбо / S. Ebo // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P22-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
смерть -- пошуки сенсу свого існування -- африканське суспільство ігбо -- концептуалізація смерті в уявленнях ігбо
Анотація: Смерть - це виклик будь-яким дослідженням людини, її кінцева головоломка. Смерть незмінно знаходиться в центрі людських пошуків сенсу свого існування. Різні культури в різні епохи наближалися до смерті через широку гаму значень і смислів. Африканська спільнота Ігбо, як і інші культури у світі, зіткнулася зі смертю у своїй спробі філософського обґрунтування сенсу свого життєвого досвіду. Людина не повинна просто зникати. Ігбо, як і більшість представників людського роду, відмовляються остаточно прийняти смерть. Серед Ігбо смерть - це континуум. Померлі продовжують жити в пам'яті й діяльності спільноти. Їхній статус на землі мертвих, яка, до речі, не є далекою від місця проживання спільноти, залежить від того, наскільки добре вони жили й наскільки добре їхні нащадки виконували свої обов'язки по відношенню до них, особливо щодо їх поховання. В онтології Ігбо суспільство є центром існування. Навіть у світі мертвих мертві існують для своєї громади. Вони повинні продовжувати робити добро для спільноти, забезпечувати сприятливі умови для богів. Навіть коли мертві не викликають прихильності предків, вони не просто зникають. Вони витають навколо громади, спричиняючи великі незручності для їх близьких, сімей та спільноти в цілому. Коли Ігбо помирає, він не бажає ані бути об'єднаним з богом на небесах, ані бути покараним демоном у пеклі. Його істота по суті визначається як продовження "перебування з громадою". У статті цей унікальний досвід Ігбо щодо розуміння смерті фіксується за допомогою вивчення письмових джерел, усних традицій та інтерв'ю, безпосереднього спостереження за звичаями спільноти на практиці та аналізу живого спілкування. Серед існуючих у світовій філософській спадщині інтерпретацій смерті необхідно чітко виокремлювати унікальну концепцію Ігбо, яка одночасно стосується й проблеми сенсу життя
Дод.точки доступу:
Ебо Сократ


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Gotska, I.
    Dynamics of institutionalization of Muslim communities in Crimea: joining the civil society structures = Динаміка інституціоналізації мусульманських громад АР Крим: входження до структур громадянського суспільства / I. Gotska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P71-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
іслам в Україні -- Крим -- мусульманська громада -- організація
Анотація: Стаття присвячена процесам інституціоналізації всередині мусульманських громад за нових умов політичних трансформацій в Україні в умовах анексії АР Крим. Автор ставить за мету дослідити актуальні шляхи входження до структур громадянського суспільства, взаємодію з органами державної влади та вплив релігійного чинника, що поряд з етнічним та національним вкрай важливо для вивчення в контексті кримськотатарської громади. У статті висвітлені умови діяльності громад щодо міграції, розвитку культури та збереження власної ідентичності представників мусульманських громад АР Крим. У рамках цього дослідження було проведено роботу з пошуку новостворених та реорганізованих організацій та громад, зокрема необхідно було виявити шляхи реалізації прав на збереження та розвитку культурної спадщини, мови, а також забезпечення соціально-правового захисту окремих громадян, постраждалих від окупації півострова. Результати дослідження засвідчують спроби подолання ізоляційної політики та перешкод з адаптацією переселенців, внутрішньо переміщених осіб, також важливим напрямом діяльності сталало усунення тенденції роз'єднання кримськотатарської громади в Україні та подолання її ізоляційного характеру. Зокрема на сьогоднішній день в Україні були створені нові осередки, поряд з тими, що зазнали реорганізаційних змін: ДУМК, громадська організація "Іхсан-Щирість" у м.Дрогобич, ісламський культурний центр імені Мухаммада Асада у Львові. На Херсонщині діаспора кримських татар налічує близько 10 тис. осіб, тоді як на Вінниччині також відзначається досить тісне проживання кримських татар у селі Нова Гребля. Також у столиці існує "Земляцтво кримських татар" - громадська організація, що представляє інтереси корінного народу Криму. Отже, основними напрямками внутрішньої міграції стали Львівська, Вінницька та Херсонська області, в роботу яких закладена мета зберегти етнічну та релігійну ідентичності корінного народу Криму
Дод.точки доступу:
Гоцька Євгенія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.
004:51(73)(092)
L87


    Longo, Bernadette.
    Edmund Berkeley and the Social Responsibility of Computer Professionals / B. Longo ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2015. - 208 p. - (ACM Books series ; #6). - ISBN 978-1-970001-39-6 : Б. ц.
Переклад назви: Едмунд Берклі та соціальна відповідальність комп'ютерних професіоналів
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Персоналії--США--Біографії

Анотація: Едмунд К. Берклі (1909–1988) був математиком, страховиком, винахідником, видавцем та засновником Асоціації обчислювальної техніки (ACM). Його книга "Гігантські мізки або машини, які думають" (1949) стала першим поясненням комп'ютерів для загальної читацької аудиторії. Його журнал "Комп'ютери та автоматика" (1951-1973) був першим журналом для комп'ютерних професіоналів. У 50-х роках Берклі розробив набори для замовлення пошти для невеликих персональних комп'ютерів, таких як Simple Simon та Brainiac. В епоху, коли розвиток комп'ютерів був у масштабах, ледь доступних університетами чи державними установами, Берклі застосував інший підхід і продав простим комп’ютерним наборам середніх американців. Він вважав, що цифрові комп'ютери, використовуючи механізовані міркування, засновані на символічній логіці, можуть допомогти людям приймати більш раціональні рішення. Результатом цього поліпшеного міркування стали б кращі соціальні умови та менше масштабних війн. Хоча популістські уявлення Берклі про розвиток комп'ютерів в інтересах суспільства не панували, події його життя є прикладом людської сторони постійних дебатів щодо соціальної відповідальності комп'ютерних професіоналів. Ця біографія Едмунда Берклі, заснована на першоджерелах, зібраних за 15 років архівних досліджень, дає змогу зрозуміти соціальні та політичні рішення, пов'язані з ранньою комп'ютерною розробкою, та наслідки цих рішень у нашому житті 21 століття.


Дод.точки доступу:
Берклі, Едмунд (американський математик, засновник Асоціації обчислювальної техніки) \про нього\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

14.
373.5.025/.026(477)
Г 85


    Гриненко, Діна Віталіївна.
    Educatory process as one of the formation prerequisites for the key competences of the secondary schoolchildren / Д. В. Гриненко // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 33-43. - текст англ. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Компетентність--школярі

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні передумови -- ключові компетентності -- методи -- прийоми -- організація навчання
Анотація: Розглядаються дидактичні умови процесу формування ключових компетентностей учнів основної школи. Обгрунтовано поняття ключової компетентності та навчального процесу у школі тощо.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.
   908(520)
   E97


   
    Examining Japan’s Lost Decades / edited by Yoichi Funabashi and Barak Kushner. - London : Routlage ; New York : Taylor & Fransic Group, 2016. - xxxiv, 338 p. : il. - ISBN 978-1-13-888575-2 (hardback) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки

   Японія--Соціальні умови, 1989-
    Японія--Економічні умови, 1989-

    Японія--Політика та уряд, 1989-

    Японія--Міжнародні відносини, 1989-

Анотація: У цій книзі розглядаються п’ять особливостей «втрачених десятиліть» Японії: швидкість економічного занепаду в Японії порівняно з попередніми світовими досягненнями Японії; чисельність населення швидко зменшується; значна політична нестабільність і невдалі спроби реформ; зміна балансу сил у регіоні та зміна відносин із сусідніми країнами Азії; і спадщина Другої світової війни. Розглядаючи питання про те, чому були втрачені десятиліття, ця книга пропонує 15 нових поглядів, починаючи від економіки та закінчуючи ідеологією та не тільки. Досліджуючи такі проблеми, як ухилення від ризику японської бюрократії та відсутність сильного політичного лідерства, автори аналізують, як затримка «політики скорочення збитків» призвела до фінансової кризи 1997 року та політичного тупику, коли політики не могли прийняти рішення. на твердих стратегіях, які б сприяли національним інтересам. Щоб обговорити відновлення Японії, автори стверджують, що спочатку необхідно критично дослідити «втрачені десятиліття» Японії, і ця книга пропонує вичерпний огляд останніх 20 років кризи в Японії. Книга показує, що «втрачені десятиліття» не є проблемою, притаманною тільки японському контексту, але мають глобальне значення, і її дослідження може дати важливе розуміння проблем, з якими стикаються інші розвинені економіки. Завдяки розділам, написаним деякими провідними світовими спеціалістами з Японії, і розділам, присвяченим різноманітним дисциплінам, ця книга буде цікава студентам і науковцям у сферах японознавства, політики, міжнародних відносин, досліджень безпеки, державної політики та історії.
Дод.точки доступу:
Kushner, B. \editor, compiler.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.


    Khalilov, T.
    Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) [Електронний ресурс] / T. Khalilov. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P96-104, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
автономія -- педагогічна думка -- школа -- демократична думка -- інтелектуали-просвітителі
Анотація: У статті розглядається розвиток шкільної та педагогічної думки в Нахічевані до та під час автономії (кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст.). Встановлено, що в Нахічевані, який є невід’ємною частиною Азербайджану, завжди приділялась особлива увага освіті. У цей період в Нахічевані були створені умови для розвитку демократичної думки: розгортається громадсько-політичний рух, насамперед відома інтелігенція Нахічевані починає обговорювати широке коло національних питань і просвітницьких ідей. Теоретичні ідеї та практична діяльність інтелектуалів-просвітителів створили основу для збільшення кількості нових освітніх центрів у Нахічеванському краї та для досягнення високого рівня просвітництва. Внаслідок впливу суспільно-політичного руху було створено розгалужену систему освіти в Нахічевані, виникли умови для впровадження безкоштовної і загальної освіти рідною мовою, відбулось пожвавлення педагогічного руху. Дослідження визначило, що освітні реформи стосувалися створення світських шкіл, викладання в школах світських наук поряд з релігійними, професійної підготовки вчителів на засадах національної ідеології, навчання учнів і укладання підручників рідною мовою, застосування нових методів навчання, залучення дівчат до освіти тощо. Визначено, що в кінці ХІХ ст. – на початку ХХ ст. школа в Нахічевані не задовольнялася лише навчанням людей елементарної грамотності; освіта давала знання в галузі національно-духовної єдності, громадсько-політичної діяльності, солідарності, права, моралі, національного визволення і свободи. Боротьба за нову школу, прогресивні зміни в освіті сприяли розвитку просвітницьких ідей у Нахічевані і дали поштовх формуванню місцевого освіченого класу. Тодішні досягнення освіти і культури створили основу для майбутніх успіхів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Zamotaieva, N.
    Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P11-16, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
гендерний -- освітній процес -- військова школа -- gender -- educational process -- higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Nechepurenko, A.
    General trends in military specialists' training of the Armed Forces of Ukraine: historical aspect = Загальні тенденції підготовки військових фахівців Збройних Сил України: історичний аспект / A. Nechepurenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P12-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
військова освіта -- військова кадрова політика -- Збройні Сили України -- курси підготовки та підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано сучасні тенденції підготовки військових фахівців як одного із пріоритетних напрямів реалізації військової кадрової політики і необхідної умови формування кадрового потенціалу збройних сил. На сучасному етапі розбудови українського війська виникла необхідність модернізації існуючої системи комплектування з урахуванням світових тенденцій у цій галузі. При цьому упровадження новітніх форм і методів навчання відбувається на тлі ведення бойових дій на Сході нашої держави, що передбачає пошук оптимальної моделі підготовки та комплектування ЗС України. Автор зазначає, що трансформаційні процеси в українському війську вітчизняні дослідники новітньої історії України розглядають у контексті відповідних Державних програм військового будівництва. Автором в історичній ретроспективі досліджено наслідки невдалих реформ українського війська протягом 1992-2012 рр., які з початком збройної агресії Російської Федерації проти нашої держави на тлі недостатнього наукового й правничого супроводу процесу будівництва ЗС України, продемонстрували не тільки загальні недоліки у системі підготовки та підвищення кваліфікації військових фахівців, але й т.зв. "законодавчі прогалини", які полягали у невідповідності запланованих заходів існуючій нормативно-правовій базі. Автор описує низку результативних методів щодо забезпечення укомплектованості первинних офіцерських посад, зосереджуючи увагу на цілісній системі курсової підготовки (підвищення кваліфікації) та експериментальній програмі "Курсів лідерства"
Дод.точки доступу:
Нечепуренко Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Bessalov, A. V.
    How to construct CSIDH on quadratic and twisted Edwards curves = Як побудувати CSIDHНА квадратичних і скручених кривих Едвардса / A. V. Bessalov // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 15. - С. 148-163, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.148163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
крива в узагальненій формі Едвардса -- повна крива Едвардса -- квадратична крива Едвардса -- порядок кривої -- порядок точки -- ізоморфізм -- ізогенія -- квадратичний лишок
Анотація: В одної з відомих робіт виявлені некоректна постановка і невірне рішення задачі імплементації алгоритму CSIDH на кривих ЕдвардсаdE. Дана розгорнена критика цієї роботи с доведенням неспроможності її концепції. Розглянуті специфічні властивості трьох неізоморфних класів суперсингулярних кривих в узагальненої формі Едвардса: повних, квадратичних та скручених кривих Едвардса. Визначені умови існування кривих усіх 3-х класів зпорядком кривих1+pнад простим полемpF. Імплементація алгоритму CSIDH на ізогеніях непарних простих степенів базується на застосуванні пар квадратичного кручення еліптичних кривих. З цією метою алгоритм CSIDH можна будувати якна повних кривих Едвардса з квадратичним крученням всередині цього класу, або на квадратичних і скручених кривих Едвардса, які створюють пари квадратичного кручення. В противагу до цього автори відомої роботи намагаються довести теореми, які стверджують о наявності рішення всередині одного класу кривих dEз параметромd, який є квадратом. Проведено критичний аналіз теорем, лем, помилкових стверджень в цієї роботі. Доведено теорема 2 про квадратичне кручення в класах кривих Едвардса. Приведе номодифікація алгоритму CSIDH, побудованого на ізогеніях квадратичних і скручених кривих Едвардса, Для ілюстрації коректного рішення задачі розглянуто прикладобчислень Аліси і Боба в схемі розподілу секретів згідно алгоритму CSIDH при =239
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бессалов Анатолій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.
   908(520)
   S68


    Smith, Sheila A..
    Intimate Rivals : Japanese Domestic Politics and a Rising China / Sheila A. Smith. - New York : Columbia University Press, 2016. - xviii, 361 p. : il, карти. - ISBN 978-0-231-16788-8 (hardcover : acid-free paper) : 200.00 грн.
A Council on Foreign Relations book.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японія--Зовнішня політика--Китай
    Китай--Зовнішня політика--Японія

    Японія--Політика та уряд

    Японія--Соціальні умови

Кл.слова (ненормовані):
foreign relations -- politics and government -- зовнішня політика -- політика -- уряд -- японія -- китай
Анотація: Складні в історичному, політичному та культурному плані відносини між Японією та її найбільшим сусідом писали, обговорювали та кидали виклик подіям понад тисячу років. Більшу частину цього часу науковці, журналісти та оглядачі зосереджувалися на політичних, інституційних та політичних питаннях, які кидали виклик політикам та інтелектуалам з обох сторін. Проте з 1945 року сама «історія» стала головною проблемою, яка формувала відносини між Японією та Китаєм. Із зростанням економічної та політичної могутності Китаю Японії також довелося враховувати торговельні суперечки, культурні стереотипи та територіальні суперечки, які ігнорувалися (часто навмисно) після кінця імперії. У цьому важливому томі розглядаються дипломатичні відносини між Японією та Китаєм через чотири випадки суперечок у 2000-х роках. Обговорюються добре відомі суперечки щодо островів Сенкаку/Дяоюйдао та візитів прем’єр-міністра Дзюньічіро Коїдзумі до храму Ясукуні, а також спільне використання Східно-Китайського моря та інцидент із харчовим отруєнням у ґьодза 2008 року. Останній демонструє складну характер економічного співробітництва між ними.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)