Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=уміння вчитися<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/С 14
Автор(и) : Сазоненко Г. С., Приступа В. В.
Назва : Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Макарів: Софія, 2013
Кільк.характеристики :411 с
ISBN, Ціна 978-966-2374-41-4:
ДРНТІ : 14.37
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Неперервна освіта-- Акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна освіта--компетентність--уміння вчитися--успішність--економічна компетенція--громадянська компетенція--інформаційно-комунікативна компетенція--акметехнології
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Хайруліна В. У пошуках дива/ В. Хайруліна (стр.1-5) Кл.слова: 1 клас,читання,Інтелект України
Кодлюк Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності/ Я. Кодлюк (стр.6-9) Кл.слова: молодший школяр,рефлексія навчальної діяльност,уміння вчитися
Сергєєва Н. Мотиви навчальної діяльності учнів на уроках української мови/ Н. Сергєєва (стр.10-13) Кл.слова: початкова школа,українська мова,мотивація
Вашуленко О. Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра/ О. Вашуленко (стр.13-17) Кл.слова: емоційно-ціннісний розвиток,ціннісна орієнтація,читацька компетентність
Чістякова В. Малюємо словом зиму (Интегрований урок)/ В. Чістякова (стр.18-20) Кл.слова: інтегрований урок, природознавство, образотворче мистецтво,мовлення,читання
Логачевська С. / С. Логачевська, Т. Лобачевська (стр.20-24) Кл.слова: обдаровані учні,уроки математики,задачі
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.25-30) Кл.слова: 4 клас,математика,державна підсумкова атестація
Дудник Н. Презентація проекту "Вода - джерело життя"/ Н. Дудник (стр.30-32) Кл.слова: жива природа,цінність води
Хмелик Н. Заспівай мені, райська пташко! (Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас)/ Н. Хмелик (стр.33-34) Кл.слова: 4 клас,образотворче мистецтво,техніки малювання
Ващенко О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти/ О. Ващенко, Т. Кравченко (стр.35-37) Кл.слова: зарубіжний досвід,кооперативне навчання,метод проектів
Шаповалова І. Використання ІКТ у початковій школі/ І. Шаповалова (стр.38-39) Кл.слова: інформаційні технології,комп'ютерна презентація,початкова школа
Мартьянова Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників/ Л. Мартьянова (стр.40-42) Кл.слова: оцінка,оцінювання першокласників,індивідуальний підхід
Мельничук С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів/ С. Мельничук (стр.43-44) Кл.слова: Ушинський К. Д.,педагогічна підготовка вчителя,початкови класи
Данилейко К. Малюємо казку цікаву, чарівну (Урок образотворчого мистецтва. 3 клас)/ К. Данилейко (стр.4546) Кл.слова: 3 клас,образотворче мистецтво,казка
Нусь О. Перше знайомство (Свято-зустріч з майбутніми першокласниками)/ О. Нусь (стр.46-47)
Рукавець О. Години спілкування/ О. Рукавець (стр.48-50) Кл.слова: сім'я,чинник здоров'я,спілкування
Головко Л. Урок математики у 1 класі/ Л. Головко (стр.50) Кл.слова: математика,1 клас,додавання, віднімання
Мовчун А. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і радісні квіти (Про книгу Зірки Мензатюк "Український квітник")/ А. Мовчун (стр.51-54) Кл.слова: Мензатюк Зірка,Український квітник
Хоменко Л. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові/ Л. Хоменко (стр.55-56) Кл.слова: українська мова,словесний наголос,наголошування
Шмаргун В. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів/ В. Шмаргун (стр.57-60) Кл.слова: сенсорномоторна увага,інтелектуальний розвиток
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко, Олександра Яківна
Назва : Діагностика і дидактичні умови формування у молодших школярів мотивації уміння вчитися
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 85-98 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.015.324.4:159.947.5(477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметні рубрики: Мотивація навчання-- початкова школа-- загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школяри--уміння вчитися--полівмотивованість учіння--дидактичні умови--формування позитивної мотивації
Анотація: Уміння вчитися у молодших школярів полівмотивоване. Динамічність мотивації зумовлена як віковими, так й індивідуальними особливостями ставлення дітей до навчального пізнання, сформованістю загальної готовності до навчання, впливом середовища класу і сім’ї.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
Ключові зміни в оновлених навчальних програмах 5-9 класів (за результатами обговорення на платформі EdEra та у предметних робочих групах) (стр.3-16) Кл.слова: навчальна програма, 5-9 класи,українська мова
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 класи (стр.16-29) Кл.слова: навчальна програма, 5-9 класи,українська література
Федосій О. О. Семантико-стилістична структура запитальних конструкцій у малих епічних творах Людмили Тарнашинської/ О. О. Федосій (стр.30-33) Кл.слова: питальні речення,риторичні запитання,мала проза
Кулик О. Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів/ О. Кулик (стр.34-37) Кл.слова: мовленнєвий розвиток учня,мовна особистість,система вправ
Мовчун А. І. Борис Грінченко в Чернігові: життя і діяльність/ А. І. Мовчун (стр.38-45) Кл.слова: Чернігівська українська громада,неопубліковані архівні матеріали,земська служба
Городенська К. Г. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів/ К. Г. Городенська (стр.46-48) Кл.слова: проблеми правопису,українська мова,слово
Білошицька А. Використання фреймових моделей у структуруванні навчальної інформації на уроках української мови/ А. Білошицька (стр.49-53) Кл.слова: концентроване навчання,фреймові моделі,уміння вчитися
Дем’яненко С. Зірки, що світять крізь століття. Українська перекладацька школа: трагедія доль та велич звершень/ С. Дем’яненко (стр.54-61) Кл.слова: перекладацька школа,українська література,урок-літературна вітальня
Кузнєцова О. Твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему. Українська мова 9 клас/ О. Кузнєцова (стр.62-65) Кл.слова: урок зв’яного мовлення,твір-роздум,українська література
Омельчук С. Дослідницькі завдання з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця. На матеріалі розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі/ С. Омельчук (стр.66-70) Кл.слова: пряма й непряма мова,українська мова,конспект уроку
Резніченко Ю. Палімпсестність міського тексту в повісті Галини Пагутяк "Новий рік у Стамбулі/ Ю. Резніченко (стр.71-74) Кл.слова: локус,міський текст,образ міста
Сидоренко Ю. Художні твори з експліцитно вираженою міфологічною складовою: літературознавчий аспект вивчення/ Ю. Сидоренко (стр.75-78) Кл.слова: міфопоетика,експліцитний міфологізм,міфологема
Онищенко О. Лексико-фразеологічні ресурси української мови як орієнтир вибору комунікативних стратегій переговорів та інтерв’ю у військовому дискурсі/ О. Онищенко (стр.79-83) Кл.слова: комунікативні ресурси,переговори,інтерв’ю
Голик О. Штрихи до біорафії Євгена Маланюка Частина I. Роль театру в духовному світі Євгена Маланюка/ О. Голик, Т. Яровенко (стр.84-87),Євген Маланюк, про нього,театр
Паркулаб М. Проект "Славні імена на карті Єзуполя" Частина II. Антоніна Мацькевич - "Венера"/ М. Паркулаб (стр.88-91) Кл.слова: Антоніна Мацькевич,план-конспект уроку
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кодлюк, Ярослава
Назва : Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9 (Шифр П860805/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--рефлексія навчальної діяльност--уміння вчитися
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Білошицька, Алла
Назва : Використання фреймових моделей у структуруванні навчальної інформації на уроках української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 7/8. - С. 49-53 (Шифр У901231/2017/7/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концентроване навчання--фреймові моделі--уміння вчитися
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Угніч, Руслана
Назва : Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2018. - N 5. - С. 12-19 (Шифр Д357007/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уміння вчитися--компетентнісний підхід--конструктор компетентнісного уроку--мета уроку--рефлексія
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мачулкіна О.
Назва : Перший крок до навчання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 9. - С. 55–56. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/9). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Підготовка до школи-- батьківські збори-- майбутні першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка до школи--батьківські збори--майбутні першокласники--підготовка до навчання--уміння вчитися--успішне навчання--виступ учителя
Анотація: У статті представлено виступ учителя початкових класів на зборах батьків майбутніх першокласників або батьків, діти яких підуть у перший клас наступного року. Цей виступ доречний саме за рік до початку навчання дітей у школі, аби привернути увагу батьків до деяких проблем, що можуть виникнути на початку шкільного навчання.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)