Пошуковий запит: (<.>K=успіх<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Головницька А. Щоб поряд були успіх і щастя/А. Головницька // Шкільний світ. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 20.-С.31-36
|
>2.
| Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 9.-С.10-15
|
>3.
| Лещик Н. Успіх освітньої реформи в Україні неможливий без активної участі батьківської спільноти/Н. Лещик // Рідна школа. -Київ:Фенікс, 2017,N N 1/2.-С.76-77.
|
>4.
| Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/Олександр Ярош // Рідна школа. -Київ:Фенікс, 2017,N N 7/8.-С.100–104
|
>5.
| Булах М. Сходинки до успіху/М. Булах // Психолог. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 7/8.-С.52-59
|
>6.
| Харлан О. Історія життя Наталі Забіли: зламана доля чи літературний успіх?/О. Харлан // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2018,N N 6.-С.55-58
|
>7.
| Тараненко Л. О. Проектування професійного успіху/Л. О. Тараненко // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 23/24.-С.57-66
|
>8.
| Діхно Н. Здорове життя -успіх життя. Урок-подорож/Н. Діхно // Здоров’я та фізична культура. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 1.-С.1-7
|
>9.
| Берт Маес Що робить освіту в Фінляндії якісною? 10 головних реформ, що забезпечили успіх/Маес Берт // Вісник ТІМО. Тестування і моніторинг в освіті. -Харків:Факт, 2013,N № 1/2.-С.67-69
|
>10.
| Валерстайн І. Фантастичний успіх руху "Займи вол-стрит"/І. Валерстайн // Критика. -Київ, 2011,N Число 9/10(167-168)(Вересень-Жовтень).-С.13
|
>11.
| Павлюк І. Успіх "непроклятого" поета/І. Павлюк // Всесвіт. -Київ, 2016,N № 3/4.-С.173-177
|
>12.
| Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/С. Ткаченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 2.-С.29-30
|
>13.
| Іваницька В. Треба заманювати читача цікавою інформацією, тоді в газети буде успіх/В. Іваницька ; інтерв'юер Л. Карлова // Журналіст України. -Київ:Національна спілка журналістів України, 2017,N № 3.-С.14-16
|
>14.
| Нев'якіна Н. Тайм-менеджмент і життєвий успіх/Н. Нев'якіна // Психолог. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 7/8.-С.38-43
|
>15.
| Тараненко О. О. Формування нової системи соціальних цінностей і пріоритетів українського суспільства (на матеріалах української мови кінця XX початку XXI ст.) V/О. О. Тараненко // Мовознавство, 2014,N N 1.-С.3-31
|
>16.
| Гончаренко А. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття/А. Гончаренко, Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2016,N № 5.-С.4-12
|
>17.
| Мерзлякова О. Методики професійного визначення/О. Мерзлякова, Г. Євдокимова. - 2011
|
>18.
| Морозова О. Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління/Морозова Олена // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N Вип. 1.-С.29-33
|
>19.
| Назимок У. Концертний тур Української республіканської капели в Чехословаччині (1919-1920 рр.)/У. Назимок // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.149-154
|
>20.
| Higher education quality assurance: contemporary tendencies/А. Durdas [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.25-32
|
>21.
| Лукашевич М. П. Самоменеджмент в соціальній сфері/М. П. Лукашевич, О. М. Лукашевич, Ф. Ф. Шандор. - 2019
|
>22.
| Vavříková H. Pedagogical facilitation from view of university students/H. Vavříková // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 34.-С.47-56
|
>23.
| Братко М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство/М. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.6-12
|
>24.
| Новохатько Л. Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення/Л. Новохатько, В. Снопкова // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N Вип. 2.-С.83-88
|
>25.
| Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.85-90
|
>26.
| Саган Г. Сучасна історична думка про роль історика в суспільстві: український дискурс/Г. Саган // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.36-43
|
>27.
| Єфименко Т. І. Вагомий успіх української наукової школи глобалістики/Т. І. Єфименко, С. С. Гасанов // Фінанси України. -Київ, 2018,N № 10.-С.128-130
|
>28.
| Machynska N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training/N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.72-77
|
>29.
| Ґоулман Д. Емоційний інтелект у бізнесі/Д. Ґоулман ; перекладач Ю. Шекет. - 2022
|
>30.
| Еріксон Т. В оточені негараздів. Від падіння до успіху/Т. Еріксон ; перекладач С. Бреславська. - 2022
|
|
|