Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=успіх<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-124 
1.


    Новохатько, Леонід.
    Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення [Текст] / Л. Новохатько, В. Снопкова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 83-88DOI 10.28925/2524-2644.2023.1610. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бренд українського кіно -- кінофестивалі -- промоція кіно -- цінності кіно -- українська оптика -- особливості українського кіно
Анотація: Стаття розглядає ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. Реалії просування бренду українського кіно – це фестивальна залученість та репрезентація української оптики на міжнародних майданчиках. В Україні активно розвивається власний кінематографічний бренд. Щороку створюються нові заходи, присвячені популяризації українського кіно, з’являються нові імена в індустрії. Українське кіно відображає цінності, сформовані в ході історії, такі як боротьба, незалежність, інноваційність, культурна самоідентифікація та авторство. У дослідженні застосовано методи проблемного, системного та контент-аналізу, описовий, методи спостереження, аналітичний. Залучено також соціологічні дослідження; експертні оцінки; моніторинг фестивалів. Вкрай важливим є визначення цільової аудиторії, що складається з різних груп, які виявляють інтерес до різних аспектів кіноіндустрії, взаємодія та адаптація стратегій просування. Успіхи українського кіно (касовий успіх фільмів «Мавка» та «Довбуш») дають надію на зміну сприйняття глядачем власного продукту та набуття статусу канону. Надзвичайно важлива на сьогодні всебічна підтримка українського кіно в міжнародних кіноінституціях та організаціях. Пильна увага та інтерес до українського кіно під час Берлінале 2023 року свідчить про зміну ставлення до нього в світі. Україна вдало використала фестивальну платформу для представлення свого кіно та демонстрації солідарності в контексті російської агресії. Новий образ України на Берлінале відзначається символічною зміною кольорів ведмедя Берлінале на кольори українського прапора. Водночас необхідна державна підтримка та ефективні механізми розвитку для подолання проблем та підвищення впливу українського кіно на світовій арені.
Дод.точки доступу:
Снопкова, Валерія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Братко, М.
    Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 6-12, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний успіх -- вища освіта -- інновації -- лідерство -- університет -- успіх
Анотація: У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

3.


   
    Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Електронний ресурс] / А. Durdas [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P25-32, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- міжнародні впливи -- глобалізація -- масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, А.
Harbuza, Т.
Borshchovetska, V.
Radchenko Y., Starosta H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
316.6:159.9
Е 69


    Еріксон, Томас.
    В оточені негараздів. Від падіння до успіху [Текст] / Т. Еріксон ; перекладач С. Бреславська. - Харків : Фоліо, 2022. - 315 с. - (Шедеври но-фікш). - ISBN 978-966-03-7971-8 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- криза -- прокрастинація -- страх -- адаптація
Анотація: Бувають хвилини, коли ви відчуваєте, що навколо одні перешкоди. Все валиться, одне за одним. Вас охоплює відчуття безпорадності. Однак деякі люди вміють рухатись уперед, незважаючи на проблеми. Як це можливо? У чому їх секрет? Чому в таких ситуаціях вони не здаються, як усі інші? Шведський журналіст і письменник, психолог із соціальних комунікацій Томас Еріксон (нар. 1965) допоможе вам перетворити негаразди на успіх за допомогою поведінкової моделі зі свого бестселеру «В оточенні ідіотів». Нагадавши, що життя таке, як воно є, Еріксон допомагає вам зрозуміти, що насправді марно намагатися контролювати все, що відбувається навколо вас. Замість того, щоб нарікати, коли життя підкидає вам перешкоди, зосередьтеся на тому, як з ними впоратися. Книга «В оточенні негараздів» допоможе вам знайти метод, який підходить саме вам, і в рівній мірі розважить та надасть вам сил.
Дод.точки доступу:
Бреславська, С. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
159.9:334
Ґ 57


    Ґоулман, Деніел.
    Емоційний інтелект у бізнесі [Текст] / Д. Ґоулман ; перекладач Ю. Шекет. - Харків : Vivat, 2022. - 528 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-222-2 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія особистості--Інтелект

   Економіка--Підприємництво


Кл.слова (ненормовані):
компетенції -- самовладнання -- самоконтроль -- робота з людьми -- співпраця -- командна робота -- коефіцієнт інтелекту -- нон-фікшн
Анотація: Бестселер Деніела Ґоулмана «Емоційний інтелект» здійснив революцію в психології. У другій книжці про емоційний інтелект автор аналізує причини й запоруки успіху в бізнесі як окремого працівника, так і всієї організації, виокремлюючи навички, що вирізняють лідерів у будь-якій галузі. На конкретних прикладах показано, як емоції, самоконтроль, комунікативні навички й здатність працювати в команді — тобто емоційний інтелект — впливають на успіх у житті та бізнесі. На думку автора, це важливіше за IQ, науковий ступінь та життєвий досвід. І що вища посада людини, то вагоміші ці навички. Ґоулман наголошує на тому, що всі ми маємо потенціал для розвитку емоційного інтелекту на будь-якому етапі нашої кар’єри, а також дає нам рекомендації щодо підвищення власної ефективності.
Дод.точки доступу:
Шекет, Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
174(075.8)
К 88


    Кубрак, Олег Вікторович.
    Етика ділового та повсякденного спілкування : навчальний посібник з етикету для студентів / О. В. Кубрак. - Четверте видання, стереотипне. - Суми : Університетська книга, 2022. - 221 с. - ISBN 978-966-680-204-X : 190.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Ділова етика--Повсякденне спілкування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
етика спілкування -- діловий етикет -- ділове телефонне спілкування -- візитні картки -- ділове листування -- етикет за столом -- етикет носіння одягу
Анотація: Від уміння спілкуватися з іншими членами суспільства, зокрима дотримуватись правил етикету, залежить успіх ділової людини. Навчальний посібник знайомить із особливостями поведінки, мовленням тощо, притаманними різним народам світую

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.


    Назимок, У.
    Концертний тур Української республіканської капели в Чехословаччині (1919-1920 рр.) [Текст] / У. Назимок // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 149-154, DOI 10.28925/2524-0757.2022.217. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Українська республіканська капела -- Олександр Кошиць -- культурна дипломатія -- Чехословаччина
Анотація: У статті проаналізовано діяльність Української республіканської капели в Чехословаччині як форму культурної дипломатії УНР під час національно-визвольних змагань 1917–1921 рр. На прикладі чеського періоду концертного туру Капели продемонстровано, як європейське турне хористів під проводом Олександра Кошиця вплинуло на сприйняття українського народу чехами і словаками. Концерти в містах мали неабиякий успіх, свідченням чого були численні рецензії у місцевій пресі, спогади хористів і їхнього очільника. Досвід концертної діяльності Капели в Чехословаччині є прикладом успішної культурної дипломатії та доказом впливу культури на політичну сферу життя суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Д441483/2022/9
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2022р. № 9
Зміст:
Гавриш, Наталя. Освітній процес в умовах війни: роздуми фахівця / Н. Гавриш. - С.3-5
Кл.слова: формат онлайн, формат офлайн
Загородня, Людмила. Сигнал тривоги? Як діяти педагогу / Л. Загородня. - С.6-7
Кл.слова: надзвичайні умови, перебування в укритті
Кондратець, Інна. Мистецтво жити в невизначених умовах / І. Кондратець. - С.8-10
Кл.слова: румінація, надзвичайні ситуації
Романюк, Ірина. Секрети вдалого ранку / І. Романюк. - С.11-16
Кл.слова: ранкові справи, освітні практики
Волошина, Анна. Твоя сила : інтегроване заняття для дітей старшої групи / А. Волошина. - С.17-19
Кл.слова: психологія, сила духу, фізична сила
Розумяк, Ірина. Моральне виховання без повчання : мінізаняття для дітей старшої групи за коміксами журналу “Джміль” / І. Розумяк. - С.20-23
Кл.слова: успіх, невдача
Павленко, Анна. Гармидер на подвір’ї / А. Павленко. - С.24
Кл.слова: віршик , голоси свійських тварин, звуконаслідування
Артеменко, Марія. Майстри зачісок / М. Артеменко. - С.25
Кл.слова: творча вправа , діти старшої групи
Євченко, Яна. Дуже просто — раз і два — творять пальчики дива! : ідеї використання нетрадиційних технік образотворчої на заняттях з дітьми раннього віку / Я. Євченко. - С.26-27
Кл.слова: образотворчість
Горобченко, Олена. Сад і город / О. Горобченко. - С.28-29
Кл.слова: дидактичний посібник, дошкільні групи
Китайкіна, Оксана. Кулінарні справи й овочеві забави / О. Китайкіна. - С.30-31
Кл.слова: кухня, ігри, досліди
Петросян, Олена. Про що шепоче осіннє листя : цільова прогулянка до парку для дітей середньої групи / О. Петросян. - С.32-33
Кл.слова: прикмети осені, довкілля
Кісельова, Лариса. Ходімо всі до грядочок — cадить цибульку й часничок! : заняття для дітей молодшої групи / Л. Кісельова. - С.34-36
Кл.слова: трудова діяльність
Остроух, Наталія. Козацький скарб : розвага для дітей старшої групи до Дня захисників і захисниць України / Н. Остроух. - С.37-39
Шкурко, Оксана. Пісні, що єднають / О. Шкурко. - С.40
Кл.слова: патріотичні пісні, середня група, старша група
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Успіх чи поразка? Діагностика мотивації успіху й остраху невдачі // Сучасна школа України. - 2022. - № 4. - С. 26-27


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: С839171598/2022/4
   Газета

Сучасна школа України [Текст]/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 4
Зміст:
Чи вміє дитина співчувати? Діагностика соціальної емпатії. - С.7-9
Альтруїст? Егоїст? Діагностика особистої установки "альтруїзм - егоїзм". - С.10-11
Емоції дитини. Діагностика емоційної спрямованості особистості. - С.12-14
Сам у собі чи разом з іншими? Діагностика інтерактивної спрямованості особистості. - С.15-20
Мотиви вчинків. Діагностика мотивів учня. - С.21-25
Успіх чи поразка? Діагностика мотивації успіху й остраху невдачі. - С.26-27
Навіщо вчитися? Діагностика структури навчальної мотивації школяра. - С.28-29
Роздратування - терпимість. Діагностика толерантності. - С.30-34
Поведінка в конфлікті. Визначення рівня витривалості в конфлікті. - С.35-36
"Шкала совісності". Діагностична методика. - С.37-38
Прояви агресії. Визначення міри агресивності. - С.39-42
Наскільки я агресивний? Самооцінка агресивної поведінки. - С.43-45
Методика "Прислів’я". Рівень моральної вихованості учнів. - С.46-49
"Міркуємо про життєвий досвід". Тест. - С.50-51
"Квіточка-семицвіточка". Методика дослідження інтересів та уподобань учнів. - С.52
Я, ти, ми? Стратегії конфліктної поведінки (метафоричний варіант). - С.53-56
Як вийти із конфлікту? Експрес-діагностика поведінкового стилю в конфліктній ситуації. - С.57-58
Самооцінка поведінки в конфлікті. Діагностична методика. - С.59-60
Карта класу. Діагностика психологічної характеристики класу. - С.61-70
"Акт добровольців". Дослідження участі в житті класу. - С.71
Що я роблю для інших? Методика визначення суспільної активності учнів. - С.72-74
Мотиви участі учнів у справах колективу. Діагностика методика. - С.75-77
"Ми - колектив ? Ми - колектив... Ми - колектив!" Діагностична методика. - С.78-81
Самоатестація колективу. Діагностична методика. - С.82-84
"Який у нас колектив?" Діагностична методика. - С.85-88
Взаємодія педагогів та учнів. Анкета для старшокласників. - С.89-91
Взаємини з учителем. Діагностична методика. - С.92-93
Вибір педагога в різних життєвих ситуаціях. Діагностична методика. - С.94-95
Самоврядування в класі. Діагностична методика. - С.96-98
Задоволеність результатами й процесом виховання. Анкета випускника. - С.99-102
Ефективність виховних засобів. Анкета для старшокласників. - С.103-104
Виховна робота в школі. Анкета для учнів 7-11-х класів. - С.105
Задоволеність учнів шкільним життям. Діагностична методика. - С.106-107
Задоволеність батьків діяльністю школи. Діагностична методика. - С.108-111
Задоволеність педагогів шкільним життям. Діагностична методика. - С.112-113
Задоволеністьбатьків педагогічним колективом. - С.114-115
Задоволеність педагогів колективом школи. - С.116-118
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Трофименко, Олена Григорівна.
    Кіберзагрози в освітньому секторі / О. Г. Трофименко, Н. І. Логінова, С. Ю. Манаков // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 76-84, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.7684. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кіберризики -- кібервразливості -- кіберзагроза -- кібератака -- кіберзахист -- кібербезпека -- освітній сектор
Анотація: Внаслідок переходу до дистанційного та гібридного навчання, спочатку через пандемію COVID-19, а тоді через російський напад і масштабну війну, освітній сектор України стикнувся з широким спектром кіберзагроз. Усвідомлення цих загроз може допомогти університетам та їхнім співробітникам захистити себе та своїх студентів від цих уразливостей. З’ясовано, що у закладах вищої освіти циркулюють великі обсяги персональних даних і фінансової інформації про студентів, викладачів та співробітників, а також інформації про наукові дослідження. Це робить їх привабливою мішенню для кіберзлочинців. У статті проаналізовано кіберзагрози у секторі вищої освіти. Проведено класифікацію найпоширеніших кіберзагроз у секторі вищої освіти. З’ясовано, що людський фактор, тобто помилки співробітників або студентів через необізнаність або зневажання елементарними правилами кібергігієни лежать в основі більшості успішно реалізованих кібератак. Дослідження ознак кіберзагроз в галузі освіти дозволив розділили їх за дев’ятьма критеріями: загрози на пристрої IoT, загрози через людський фактор, крадіжка персональних даних, програми-вимагачі або зловмисне програмне забезпечення, фінансова вигода, шпигунство, фішинг, DDoS-атаки, загрози на CMS. Реалізована у роботі класифікація загроз кібербезпеці в галузі освіти сприятиме чіткому їх розумінню і специфіки за тією чи іншою ознакою. Знання основних загроз освітніх мереж і систем, розуміння поширених способів злому і витоків конфіденційних даних студентів, викладачів та інших співробітників дозволить вибирати й застосовувати навчальним закладам найбільш ефективні інструменти і стратегії на всіх рівнях кіберзахисту. Кібербезпека є спільною відповідальністю для всіх, а її успіх залежить від обізнаності про мотиви та методи зловмисників, дотримання належної кібергігієни кожним та контролем за дотриманням вимог
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Логінова, Наталія Іванівна
Манаков, Сергій Юрійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Морозова, Олена.
    Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління [Текст] / Морозова Олена // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 29-33DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.15. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- PR-інструменти -- бренд -- національні інтереси
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні аспекти формування українського національного брендингу. Проаналізовано створення та розвиток національного бренду як PR-інструмента, що використовується в галузі державного управління. Зазначено, що просування українських національних інтересів — це стратегічні інвестиції в майбутнє. Успіх економічного зростання та динамічний розвиток відносин з іншими державами багато в чому залежить від того, яким чином сформовано і просувається на внутрішньому й світовому ринку бренд держави, особливо в умовах російської збройної агресії, з якою стикнулась Україна. Наголошується, що трансформація та популяризація українського національного бренду має відповідати викликам часу, бути скоординованою та цілеспрямованою. Зокрема, необхідно налагодити співпрацю державного та приватного секторів, у тому числі представників бізнесових кіл, галузі культури, освіти, ЗМІ. Адже в ситуації військової агресії з боку росії і для внутрішньої, і для зовнішньої аудиторії на національний бренд покладається ще й функція протидії російській дезінформації. Тож чим вища довіра до бренду української держави, тим більша довіра до інформації, яку продукують і державні, і недержавні структури в Україні. У статті зазначається, що сьогодні Україна має значно більше можливостей для прямої та ефективної комунікації із західною аудиторією та партнерами. Змістовні й емоційні виступи українського президента на парламентських майданчиках у різних країнах світу формують у політичних еліт і широкої масовоїаудиторії достатньо об’єктивну картину того, що насправді відбувається в Україні. Чи не вперше в історії української незалежності те, як Україну сприймають західні споживачі, зумовлено об’єктивною реальністю, а не російськими наративами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
   005.2
   К 60


    Коллінз, Джим.
    Від хорошого до величного : чому одні компанії прориваються, а інші - ні : Good to greate. Why Some Companies make the Leap ... and Others Don’t / Д. Коллінз ; переклад з англійської О. Савчин. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2021. - 364 с. : іл., табл. - ISBN 978-617-7279-13-5 : 195.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Методи управління--Популярні видання

   Діловий успіх--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- успіх компанії
Анотація: У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він вивів формулу - дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.
Дод.точки доступу:
Савчин, Оксана \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.


    Jibraili, Zineb
    The importance of public- private partnership in the accompaniment of sport projects = Важливість державно-приватного партнерства у супроводі спортивних проектів / Zineb Jibraili, Loubna Belabess, Asmaa Farah // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 23-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- спортивні споруди -- територія
Анотація: За останні десятиліття спортивна індустрія змінено і трансформовано. Зростаюча складність з точки зору інфраструктури та потреби наукової та технічної підтримки, підвищення видимості спортивних змагань та Поява спорту як прибуткового сектора додала довіри ініціативі державно-приватного партнерства. Таким чином, різні угоди укладаються між державними установами і приватними компанії були створені протягом останнього десятиліття в Марокко для просування розробка нових проектів, у тому числі спортивних споруд. Кілька форм партнерства були прийняті. У цьому контексті державно-приватне партнерство представлено як a гібридна організаційна угода між державним сектором і приватними ініціативами в запуск парку Хасана II, проекту з потрійним покликанням: спорт, соціальний туризм запущений королем Мохамедом 6 у 2014 році та урочисто відкритий у листопаді 2018 року. Цілься. Після зустрічі в Схіраті Марокко прагне розвивати спортивний сектор. серед Багато проектів країна поставила як завершення розвитку спортивної інфраструктури. У цьому У сенсі проект Parque Hassan II було розпочато з логіки державно-приватного партнерства. Партнерство в різних секторах обіцяє найбільший успіх, коли потрібна сила кількох партнерів. Матеріал і методи. Це дослідження виконано у формі інтегративного огляду література, присвячена державно-приватному партнерству в спортивному секторі тощо особливо в спортивних закладах. Ця стаття розроблена з точки зору описове дослідження. Результати. Парк Хасана II сприймається як проект, що несе кілька можливості, враховуючи його відкритість до асоціативного світу та громадянського суспільства, це дозволяє створити справжню синергію між реальними потребами території та цілями району та міста. Дослідження державно-приватного партнерства у спортивній сфері виявило різна логіка спеціалізації спортивних проектів. Це політичний або стратегічні обмеження та волі, які визначають спосіб, яким є спортивний проект представлені. Щоб визначити це, ми представили переваги орієнтації на a спосіб партнерства, який заохочує співпрацю між державним і приватним секторами у реалізації спортивних проектів, представивши конкретний кейс Хасана II проект у Рабаті.
Дод.точки доступу:
Belabess, Loubna
Белабесс Лубна
Farah, Asmaa
Фара Асмаа
Джібраілі Зінеб


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Панченко, С. П.
    Сучасний урок - це урок на все життя! / С. П. Панченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 1/2. - С. 2

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- урок

Кл.слова (ненормовані):
практична підготовка -- урок трудового навчання -- інтерес до навчання -- успіх -- дитяча праця -- майстерність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Роголь, Галина.
    Сталий успіх компанії: методи досягнення за ISO 9004 / Г. Роголь // Управління якістю : спеціалізований журнал. - 2020. - № 10. - С. 32-41


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: У411512/2020/13/15
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 13/15
Зміст:
Калошин, В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.2–29.
Кл.слова: позитивне мислення, самовдосконалення, успіх, оптимізм, емоції, поради психолога
Бойко, В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко. - С.30–34. - Бібліогр.: 16 назв.
Кл.слова: медіаосвіта, зарубіжна література, читацька компетентність
Гончарова, А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова. - С.35–37. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: медіаосвіта, мовна поведінка, спілкування
Іванов, О. Р. Школа сприяння здоров’ю / О. Р. Іванов. - С.38–56.
Кл.слова: Служба здоров’я, Центр сприяння здоров’ю, збереження здоров’я
Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова. - С.57–65.
Кл.слова: сільські школи, українознавство, експериментальна робота
Пастух, Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього" / Т. В. Пастух. - С.66–70. - Школа майбутнього
Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу, інноваційні школи
Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко. - С.71–77. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: державно-громадське управління, громадсько-активна школа, управління закладом освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Матвієнко, О. В.
    Як народжується успіх / О. В. Матвієнко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 8(614). - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Вищі навчальні заклади--персоналії --заступники

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- персоналії -- заступник декана -- науково-педагогічна дільяність -- розвиток освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

19.
Шифр: У411512/2020/34/36
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 34/36
Зміст:
Мошковська, Г. К. Освіта об'єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади / Г. К. Мошковська. - С.2–16.
Гуменюк, Т. І. Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти / Т. І. Гуменюк. - С.17–31. - Бібліогр.: 7 назв.
Гринчук, Ю. Ю. Тайм-менеджмент в управлінській діяльності директора школи / Ю. Ю. Гринчук. - С.32–35.
Зінькова, Г. Р. Моніторинг якості освіти в системі управління школою / Г. Р. Зінькова. - С.36–38.
Пасічник, О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу / О. Б. Пасічник. - С.39–51.
Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.52–55. - Бібліогр.: 5 назв.
Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв.
Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.62–63. - Бібліогр.: 2 назви.
Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.64–66. - Бібліогр.: 4 назви.
Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.67–71. - Бібліогр.: 5 назв.
Рудіч, Л. Г. Обгрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.72–73.
Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.74–75.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Калошин, В. Ф.
    Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 2–29.

Рубрики: Психологія особистості--світогляд--оптимізм

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- успіх -- поради психолога -- емоції -- оптимізм -- самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

21.


    Binytska, K.
    Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P85-90, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
країни ЄС -- професійні компетентності -- вчителі англійської мови
Анотація: У статті висвітлено вимоги до професійних компетентностей вчителя англійської мови в країнах ЄС. Акцентовано, що одним з найважливіших нормативно-правових документів, який визначає вимоги до компетентності та професійної підготовки вчителів англійської мови, є Вказівки для вчителів англійської мови, які говорять іншими мовами (TESOL). В країнах ЄС вимогами, які висуваються до вчителя англійської мови є: дотримання рекомендацій та вказівок освітньої програми зверху до низу; використання рекомендованих підручників та навчальних матеріалів, викладачі можуть самостійно розробляти власні підручники та посібники, а також поповнювати існуючі; розробка та проведення тестів; підготовка учнів до іспитів. Розробка вимог до вчителя англійської мови забезпечує детальне обговорення його компетентностей, зокрема: вміння конкретно планувати освітню діяльність та виконувати її у класі відповідно до раніше підготовленої програми; здатність гнучко адаптуватися до запитань та відповідей учнів; можливість контролю за роботою учнів; вміння розпізнавати, аналізувати та давати можливість учням долати труднощі в процесі навчання та розвивати свої індивідуальні здібності. Оцінка компетентностей вчителя англійської мови у країнах ЄС доводить, що вони повинні бути чітко визначені та узгоджені у професійному стандарті. Узагальнено, що у європейських країнах є різні суспільні потреби та вимоги до вчителя англійської мови, саме тому неможливо визначити один «ідеальний набір вимог» до професійних компетентностей вчителя англійської мови. Однак перераховані вище компетентності, безумовно, є запорукою позитивного досвіду навчання та збільшать шанси на успіх у професійній діяльності вчителя англійської мови. Проаналізовані вимоги щодо професійних компетентностей учителя англійської мови, на нашу думку, є спробою відповісти на виклики сучасного глобалізованого суспільства в потребі міжнародної інтеграції та вільного спілкування. Вважаємо, що для нашої держави доцільно враховувати ці вимоги під час розроблення національних професійних стандартів для вчителів іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Buchkivska, G.
Kokiel, A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

22.


    Пометун, О. І.
    Як стати успішною людиною : громадянська освіта. Практичне заняття / О. І. Пометун, Т. О. Ремех // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/9. - С. 73-80.

Рубрики: Викладання курсу “Громадянська освіта”

Кл.слова (ненормовані):
успішна людина -- життєвий успіх -- віра в себе -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Ремех, Т. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

23.
Шифр: П860805/2020/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. № 8
Зміст:
До 4 класу – з новими підручниками. - С.1.
Стрілько, Л. Літературно-краєзнавча мандрівка "Усім серцем любіть Україну свою" : (4 клас) / Любов Стрілько. - С.2–4. - Бібліогр.: 4 назви.
Кохно, Т. Чи знаєш ти Україну та відомих українців? : (брейн-ринг, ІІ цикл навчання) / Тетяна Кохно. - С.4.
Як народжується успіх. - С.5–8.
Пономарьова, К. Орієнтир для календарного планування уроків української мови в 3 класі : за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарбової до підручника "Українська мова та читання. Частина 1" (автори: К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова) / Катерина Пономарьова. - С.9–11.
Савченко, О. Орієнтовне тематичне планування уроків літературного читання у 3 класі : за підручником "Українська мова та читання. Частина 2" (автор О. Я. Савченко) / Олександра Савченко. - С.12–14.
Вашуленко, М. Орієнтовне календарне планування уроків української мови (122 години) : за підручником "Українська мова та читання: підруч. для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 1" (автори: М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик) / Микола Вашуленко, Надія Васильківська, Світлана Дубовик. - С.15–17.
Вашуленко, О. Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 3 класі : здійснено на основі підручника Вашуленко О. В. Українська мова та читання: підруч. для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2 / Оксана Вашуленко. - С.18–20.
Захарійчук, М. Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 1" (автор М. Захарійчук) / Мар’яна Захарійчук. - С.21–24.
Богданець-Білоскаленко, Н. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків літературного читання : за підручником "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко) / Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко. - С.24–26.
Листопад, Н. Орієнтир для календарного планування уроків математики у 3 класі за НМК "Математика" автора Н. П. Листопад / Наталія Листопад. - С.26–27.
Скворцова, С. Орієнтир для планування уроків математики в 3 класі за підручником авторів С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко. - С.28–30.
Заїка, А. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків математики для 3 класу : створено за навчально-методичним комплектом (авторри: Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська; видавництво "Підручники і посібники", 2020) / Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська. - С.30–41.
Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 3 класу : створене за навчально-методичним компелектом (автори: Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Лариса Грубіян, Ніна Павич; видавництво "Генеза", 2020) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.41–46.
Бібік, Н. Календарне планування уроків з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 3 класу за навчально-методичним комплектом Н. Бібік і Г. Бондарчук / Надія Бібік, Галина Бондарчук. - С.47–48.
Андрусенко, І. Орієнтир для календарно-тематичного планування уроків за підручником "Я досліджую світ" для 3 класу : (автори: І. В. Андрусенко, Н. В. Котелянець, В. В. Вдовенко, О. В. Агєєва) / Ірина Андрусенко, Наталія Котелянець, Вікторія Вдовенко. - С.49–50.
Мартиненко, В. Мовленнєві тренувальні вправи для подолання труднощів дикції в учнів І циклу навчання (1–2 класів) / Валентина Мартиненко. - С.51–55.
Кистанчук, Н. Урок-зустріч з української мови в 1 класі / Наталка Кистанчук. - С.56–57.
Кіт, Ю. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами / Юлія Кіт. - С.58–60. - Бібліогр.: 3 назви.
Красоткіна, Н. "Знову ми прийшли до школи..." : (Перший урок у початкових класах) / Надія Красоткіна. - С.60–61.
Конкурс "І сталося диво...". - С.63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
159.923.2
Г 47


    Гілл, Наполеон.
    Думай і багатій : практичний посібник = The think and grow rich : action pack / Н. Гілл ; перекладач Г. Кирієнко. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2020. - 263 с. - ISBN 978-617-7388-96-7 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7388-97-4 (електрон. вид.) : 193.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--Успіх--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна література -- якості успішної людини -- поняття успіху -- принципи успіху -- удосконалення
Дод.точки доступу:
Кирієнко, Ганна \перекладач.\
Hill, Napoleon


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

25.


    Machynska, N.
    Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training [Електронний ресурс] / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- ділові ігри -- сертифіковані курси -- стажування
Анотація: Стаття присвячена практичним аспектам формування професійної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до професійного зростання упродовж життя. Показано, що професійний розвиток вчителя-практика в процесі підвищення кваліфікації може бути втілений у певних формах, зокрема: спеціалізованому навчанні на роботі; коучингу та / або консультативній взаємодії; у профільних спільнотах з обміну досвідом чи колегіальних навчальних групах. Автори подають опис змістових характеристик та практичного значення різних форм методичної роботи в закладі дошкільної освіти, зокрема: тренінгів, сертифікованих курсів (інноваційна форма професійного зростання вчителів), ділових ігор (форма та метод активних навчання вчителів), майстер-класів (розповсюдження педагогічного досвіду, що становить собою фундаментально розроблений оригінальний метод або авторську методику), стажування, організацію методичних об’єднань (структурного підрозділу методичної служби закладу освіти, що забезпечує навчальну підготовку, методичні дослідження та експериментальну роботу). Приклади тренінгів, ділових ігор та вправ, вказівки щодо методичних об’єднань, майстер-класів та стажування надаються з чітким описом їх цілей та завдань. У статті зазначено, що педагогічні тренінги є ефективною формою методичної роботи в закладі дошкільної освіти. Окреслено переваги та труднощі у проведенні тренінгів. Вказується, що успіх тренінгу залежить від так званого «групового ефекту». Доведено, що професійне зростання вихователя закладу дошкільної освіти залежить від сукупності різних чинників, серед яких підкреслено сформовану мотиваційну готовність та добірку інтерактивних форм і методів методичної роботи, які доцільно використовувати у роботі з вихователями закладів дошкільної освіти. Саме такий підхід враховує індивідуальні потреби кожного фахівця дошкільної освіти та визначає потенційні можливості, які існують у вихователів закладу дошкільної освіти та можуть бути розвиненими й удосконаленими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.
Pankevych, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

26.
Шифр: У014460541/2020/10
   Журнал

Управління якістю [Текст] : спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ : ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 10
Зміст:
Бартош, Святослав. Проєкт Закону "Про основні засади державного нагляду (контролю)": на що очікувати підприємсвам-виробникам? / С. Бартош. - С.10-14
Горбунов, Андрій. Перевірки операторів ринку харчових продуктів: роз’язання та рекомендації фахівців / А. Горбунов, Н. Самойленко. - С.15-21
Нужна, Аліна. Запобігання недобросовісній конкуренції на ринку харчових продуктів: законодавчі вимоги та кейси-приклади правопорушень / А. Нужна, Н. Савицька. - С.22-31
Роголь, Галина. Сталий успіх компанії: методи досягнення за ISO 9004 / Г. Роголь. - С.32-41
Гончар, Денис. Чому система менеджменту не працює: п’ять ключових проблем / Д. Гончар. - С.42-50
Цема, Тамара. Зміни у Порядку відомчої реєстрації та затвердженні типу тракторів, причепів і причіпних машин / Т. Цема, С. Афанасьєва. - С.52-55
Крицька, Євгенія. Використання нормативних документів під час виробництва полімерної продукції: аналіз актуальності / Є. Крицька. - С.56-59
Маркін, Сергій. Створюємо та акредитовуємо орган з оцінки відповідності за ДСТУ ЕN ISO / IEC 17020:2014 / С. Маркін. - С.60-69
Кірносова, Марина. Маркування хлібобулочних виробів: як не зазнати штрафних санкцій / М. Кірносова. - С.70-74
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.


    Bem, N.
    Igor Volk: "Where aviation is, the country rises" = Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається" / N. Bem, O. Ilkova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
авіація -- космонавт -- пілот-випробовувач -- народжені в Україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Дод.точки доступу:
Ilkova, O.
Оксана Ількова
Наталія Бем


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.


    Salata, O.
    The radio propaganda as an innovative element of the military tactics and strategies of the Nazi Germany 1933-1941 = Радіопропаганда як невід'ємний елемент військової тактики і стратегії нацистської Німеччини 1933-1941 років / O. Salata // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P42-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
радіо -- радіовійна -- інформаційний простір нацистської Німеччини -- пропаганда
Анотація: Розкрито роль радіо як однієї зі складових нацистського інформаційного простору, сформованого напередодні та на початку Другої світової війни. Радіопропаганду представлено як невід'ємний елемент військової тактики і стратегії нацистської Німеччини, який став важливим у психологічній обробці населення перед початком військових дій. Показано, як нацистське керівництво поширювало радіомовлення на зарубіжні країни та на окуповані території, прагнуло досягти популярності, яка дозволяла б йому конкурувати із засобами масової інформації Англії, Франції, США, Австрії та СРСР і радіопередачами іноземних держав. Майже всі програми нацистської пропаганди були орієнтовані перш за все на населення окупованих територій. Значну роль відігравали передачі, які пропагували велику місію Німеччини. Закріпивши за собою європейський радіопростір, пропагандистський штаб Гітлера розпочинає справжню радіовійну на сході Європи. Мета статті - розкрити радіопропаганду як одну з частин інформаційного простору, яку прагнула сформувати влада Гітлера на окупованих територіях Східної Європи. Проаналізовано стан наукової розробки проблеми у вітчизняній та зарубіжній історіографії. Визначено основні підходи до дослідження проблеми та методи дослідження змісту радіопередач, їх вплив на населення Німеччини у 30-х роках XX століття. Дослідження підтвердили, що вже під час німецько-радянської війни технологічний прогрес у радіомовленні використовувався не лише нацистською владою, а й владою Англії, США та СРСР. Німецька радіопропаганда велася за допомогою спеціально розроблених прийомів та методів. Серед них: офіційні повідомлення, в яких детально висвітлювалися хороші новини, та поверхово - погані; повторення офіційних повідомлень противника між інформаційними новинами, які мали певну пропагандистську мету - підірвати віру в успіх дій противника; сенсаційні трансляції, що зосереджувались на одній важливій пропагандистській темі чи події; трансляція повністю cфальшованого матеріалу, тобто вигаданого, що слухачі не могли відразу зрозуміти істину. Транслювалися офіційні радіопрограми, підроблені з посиланням на вигадані джерела, а також передачі на основі джерела інформації, таємно контрольованого Німеччиною. Наукова новизна цього дослідження - демонстрація радіопропаганди як невід'ємного елемента військової тактики та стратегії нацистської Німеччини.
Дод.точки доступу:
Оксана Салата


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Смірнова, Тетяна Віталіївна.
    Дослідження хмарних технологій як сервісів / Т. В. Смірнова, Л. І. Поліщук, О. А. Смірнов // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 7. - С. 43-62, DOI 10.28925/2663-4023.2020.7.4362. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
хмарні технології -- хмарні платформи -- технології як сервіси -- хмарні САЕ
Анотація: З метою визначення базових умов, щодо подальших досліджень для визначення загроз хмарним технологіям та мірам їх протидії, у статті проведений розширений аналіз хмарних обчислень як сервісів. Серед наведених сервісів виділено базові сервіси IaaS, SaaS, РaaS, які є основою для існування більш уніфікованих сервісів (СааS, МСааS, DааS, FааS, IPааS, MBааS, NааS, SeСааS, DBааS, MааS, GааS, STааS, TааS, DRааS,),що збільшують область використання. Вказані можливі постачальники сервісів, в тому числі і українські. Визначено, що для того, щоб перенести роботу систем інженерних розрахунків та систем автоматизованого проектування (САПР) на хмарну платформу, з’явився досить новий перспективний сервіс САЕааS (англ. Cоmputеr Аidеd Еnginееrіng аs а Sеrvіcе)–комп’ютерні системи інженерного аналізу як сервіс. Найбільшою популярністю САЕ користуються в наступних галузях виробництва:машинобудування і верстатобудування, оборонна і аерокосмічна промисловість, енергетика, суднобудування, виробництво напівпровідників, телекомунікації, хімічна, фармацевтична і медична промисловість, будівництво, виробництво систем опалювання, кондиціонування,вентиляції. Успіх реалізації того чи іншого проектного рішення залежить від усвідомлення відповідального вибору на самому першому етапі. На жаль, Україна в підтримці хмарного сервісу САЕааS робить лише перші кроки і забезпечити технологічні потреби підприємств може при умові залучення закордонних постачальників. На думку авторів статті, за хмарним сервісом САЕааS майбутнє української промисловості. Адже CAE допомагає скороти витрати і час на розробку продукту, покращити якість та довговічність продукту. Дизайнерські рішення можна приймати виходячи з їх впливу на продуктивність. Конструкції можна оцінити та вдосконалити, використовуючи комп'ютерне моделювання, а не фізичне тестування прототипів, економлячи гроші та час. Дана стаття є основою для подальших досліджень щодо визначення загрозхмарним технологіям та мірам їх протидії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Поліщук, Людмила Іванівна
Смірнов, Олексій Анатолійович


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

30.


    Зелюк, В. В.
    Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 67–71

Рубрики: Обдаровані діти--Самореалізація

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- обдарованість -- академічна обдарованість -- академічна успішність -- здібності -- талант -- геніальність -- творчість -- самореалізація -- успіх

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-124 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)