Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=успіх<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-124 
1.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П798116/2016/5
2016р.5
В содерж.:
Ковганич, Г. Творчість. Розвиток. Компетентність. Здоров'я. Успіх : Життєтворчий потенціал виховної системи / Г. Ковганич, В. Кириченко. - С.6-35
Лисенко, О. Виховна система ПНЗ: традиції та інновації / О. Лисенко. - С.36-62
Фоменко, А. Формування соціальної компетентності особистості у творчій групі / А. Фоменко, А. Пасічник. - С.63-66
Ликова, Я. Формування патріотичних почуттів у дітей та підлітків на кращих зразках української музичної культури / Я. Ликова. - С.67-72
Всі примірники списані
Знайти схожі

2.


    Bem, N.
    Igor Volk: "Where aviation is, the country rises" = Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається" / N. Bem, O. Ilkova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
авіація -- космонавт -- пілот-випробовувач -- народжені в Україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Дод.точки доступу:
Ilkova, O.
Оксана Ількова
Наталія Бем


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Електронний ресурс] / А. Durdas [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 25-32, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- міжнародні впливи -- глобалізація -- масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, А.
Harbuza, Т.
Borshchovetska, V.
Radchenko Y., Starosta H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Jibraili, Zineb
    The importance of public- private partnership in the accompaniment of sport projects = Важливість державно-приватного партнерства у супроводі спортивних проектів / Zineb Jibraili, Loubna Belabess, Asmaa Farah // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 23-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- спортивні споруди -- територія
Анотація: За останні десятиліття спортивна індустрія змінено і трансформовано. Зростаюча складність з точки зору інфраструктури та потреби наукової та технічної підтримки, підвищення видимості спортивних змагань та Поява спорту як прибуткового сектора додала довіри ініціативі державно-приватного партнерства. Таким чином, різні угоди укладаються між державними установами і приватними компанії були створені протягом останнього десятиліття в Марокко для просування розробка нових проектів, у тому числі спортивних споруд. Кілька форм партнерства були прийняті. У цьому контексті державно-приватне партнерство представлено як a гібридна організаційна угода між державним сектором і приватними ініціативами в запуск парку Хасана II, проекту з потрійним покликанням: спорт, соціальний туризм запущений королем Мохамедом 6 у 2014 році та урочисто відкритий у листопаді 2018 року. Цілься. Після зустрічі в Схіраті Марокко прагне розвивати спортивний сектор. серед Багато проектів країна поставила як завершення розвитку спортивної інфраструктури. У цьому У сенсі проект Parque Hassan II було розпочато з логіки державно-приватного партнерства. Партнерство в різних секторах обіцяє найбільший успіх, коли потрібна сила кількох партнерів. Матеріал і методи. Це дослідження виконано у формі інтегративного огляду література, присвячена державно-приватному партнерству в спортивному секторі тощо особливо в спортивних закладах. Ця стаття розроблена з точки зору описове дослідження. Результати. Парк Хасана II сприймається як проект, що несе кілька можливості, враховуючи його відкритість до асоціативного світу та громадянського суспільства, це дозволяє створити справжню синергію між реальними потребами території та цілями району та міста. Дослідження державно-приватного партнерства у спортивній сфері виявило різна логіка спеціалізації спортивних проектів. Це політичний або стратегічні обмеження та волі, які визначають спосіб, яким є спортивний проект представлені. Щоб визначити це, ми представили переваги орієнтації на a спосіб партнерства, який заохочує співпрацю між державним і приватним секторами у реалізації спортивних проектів, представивши конкретний кейс Хасана II проект у Рабаті.
Дод.точки доступу:
Belabess, Loubna
Белабесс Лубна
Farah, Asmaa
Фара Асмаа
Джібраілі Зінеб


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Salata, O.
    The radio propaganda as an innovative element of the military tactics and strategies of the Nazi Germany 1933-1941 = Радіопропаганда як невід'ємний елемент військової тактики і стратегії нацистської Німеччини 1933-1941 років / O. Salata // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P42-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
радіо -- радіовійна -- інформаційний простір нацистської Німеччини -- пропаганда
Анотація: Розкрито роль радіо як однієї зі складових нацистського інформаційного простору, сформованого напередодні та на початку Другої світової війни. Радіопропаганду представлено як невід'ємний елемент військової тактики і стратегії нацистської Німеччини, який став важливим у психологічній обробці населення перед початком військових дій. Показано, як нацистське керівництво поширювало радіомовлення на зарубіжні країни та на окуповані території, прагнуло досягти популярності, яка дозволяла б йому конкурувати із засобами масової інформації Англії, Франції, США, Австрії та СРСР і радіопередачами іноземних держав. Майже всі програми нацистської пропаганди були орієнтовані перш за все на населення окупованих територій. Значну роль відігравали передачі, які пропагували велику місію Німеччини. Закріпивши за собою європейський радіопростір, пропагандистський штаб Гітлера розпочинає справжню радіовійну на сході Європи. Мета статті - розкрити радіопропаганду як одну з частин інформаційного простору, яку прагнула сформувати влада Гітлера на окупованих територіях Східної Європи. Проаналізовано стан наукової розробки проблеми у вітчизняній та зарубіжній історіографії. Визначено основні підходи до дослідження проблеми та методи дослідження змісту радіопередач, їх вплив на населення Німеччини у 30-х роках XX століття. Дослідження підтвердили, що вже під час німецько-радянської війни технологічний прогрес у радіомовленні використовувався не лише нацистською владою, а й владою Англії, США та СРСР. Німецька радіопропаганда велася за допомогою спеціально розроблених прийомів та методів. Серед них: офіційні повідомлення, в яких детально висвітлювалися хороші новини, та поверхово - погані; повторення офіційних повідомлень противника між інформаційними новинами, які мали певну пропагандистську мету - підірвати віру в успіх дій противника; сенсаційні трансляції, що зосереджувались на одній важливій пропагандистській темі чи події; трансляція повністю cфальшованого матеріалу, тобто вигаданого, що слухачі не могли відразу зрозуміти істину. Транслювалися офіційні радіопрограми, підроблені з посиланням на вигадані джерела, а також передачі на основі джерела інформації, таємно контрольованого Німеччиною. Наукова новизна цього дослідження - демонстрація радіопропаганди як невід'ємного елемента військової тактики та стратегії нацистської Німеччини.
Дод.точки доступу:
Оксана Салата


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Vavříková, H.
    Pedagogical facilitation from view of university students [Електронний ресурс] / H. Vavříková // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 47-56, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.6 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
фасилітація -- неуспішність -- низька мотивація
Анотація: Професійна громадськість тривалий час обговорює причини того, чому більше 2/5 чеських сту- дентів, які навчаються на бакалаврських програмах, не мають успіху у своєму першому навчанні. У статті викладаються можливі причини цього явища, згадуються часткові фактори, що впли- вають на академічний успіх чи невдачу, зазначається вплив на життя людей та суспільства. І останнє, але не менш важливе: ця стаття стосується педагогічної фасилітації, тобто між- особистісної діяльності, яка могла б усунути деякі причини неуспішності в навчанні (низька вну- трішня мотивація, розчарування) і створити сприятливе освітнє середовище, а отже, збіль- шити успішність навчання студентів університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Єфименко, Т. І.
    Вагомий успіх української наукової школи глобалістики [Текст] / Т. І. Єфименко, С. С. Гасанов // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2018. - № 10. - С. 128-130

Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- глобалізація
Дод.точки доступу:
Гасанов, С. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Іваницька, Вікторія.
    Треба заманювати читача цікавою інформацією, тоді в газети буде успіх [Текст] / В. Іваницька ; інтерв'юер Л. Карлова // Журналіст України. - Київ : Національна спілка журналістів України, 2017. - № 3. - С. 14-16

Кл.слова (ненормовані):
газета "Діалог", про неї -- рубрики -- резонансні матеріали
Дод.точки доступу:
Карлова, Леся \інтерв'юер.\


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Івасіків, М. І.
    Людина - дизайн - середовище. Людина та ергономіка / М. І. Івасіків // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 6. - С. 36-40. - Бібліогр. : 8 назв

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--інтер"єр

Кл.слова (ненормовані):
заняття -- дизайнер -- естетична організація -- предметне середовище -- промислове виробництво -- комерційний успіх

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: І691205/2019/28/30
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 28/30
Зміст:
Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019-2020" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища. - С.4-5.
Рябовол, Л. Т. Навчальний предмет "Основи правознавства": роль та значення для розвитку цінностей НУШ / Л. Т. Рябовол. - С.7-10. - Бібліогр.: 9 назв.
Шурхало, Дмитро. Останні дні Австро-Угорської монархії та народження ЗУНР / Д. Шурхало. - С.11-16.
Максимець, Б. В. ОУН - 90 років: контури історії : (матеріали для інтелектуальної гри) / Б. В. Максимець. - С.17-24.
Скаврон, Богдан. Убивство лідера ОУН Євгена Коновальця / Б. Скаврон. - С.25-26.
Камеристов, Роман. Василь Вишиваний / Р. Камеристов. - С.27-30.
Шурхало, Дмитро. Люблінська унія: як українці змінили "прописку" з литовської на польську / Д. Шурхало. - С.31-34.
Бізнес-успіх. - С.35-37.
Федорук, Олесь. Пантелеймон Куліш - 200 років: неювілейні думки з приводу ювілею / О. Федорук. - С.38-41.
Горбачова, Г. Г. Українське козацтво : історія України. 8 клас. Ділова гра для повторювально-узагальнювального уроку / Г. Г. Горбачова. - С.42-57.
Никитюк, А. О. Юридична відповідальність : 9 клас / А. О. Никитюк. - С.58-63.
Дмітрієва, О. Є. Початок Руїни. Розкол германської держави : історія України. 8 клас / О. Є. Дмітрієва. - С.64-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Поліщук, О. Л. Індія, Японія у V -XVI ст. : всесвітня історія. 8 клас / О. Л. Поліщук. - С.71-75.
Шпак, В. А. Гетьманщина за часів Івана Мазепи : історія України. 8 клас / В. А. Шпак. - С.76-79.
Топільницький, В. І. Що відкрила світові культура Давнього Єгипту : 6 клас / В. І. Топільницький. - С.80-85. - Бібліогр.: 10 назв.
Семенець, Т. В. Утворення імперії Александра Македонского : 6 клас / Т. В. Семенець. - С.86-87.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
   316.32
   А 29


    Аджемоґлу, Дарон.
    Чому нації занепадають. Походження влади, багатства та бідності [Текст] / Д. Аджемоґлу, Дж. Робінсон ; перекладач О. Дем‘янчук. - 2-е видання, виправлене. - Київ : Наш формат, 2017. - 440 с. - ISBN 978-617-7279-33-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Цивілізація--Занепад цивілізації

Кл.слова (ненормовані):
економічний успіх -- влада еліт -- демократія -- політичні права -- свобода -- руйнування
Анотація: Пряця - результат п’ятнадцятирічного дослідження історії розвитку країн по всьому світу. Її автори зробили вичерпні висновки щодо того, що насправді рухає людство вперед - активне громадянське суспільство, що ставить на перше місце економічний та політичний добробут кожного громадянина. Книга відповідає на запитання про те, що саме сприяє добробуту країн і які фактори насправді не такі важливі, як здається на перший погляд.
Дод.точки доступу:
Робінсон, Джеймс
Дем‘янчук, Олег \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
811.111’276.6:005
Б 11


   
    Бізнес-курс англійської мови [Текст] / І. С. Богацький, Н. М. Дюканова ; ред. І. С. Богацький . - 5-те вид., випр. - Київ : Логос-М, 2005. - 351 с. - (Вас чекає успіх!). - ISBN 966-509-060-7 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Бізнес курсс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зустріч -- привітання -- форми звернення -- влаштування на роботу -- відрядження -- торгівля -- гроші -- контракт
Дод.точки доступу:
Богацький, І. С.
Дюканова, Н. М.
Богацький , І. С. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.


   
    Бізнес-успіх // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 28/30. - С. 35-37.

Рубрики: Викладання історії в школі--Цікаві матеріали до уроків

Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- підприємці -- гроші -- успіх у бізнесі
Анотація: В статті запропоновано найцікавіші і корисні поради від успішних світових бізнесменів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Берт, Маес
    Що робить освіту в Фінляндії якісною? 10 головних реформ, що забезпечили успіх [Текст] / Маес Берт // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 1/2. - С. 67-69

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.


    Бондаренко, І.
    "Секрети успіху" : ділова гра / І. Бондаренко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 9/10. - С. 28-33

Кл.слова (ненормовані):
ділова гра для вчителів -- професійне становлення -- життєве становлення -- успіх

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Братко, М.
    Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство [Текст] / М. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 6-12, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний успіх -- вища освіта -- інновації -- лідерство -- університет -- успіх
Анотація: У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

17.


    Булах, Марина.
    Сходинки до успіху [Текст] : Ресурсне заняття для підлітків / М. Булах // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 7/8. - С. 52-59

Кл.слова (ненормовані):
успіх особистості

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Валерстайн, Імануел.
    Фантастичний успіх руху "Займи вол-стрит" [Текст] / І. Валерстайн // Критика. - Київ, 2011. - Число 9/10(167-168)(Вересень-Жовтень). - С. 13


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.01.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.01.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

19.
Шифр: В353859/2016/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 5
Зміст:
Гончаренко, Алла. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття / А. Гончаренко, Н. Дятленко. - С.4-12
Кл.слова: організовані заняття, мотиватор, успіх
Романюк, Ірина. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури / І. Романюк, О. Бороздіна. - С.13-21
Кл.слова: інтелектуальні карти, семінар-практикум
Левковська, Галина. Формуємо життєву компетентність дошкільників під час інтегрованих занять / Г. Левковська. - С.22-27
Кл.слова: навички практичного життя, ігрова діяльність, старші дошкільники
Гончаренко, Алла. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я - киянин": особливості та можливості впровадження / А. Гончаренко. - С.28-30
Кл.слова: принцип родиноцентризму, соціокультурний ландшафт столиці
Романюк, Ірина. Вивчаємо та плануємо шляхи розв'язання пріритетних завдань дошкільного закладу / І. Романюк, Бондарчук. - С.31-35
Кл.слова: проблемна група, методичні заходи, тематичний контроль
Леус, Ірина. Заглянемо до скрині творчості педагогів, або Конкурс педагогічної майстерності в дошкільному закладі / І. Леус, О. Смаль. - С.38-43
Кл.слова: 3-й етап конкурсу, сценарій проведення
Коваленко, Олена . Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетенції дошкільників / О. Коваленко. - С.44-48
Кл.слова: індивідуальність, особистісне навчання, виховання
Цибуляк, Наталя. Спостережливий вихователь: який він? / Н. Цибуляк. - С.49-55
Кл.слова: педагогіка розуміння, спостережливість
Карабаєва, Ірина. Визначаємо особливості індивідуального розвитку старших дошкільників під час експрес-діагностики / І. Карабаєва. - С.56-65
Кл.слова: досягнення, гордість, уява
Є примірники у відділах:
Ф2 (31.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.06.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: В622816/2016/3/4
   Журнал

Всесвіт [Текст] : журнал іноземної літератури. - Київ, 1925 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 3/4
Зміст:
Дроздовський, Дмитро. Правда Світлани Алексієвич / Д. Дроздовський. - С.3
Кл.слова: Алексієвич С., Нобелівський лауреат, 2015 р., Алексієвич С., про неї
Висоцький, Володимир. Мій Гамлет / В. Висоцький. - С.5-7
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Добсон, Майкл. Шекспірівський Інститут-2016 / М. Добсон. - С.8-10
Кл.слова: Шекспірівський Інститут, шекспіріана
Шекспір, Вільям. Вибрані сонети / В. Шекспір. - С.11-38
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Біяч, Енеріка. Світ на розкритій долоні / Е. Біяч. - С.39-42
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Сореску, Марин. Вибрані поезії / М. Сореску. - С.43-53
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Гайнічеру, Олег. Майстер метафор і парадоксів / О. Гайнічеру. - С.43-46
Кл.слова: румунська література, шістдесятники, Сореску Марин, про нього
Алексієвич, Світлана. Дивний олень вічного полювання (Книга любові) : Уривок / С. Алексієвич. - С.55-67
Кл.слова: художня література, проза, текст
Шмітт, Ерік-Еммануель. Концерт пам’яті ангела / Е. -Е. Шмітт. - С.68-91
Кл.слова: проза, повість, текст
Манро, Еліс. Белетристика / Е. Манро. - С.92-107
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Анотація чергового номера : Слово і Час. - 2016. - №2
Кл.слова: рубрики журналу, анотації
Дон, Ші. Ідеально / Ші Дон. - С.108
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Овсюк, Олександр. Сучасна література в романдській Швейцарії / О. Овсюк. - С.148-157
Кл.слова: романдська Швейцарія, сучасна література Швейцарії, романдські письменники
Степаненко, Михайло. Рюрик : До 1200-річчя від дня народження / М. Степаненко. - С.158-163
Кл.слова: Рюрик, про нього, язичництво, правління Рюрика
Торкут, Наталія. Український шекспірівський центр: між викликом і покликом / Н. Торкут. - С.164-168
Кл.слова: гуманітарні студії, шекспірознавство, конкурс шекспірознавчих досліджень
Рябчій, Іван. Не дозволяйте комусь обирати текст за вас : Інтерв’ю з Іваном Рябчієм / І. Рябчій ; інтерв'юер Н. Прокопчук. - С.169-172
Кл.слова: Рябчій Іван, про нього, перекладач, журналістська діяльність
Павлюк, Ігор. Успіх "непроклятого" поета / І. Павлюк. - С.173-177
Кл.слова: Шеймас Гіні, про нього, поезія Гіні Шеймаса, творчий шлях Гіні Шеймаса
Зорівчак, Роксолана. Іван Франко як перекладач і перекладознавець / Р. Зорівчак. - С.178-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Франко Іван, про нього, перекладна творчість Івана Франка, Франкові переклади
Дроздовський, Дмитро. "Печальніших історій не знайдете, ніж про любов Ромео і Джульєтти" / Д. Дроздовський. - С.193-196
Кл.слова: Андрухович Ю. - перекладач, Шекспір В., Ромео і Джульєтта, про переклад
Зідкова, Луція. До Прип’яті конче повернуся... / Л. Зідкова ; пер. М. Шатилов. - С.197-198
Кл.слова: Чорнобиль, екскурсія до Прип'яті, покинуті роялі
Ємець, Олександр. Стилістичні особливості творів жанру Flash fiction / О. Ємець. - С.199-201
Кл.слова: переклад, американська проза, жанр короткого оповідання
Ємець, Олександр. Будні і свята кафедри перекладу / О. Ємець. - С.201-203
Кл.слова: Хмельницький національний університет, кафедра перекладу
Брюховецька, Лариса. Репресивна психіатрія як об’єкт і метафора в кіно / Л. Брюховецька. - С.204-209
Кл.слова: технології впливу, репресивна психіатрія, психологічна зброя
Букет, Євген. Прогулянка каналами Сошимілко / Є. Букет. - С.210-212
Кл.слова: Мексика, туризм, Сошимілко
Васьків, Микола. Я приїхав до країни з любові до неї / М. Васьків. - С.213-217
Кл.слова: Туреччина, Котко Кость, про нього, Любченко Микола, про нього
Скринченко, Володимир. На Андріївському узвозі, у будинку Турбіних / В. Скринченко. - С.218-222
Кл.слова: Булгаков Михайло у Києві, Некрасов Віктор у Києві
Дроздовський, Дмитро. Називати речі своїми іменами : [рецензія] / Д. Дроздовський. - С.223-226
Кл.слова: освіта, ідеологія, університет
Еггерс, Дейв. Аварія / Д. Еггерс. - С.109
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Геліф, Д. Моє побачення з неандерталкою / Д. Геліф. - С.110-111
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Лі, Елісон Уілсон. Пам’ять / Елісон Уілсон Лі. - С.112
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Петрович, Борис. Як риба об лід / Б. Петрович. - С.113-118
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Бондаренко, Олег. В інтересах держави / О. Бондаренко. - С.119-123
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Бондаренко, Олег. Під прапором / О. Бондаренко. - С.123-129
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Кримчук, Григорій. Від слави роду до віковічності народу / Г. Кримчук. - С.137-147
Кл.слова: родина Данієлянів, ментальність вірменської сім'ї, моральність
Калініченко, Михайло. Чи все сказала Гарпер Лі? / М. Калініченко. - С.131-136
Кл.слова: Гарпер Лі, про неї, американська письменниця, аналіз творчості Гарпер Лі
Борхес, Хорхе Луїс. Зайда / Х. Л. Борхес. - С.227-231
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
159.923.2
Г 47


    Гілл, Наполеон.
    Думай і багатій : практичний посібник = The think and grow rich : action pack / Н. Гілл ; перекладач Г. Кирієнко. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2020. - 263 с. - ISBN 978-617-7388-96-7 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7388-97-4 (електрон. вид.) : 193.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--Успіх--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна література -- якості успішної людини -- поняття успіху -- принципи успіху -- удосконалення
Дод.точки доступу:
Кирієнко, Ганна \перекладач.\
Hill, Napoleon


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

22.


    Гайко, Г.
    Development of the oil industry in the USA (Part I) = Становлення нафтової промисловості в США (Частина І) / Г. Гайко, В. Білецький // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P37-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
нафта -- природний газ -- нафтогазова галузь -- історія розвитку
Анотація: Стаття стосується історії нафтогазової галузі, яка сьогодні динамічно розвивається. Нафта і природний газ, а також продукти їх переробки мають дуже давню історію застосування людством, проте історія світової нафтової промисловості налічує всього лише близько 150 років, газової - менше 100 років. Завданням авторів є серія статей, присвячених історії світової нафтової промисловості задля розуміння "анатомії успіху", так потрібного вітчизняній промисловості. Цей цикл статей розпочинаємо дослідженням становлення нафтової промисловості США. Порівняльний аналіз становлення нафтової індустрії в США і нафтової промисловості Карпат показує, що незважаючи на відсутність сталих традицій розробки і здавна відомих родовищ з кустарним колодязним видобутком (які слугували українським і румунським нафтовикам дороговказом для промислового нарощування видобутку), американські нафтові "старателі" та особливо нафтопереробна галузь забезпечили швидкий, випереджаючий напівфеодальну Австрійську імперію розвиток промисловості. Це було зумовлене не тільки перевагами геологічних умов (переважна більшість американських свердловин були фонтануючими) та швидким впровадженням технології буріння із застосуванням відповідної техніки (парові машини, помпи, обсадні труби), але й більш сприятливими суспільними умовами ведення бізнесу, торгівлі, зведеного до мінімуму бюрократичного свавілля тощо. США були морською державою, їх розвинений флот і світові торговельні зв'язки створили значну перевагу над континентальною Австрією в справі експорту й формування міжнародних ринків гасу. Належне слід віддати й ідеологам та творцям перших нафтових компаній США - Дж. Бісселу ("The Pennsylvania Rock Oil Company") та особливо Дж. Рокфеллеру ("Стандарт ойл"), масштабність мислення й організації справи в яких були значно більшого "калібру", ніж у їхніх колег з Центрально-Східної Європи. Ці переваги виявилися особливо переконливими в ХХ ст. і обумовили успіх розвитку нафтової промисловості в США.
Дод.точки доступу:
Білецький, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.


    Головницька, А.
    Щоб поряд були успіх і щастя [Текст] : Сценарій свята до дня Святого Миколая для учнів 5-7-х класів / А. Головницька // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 20. - С. 31-36


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Гончаренко, Алла.
    Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття [Текст] / А. Гончаренко, Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 5. - С. 4-12

Кл.слова (ненормовані):
організовані заняття -- мотиватор -- успіх
Дод.точки доступу:
Дятленко, Наталія


Є примірники у відділах:
Ф2 (31.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.06.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

25.


    Діхно, Наталія.
    Здорове життя -успіх життя. Урок-подорож [Текст] / Н. Діхно // Здоров’я та фізична культура. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 1. - С. 1-7

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- конспект уроку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

26.
005
Д 42


    Джойнер, Рик.
    Лидер, менеджер и пять слагаемых успеха [Текст] / Р. Джойнер. - Київ : Християнське книжкове служіння, 1999. - 177 с. - ISBN 966-95260-2-7 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Лідерство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
успіх -- планування -- мотивація -- маркетинг

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

27.
Шифр: Д357007/2018/6
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Кучеренко, Ірина. Технологічний аспект вивчення української мови / І. Кучеренко. - С.2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Бутурлим, Тетяна. Літературна відеохвилинка як жанр сучасного відеомистецтва / Т. Бутурлим. - С.8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Хрящевська, Надія. Систематизація вивченого про дієслово / Н. Хрящевська. - С.13-15
Дзюрак, Оксана. Роздуми про сенс людського життя у світлі творчості Василя Стуса / О. Дзюрак. - С.16-19
Переклад і логіка. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Генц, Адріана. "Нележно трактована" історія літератури: концепції Івана Франка / А. Генц. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Горболіс, Лариса. Григорій Костюк і його доба / Л. Горболіс. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Харлан, Ольга. Історія життя Наталі Забіли: зламана доля чи літературний успіх? / О. Харлан. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Вадим. Оповідаючи про травму: художня проза Ольги Мак / В. Василенко. - С.59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
88.53
Д 46


    Диллман, Брюс.
    Результаты на мишени : получение результатов с помощью современных психотехнологий : практическое руководство по улучшению результатов и избеганию ловушек / Брюс Диллман. - Санкт-Петербург : Белый кролик, 1995. - 230 с. - пер. с англ. С. И. Сергеева. - ISBN 5-088958-001-9 : 1.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.53

Рубрики: Соціальна психологія особистості--Психотехнології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- успіх -- досягнення -- позитивний результат -- ігра в команді -- взаїмна довіра -- психотехнології
Дод.точки доступу:
Сергеев, С. И. \ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

29.


    Дмитрах, Галина
    Дитсадок і школа - партнери / Галина Дмитрах, Олеся Пушкар-Гуцал // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 22 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота

   Педагогіка--Початкове навчання--Наступність


Кл.слова (ненормовані):
дитсадок і школа -- Нова українська школа
Анотація: "Успіх адаптації під час переходу дитини з дитячого садка до початкової школи значною мірою залежить від налагодження взаємодії між обома закладами освіти. Форми співпраці пропонують учителі початкових класів."
Дод.точки доступу:
Пушкар-Гуцал, Олеся


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

30.
Шифр: Д441483/2017/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2017р. № 5
Зміст:
Кононко, Олена. Культивуємо спілкування без тиску / Олена Кононко. - С.2-6
Литвиненко, Ірина. Сучасний керівник – лідер згуртованої команди / Ірина Литвиненко. - С.7-9
Литвиненко, Світлана. Співпраця без конфліктів / Світлана Литвиненко, Валентина Дерев'янко. - С.10-12
Остапенко, Ганна. Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя / Ганна Остапенко; Гання Остапенко. - С.13-15
Хаврикіна, Ксенія. Фінські секрети якісної освіти / Ксенія Хаврикіна, Марина Пристінська. - С.16-17
Надточей, Вікторія. Пригоди курчати : посібник для дітей молодшої групи / Вікторія Надточей. - С.18-19
Рожко, Алла. Казкова мандрівка : система роботи з дітьми всіх вікових груп / Алла Рожко, Вікторія Волощук. - С.20-22
Петрик, Олена. Гармидер у куточку іграшок : ігрова діяльність для дітей молодшої групи / Олена Петрик. - С.23
Бідна, Наталія. Гайда до сонечка! : фізкультурне заняття для дітей раннього віку / Наталія Бідна. - С.24-25
Чапко, Людмила. Здрастуй, літо! : фізкультурна розвага для дітей середньої групи / Людмила Чапко. - С.26-27
Чижик, Олена. Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати : заняття для дітей старшої групи / Олена Чижик. - С.28-29
Шурхал, Оксана. Три мрії : драматизація за мотивами притчі "Про любов, багатство і успіх" / Оксана Шурхал. - С.30-31
Гордова, Інна. Такі цікаві комахи : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Інна Гордова. - С.32-34
Бугрій, Майя. Музична гімнастика / Майя Бугрій. - С.35-36
Яковченко, Ольга. Екологічний експрес / Ольга Яковченко, Юлія Хильченко. - С.37-40
Квіти паперові пишні та святкові. - С.3 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-124 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)