Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=успіх<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-124 
1.


    Головницька, А.
    Щоб поряд були успіх і щастя [Текст] : Сценарій свята до дня Святого Миколая для учнів 5-7-х класів / А. Головницька // Шкільний світ. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 20. - С. 31-36


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Ярош, О.
    Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи [Текст] / Олександр Ярош // Рідна школа. - Київ : Фенікс, 2017. - N 7/8. - С. 100–104. - Бібліогр.: 7 назв.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Лещик, Надія.
    Успіх освітньої реформи в Україні неможливий без активної участі батьківської спільноти [Текст] / Н. Лещик // Рідна школа. - Київ : Фенікс, 2017. - N 1/2. - С. 76-77. : фотогр.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


   
    Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива [Текст] : результаты блиц-опроса экспертов // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 10-15

Кл.слова (ненормовані):
роль маркетингу -- девелопмент -- комерційний успіх

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Булах, Марина.
    Сходинки до успіху [Текст] : Ресурсне заняття для підлітків / М. Булах // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 7/8. - С. 52-59

Кл.слова (ненормовані):
успіх особистості

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Діхно, Наталія.
    Здорове життя -успіх життя. Урок-подорож [Текст] / Н. Діхно // Здоров’я та фізична культура. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 1. - С. 1-7

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- конспект уроку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

7.


    Тараненко, Л. О.
    Проектування професійного успіху [Текст] : уроки для 10 класу / Л. О. Тараненко // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 23/24. - С. 57-66. - Бібліогр.: 2 назви

Кл.слова (ненормовані):
професійний успіх -- професії -- робочі місця

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Нев'якіна, Н.
    Тайм-менеджмент і життєвий успіх [Текст] : Тренінгове заняття для лідерів учнівського самоврядування / Н. Нев'якіна // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 7/8. - С. 38-43


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Берт, Маес
    Що робить освіту в Фінляндії якісною? 10 головних реформ, що забезпечили успіх [Текст] / Маес Берт // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 1/2. - С. 67-69

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

10.


    Ткаченко, Світлана.
    Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця [Текст] / С. Ткаченко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 2. - С. 29-30

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- інформаційні технології -- моделі нетбуків

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Павлюк, Ігор.
    Успіх "непроклятого" поета [Текст] / І. Павлюк // Всесвіт. - Київ, 2016. - № 3/4. - С. 173-177

Кл.слова (ненормовані):
Шеймас Гіні, про нього -- поезія Гіні Шеймаса -- творчий шлях Гіні Шеймаса

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

12.


    Валерстайн, Імануел.
    Фантастичний успіх руху "Займи вол-стрит" [Текст] / І. Валерстайн // Критика. - Київ, 2011. - Число 9/10(167-168)(Вересень-Жовтень). - С. 13


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.01.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.01.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

13.


    Іваницька, Вікторія.
    Треба заманювати читача цікавою інформацією, тоді в газети буде успіх [Текст] / В. Іваницька ; інтерв'юер Л. Карлова // Журналіст України. - Київ : Національна спілка журналістів України, 2017. - № 3. - С. 14-16

Кл.слова (ненормовані):
газета "Діалог", про неї -- рубрики -- резонансні матеріали
Дод.точки доступу:
Карлова, Леся \інтерв'юер.\


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Гончаренко, Алла.
    Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття [Текст] / А. Гончаренко, Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 5. - С. 4-12

Кл.слова (ненормовані):
організовані заняття -- мотиватор -- успіх
Дод.точки доступу:
Дятленко, Наталія


Є примірники у відділах:
Ф2 (31.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.06.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Тараненко, О. О.
    Формування нової системи соціальних цінностей і пріоритетів українського суспільства (на матеріалах української мови кінця XX початку XXI ст.) V [Текст] : Див. початок Мовознавство.-2012.-№3.-С.3-31; №5.-C.13-40; №6.-С.3-22; 2013.-№6.-С.3-26. / О. О. Тараненко // Мовознавство. - 2014. - N 1. - С. 3-31

Кл.слова (ненормовані):
мовна глобалізація -- концепт "успіх" -- ключові слова

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (06.05.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (виданий)
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

16.


    Морозова, Олена.
    Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління [Текст] / Морозова Олена // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 29-33DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.15. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- PR-інструменти -- бренд -- національні інтереси
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні аспекти формування українського національного брендингу. Проаналізовано створення та розвиток національного бренду як PR-інструмента, що використовується в галузі державного управління. Зазначено, що просування українських національних інтересів — це стратегічні інвестиції в майбутнє. Успіх економічного зростання та динамічний розвиток відносин з іншими державами багато в чому залежить від того, яким чином сформовано і просувається на внутрішньому й світовому ринку бренд держави, особливо в умовах російської збройної агресії, з якою стикнулась Україна. Наголошується, що трансформація та популяризація українського національного бренду має відповідати викликам часу, бути скоординованою та цілеспрямованою. Зокрема, необхідно налагодити співпрацю державного та приватного секторів, у тому числі представників бізнесових кіл, галузі культури, освіти, ЗМІ. Адже в ситуації військової агресії з боку росії і для внутрішньої, і для зовнішньої аудиторії на національний бренд покладається ще й функція протидії російській дезінформації. Тож чим вища довіра до бренду української держави, тим більша довіра до інформації, яку продукують і державні, і недержавні структури в Україні. У статті зазначається, що сьогодні Україна має значно більше можливостей для прямої та ефективної комунікації із західною аудиторією та партнерами. Змістовні й емоційні виступи українського президента на парламентських майданчиках у різних країнах світу формують у політичних еліт і широкої масовоїаудиторії достатньо об’єктивну картину того, що насправді відбувається в Україні. Чи не вперше в історії української незалежності те, як Україну сприймають західні споживачі, зумовлено об’єктивною реальністю, а не російськими наративами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.
159.9.07:331.548
М 52


    Мерзлякова, Олена.
    Методики професійного визначення [Текст] / О. Мерзлякова, Г. Євдокимова. - Київ : Шкільний світ, 2011. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-697-3. - ISBN 978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу") : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна орієнтація--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- визначення особистісних домагань -- виявлення професійних вимог -- індивідуальний професійний план
Анотація: У книжці подано методики для самодіагностики старшокласників, наведено алгоритми діагностичного консультування, який дає можливість передбачати професійний успіх, спираючись на психологічну діагностику їхніх природних задатків.
Дод.точки доступу:
Євдокимова, Галина


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

18.


   
    Higher education quality assurance: contemporary tendencies [Електронний ресурс] / А. Durdas [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 25-32, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- міжнародні впливи -- глобалізація -- масовізація освіти
Анотація: У статті розглядається якість вищої освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти з урахуванням глобальних та міжнародних впливів, які спонукають до обговорення проблеми забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто поняття якості та констатовано відсутність консенсусу щодо концептуалізації поняття якості вищої освіти та її оцінювання. Якість вищої освіти розглянуто з педагогічної точки зору – як системну методологічну категорію, що відображає ступінь відповідності результату поставленій меті, а також як відповідність продукції вимогам споживачів та як сукупність її характеристик, що визначають ступінь придатності продукту до використання за призначенням. Зауважено дискусійність поняття якості та її індикаторів через наявність кола стейкхолдерів – осіб, зацікавлених у вищій освіті. Різниця у значенні якості вищої освіти для кожної із зацікавлених сторін визначається наявністю в них їхніх власних інтересів та власного бачення якості. Успіх студента закладу вищої освіти сформульовано як спільне бачення та сприйняття поняття якості вищої освіти. Глобалізація, масовізація вищої освіти та революція ІКТ підкреслено у статті як фактори, які радикально змінили середовище вищої освіти, створюючи нові виклики для урядів, закладів вищої освіти та інших зацікавлених сторін. Забезпечення якості вищої освіти визначено як глобальну проблему та зауважено зростання уваги до цієї проблеми у зв’язку зі швидким розвитком вищої освіти та збільшенням вартості освітніх послуг для держави та громадськості. Розглянуто останні тенденції у вищій освіті (навчання звідусіль; активне навчання замість лекцій; формування навичок, які залишаються актуальними в мінливому світі; використання формувального оцінювання замість традиційних іспитів) та зазначено їхні переваги та недоліки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, А.
Harbuza, Т.
Borshchovetska, V.
Radchenko Y., Starosta H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Братко, М.
    Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство [Текст] / М. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 6-12, DOI 10.28925/2311-2409.2023.401 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний успіх -- вища освіта -- інновації -- лідерство -- університет -- успіх
Анотація: У статті презентовано результати дослідження феномену академічного успіху здобувачів освіти – майбутніх педагогів. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. На основі контент-аналізу наукових праць, власного практичного досвіду, відповідей залучених до фокус-груп здобувачів освіти, зроблено висновок про сутність феномену академічний успіх здобувачів освіти. На думку автора статті, академічний успіх майбутніх педагогів – це процес та кінцева мета здобуття освіти у закладі вищої освіти, яка виявляється в освітній і професійній кваліфікації, яка зазначена в документі про освіту; це рівень професійної компетентності, який базується на опанованих фахових компетентностей (hard skills) та навичок, які необхідні для успішної кар’єри (soft skills). Також зроблена спроба обґрунтувати доцільність реалізації інновацій, лідерства у професійній підготовці педагогів як чинників академічного успіху здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

20.


    Vavříková, H.
    Pedagogical facilitation from view of university students [Електронний ресурс] / H. Vavříková // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 47-56, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.6 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
фасилітація -- неуспішність -- низька мотивація
Анотація: Професійна громадськість тривалий час обговорює причини того, чому більше 2/5 чеських сту- дентів, які навчаються на бакалаврських програмах, не мають успіху у своєму першому навчанні. У статті викладаються можливі причини цього явища, згадуються часткові фактори, що впли- вають на академічний успіх чи невдачу, зазначається вплив на життя людей та суспільства. І останнє, але не менш важливе: ця стаття стосується педагогічної фасилітації, тобто між- особистісної діяльності, яка могла б усунути деякі причини неуспішності в навчанні (низька вну- трішня мотивація, розчарування) і створити сприятливе освітнє середовище, а отже, збіль- шити успішність навчання студентів університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

21.
364.4:159.9(075.8)
Л 84


    Лукашевич, М. П.
    Самоменеджмент в соціальній сфері : підручник / М. П. Лукашевич, О. М. Лукашевич, Ф. Ф. Шандор ; ДНВЗ Ужгородський національний університет. - 2-ге видання, доповнене і перероблене. - Ужгород : АУТДОР-ШАРК, 2019. - 281 с. - ISBN 978-617-7132-75-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Підручники для вищих навчальних закладів

   Психологія


Кл.слова (ненормовані):
структурні концепції -- успіх -- типи особистості -- методика ТАРТ -- поведінка -- соціоніка -- технології самоменеджменту -- саморозвиток -- адаптивний потенціал -- стресостійкість -- діловий профіль особистості
Анотація: Пошук ефективних шляхів реалізації творчих можливостей людини як найважливішої рушійної сили соціального прогресу проявився у виокремленні у якості пріоритетного підходу в соціально-економічних і управлінських науках моделі людських ресурсів (HR). В сучасному менеджменті ця модель реалізувалася у появі нових напрямків - менеджмент людських ресурсів і самоменеджмент, кожен з яких по своєму вирішує завдання розкриття творчих можливостей працівника соціальної сфери. Провідною тенденцією сучасного суспільствознавства є пошук механізмів активізації людського фактора, нових можливостей реалізації людських ресурсів.
Дод.точки доступу:
Лукашевич, О. М.
Шандор, Ф. Ф.
ДНВЗ Ужгородський національний університет


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

22.


    Новохатько, Леонід.
    Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення [Текст] / Л. Новохатько, В. Снопкова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 83-88DOI 10.28925/2524-2644.2023.1610. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бренд українського кіно -- кінофестивалі -- промоція кіно -- цінності кіно -- українська оптика -- особливості українського кіно
Анотація: Стаття розглядає ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. Реалії просування бренду українського кіно – це фестивальна залученість та репрезентація української оптики на міжнародних майданчиках. В Україні активно розвивається власний кінематографічний бренд. Щороку створюються нові заходи, присвячені популяризації українського кіно, з’являються нові імена в індустрії. Українське кіно відображає цінності, сформовані в ході історії, такі як боротьба, незалежність, інноваційність, культурна самоідентифікація та авторство. У дослідженні застосовано методи проблемного, системного та контент-аналізу, описовий, методи спостереження, аналітичний. Залучено також соціологічні дослідження; експертні оцінки; моніторинг фестивалів. Вкрай важливим є визначення цільової аудиторії, що складається з різних груп, які виявляють інтерес до різних аспектів кіноіндустрії, взаємодія та адаптація стратегій просування. Успіхи українського кіно (касовий успіх фільмів «Мавка» та «Довбуш») дають надію на зміну сприйняття глядачем власного продукту та набуття статусу канону. Надзвичайно важлива на сьогодні всебічна підтримка українського кіно в міжнародних кіноінституціях та організаціях. Пильна увага та інтерес до українського кіно під час Берлінале 2023 року свідчить про зміну ставлення до нього в світі. Україна вдало використала фестивальну платформу для представлення свого кіно та демонстрації солідарності в контексті російської агресії. Новий образ України на Берлінале відзначається символічною зміною кольорів ведмедя Берлінале на кольори українського прапора. Водночас необхідна державна підтримка та ефективні механізми розвитку для подолання проблем та підвищення впливу українського кіно на світовій арені.
Дод.точки доступу:
Снопкова, Валерія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

23.


    Назимок, У.
    Концертний тур Української республіканської капели в Чехословаччині (1919-1920 рр.) [Текст] / У. Назимок // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 149-154, DOI 10.28925/2524-0757.2022.217. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Українська республіканська капела -- Олександр Кошиць -- культурна дипломатія -- Чехословаччина
Анотація: У статті проаналізовано діяльність Української республіканської капели в Чехословаччині як форму культурної дипломатії УНР під час національно-визвольних змагань 1917–1921 рр. На прикладі чеського періоду концертного туру Капели продемонстровано, як європейське турне хористів під проводом Олександра Кошиця вплинуло на сприйняття українського народу чехами і словаками. Концерти в містах мали неабиякий успіх, свідченням чого були численні рецензії у місцевій пресі, спогади хористів і їхнього очільника. Досвід концертної діяльності Капели в Чехословаччині є прикладом успішної культурної дипломатії та доказом впливу культури на політичну сферу життя суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.


    Саган, Галина.
    Сучасна історична думка про роль історика в суспільстві: український дискурс [Текст] / Г. Саган // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 36-43, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історик -- роль історика -- місія історика -- функції історика -- українська історіографія
Анотація: У статті на основі аналізу праць українських істориків, які друкувалися протягом 90-х років ХХ — початку ХХІ ст., з’ясовано позицію щодо сучасної ролі історика в суспільстві, вказано на його нові функції, виокремлено виклики, які доводиться долати науковцям в Україні. Разом з тим відзначено те, як корелюються думки українських вчених зі світовими уявленнями про роль і місію історика. Висновується, що у минулому, майбутньому і сьогоденні лише той історик матиме успіх, який наважиться зробити висновки, що у його часи видаватимуться несучасними. Яким би геніальним не був історик і якими достовірними джерелами він би не користувався, суб’єктивна складова буде завжди присутня у його працях.Тільки порядність історика може гарантувати достовірність досліджень
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

25.


    Єфименко, Т. І.
    Вагомий успіх української наукової школи глобалістики [Текст] / Т. І. Єфименко, С. С. Гасанов // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2018. - № 10. - С. 128-130

Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- глобалізація
Дод.точки доступу:
Гасанов, С. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

26.


    Харлан, Ольга.
    Історія життя Наталі Забіли: зламана доля чи літературний успіх? [Текст] / О. Харлан // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 6. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Наталя Забіла -- історія літератури -- дитяча література -- модернізм -- соціалістичний реалізм

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

27.
   316.32
   А 29


    Аджемоґлу, Дарон.
    Чому нації занепадають. Походження влади, багатства та бідності [Текст] / Д. Аджемоґлу, Дж. Робінсон ; перекладач О. Дем‘янчук. - 2-е видання, виправлене. - Київ : Наш формат, 2017. - 440 с. - ISBN 978-617-7279-33-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Цивілізація--Занепад цивілізації

Кл.слова (ненормовані):
економічний успіх -- влада еліт -- демократія -- політичні права -- свобода -- руйнування
Анотація: Пряця - результат п’ятнадцятирічного дослідження історії розвитку країн по всьому світу. Її автори зробили вичерпні висновки щодо того, що насправді рухає людство вперед - активне громадянське суспільство, що ставить на перше місце економічний та політичний добробут кожного громадянина. Книга відповідає на запитання про те, що саме сприяє добробуту країн і які фактори насправді не такі важливі, як здається на перший погляд.
Дод.точки доступу:
Робінсон, Джеймс
Дем‘янчук, Олег \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

28.
316.6:159.9
Е 69


    Еріксон, Томас.
    В оточені негараздів. Від падіння до успіху [Текст] / Т. Еріксон ; перекладач С. Бреславська. - Харків : Фоліо, 2022. - 315 с. - (Шедеври но-фікш). - ISBN 978-966-03-7971-8 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- криза -- прокрастинація -- страх -- адаптація
Анотація: Бувають хвилини, коли ви відчуваєте, що навколо одні перешкоди. Все валиться, одне за одним. Вас охоплює відчуття безпорадності. Однак деякі люди вміють рухатись уперед, незважаючи на проблеми. Як це можливо? У чому їх секрет? Чому в таких ситуаціях вони не здаються, як усі інші? Шведський журналіст і письменник, психолог із соціальних комунікацій Томас Еріксон (нар. 1965) допоможе вам перетворити негаразди на успіх за допомогою поведінкової моделі зі свого бестселеру «В оточенні ідіотів». Нагадавши, що життя таке, як воно є, Еріксон допомагає вам зрозуміти, що насправді марно намагатися контролювати все, що відбувається навколо вас. Замість того, щоб нарікати, коли життя підкидає вам перешкоди, зосередьтеся на тому, як з ними впоратися. Книга «В оточенні негараздів» допоможе вам знайти метод, який підходить саме вам, і в рівній мірі розважить та надасть вам сил.
Дод.точки доступу:
Бреславська, С. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

29.
159.9:334
Ґ 57


    Ґоулман, Деніел.
    Емоційний інтелект у бізнесі [Текст] / Д. Ґоулман ; перекладач Ю. Шекет. - Харків : Vivat, 2022. - 528 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-222-2 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія особистості--Інтелект

   Економіка--Підприємництво


Кл.слова (ненормовані):
компетенції -- самовладнання -- самоконтроль -- робота з людьми -- співпраця -- командна робота -- коефіцієнт інтелекту -- нон-фікшн
Анотація: Бестселер Деніела Ґоулмана «Емоційний інтелект» здійснив революцію в психології. У другій книжці про емоційний інтелект автор аналізує причини й запоруки успіху в бізнесі як окремого працівника, так і всієї організації, виокремлюючи навички, що вирізняють лідерів у будь-якій галузі. На конкретних прикладах показано, як емоції, самоконтроль, комунікативні навички й здатність працювати в команді — тобто емоційний інтелект — впливають на успіх у житті та бізнесі. На думку автора, це важливіше за IQ, науковий ступінь та життєвий досвід. І що вища посада людини, то вагоміші ці навички. Ґоулман наголошує на тому, що всі ми маємо потенціал для розвитку емоційного інтелекту на будь-якому етапі нашої кар’єри, а також дає нам рекомендації щодо підвищення власної ефективності.
Дод.точки доступу:
Шекет, Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

30.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-124 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)