Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=успішність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


    Малахова, М. О.
    Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження [Текст] / М. О. Малахова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 43-50, DOI 10.28925/2518-766X.2021.67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
професійно-особистісні якості -- структура професійно-особистісних якостей учителя -- учитель музичного мистецтва
Анотація: Актуальність статті зумовлена завданнями вищої школи щодо підготовки компетентного конкурентоспроможного фахівця в галузі мистецької освіти, який характеризується сформованістю відповідних обраному фаху професійно-особистісних якостей та здатністю їх реалізувати у вихованні школярів засобами музичного мистецтва. Мета статті полягає у визначенні сутності й структури професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва на основі аналізу філософських, психолого-педагогічних та музично-методичних праць. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу (наукової літератури з метою визначення продуктивних професійних та особистісних якостей учителя), узагальнення (теоретичних положень щодо формування у майбутніх учителів професійно-особистісних якостей), синтезу (наукової теорії та практики професійної діяльності вчителя музичного мистецтва з метою визначення сутності й структури професійно-особистісних якостей цього фахівця). Результатом проведеного дослідження є авторська дефініція професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва та визначена на її основі структура, яку складають професійно-педагогічні, музично-творчі й соціально-особистісні якості. Сформульовано висновки про те, що професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва є компетентнісними характеристиками, наявність яких забезпечує успішність музично-педагогічної та музичнотворчої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Драч, Оксана.
    Поведінка учениць як соціально-виховний засіб: за матеріалами Варшавської жіночої прогімназії початку XX ст. [Текст] / О. Драч // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 38-47, DOI 10.28925/2524-0757.2022.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
поведінка учениць -- Варшавська жіноча прогімназія -- жіноча освіта -- педагогічна рада -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті досліджено заходи педагогічної ради Варшавської жіночої прогімназії щодо використання поведінки учениць як соціально-виховного засобу в освітній практиці початку ХХ ст. Заклад мав забезпечити належну успішність і соціалізацію гімназисток відповідно до нормативно затверджених правил. З’ясовано, що формування дисциплінованості, добросовісності, відповідальності і старанності учениць було основою навчального щодення і важливим соціально-виховним інструментарієм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Косенчук, Олена.
    Команда-мрія керівника. Права й обов’язки членів команди [Текст] / О. Косенчук // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 10. - С. 39-47. - Зміст: Організація команди ; [Права й обов’язки для членів команди] / С. Календжян. Переваги командної роботи / С. Календжян. Недоліки командної роботи / С. Календжян. 6 чинників, які найсильніше впливають на успішність діяльності команди ; 6 чинників, що знижуюють ефективність командної роботи

Кл.слова (ненормовані):
робота з командою -- командна робота -- організація команди

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Згурська, Н. М.
    Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано [Текст] / Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 105-110, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
творча активність -- структура творчої активності -- етапи та методи розвитку творчої активності студентів -- фортепіанне навчання
Анотація: У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких відносяться діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
821.111:612.821.7
К 37


    Кехо, Джон.
    Підсвідомості все підвладне [Текст] / Джон Кехо. - Харків : КСД, 2021. - 174 с. - ISBN 978-617-12-6187-7 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Підсвідомість--Саморозвиток

Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- афімації -- підсвідомість -- реальність -- самооцінка -- креативність -- самолікування -- успішність -- стосунки

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.


    Pappas, G.
    Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 86-92, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критична теорія освіти -- стратегічні документи ЄС -- якість освіти -- ринкові механізми у сфері освіти
Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Стеченко, О.
    Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО [Текст] / О. Стеченко, В. Мельник // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 37-44, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.3744 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
успішність навчання -- сертифікати ЗНО
Дод.точки доступу:
Мельник, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Бермес, Ірина Лаврентіївна.
    Жінка-диригент: спроба характеристики успішності [Текст] / І. Л. Бермес // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2017. - № 1. - С. 63-68. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
жінка-диригент -- успішність -- професійна діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Пірен, М. І.
    Професійно-відповідальні та історико-правові настанови підготовки публічних службовців на успішність державотворення в Україні [Текст] / М. І. Пірен // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 111-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
настанови -- публічний управлінець -- інновації -- лідерство -- професіонал -- управлінська культура -- ідея різноманітності -- людиноцентризм -- діагностика -- кадровий потенціал

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
   37.015.3
   К 64


    Кондратенко, Лариса.
    Знову двійка. Шкільна неуспішність як психологічне явище [Текст] / Л. Кондратенко. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2012. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-2754-08-7 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--Успішність--Неуспішність

Кл.слова (ненормовані):
неуспішність -- навчальні спроможності -- мобінг -- інтелектуальний рівень -- експериментальне навчання -- аналітико-синететична діяльність -- когнітивний розвиток
Анотація: У книжці проблема шкільної неуспішності розглядається з двох боків: педагогічного і психологічного. Також розкривається психологічний механізм первинної шкільної неуспішності та пропонуються шляхи її попередження.

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

11.
316.7:37(075)
М 19


    Малиш, Л. О.
    Соціологія освіти [Текст] : навчально-методична розробка курсу / Л. О. Малиш ; Національний університет «Києво-Могилянська академія», Факультет соціальних наук і технологій. Кафедра соціології. - Київ : ТОВ Аргар Медіа Груп, 2010. - 113 с. - ISBN 978-966-2424-40-9 : 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія освіти--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціальні інститути -- освітні стратегії -- ключові компетенції -- навчальна успішність -- освітній процес -- управління освітою -- освітні реформи
Дод.точки доступу:
Національний університет «Києво-Могилянська академія». Факультет соціальних наук і технологій. Кафедра соціології


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.


    Бакаєвич, Костянтин.
    Монетизація соціальних комунікацій: концепції трансформації комунікаційних систем та оптимізація комунікаційних каналів [Текст] / К. Бакаєвич // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 111-115DOI 10.28925/2524-2644.2023.1514. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації -- монетизація ЗМІ -- стратегія монетизації -- трансформація комунікаційних систем -- оптимізація управління медіа
Анотація: Проведено аналіз медіаринку України на предмет впровадження нових моделей монетизації в умовах невизначеності і їх успішність. Запропоноване дослідження структурує максимально можливі сучасні та ефективні моделі монетизації соціальних комунікацій в умовах стрімких трансформаційних процесів, котрі спричинені, зокрема, кризовими явищами та технологічним розвитком у XXI столітті. Менеджери, редактори та журналісти можуть отримати практичні рекомендації щодо покращення ефективності роботи своїх видань. Описано практичне значення нових моделей та стратегій монетизації, а також окреслено найбільш вдалі рішення для оптимізації комунікаційних каналів. У статті проаналізовано такі моделі й способи монетизації як: створення ексклюзивного платного контенту, пейвол, партнерський маркетинг, одностороння підтримка видань без отримання в обмін тих чи інших послуг (донати) тощо. Окремо наголошено на специфіці різних видах пейволу: Freemium (під платний доступ закривають лише частину контенту), Hard paywall (закривають весь сайт, жоден матеріал не можна прочитати безплатно, що доречно у випадку вузькопрофільних видань), Metered paywall (читачам доступна обмежена кількість матеріалів кожного місяця за певну суму). Ці та інші способи дозволяють медіа розвиватись на ринку та залишатись прибутковими. У статті автор наголошує, що трансформація комунікаційних систем та оптимізація комунікаційних каналів є ключовими аспектами успішної монетизації соціальних комунікацій особливо під час трансформаційних явищ. Оскільки технології удосконалюються і з’являються додаткові можливості для впровадження нових моделей монетизації, медіаменеджери мають урізноманітнювати доходи редакції задля досягнення її максимального рівня прибутковості за будь-яких умов.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.
378(477)
А 86


    Артемчук, Г. І.
    Вища школа України: реальність і тенденції розвитку [Текст] : монографія / Г . І. Артемчук. - Київ : Ленвіт, 2004. - 176 с. - ISBN 966-7043-78-9 : 14.96 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- освіта -- освітні послуги -- якість -- навчання -- ціннісні орієнтації -- викладач -- успішність
Анотація: Висвітлюються проблеми вищої освіти в Україні на тлі світових тенденцій трансформації вищої освіти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.


    Vavříková, H.
    Pedagogical facilitation from view of university students [Електронний ресурс] / H. Vavříková. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 47-56, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.6 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
фасилітація -- неуспішність -- низька мотивація
Анотація: Професійна громадськість тривалий час обговорює причини того, чому більше 2/5 чеських сту- дентів, які навчаються на бакалаврських програмах, не мають успіху у своєму першому навчанні. У статті викладаються можливі причини цього явища, згадуються часткові фактори, що впли- вають на академічний успіх чи невдачу, зазначається вплив на життя людей та суспільства. І останнє, але не менш важливе: ця стаття стосується педагогічної фасилітації, тобто між- особистісної діяльності, яка могла б усунути деякі причини неуспішності в навчанні (низька вну- трішня мотивація, розчарування) і створити сприятливе освітнє середовище, а отже, збіль- шити успішність навчання студентів університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Стеченко, О. В.
    Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця [Електронний ресурс] / О. В. Стеченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 54-63, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
екзаменаційні сесії -- управління якістю освіти -- якість навчання
Анотація: У статті розглянуто перший досвід переходу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця від модульної до сесійної форми організації освітнього процесу за Європейською кредитно-трансферною системою (ЄКТС). Надано переконливі свідчення позитивного впливу організаційних змін на якісні показники навчання, зокрема якість успішності, абсолютну успішність та кількість академічних боргів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Пономаренко, Т.
    Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності [Електронний ресурс] / Т. Пономаренко, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 59-66, DOI 10.28925/2311–2409.2023.399. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діти дошкільного віку -- комунікативна компетентність -- проєктна діяльність -- спілкування
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз літературних джерел щодо актуальності теми дослідження. Встановлено, що комунікативна компетентність дітей шостого року життя є однією з ключових компетентностей, від розвитку якої значною мірою залежить успішність особистості в житті. Саме проєктна діяльність в закладах дошкільної освіти здатна забез-печити цілісність формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя. З’ясовано, що питання формування комунікативної компетентності у дітей 6-го року життя є актуальним та досліджуваним у широкому кола науковців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Манько, Л. А.
    Методичні рекомендації для підготовки учнів до ЗНО / Л. А. Манько // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 4/5/6. - С. 41-43

Рубрики: Математика--методика викладання--підготовка до тестування

Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- підготовка до незалежного оцінювання -- якість освіти -- навчальний процес -- успішність учнів -- диференційований підхід у навчанні -- критерії оцінювання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Кузнєцова, Н. В.
    Дослідження і прогнозування успішності стартапів платформи Kickstarter / Н. В. Кузнєцова, Я. В. Грушко // Системні дослідження та інформаційні технології = System reseaarch & information technologies : міжнародний науково-технічний журнал. - 2019. - № 3. - С. 18-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-6048

Кл.слова (ненормовані):
прогнозування -- метод екстремального градієнтного бустингу -- моделі виживання -- стартапи -- успішність проектів
Дод.точки доступу:
Грушко, Я. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Митник, О.
    Система завдань, спрямованих на формування комунікативних умінь як складова соціальної успішності молодшого школяра / Олександр Митник, Алла Стрижак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 9. - С. 23–26. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Комунікативні уміння--соціальна успішність--літературне читання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- соціальна успішність -- літературне читання -- завдання -- літературні твори -- соціальна перцепція -- комунікативна взаємодія -- український педагог -- дитячі твори -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті презентовано систему завдань, спрямовану на формування комунікативних умінь як складової соціальної успішності молодшого школяра. Розкрито сутність названої системи на прикладі впровадження її на уроках літературного читання у 3 класі під час вивчення творів В. Сухомлинського: "Красиві слова і красиве діло", "Кінь утік", "Як Сергійко навчився жаліти".
Дод.точки доступу:
Стрижак, А.
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Прим.1 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

20.


    Кітова, О. А.
    Професійний розвиток учителів трудоаого навчання в післядипломній освіті / О. А. Кітова, С. П. Панченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 1/2. - С. 3-11. - Бібліогр.: 5 назв

Рубрики: Трудове навчання--вчитель

Кл.слова (ненормовані):
учитель трудового навчання -- професійний розвиток -- післядипломна освіта -- проіесіні знання -- освітнє середовище -- успішність вчителя -- успішність учня
Дод.точки доступу:
Панченко, С. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)