Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учитель музичного мистецтва<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Назва журналу :Мистецтво та освіта -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Рева В. Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва/ В. Рева, Н. Гуральник (стр.11-15) Кл.слова: фахові конкурси,учитель музичного мистецтва,самовдосконалення
Еманова З. Використання планшетів РосkеtВооk A10 на уроках музики/ З. Еманова (стр.16-18) Кл.слова: уроки музики,загальноосвітня школа,планшети РосkеtВооk А10
Гумінська О. Методика роботи з підручником на уроках музичного мистецтва/ О. Гумінська (стр.18-21) Кл.слова: урок музичного мистецтва,підручник,прийоми розвитку пізнавальної та творчої активності
Майзерова Л. Використання допоміжних вправ у навчанні диригування майбутніх учителів музики/ Л. Майзерова (стр.22-25) Кл.слова: звільнення диригентського апарату,тілесно-орієнтовані психотехніки,допоміжні вправи
Музика О. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису/ О. Музика (стр.26-38) Кл.слова: портрет,художній образ,майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Краснова Н. Використання комп'ютерних технологій в образотворчій діяльності підлітків/ Н. Краснова (стр.39-42) Кл.слова: мультимедійні та комп'ютерні технології,планшетні комп'ютери,образотворча діяльність
Поддубко Л. Дизайн - країна творчості/ Л. Поддубко (стр.43-46) Кл.слова: дизайн,семінар-практикум,пізнавальний інтерес
Гнатишин І. Інформаційно-методичне забезпечення професійної діяльності фахівців художньої культури/ І. Гнатишин (стр.46-48) Кл.слова: педагогічна майстерність,фахівець художньої культури,інформаційно-методичне забезпечення
Рахманіна В. Класифікація дитячих театрів моди/ В. Рахманіна (стр.49-53) Кл.слова: китайський сад,архіектоніка,філософеми
Ратко М. Ансамбль китайського саду/ М. Ратко (стр.53-58) Кл.слова: китайський сад,архіектоніка,філософеми
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. № 24
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISSN: 2311-2409
Ціна : 46.82 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--ікт-компетентність--комунікативна компетентність--робота з архівами--геоінформаційна компетенція
Зміст : Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами"/ Н. О. Терентьєва. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра/ Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату/ Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді/ Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. Професійна компетентність експертів у галузі освіти/ І. І. Тригуб. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції/ Г. В. Брюханова. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців/ М. М. Галицька. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща/ Ю. В. Грищук. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Диба. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning)/ О. М. Кузьменко. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда/ О. В. Мартинчук. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва/ Т. М. Пляченко. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів/ В. В. Прошкін. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми/ H. В. Стаднік. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів/ Н. М. Громова. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця/ В. Р. Міляєва.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Шрамко О. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти/ О. Шрамко (стр.7-11) Кл.слова: мистецтво,мистецька освіта,світоглядна парадигма
Кареліна О. Концепція інтердіяльнісного навчання/ О. Кареліна (стр.12-16) Кл.слова: інтерактивне навчання,педагогічна технологія,інтердіяльнісне навчання
Фамілярська Л. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект/ Л. Фамілярська (стр.16-20) Кл.слова: адаптування,освіта,особистість
Загородня А. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. Загородня (стр.21-25) Кл.слова: економічна галузь,економічна освіта,професійна підготовка
Клопов Р. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Р. Клопов, Л. Безкоровайна (стр.25-30) Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства,вища освіта,професійна компетентність
Ковальський Р. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом/ Р. Ковальський (стр.30-35) Кл.слова: професійна підготовка,учитель музики,естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук В. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук (стр.35-40) Кл.слова: професійна підготовка,фармацевтична освіта,фахівці фармацевтичної галузі
Діденко І. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років/ І. Діденко (стр.40-43) Кл.слова: безкоштовна освіта,викладання рідної мови,демократизація освіти
Сисоєва С. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США/ С. Сисоєва (стр.44-51) Кл.слова: науковий ступінь,доктор в галузі освіти,освіта в США
Батечко Н. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки/ Н. Батечко (стр.51-57) Кл.слова: освіта в США,магістратура,викладач вищої школи
Mospam N. Students training tendency in the European Union: legal aspect/ N. Mospam (стр.57-61) Кл.слова: Європейський Союз,вища освіта,законодавчі акти
Когут С. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять/ С. Когут (стр.62-67) Кл.слова: педагогіка праці,професійна освіта,освіта в Польщі
Євтушенко Н. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв/ Н. Євтушенко (стр.67-71) Кл.слова: підготовка учителів у Польщі,педагогічна освіта в Україні,учитель
Тригуб І. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах/ І. Тригуб (стр.72-78) Кл.слова: експерт у галузі освіти,країни Східної Європи,якість освіти
Линьов В. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI)/ В. Линьов (стр.78-83) Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS),Міжнародна Школа Якості (QSI),таксономія Б. Блума
Карпенко О. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини/ О. Карпенко (стр.83-87) Кл.слова: притулки у Німеччині,діти,притулок
Мартиненко С. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми/ С. Мартиненко, Л. Шкарбан (стр.88-92) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійна підготовка,ліворукі діти
Овчаренко Н. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. Овчаренко (стр.93-99) Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність,професійна підготовка,учитель музичного мистецтва
Лисенко О. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів/ О. Лисенко (стр.99-102) Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи,Інформаційно-комунікативні технології,контроль
Петрова С. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку/ С. Петрова (стр.103-108) Кл.слова: дитина-сирота,інноваційна модель,самореалізація
Olishevych V. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages/ V. Olishevych (стр.109-112) Кл.слова: іноземна мова,інтерактив,методи роботи вчителя
Кульбашна Я. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів/ Я. Кульбашна, О. Ткачук (стр.113-118) Кл.слова: вища медична освіта,здоров’язбереження,підготовка майбутніх лікарів
Манюк Л. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів/ Л. Манюк (стр.119-124) Кл.слова: лікар,лікар-пацієнт,студент-медик
Скиба М. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу/ М. Скиба (стр.124-128) Кл.слова: майбутні учителі біології ,тренінг,структура тренінгу
Майєр Н. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи/ Н. Майєр (стр.129-135) Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов,магістрант,методична рефлексія
Ржевська Н. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності/ Н. Ржевська (стр.135-140) Кл.слова: бакалавр з підприємництва,бакалавр з торгівлі,бакалавр з біржової діяльності
Ван Я. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Я. Ван (стр.141-144) Кл.слова: комунікативна культура,майбутній вчитель музичного мистецтва,диригентно-хорове навчання
Веремчук О. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект/ О. Веремчук (стр.145-149) Кл.слова: професійна культура,підготовка майбутніх документознавців,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овчаренко, Наталія
Назва : Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 4. - С. 93-99. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.9399 (Шифр П875300957/2016/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.9399
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.35
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вокально-педагогічна діяльність--професійна підготовка--учитель музичного мистецтва
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми/ О. М. Олексюк (стр.3-8) Кл.слова: антропоцентризм,компетентісний підхід,мистецька освіта
Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення/ Г. М. Падалка (стр.8-13) Кл.слова: мистецька освіта,педагогічні умови,особистісна мотивація
Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/ М. Войцех (стр.14-24) Кл.слова: засоби популяризації,глобальна культура,музична освіта
Растригіна А. М. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій/ А. М. Растригіна (стр.25-30) Кл.слова: вища освіта,духовність виховання,творчий потенціал
Тушева В. В. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики/ В. В. Тушева (стр.31-38) Кл.слова: культура,світогляд дослідника,теоретичне мислення
Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/ О. О. Матвєєва (стр.39-45) Кл.слова: діагностика компетенцій музики,компетенції вчителів музики,учителі музики
Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства/ Т. О. Ланіна (стр.46-50) Кл.слова: вокальний ансамбль,естрадне виконавство
Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей/ В. В. Рагозіна (стр.51-53) Кл.слова: ювілей,мистецька педагогіка,мистецька освіта
Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти/ Н. О. Бабіченко (стр.54-58) Кл.слова: вокально-хорова творчість,неперервна освіта,музична культура
Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті/ А. В. Вєтринська (стр.59-61) Кл.слова: хореографічна освіта,фахова підготовка,тенденції
Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість")/ О. С. Смоляк (стр.68-72) Кл.слова: вид виконання,ладозвукорядна будова,церковні коляди
Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії/ Л. Й. Проців (стр.73-77) Кл.слова: історія музичної педагогіки,метаісторія,музична культура
Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції/ Т. В. Полянський (стр.78-85) Кл.слова: академічна музика,джас, стиль,регтайм
Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти/ А. С. Коваленко (стр.86-91) Кл.слова: гітарне мистецтво,діяльність гітаристів,музична освіта
Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів/ К. М. Стрельченко (стр.92-96) Кл.слова: акомпонемент,аранжування,репертуар
Гусак В. А. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки/ В. А. Гусак (стр.104-112) Кл.слова: дійове мислення,ідеомоторне тренування,музично-ігровий рух
Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика (стр.113-117) Кл.слова: індивідуальність,самореалізація,фахова підготовка
Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/ О. М. Павленко (стр.118-122) Кл.слова: джазове мистецтво,фортепіанне навчання,методи навчання
Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті/ Л. М. Андрощук (стр.123-127) Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта,науковий проект,майбутній вчитель хореографії
Каблова Т. Б. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів/ Т. Б. Каблова, С. О. Павлова (стр.128-132) Кл.слова: арт-терапія,психологічність фольклору,український фольклор
Кремешина Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування/ Т. І. Кремешина (стр.133-135) Кл.слова: самоефективність,педагогічна самоефективність
Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/ С. В. Гмиріна (стр.136-140) Кл.слова: драматургія,естрадний номер,сольний спів
Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/ Л. А. Теряєва (стр.141-144) Кл.слова: хорове диригування,методична компетентність,педагогічні умови
Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти/ С. М. Рябінко (стр.145-149) Кл.слова: вокально-хорова робота,мистецька освіта,студенський хор
Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва/ О. К. Рахманова (стр.150-153) Кл.слова: педагогічні умови,синестезія,інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Коваль (стр.154-158) Кл.слова: герменевтичне коло,герменевтичний підхід,методична культура
Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Маєвська (стр.159-163) Кл.слова: вдосконалення,музичне мистецтво,фахова підготовка
Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська (стр.164-167) Кл.слова: мультимедійні технології,учитель музичного мистецтва,музично-теоретична підготовка
Ходоковський В. І. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу/ В. І. Ходоковський (стр.168-171) Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка,концертмейстерські вміння,вчитель музичного мистецтва
Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. О. Обманець (стр.172-175) Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність,креативність,майбутні фахівці
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Рева, Валентин, Гуральник, Наталія
Назва : Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва
Місце публікування : Мистецтво та освіта. - Київ: Педагогічна думка, 2013. - № 1. - С. 11-15 (Шифр М815538/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахові конкурси--учитель музичного мистецтва--самовдосконалення
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ходоровська, Ірина Миколаївна
Назва : Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 164-167. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.16871 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.16871
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні технології--учитель музичного мистецтва--музично-теоретична підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ракітянська Л.
Назва : Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 42-46. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--констатувальний експеримент--учитель музичного мистецтва
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійно-фахової підготовки та аналізу її сучасного стану в контексті завдань модернізації вищої педагогічної освіти. Окреслено мету, завдання та діагностичні методи констатувального експерименту за участю студентів старших курсів – першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів денної та заочної форми навчання, вчителів музичного мистецтва. Зазначено, що аналіз нормативних документів закладів вищої освіти України, що здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю «Музичне мистецтво», засвідчив відсутність спеціальних навчальних дисциплін, спрямованих на формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя. Разом з тим навчальними планами підготовки фахівців соціономічних професій такі дисципліни передбачені. Спеціально розроблені за блоками питання анкети дозволили вивчити думку респондентів щодо обізнаності з поняттям «емоційний інтелект», розуміння його сутності, характерних ознак, їх наявності в опитаних та доцільності їх формування як інтегральної, індивідуально-особистісної й професійно значущої якості сучасного вчителя. Результати опитування показали, що переважна більшість респондентів не знайомі з поняттям «емоційний інтелект», хоча на питання про доцільність оволодіння компонентами цього складного психічного утворення, більшість опитаних дали позитивну відповідь. За результатами констатувального експерименту було зроблено висновок, що сучасна професійно-фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва не повною мірою відповідає вимогам розбудови нової української школи. Це потребує розроблення концепції формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва, обґрунтування її теоретико-методологічних засад, розробки і впровадження інноваційних підходів у зміст та організацію їх професійно-фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малахова М. О.
Назва : Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 43-50. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.67 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.67
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно-особистісні якості--структура професійно-особистісних якостей учителя--учитель музичного мистецтва
Анотація: Актуальність статті зумовлена завданнями вищої школи щодо підготовки компетентного конкурентоспроможного фахівця в галузі мистецької освіти, який характеризується сформованістю відповідних обраному фаху професійно-особистісних якостей та здатністю їх реалізувати у вихованні школярів засобами музичного мистецтва. Мета статті полягає у визначенні сутності й структури професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва на основі аналізу філософських, психолого-педагогічних та музично-методичних праць. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу (наукової літератури з метою визначення продуктивних професійних та особистісних якостей учителя), узагальнення (теоретичних положень щодо формування у майбутніх учителів професійно-особистісних якостей), синтезу (наукової теорії та практики професійної діяльності вчителя музичного мистецтва з метою визначення сутності й структури професійно-особистісних якостей цього фахівця). Результатом проведеного дослідження є авторська дефініція професійно-особистісних якостей учителя музичного мистецтва та визначена на її основі структура, яку складають професійно-педагогічні, музично-творчі й соціально-особистісні якості. Сформульовано висновки про те, що професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва є компетентнісними характеристиками, наявність яких забезпечує успішність музично-педагогічної та музичнотворчої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)