Пошуковий запит: (<.>K=учні початкової школи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Практика управління закладом освіти - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
|
>3.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Мартиненко С. М. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи/С. М. Мартиненко, І. М. Новик // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.101-107
|
>5.
| Калініченко Л. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.)/Л. Калініченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 5/6.-С.26–30
|
>6.
| Мельник Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти/Надія Мельник, Валентина Андрійчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 3.-С.1–3.
|
>7.
| Рондяк Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/Леся Рондяк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 6.-С.1–6
|
>8.
| Богданець-Білоскаленко Н. Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективи/Н. Богданець-Білоскаленко, О. Ранок // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.3-5
|
>9.
| Третяк О. Мудрість та розум у філософії для дітей на уроках літературного читання/О. Третяк // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2021,N № 3.-С.17-21
|
>10.
| Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи/Н. М. Бібік, М. С. Вашуленко, В. О. Мартиненко та ін.. - 2014
|
|
|