Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учні початкової школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Назва журналу :Практика управління закладом освіти -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-9) Кл.слова: ПОСТАНОВИ КАБМІНУ УКРАЇНИ,НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ,НАКАЗИ МОН УКРАЇНИ
Гріщенко О. Конкурсний відбір до гімназії (з додатками)/ О. Гріщенко (стр.10-15) Кл.слова: КОНКУРСНІ випробування,КОНКУРСНА комісія,КОНКУРСНИЙ ВІДБІР
Рябчун О. Діяльність експертної комісії навчального закладу (з додатками)/ О. Рябчун (стр.16-21) Кл.слова: ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ,ЕКСПЕРТИЗА ЦІННОСТІ ДОКУМЕНТІВ,Повноваження експертної комісії
ДЕНИСЕНКО О. Знищення документів навчального закладу (з додатками)/ О. ДЕНИСЕНКО (стр.22-29) Кл.слова: знищення документів,ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ,акт про вилучення
Божинський В. Звільнення працівника з роботи за систематичне невиконання посадових обов'язків/ В. Божинський (стр.30-33) Кл.слова: звільнення працівника ,РОЗІРВАННЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ,ДИСЦИПЛІНАРНЕ СТЯГНЕННЯ
Орієнтовна циклограма наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на квітень (стр.35) Кл.слова: ЗАКІНЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ,АТЕСТАЦІЙНА КОМІСІЯ,КВАЛІФІКАЦІЙНІ КАТЕГОРІЇ
Орієнтований перелік наказів з кадрових питань (особового складу) про надання щорічних відпусток (стр.36-37) Кл.слова: щорічна основна відпустка,ДОДАТКОВА ВІДПУСТКА,ОСОБЛИВИЙ характер праці
Автономія навчального закладу: норамативно-правові документи (стр.38-41) Кл.слова: АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ,ВНУТРІШНІЙ ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ,ШТАТНИй розпис
Відкриття бюджетних рахунків для операцій клієнтів з бюджетними коштами.Пам'ятка (стр.42-43) Кл.слова: бюджетні кошти,відкриття рахунків,єдиний державний реєстр
Діяльність бухгалтерської служби навчального закладу. Пам'ятка (стр.44-45) Кл.слова: БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА,обов'язки бухгалтерської служби,завдання бухгалтерської служби
Рекомендації щодо призначення на посаду бухгалтера навчального закладу (стр.46-47) Кл.слова: посада бухгалтера,КВАЛІФІКАЦІЙНІ вимоги,ОБОВ'ЯЗКИ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ
Приклад оформлення посадової інструкції бухгалтера навчального закладу (стр.48-50) Кл.слова: ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ,БУХГАЛТЕР,НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
Приклад оформлення положення про бухгалтерську службу навчального закладу (стр.51-55) Кл.слова: БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА,НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,положення про бухгалтерську службу
Автономія навчального закладу: основні терміни та поняття. Глосарій (стр.56-61) Кл.слова: АВТОНОМІЯ,НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,ГЛОСАРІЙ
Клименко А. Право директора школи-інтернату підвищувати посадові оклади обслуговуючого персоналу/ А. Клименко (стр.62-63) Кл.слова: посадові оклади,ШКОЛА-інтернат,обслуговуючий персонал
Божинський В. Подання керівниками навчальних закладів декларацій про доходи/ В. Божинський (стр.64-66) Кл.слова: декларування доходів,посадова особа,АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ обов'язки
Морєва О. Використання залишків коштів на рахунках спеціального фонду (з додатками)/ О. Морєва (стр.67-71) Кл.слова: КОШТОРИС,спеціфльний фонд,розпис бюджету
Анікеєв К. Благодійні внески від батьківських комітетів: хто має звітувати перд батьками/ К. Анікеєв (стр.72-74) Кл.слова: ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ,БЛАГОДІЙНІ ВНЕСКИ,БЛАГОДІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Божинський В. Терміни подання декларації про доходи/ В. Божинський (стр.75) Кл.слова: декларація про доходи,ТЕРМІНИ,НОРМАТИВНЕ ЗАбезпечення
Шинкаренко В. Право практичного психолога ініціювати перед ПМПК питання щодо психолого-педагогічного вивчення дитини/ В. Шинкаренко (стр.76) Кл.слова: РОЗВИТОК ДІТЕЙ,КОРЕКЦІЯ фізичного розвитку,КОРЕКЦІЯ розумового розвитку
Кунгурцева Л. Уведення додаткових посад помічника вихователя у школах-інтернатах/ Л. Кунгурцева (стр.77) Кл.слова: школа-інтернат,додаткові посади,НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ документи
Морєва О. Питання оплати праці, які необхідно погоджувати із профспілковим комітетом/ О. Морєва (стр.78) Кл.слова: ТАРИФІКАЦІЙНИЙ СПИСОК,перелік робіт,доплата за суміщення
Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань. Лист від 28 січня 2014 року № 1/9-72 (стр.79) Кл.слова: Лист № 1/9-72, 2014 р.,УЧНІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ,ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Гриневич Л. М. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів/ Л. М. Гриневич (стр.5-10) Кл.слова: євроінтеграційні процеси,освіта,педагогічна теорія
Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект/ М. В. Братко (стр.11-17) Кл.слова: освітнє середовище,функції освітнього середовища,вища освіта
Sysoieva S. Culturological approach то the organization of the educational process / S. Sysoieva, M. Halytska (стр.18-22) Кл.слова: культурологія освіти,освітологія,навчальна програма "Культурологія освіти"
Семенова А. В. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне/ А. В. Семенова (стр.22-28) Кл.слова: педагог-майстер,спілкування,фахівець-викладач
Мельничук Т. Ф. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості / Т. Ф. Мельничук (стр.28-33) Кл.слова: гуманізм,духовність,сакральне мистецтво
Волкова Н. І. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. І. Волкова (стр.33-37) Кл.слова: майбутній економіст,полікультурна освіта,професійна підготовка
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади/ Л. В. Козак (стр.38-42) Кл.слова: концепція,інновації,викладач
Іванюк Г. І. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.43-48) Кл.слова: профільні школи,профільне навчання,сільська школа
Вовк Л. М. Вплив тендерних стереотипів на процес соціалізації дитини/ Л. М. Вовк (стр.48-52) Кл.слова: гендерний розвиток,статево-рольові стереотипи,фемінність
Набока О. Г. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі/ О. Г. Набока, В. В. Глазова (стр.53-57) Кл.слова: вищий навчальний заклад,дистанційне навчання,навчальний контент
Осіпцов А. В. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів/ А. В. Осіпцов (стр.57-62) Кл.слова: гармонійний розвиток,загальнолюдські цінності,соціалізація
Бєлєнька Г. В. Формування відповідальності у дошкільників/ Г. В. Бєлєнька (стр.63-67) Кл.слова: діти дошкільного віку,базові якості особистості,відповідальність
Видайчук Т. Л. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога/ Т. Л. Видайчук (стр.67-71) Кл.слова: історико-лінгвістичні дисципліни,педагогічна підготовка,підготовка вчителя-філолога
Русаченко Н. П. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади/ Н. П. Русаченко (стр.71-74) Кл.слова: діахронія,лінгвістика,морфонологія
Трішкіна Н. І. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. І. Трішкіна (стр.75-79) Кл.слова: викладач,вищий навчальний заклад,інновації
Літвінова-Головань О. П. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності/ О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна (стр.80-83) Кл.слова: анімаційна діяльність,професійна підготовка,туризмознавства
Ogurtsova О. Teaching business english in the new digital age/ О. Ogurtsova (стр.83-88) Кл.слова: ділова англійська мова,змішане навчання,хмарні технології
Трускавецька І. Я. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології/ І. Я. Трускавецька (стр.88-91) Кл.слова: досліджувана територія,експедиції,майбутній учитель біології
Брюханова Г. В. Засоби дизайнерської освіти в Україні: аналітичний огляд/ Г. В. Брюханова (стр.92-96) Кл.слова: дизайн,дизайнерська діяльність,підготовка фахівців
Дьячкова Я. О. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння / Я. О. Дьячкова (стр.97-100) Кл.слова: веб-квест,англомовне говоріння,майбутні фахівці
Мартиненко С. М. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи/ С. М. Мартиненко, І. М. Новик (стр.101-107) Кл.слова: навчальні компетентності,діагностичні завдання,учні початкової школи
Синекоп О. С. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (PhD) / О. С. Синекоп, С. С. Коломієць (стр.107-111) Кл.слова: доктор філософії (PhD),когнітивні стратегії,самовдосконалення
Масімова Л. Г. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа / Л. Г. Масімова (стр.111-115) Кл.слова: медіаграмотність,медіатекст,видавнича справа
Бабійчук С. М. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників/ С. М. Бабійчук (стр.115-119) Кл.слова: компетентність,геоінформаційна компетенція,геоінформаційна система
Линьова І. О. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід/ І. О. Линьова (стр.120-125) Кл.слова: Європейський простір вищої освіти,докторські програми,міждисциплінарність
Заяць Л. І. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці/ Л. І. Заяць (стр.125-129) Кл.слова: університетська освіта Нідерландів,реформування вищої освіти,вища освіта
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.129-132) Кл.слова: Шрадер-Брейман Хенріетта, про неї,народний дитячий садок,професійна підготовка виховательок
Тригуб І. І. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти/ І. І. Тригуб (стр.132-137) Кл.слова: експертиза,менеджер з якості освіти,експерт у галузі освіти
Грищук Ю. В. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі/ Ю. В. Грищук (стр.137-141) Кл.слова: освіта,педагогічна наука,підготовка вчителів
Редько С. І. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ С. І. Редько (стр.142-147) Кл.слова: емоційне вигорання,керівник навчального закладу,стресостійкість
Рибачук В. М. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці/ В. М. Рибачук (стр.147-151) Кл.слова: агресивність,види агресії,підлітковий вік
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко, Світлана Миколаївна, Новик, Ірина Михайлівна
Назва : Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2. - С. 101-107. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/1/2). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні компетентності--діагностичні завдання--учні початкової школи
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калініченко, Людмила
Назва : Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.)
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/5/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 37:001.32(477)]Савченко + 373.3.025.7(477)
Предметні рубрики: Мислення-- молодші школярі-- формування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--пізнавальна самостійність--пізнавальна активність--творче мислення--учні початкової школи
Анотація: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Н., Андрійчук В.
Назва : Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 3. - С. 1–3. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/3). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Вчителі початкової школи-- післядипломна освіта-- підвищення кваліфікації-- Інтелект України, проект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі початкової школи--післядипломна освіта--підвищення кваліфікації--професійно-педагогічна компетентність--інтелект україни, проект--обдаровані учні--академічно здібні учні--учні початкової школи--школа технологічної майстерності--науково-методичний супровід вчителів
Анотація: У статті розповідається про створення інформаційної бази з питань реалізації проекту "Інтелект України" на базі інститутів, оновленню програм і модулів навчання під час курсів підвищення кваліфікації, створенню умов для практики у базових закладах проекту.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рондяк Л.
Назва : Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 1–6. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-- вчителі початкових класів-- партнерська взаємодія учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка майбутніх вчителів--вчителі початкових класів--партнерська взаємодія--учні початкової школи--дитяче самоврядування--проектно-ігрові технології--семінари-практикуми
Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богданець-Білоскаленко, Наталія , Ранок, Оксана
Назва : Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективи
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 4. - С. 3-5 (Шифр У901231/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): риторичні вміння--учні початкової школи--навчання польської мови--принцип наступності й перспективності
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Третяк, Ольга
Назва : Мудрість та розум у філософії для дітей на уроках літературного читання
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2021. - № 3. - С. 17-21 (Шифр У901231/2021/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика--літературне читання--учні початкової школи--філософія для дітей--спільнота допитливих--діалог--дискусія--розвиток--міркування
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.091.214.18/Ф 79
Автор(и) : Бібік Н. М., Вашуленко М. С. , Мартиненко В. О.
Назва : Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2014
Кільк.характеристики :346 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-374-1: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.091.214.18
Предметні рубрики: Початкова школа-- Навчальні дисципліни-- Підготовка-- Вивчення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--формування--учні початкової школи
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)