Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=факультети<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4(438)/К 77
Назва : Краковская академия им. Анджея Фрыча Моджевского : справочник
Вихідні дані : Краков, 2011
Кільк.характеристики :38 с
ISBN, Ціна 978-83-7571-103-5:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.091.4(438)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): факультети--спеціальності--міжнародне співробітництво--польська академія
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4(477)/К 38
Назва : Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка : 2008-2009 навчальний рік
Паралельн. назви :Киевский городской педагогический университет им. Б. Д. Гринченко = Borys Grinchenko Kyiv Municipal Pedagogical University
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :47 с :
ДРНТІ : 14.09.35
УДК : 378.4(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія-- Університети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія--факультети--викладачі
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/С 82
Назва : Сторінки історії Хмельницького університету управління та права
Вихідні дані : Хмельницький: Поліграфіст, 2012
Кільк.характеристики :271 с
ISBN, Ціна 978-966-1502-45-0:
ДРНТІ : 14.09.95
УДК : 378.4
Предметні рубрики: Освіта-- Університет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): працівники--керівництво--проректори--факультети
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001/Н 34
Назва : Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка . Випуск 2, А
Вихідні дані : Київ; Буча: Міленіум, 2013
Кільк.характеристики :433 с
Колективи : Український гуманітарний інститут
ISBN, Ціна 978-966-8063-97-14: 30.00 грн.
ДРНТІ : 00
УДК : 001.891
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політичні реформи--реклама
Зміст : Структура і зміст української національної ідеї в контексті політичних реформ/ В. В. Балута, Б. М. Голота. Категорії онтологічної неповноти у філософському аналізі творчості/ Г. О. Білик. Співбуття й екзистенційна комунікація у кіноматографічних рефлексіях/ А. Р. Бурий. Українська національна ідея як сутнісна основа державотворення/ І. В. Зайцева. Теория познания Платона/ Р. С. Клюйков, С. Ф. Клюйков. Промышленный дизайн XXI в. - средство гуманизации окружающей среды и эстетического воспитания общества/ В. С. Крохалев. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаційного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація"/ В. І. Мудрак. Модернизм и секуляризм в мусульманском моровоззрении XIX - начала XX вв./ Р. Мустафаев. Екологія духовності молоді/ С. М. Романчук. Проблема моральної свободи у творчості Григорія Сковороди/ С. В. Сива, С. М. Романчук. Пошаговая герменевтика как метод феноменологической интерпретации и произведение С. Рафальского "Пролапс"/ А. А. Хорошок. Основні права людини та їх конституційні гарантії/ О. М. Чабах. Візантійський ісихазм як основа української духовної (православної) музичної традиції/ О. А. Ярош. Молодіжний сленг: реалії життя/ С. М. Бернацька, А. С. Домрачева. Реконструкція й ареально-хронологічна та етимологічна кодифікація праіндоєвропейської лексики і міжмовні контакти/ Р. В. Болдирев. Особливості флеймової структури та засоби вербалізації концепту "Architecture" в авторському дискурсі (на матеріалі "саги про форсайтів" Дж. Голсуорсі)/ А. В. Гальчинська. Стилістичні прийоми евфемізації назв військових дій у політичному дискурсі/ О. І. Гороховська. Речення із суб’єктом у непрямому відмінку в історії англійської мови/ Л. В. Кондратьєва. Лінгвістичні та екстралінгвальні особливості дискурсу сугестії в рекламному дискурсі/ К. Р. Кривцун. Урбаністичні етюди: романістика Гі Де Мопассана і В. Підмогильного/ Г. В. Кроха. Дієслова руху в сучасній корейській мові: семантико-граматичний аспект/ Ю. О. Могилко. Художні форми та жанрова палітра сучасної корейської дитячої літератури/ Ю. О. Могилко. Специфіка використання вербальних засобів у юридичному дискурсі/ А. К. Павлова. Структурно-семантичні аспекти політичного інтерв’ю/ А. В. Прокопенко. Комунікативні аспекти журнальної реклами косметики: модус модальності/ Н. С. Рева. Комунікативні та мовні девіації як проблема мовленнєвої культури студентів-економістів/ С. М. Романчук, Н. В. Сергієнко. Лингвистический статус предлога в современном английском языке/ А. А. Семенюк. Власні періодичні видання як засіб промоції видавництва (на прикладі діяльності видавництва "Смолоскип")/ А. Ю. Татарко. Англійська професійно-орієнтована лексика: сучасний юридичний контекст/ С. О. Чернишова. Сага о количественных словах (на материале английских числительных)/ С. А. Швачко. Англійські запозичення в українській мові: семантичний і фонетико-граматичний аспект/ О. А. Щербакова. Професійна спрямованість загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах: метологічний аспект/ Т. М. Герлянд. Діяльність товариства з поширення освіти серед євреїв в українських губерніях російської імперії (кінець XIX - початок XX ст.)/ В. О. Доценко. Проектна технологія як один із методів удосконалення практичної підготовки фахівців/ Г. І. Дударчук. Підготовка індивідуальних творчих завдань і формування навчально-пізнавальної компетенції/ Н. В. Зайцева. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу/ Н. Г. Мичак. Професійна підготовка педагога і спрямованість виховання на формування здорового способу життя/ А. В. Олійник.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Сенченко М. Книга як засіб покращення іміджу України в умовах інформаційних війн/ М. Сенченко (стр.3-8) Кл.слова: інкунабули,палеотипи,книги
У Пекіні відкрили музей-галерею Тараса Шевченка (стр.8) Кл.слова: Китайський Музей Шевченка
Поляков В. Звітність видавців про випуск видавничої продукції як важливий інструмент контролю за доставлянням обов'язкового примірника/ В. Поляков, Т. Жигун (стр.9-11) Кл.слова: брошури,видавці,звітність
Бессараб А. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги за кордоном/ А. Бессараб (стр.11-14) Кл.слова: соціальні комунікації,книга,перекладацька діяльність
Дем’яненко Л. Перспективи вдосконалення діяльності бібліотечних кадрів в умовах інформатизації/ Л. Дем’яненко (стр.14-17) Кл.слова: бібліотечні кадри,навчання бібліотечних кадрів,бібліотечна освіта
Форум видавців : підсумки (стр.17) Кл.слова: форум видавців, Львів - 2016
Вербова В. Особливості інформаційних потреб науковців Національної академії педагогічних наук України/ В. Вербова (стр.18-20) Кл.слова: інформаційні потреби,вибіркове розповсюдження інформації,анкети
Сенченко О. Аномія суспільства як результат інформаційно-мережевих війн/ О. Сенченко (стр.20-25) Кл.слова: інформаційно-мережева війна,інновація,аномія
Рева Л. Культурологічний аспект державотворення 1920-х років і завдання сьогодення/ Л. Рева (стр.26-30) Кл.слова: гетьманат,українська література,видавнича діяльність
Тарнавська С. Робітничі факультети УСРР як історико-педагогічна проблема на сторінках часопису "Путь просвещения" (1922-1926 рр.)/ С. Тарнавська (стр.30-34) Кл.слова: вища школа,робітничі факультети,підготовчі курси
Ковпак В. Архівні колекції як складник інформаційно-комунікаційної діяльності української еміграції/ В. Ковпак (стр.34-37) Кл.слова: архів,архівні колекції,ідея нації
Бурдіна Е. Зародження інфотейнменту на телебаченні США: історичні та соціальні передумови/ Е. Бурдіна (стр.37-40) Кл.слова: інфотейнмент,телебачення США,гедонізм
Найбільші соцмережі та ЗМІ боротимуться з фейками (стр.40) Кл.слова: боротьба з недостовірною інформацією
Орлик О. Релігійні періодичні (продовжувані) видання XX ст. (1917-1990 рр.) у фонді Державного архіву друку Книжкової палати України/ О. Орлик (стр.41-44) Кл.слова: релігійна свідомість,церковні часописи,періодичні видання
Сєдих В. Невідомий А. Ашукін: сторінки з історії бібліотек та бібліотечної освіти/ В. Сєдих (стр.44-48) Кл.слова: Ашукін Анатолій, про нього,бібліотекознавча школа,бібліотекознавець
Кушнаренко Н. Біобібліографічні покажчики як засіб формування позитивного іміджу освітньо-наукового закладу / Н. Кушнаренко, С. Євсеєнко (стр.48-52) Кл.слова: біографічний підхід,просопографічний підхід,біобібліографічні покажчики
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Базилевич, Віктор (декан економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка; член-кореспондент НАН України; доктор економічних наук; професор), Гражевська, Надія, Кирильчук, Ольга
Назва : Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія в системі формування та розвитку креативних здібностей студентської молоді"
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2016. - № 10. - С. 7-19. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/10). - ISSN 1682-2366
Примітки : табл.
Предметні рубрики: Навчальні дисципліни
Учебные дисциплины
Творчі вміння студентів
Творческие способности студентов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студентські олімпіади--студенческие олимпиады--навчальні дисципліни--учебные дисциплины--креативні здібності студентської молоді--креативные способности студенческой молодежи--організація освіти--организация образования--економічні факультети--экономические факультеты
Анотація: Розкривається значення олімпіадних змагань у системі формування та розвитку творчих здібностей студентської молоді. Узагальнюється досвід проведення студентської олімпіади з навчальної дисципліни "Економічна теорія" на економічному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У статті окреслено здобутки та проблеми в організації вищої економічної освіти в Україні, які виявила олімпіада. Наведені завдання ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Економічна теорія" 2016 року.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4(477)/У 52
Назва : Уманський державний аграрний університет : історія сьогодення, славетні імена
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2009
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Уманський державний аграрний університет
ISBN, Ціна 978-966-349-232-2: 10.00 грн
ДРНТІ : 14.09
УДК : 378.4(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія-- Університети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): факультети--професорський корпус--бібліотека--музей
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/К 18
Назва : Кам'янець - Подільський державний університет : минуле і сьогодення
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Оіюм, 2003
Кільк.характеристики :408 с
ISBN, Ціна 966-7975-29-0: 10.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 378.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія-- Університети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): факультети--історія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/К 38
Назва : Київський національний лінгвістичний уніврситет : 60 років КНЛУ : історія і сьогодення : ювілейне видання : 1948-2008
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :140 с
ISBN, Ціна 978-966-1568-10-4: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кафедри--факультети--наукові центри
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тарнавська, Сніжана
Назва : Робітничі факультети УСРР як історико-педагогічна проблема на сторінках часопису "Путь просвещения" (1922-1926 рр.)
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2016. - N 9. - С. 30-34 (Шифр В890024/2016/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища школа--робітничі факультети--підготовчі курси
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)