Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фантазії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 274
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Головань, Тарас.
    Релігія в антиімперській стратегії Івана Нечуя-Левицького [Текст] / Т. Головань // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 22. - С. 28-35DOI https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.4. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
релігія -- пристрасті -- протестантизм -- пантеїзм -- християнство -- Іван Нечуй-Левицький
Анотація: Предмет цієї розвідки – місце релігії в антиімперській практиці І. Нечуя-Левицького. Загальні антиімперські інтенції письменника в художніх творах, публіцистиці, листуванні проаналізовано в низці розвідок. Однак питання релігії в цьому контексті належно не висвітлено. У цьому полягає актуальність студії. Мета дослідження – з’ясувати своєрідність застосування Нечуєм-Левицьким релігії як аргументу проти імперії. Для досягнення поставленої мети розглянуто концепцію людини у творах письменника у світлі християнської антропології; проаналізовано пояснення Нечуєм причин поширення протестантизму на українських теренах у другій половині ХІХ століття, а також особливості зображення ним протестантів; вияснено трактування письменником природи релігії. У дослідженні застосовано здебільшого методи аналогії та гіпотези. Зроблено такі висновки. 1. У зображенні персонажів Нечуй застосовує християнську антропологію, зокрема учення про гріхи-пристрасті, але вкорінює їх не в метафізичне, а в суспільне зло. Пристрасті розпалює суспільство, усталену структуру якого підтримує імперія. У такий спосіб автор конструює аргумент проти імперської влади. 2. У поясненні причин поширення протестантизму письменник зміщує акцент із німців-колоністів і вірян (офіційний погляд) на самих священників, які застосовували російську мову як чинник домінування і втрачали живий зв’язок із паствою. Зображення представників протестантських конфесій свідчить, що Нечуй-Левицький розумів раціональну природу протестантської релігійності, її здатність задовольняти духовні потреби та залученість до проєктів просвіти й релігійної свободи. 3. Загалом релігію письменник трактує як магічну дію, а в реалізації магічного впливу проводить чітку межу між давньою релігією українців (пантеїзмом), яка виростала з багатої народної уяви, оживлюючи та опоетизовуючи світ, та християнським монотеїзмом, що притлумлював уяву, зосереджуючи її на одному об’єкті. Нечуй-Левицький підштовхує до думки, що пантеїзм як простір стихійної релігійної фантазії органічно народний, а християнський монотеїзм як простір зашореної та централізованої уяви імпліцитно імперський. Тож ці релігії становлять один із проявів протистояння між народом та імперію. Притлумлена християнством народна фантазія, таким чином, послужила ще одним аргументом проти імперії. Ці висновки можуть стати підґрунтям для подальшого дослідження місця релігії у творах Нечуя-Левицького, антиімперських інтенцій його творчості та української літератури загалом.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Гавриш, Наталя.
    Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2022. - № 10. - С. 4-6

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- проєктна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: В353859/2022/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталя. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш. - С.4-6
Кл.слова: розвиток особистості, проєктна діяльність
Байєр, Ольга. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.7-12
Кл.слова: рухова компетентність, здоров’язбережувальна компетентність, особистісна компетентність
Вишинська, Наталія. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець» / Н. Вишинська. - С.13-16
Кл.слова: взаємодія з дітьми, похвала, розвиток дитини
Брежнєва, Олена. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом / О. Брежнєва. - С.17-19
Кл.слова: природна наочність, логіко-математичний розвиток
Літіченко, Олена. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок / О. Літіченко. - С.20-23
Кл.слова: данмала, творчий процес, осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників. - С.24-25
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми. - С.26-27
Бадер, Світлана. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії / С. Бадер. - С.28-33
Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити. - С.34-35
Рагозіна, Вікторія. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом / В. Рагозіна, С. Бідна. - С.36-40
Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна, Вікторія. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт / В. Рагозіна ; 41-43
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська, Ліна. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики / Л. Сварковська. - С.44-48
Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна, Олена. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним / О. Стаєнна. - С.49-52
Кл.слова: сайт дитячого садка, застосовуємо ІКТ
Савінова, Наталія. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки / Н. Савінова. - С.53-55
Кл.слова: дистанційна робота, застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно. - С.56-57
Кл.слова: анкета, застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті. - С.58-59
Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань. - С.60-61
Кл.слова: буклет, спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді. - С.62
Кл.слова: цікаві події, свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Теряєва, Л.
    Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс] / Л. Теряєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 107-116, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активізація -- діяльність -- здібності -- інноваційні принципи -- міждисциплінарний зв'язок -- методи -- творчість -- хорове диригування
Анотація: Формування творчої особистості на сучасному інноваційному етапі набуває особливої актуальності. Тому, при підготовці фахівців, важливим стає пошук та використання викладачами ефективних форм і методів комп’ютерних технологій з метою підвищення рівня навчання, активізації творчої діяльності студентів та професійної підготовки майбутніх випускників. Важливим завданням мистецької освіти є музичний та творчий розвиток фахівців на основі міждисциплінарних зв’язків. Метою даної статті є цілеспрямований пошук і добір принципів та методів навчання, які сприяють підвищенню професійної компетентності, фаховому вдосконаленню, активізації творчої діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, уяви та фантазії. У статті висвітлено особливості занять з хорового диригування на основі таких принципів, як принцип індивідуального підходу, міждисциплінарних зв’язків та інтерактивного навчання. Для творчого розвитку студентів досліджено використання таких методів навчання, як: метод моделювання художньо-творчого процесу; інтонаційностильового досягнення музики; пізнавальної діяльності; «живого» виконання; проблемно-пошуковий; створення композицій тощо. Ефективним при підготовці конкурентоспроможних фахівців є застосування у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і музичних комп'ютерних програм. У даній статті запропоновано також музично-творчі ігри, які мають на меті активізувати увагу та мислення майбутніх фахівців, сприяти власній інтерпретації хорових творів. Під час проведення ігор студентам дана можливість продемонструвати з листа виразну гру хорової партитури на фортепіано, показати свою здатність до інтерпретації та аранжування хорових творів; створення власних вокальнохорових вправ та шкільних пісень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Nurbekova, S.
    Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс] = Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку / S. Nurbekova, L. Kozak. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 31-37, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативнийпотенціал -- потенціал -- розвивальнагра -- теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kozak, L.
Козак Людмила
Нурбекова Салтанат


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: У014460541/2020/7/8
   Журнал

Управління якістю [Текст] : спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ : ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 7/8
Зміст:
Кожукало, Наталія. "Я прагнув робити іграшки із слів!" Граматика фантазії від Джонні Родарі (до 100-річчя від дня народження письменника) / Н. Кожукало. - С.2-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Коршко, Олена. Як зробити сучасний урок літератури цікавим? / О. Коршко. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільчишин, Жанна. Інтерактивний плакат на уроках літератури як сучасний засіб навчання / Ж. Ільчишин. - С.10-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціпов’яз, Лариса. Загадки й скоромовки - розвага і весела наука. Особливості малих фольклорних жанрів - загадок і скоромовок / Л. Ціпов’яз
Конєва, Тетяна. Природа і людина у зарубіжній літературі (Система уроків за творами Е. Сетон-Томпсона "Снап", "Лобо" / Т. Конєва. - С.48-54
Говорунець, Зоя. Утілення краси весняної природи у вірші Г. Гейне "Задзвени із глибини..." / З. Говорунець. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Газюкіна, Інна. Поезія Олександра Блока - вершина російського символізму ("Незнайома", "Весно, весно, без меж і без краю...", "Скіфи") / І. Газюкіна. - С.60-66
Ціпов’яз, Лариса. Інтелектуальне багатоборство для олімпійського тижня "О спорт, ти - мир!" / Л. Ціпов’яз
Нефьодова, Лілія. Йоанна Ягелло "Кава з кардамоном" Проблеми батьків і дітей / Л. Нефьодова. - С.72-85
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кожукало, Наталія.
    "Я прагнув робити іграшки із слів!" Граматика фантазії від Джонні Родарі (до 100-річчя від дня народження письменника) / Н. Кожукало // Управління якістю : спеціалізований журнал. - 2020. - № 7/8. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Д441483/2019/4
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2019р. № 4
Зміст:
Бєлєнька, Ганна. Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття / Ганна Бєлєнька. - С.3-5
Романюк, Ірина. Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога / Ірина Романюк. - С.6-10
Чумаченко, Наталя. Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності / Наталя Чумаченко. - С.11-13
Крутій, Катерина. Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя-логопеда / Крутій Катерина. - С.14-17
Казак, Наталія. Граємо - слова правильно вживаємо : лексико-граматичні ігри з елементами логоритміки для дітей середньої групи / Наталія Казак. - С.18-20
Організція роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа МОН України № 1/11-1491 від 14.02.2019 . - С.1-8 (Дод.)
Шалда, Наталія. Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? / Наталія Шалда. - С.21-25
Мельник, Ольга. Від садочка до садочка прокладаємо місточки / Ольга Мельник. - С.26-27
Тоцька, Тетяна. Виховання серця, розуму і рук. Розвиток особистості дитини за літературними творами В Сухомлинського / Тетяна Тоцька. - С.28-30
Смірнова, Ірина. Коли на душі важко... : фрагмент заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Дівчинка і Ромашка" / Ірина Смірнова. - С.31
Пустовойченко, Вікторія. Площі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо : заняття для дітей раннього віку / Вікторія Пустовойченко, Ольга Гузеляк. - С.32-33
Наконечна, Оксана. Весняний дивограй : комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ / Оксана Наконечна. - С.34-35
Мись, Світлана. Незабутня Квітка : вечір творчості Квітки Цісик для дітей старшої групи / Світлана Мись. - С.36-37
Камінська, Наталія. Кожен з нас природі друг : фізкультурно-музична розвага для дітей старшої групи / Наталія Камінська. - С.38-40
Степанова, Ірина. Фантазії для рухів : конкурс "Нестандартне фізкультурне обладнання" / Ірина Степанова. - С.3 обкладинки
Рудь, Галина. Великодні кошики / Галина Рудь. - С.4 обкладинки
Либа, Олександра. Щодня ми віддаємо серце дітям - І більше доброти стає у світі / Олександра Либа. - С.1 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Агапина, Ю. В.
    Фантазії в піску. Засідання методичного об'єднання практичних психологів ДНЗ [Текст] / Ю. В. Агапина // Дошкільний навчальний заклад : [для ДНЗ та батьків]. - 2019. - № 1. - С. 9-14

Кл.слова (ненормовані):
фаховий тренінг

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)