Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фантазії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 274
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Головань, Тарас.
    Релігія в антиімперській стратегії Івана Нечуя-Левицького [Текст] / Т. Головань // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 22. - С. 28-35DOI https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.4. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
релігія -- пристрасті -- протестантизм -- пантеїзм -- християнство -- Іван Нечуй-Левицький
Анотація: Предмет цієї розвідки – місце релігії в антиімперській практиці І. Нечуя-Левицького. Загальні антиімперські інтенції письменника в художніх творах, публіцистиці, листуванні проаналізовано в низці розвідок. Однак питання релігії в цьому контексті належно не висвітлено. У цьому полягає актуальність студії. Мета дослідження – з’ясувати своєрідність застосування Нечуєм-Левицьким релігії як аргументу проти імперії. Для досягнення поставленої мети розглянуто концепцію людини у творах письменника у світлі християнської антропології; проаналізовано пояснення Нечуєм причин поширення протестантизму на українських теренах у другій половині ХІХ століття, а також особливості зображення ним протестантів; вияснено трактування письменником природи релігії. У дослідженні застосовано здебільшого методи аналогії та гіпотези. Зроблено такі висновки. 1. У зображенні персонажів Нечуй застосовує християнську антропологію, зокрема учення про гріхи-пристрасті, але вкорінює їх не в метафізичне, а в суспільне зло. Пристрасті розпалює суспільство, усталену структуру якого підтримує імперія. У такий спосіб автор конструює аргумент проти імперської влади. 2. У поясненні причин поширення протестантизму письменник зміщує акцент із німців-колоністів і вірян (офіційний погляд) на самих священників, які застосовували російську мову як чинник домінування і втрачали живий зв’язок із паствою. Зображення представників протестантських конфесій свідчить, що Нечуй-Левицький розумів раціональну природу протестантської релігійності, її здатність задовольняти духовні потреби та залученість до проєктів просвіти й релігійної свободи. 3. Загалом релігію письменник трактує як магічну дію, а в реалізації магічного впливу проводить чітку межу між давньою релігією українців (пантеїзмом), яка виростала з багатої народної уяви, оживлюючи та опоетизовуючи світ, та християнським монотеїзмом, що притлумлював уяву, зосереджуючи її на одному об’єкті. Нечуй-Левицький підштовхує до думки, що пантеїзм як простір стихійної релігійної фантазії органічно народний, а християнський монотеїзм як простір зашореної та централізованої уяви імпліцитно імперський. Тож ці релігії становлять один із проявів протистояння між народом та імперію. Притлумлена християнством народна фантазія, таким чином, послужила ще одним аргументом проти імперії. Ці висновки можуть стати підґрунтям для подальшого дослідження місця релігії у творах Нечуя-Левицького, антиімперських інтенцій його творчості та української літератури загалом.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Гавриш, Наталя.
    Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2022. - № 10. - С. 4-6

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- проєктна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: В353859/2022/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталя. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш. - С.4-6
Кл.слова: розвиток особистості, проєктна діяльність
Байєр, Ольга. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.7-12
Кл.слова: рухова компетентність, здоров’язбережувальна компетентність, особистісна компетентність
Вишинська, Наталія. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець» / Н. Вишинська. - С.13-16
Кл.слова: взаємодія з дітьми, похвала, розвиток дитини
Брежнєва, Олена. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом / О. Брежнєва. - С.17-19
Кл.слова: природна наочність, логіко-математичний розвиток
Літіченко, Олена. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок / О. Літіченко. - С.20-23
Кл.слова: данмала, творчий процес, осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників. - С.24-25
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми. - С.26-27
Бадер, Світлана. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії / С. Бадер. - С.28-33
Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити. - С.34-35
Рагозіна, Вікторія. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом / В. Рагозіна, С. Бідна. - С.36-40
Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна, Вікторія. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт / В. Рагозіна ; 41-43
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська, Ліна. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики / Л. Сварковська. - С.44-48
Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна, Олена. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним / О. Стаєнна. - С.49-52
Кл.слова: сайт дитячого садка, застосовуємо ІКТ
Савінова, Наталія. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки / Н. Савінова. - С.53-55
Кл.слова: дистанційна робота, застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно. - С.56-57
Кл.слова: анкета, застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті. - С.58-59
Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань. - С.60-61
Кл.слова: буклет, спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді. - С.62
Кл.слова: цікаві події, свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Теряєва, Л.
    Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс] / Л. Теряєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 107-116, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активізація -- діяльність -- здібності -- інноваційні принципи -- міждисциплінарний зв'язок -- методи -- творчість -- хорове диригування
Анотація: Формування творчої особистості на сучасному інноваційному етапі набуває особливої актуальності. Тому, при підготовці фахівців, важливим стає пошук та використання викладачами ефективних форм і методів комп’ютерних технологій з метою підвищення рівня навчання, активізації творчої діяльності студентів та професійної підготовки майбутніх випускників. Важливим завданням мистецької освіти є музичний та творчий розвиток фахівців на основі міждисциплінарних зв’язків. Метою даної статті є цілеспрямований пошук і добір принципів та методів навчання, які сприяють підвищенню професійної компетентності, фаховому вдосконаленню, активізації творчої діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, уяви та фантазії. У статті висвітлено особливості занять з хорового диригування на основі таких принципів, як принцип індивідуального підходу, міждисциплінарних зв’язків та інтерактивного навчання. Для творчого розвитку студентів досліджено використання таких методів навчання, як: метод моделювання художньо-творчого процесу; інтонаційностильового досягнення музики; пізнавальної діяльності; «живого» виконання; проблемно-пошуковий; створення композицій тощо. Ефективним при підготовці конкурентоспроможних фахівців є застосування у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і музичних комп'ютерних програм. У даній статті запропоновано також музично-творчі ігри, які мають на меті активізувати увагу та мислення майбутніх фахівців, сприяти власній інтерпретації хорових творів. Під час проведення ігор студентам дана можливість продемонструвати з листа виразну гру хорової партитури на фортепіано, показати свою здатність до інтерпретації та аранжування хорових творів; створення власних вокальнохорових вправ та шкільних пісень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Nurbekova, S.
    Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс] = Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку / S. Nurbekova, L. Kozak. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 31-37, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативнийпотенціал -- потенціал -- розвивальнагра -- теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kozak, L.
Козак Людмила
Нурбекова Салтанат


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: У014460541/2020/7/8
   Журнал

Управління якістю [Текст] : спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ : ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 7/8
Зміст:
Кожукало, Наталія. "Я прагнув робити іграшки із слів!" Граматика фантазії від Джонні Родарі (до 100-річчя від дня народження письменника) / Н. Кожукало. - С.2-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Коршко, Олена. Як зробити сучасний урок літератури цікавим? / О. Коршко. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільчишин, Жанна. Інтерактивний плакат на уроках літератури як сучасний засіб навчання / Ж. Ільчишин. - С.10-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціпов’яз, Лариса. Загадки й скоромовки - розвага і весела наука. Особливості малих фольклорних жанрів - загадок і скоромовок / Л. Ціпов’яз
Конєва, Тетяна. Природа і людина у зарубіжній літературі (Система уроків за творами Е. Сетон-Томпсона "Снап", "Лобо" / Т. Конєва. - С.48-54
Говорунець, Зоя. Утілення краси весняної природи у вірші Г. Гейне "Задзвени із глибини..." / З. Говорунець. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Газюкіна, Інна. Поезія Олександра Блока - вершина російського символізму ("Незнайома", "Весно, весно, без меж і без краю...", "Скіфи") / І. Газюкіна. - С.60-66
Ціпов’яз, Лариса. Інтелектуальне багатоборство для олімпійського тижня "О спорт, ти - мир!" / Л. Ціпов’яз
Нефьодова, Лілія. Йоанна Ягелло "Кава з кардамоном" Проблеми батьків і дітей / Л. Нефьодова. - С.72-85
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кожукало, Наталія.
    "Я прагнув робити іграшки із слів!" Граматика фантазії від Джонні Родарі (до 100-річчя від дня народження письменника) / Н. Кожукало // Управління якістю : спеціалізований журнал. - 2020. - № 7/8. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Д441483/2019/4
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2019р. № 4
Зміст:
Бєлєнька, Ганна. Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття / Ганна Бєлєнька. - С.3-5
Романюк, Ірина. Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога / Ірина Романюк. - С.6-10
Чумаченко, Наталя. Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності / Наталя Чумаченко. - С.11-13
Крутій, Катерина. Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя-логопеда / Крутій Катерина. - С.14-17
Казак, Наталія. Граємо - слова правильно вживаємо : лексико-граматичні ігри з елементами логоритміки для дітей середньої групи / Наталія Казак. - С.18-20
Організція роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа МОН України № 1/11-1491 від 14.02.2019 . - С.1-8 (Дод.)
Шалда, Наталія. Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? / Наталія Шалда. - С.21-25
Мельник, Ольга. Від садочка до садочка прокладаємо місточки / Ольга Мельник. - С.26-27
Тоцька, Тетяна. Виховання серця, розуму і рук. Розвиток особистості дитини за літературними творами В Сухомлинського / Тетяна Тоцька. - С.28-30
Смірнова, Ірина. Коли на душі важко... : фрагмент заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Дівчинка і Ромашка" / Ірина Смірнова. - С.31
Пустовойченко, Вікторія. Площі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо : заняття для дітей раннього віку / Вікторія Пустовойченко, Ольга Гузеляк. - С.32-33
Наконечна, Оксана. Весняний дивограй : комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ / Оксана Наконечна. - С.34-35
Мись, Світлана. Незабутня Квітка : вечір творчості Квітки Цісик для дітей старшої групи / Світлана Мись. - С.36-37
Камінська, Наталія. Кожен з нас природі друг : фізкультурно-музична розвага для дітей старшої групи / Наталія Камінська. - С.38-40
Степанова, Ірина. Фантазії для рухів : конкурс "Нестандартне фізкультурне обладнання" / Ірина Степанова. - С.3 обкладинки
Рудь, Галина. Великодні кошики / Галина Рудь. - С.4 обкладинки
Либа, Олександра. Щодня ми віддаємо серце дітям - І більше доброти стає у світі / Олександра Либа. - С.1 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Агапина, Ю. В.
    Фантазії в піску. Засідання методичного об'єднання практичних психологів ДНЗ [Текст] / Ю. В. Агапина // Дошкільний навчальний заклад : [для ДНЗ та батьків]. - 2019. - № 1. - С. 9-14

Кл.слова (ненормовані):
фаховий тренінг

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Степанова, Ірина
    Фантазії для рухів : конкурс "Нестандартне фізкультурне обладнання" / Ірина Степанова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - 3 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Конкурс

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- фізкультурне обладнання -- навчально-матеріальна база -- тренажер для балансування -- варіативний кронштейн
Анотація: На конкурс "Нестандартне фізкультурне обладнання" представлено серію фізкультурних лайфаків для урізноманітнення фізичної активності вихованців у приміщеннях і на майданчиках під час організованої та самостійної рухової діяльності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: К484478478/2019/2
   Журнал

Культура і сучасність [Текст] : альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 1999 - . - ISSN 2226-0285. - Виходить двічі на рік
2019р. № 2
Зміст:
Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. Політика радянської держави із знищення православних храмів в Україні: механіхм та духовно-культурні наслідки (1920-ті - 1965 рр.) / Д. В. Вєдєнєєв. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Буцикіна, Євгенія Олександрівна. До питання щодо культурних вимірів дизайн-практик та їхнього теоретичного обгрунтування / Є. О. Буцикіна. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Дичковський, Степан Іванович. Інкорпорація віртуальних практик в систему віртуального туризму / С. І. Дичковський. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, Любов Володимирівна. Штучні мови у фокусі лінгвокультурологічного дослідження / Л. В. Лисенко. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудніцька, Олександра Олександрівна. Соціокультурна інтеграція ромів в українську культуру XXI століття (на прикладі творчості Ігоря Крикунова та Петра Чорного) / О. О. Рудніцька. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бардік, Марина Афанасіївна. Образи Українських політичних діячів у ждивописі Успенського собору Києво-Печерської лаври XVIII - XXI століть / М. А. Бардік. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Брайченко, Тетяна Федорівна. Поетика академічних і естрадних пісень у сучасних українських авторів / Т. Ф. Брайченко. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Вовкун, Василь Володимирович. Фолк-опера "Коли цвіте папороть" Є. Станковича: історія та режисерські рефлексії / В. В. Вовкун. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Каблова, Тетяна Борисівна. Проект "Sax kolo" специфіка втілення та існування в контексті джазової культури / Т. Б. Каблова, К. О. Цимбал, С. В. Цимбал. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Міщенко, Ірина Іванівна. Творчість художника як відбиття соціально-політичної ситуації в Україні / І. І. Міщенко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Підгорбунський, Микола Анатолійович. Первинні градації виконання богослужбових текстів: псалмодіювання і розспівне читання / М. А. Підгорбунський. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Стильові особливості ансамблевої музики К. Сен-Санса у грі піаністів Одеси / Л. М. Шевченко. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Балет "Марна пересторога" в історії українського балетного театру / О. С. Білаш. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Базела, Дмитро Дмитрович. Діяльність клубів спортивного бального танцю в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку / Д. Д. Базела. - С.80-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Вакуленко, Олеся Михайлівна. Специфіка хорелграфічних постановок "A Puro Tango Company" / О. М. Вакуленко. - С.86-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Глуханич, Олеся Мирославівна. Розвиток вокальної школи у контексті становлення професійної музичної освіти на Закарпатті / О. М. Глуханич. - С.91-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, Людмила Олександрівна. П’єси для голосу й фортепіано В. Власова у виявленні типологій мистецтва поставангарду / Л. О. Іванова. - С.96-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кеба, Мирослав Євгенович. Естетична виразність спортивного бального танцю / М. Є. Кеба. - С.102-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Косінова, Олена Миколаївна. Корпоративна культура як вагомий чинник професійної підготовки телеведучих / О. М. Косінова. - С.107-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтієва, Софія Леонідівна. Вокальне мистецтво та репертуар у сучасному культурологічному просторі епохи / С. Л. Леонтієва. - С.112-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Анна Василівна. Інструментальні конкурси в сучасному мистецькому дискурсі / А. В. Поліщук, С. С. Сабрі. - С.116-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Рукомойніков, Олександр Валентинович. Концерт для альт-саксофона з оркестрм Es dur О. Глазунова: взірець світової класики в концертному репертуарі саксофоніста / О. В. Рукомойніков. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, Марина Василівна. Сценічний синтез мистецтв модерну / М. В. Сорока. - С.126-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Фоменко, Наталія Вікторівна. Афект в теорії та виконавський практиці "Stylus Phantasticus" (на прикладі "Хроматичної фантазії" Й. С. Баха) / Н. В. Фоменко. - С.130-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Чабаненко, Наталія Анатоліївна. Неофольклоризм як стильовий напрям в композиторській творчості XX ст. / Н. А. Чабаненко. - С.137-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Юдов, Микола Олександрович. Проблеми індивідуального підходу в системі підготовки режисерів драматичного театру в умовах заочної форми навчання у ВНЗ / М. О. Юдов, Ю. В. Раденко. - С.142-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Ялоза, Антон Геннадійович. Моцартіанські стильові виміри великої сонати для гітари і фортепіано Н. Паганіні / А. Г. Ялоза. - С.148-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Айгістова, Аміна Аскярівна. Гармонізація культури як механізм її саморозвитку: синергетичний підхід / А. А. Айгістова. - С.154-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Беда, Ольга Михайлівна. Андеграунд в українській музиці неакадемічної традиції / О. М. Беда. - С.161-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Бекіров, Усеїн Різайович. Огляд наукової літератури з проблем становлення професійної кримськотатарської музики / У. Р. Бекіров. - С.166-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Дульська, Оксана Володимирівна. До питання культурологічної спадщини інтелектуальної духовності в теоретичних дослідженнях / О. В. Дульська. - С.171-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кацевич, Ольга Володимирівна. Вплив кольру на формування інтер’єрного простору / О. В. Кацевич. - С.176-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук’яненко, Катерина Аркадіївна. Балетне мистецтво в умовах соціокультурних трансформацій періоду хрущовської "відлиги" / К. А. Лук’яненко. - С.182-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, В’ячеслав Олександрович. Сучасні тенденції гео-пластичних форм у ландшафтній архітектурі / В. О. Мельник. - С.188-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумов, Олег Геннадійович. Художня емаль у хронотопі українського мистецтва / О. Г. Наумов. - С.192-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкомор, Віталій Вікторович. Аудіомастерінг у логіці мистецтвознавчого дискурсу / В. В. Волкомор. - С.198-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Соболєвська, Світлана Олександрівна. Український аматорський театр у культурних процесах XX - XXI століття / С. О. Соболєвська. - С.205-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Чень, Менмен. Хуан Цзи - композитор і вчений: творчі звершення фундатора національної музичної китайської культури Новітньої доби / Менмен Чень. - С.210-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Чень, Юньцзя. Особливості програмного симфонізму 1990-х років у сучасній китайській композиторській традиції на прикладі "П’яти стихій" ("Wu xing", "Les cinq Elements") для симфонічного оркестру Цигана Ченя / Юньцзя Чень. - С.216-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевелюк, Михайло Михайлович. Особливості розвитку структурних компонентів культурного туризму Львівщини / М. М. Шевелюк. - С.222-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкільник, Богдан Стефанович. До питання еволюції жанру хорової обробки духовної пісні в творчості українських композиторів (90-ті рр. XIX - 40-ві рр. XX ст.) / Б. С. Шкільник. - С.227-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Ян, То. Історичний генезис та перший період формування китайської фортепіанної сонати / То Ян. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Акопян, А.
    Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5" / Анна Акопян, Орина Колосовська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 14–16. - Бібліогр.: 1 назва. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Читання--методика викладання--завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
читання -- методика викладання -- завдання -- перевірка прочитаного -- картки із завданнями -- методична система -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано розробку карток із завданнями, над якими учні початкових класів працюватимуть після "Читання для себе", "Читання з другом", "Слухання". Також є завдання на оцінювання вчинків дійових осіб, розвиток пам’яті, уваги, спостережливості, зв’язного мовлення, фантазії.
Дод.точки доступу:
Колосовська, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: Д623782/2019/1
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 1
Зміст:
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.2-8
Кл.слова: офіційний документ
Агапина, Ю. В. Фантазії в піску. Засідання методичного об'єднання практичних психологів ДНЗ / Ю. В. Агапина. - С.9-14
Кл.слова: фаховий тренінг
Таранець, С. В. Національно-патріотичне виховання в ЗДО. Інтерактивна ділова гра з педагогами / С. В. Таранець. - С.15-19
Кл.слова: фаховий тренінг
Терехова, О. І. Українське щире слово хай звучить на цілий світ! Родинне свято / О. І. Терехова, Н. А. Волкова. - С.20-23
Кл.слова: українська мова, День рідної мови
Мельник, А. С. Подорож світом професій. Заняття у старшій групі / А. С. Мельник. - С.24-28
Кл.слова: прислів'я про працю, загадки, дидактичні ігри
Гурічева, Г. І. Лісова гостина. Комплексне заняття для дітей ІІ молодшої групи / Г. І. Гурічева. - С.29-32
Кл.слова: тварни, птахи, овочі
Богульська, І. М. Такі різні хлопчики та дівчатка, або Особливості гендерного виховання дошкільників. Інтерактивне заняття з батьками / І. М. Богульська. - С.33-35
Кл.слова: гендерна індифікація, гендер
Парасюк, І. Ф. Організація "Тижня безпеки дитини" у закладі дошкільної освіти / І. Ф. Парасюк. - С.36-41
Кл.слова: безпека життєдіяльності, план проведення заходу
Погулич, О. А. У пошуках квітки Здоров'я. Спільна діяльність з дітьми валеологічного спрямування з використанням здоров'язбережувальних технологій / О. А. Погулич. - С.42-44
Кл.слова: музична терапія, дихальна гімнастика, природотерапія
Нестер, Н. С. Свято Стрітення. Святкова розвага у старшій групі / Н. С. Нестер. - С.45-47
Кл.слова: народне свято
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Шевченко, Лілія Михайлівна.
    Актуальний соціо-культурний зріз виразності фантазії на теми Рябініна А. Аренського / Л. М. Шевченко // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 35. - С. 253-258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
актуальний соціокультурний зріз виразності -- жанр фантазії -- піанізм -- сучасна культура

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: М469087930/2019/35
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 35
Зміст:
Гаюк, Ірина Яківна. Особливості формування етнокультурної самосвідомості вірмен на українських землях / І. Я. Гаюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Дьяченко, Роксолана Вікторівна. Сучасні ресторанні заклади України як осередки дозвілля / Р. В. Дьяченко. - С.9-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Єлена Ярославівна. Біхевіоризм як специфічний напрям в культурі індустріального менедждменту / Є. Я. Коваленко. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухаренко, Олександр Олексійович. Цілі ритуальних церемоній і визначення характеру дій епізодів у структурі циклу національної весільної обрядовості / О. О. Кухаренко, А. В. Кухаренко. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Сапожнік, Ольга Василівна. Культурологічний зміст поняття ідентичності / О. В. Сапожнік. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Турчак, Леся Іванівна. Творчість Володимира Горовиця у контексті світового мистецтва / Л. І. Турчак. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Холодинська, Світлана Миколаївна. Шляхи поетичної самореалізації фундатора української моделі футуризму Михайля Семенка / С. М. Холодинська. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Наталія Олександрівна. Актуалізація культурної спадщини як ресурс модернізації та розвитку сучасних туристичних дестинацій / Н. О. Шевченко. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцак, Світлана Анатоліївна. Карнавал як явище святкової культури в сучасному світі / С. А. Куцак. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Оксана Миколаївна. Місто та ідентичність: у пошуках самовизначення / О. М. Олійник. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Струтинський, Богдан Дмитрович. Інформаційно-культурна глобалізація як феномен сучасного стану цивілізаційних трансформацій / Б. Д. Струтинський. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Недзельський, Роман Стефанович. Розвиток національного культурного простору в умовах трансформаційних змін сучасності / Р. С. Недзельський. - С.71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Айгістова, Аміна Аскярівна. Схід і Захід у звукообразах світової гармонії: дихотомія та дуалізм культур / А. А. Айгістова. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Боголюбова, Ірина Владиславівна. Урбаністична культурологія: почути образ міста (частина I) / І. В. Боголюбова. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Братіцел, Марина Леонідівна. Ресторанна діяльність у контексті розвитку сучасної екокультури / М. Л. Братіцел. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигоренко, Ольга Сергіївна. "Зарозуміла мова" в російському футуризмі як "явище" та "річ в собі" відповідно до "критики чистого розуму" Іммануїла Канта / О. С. Вернигоренко. - С.99-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Козек, Микола Іванович. Регіональні особливості поховальної обрядовості на Буковинській Гуцульщині / М. І. Козек. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговська, Христина Олександрівна. Метафізика образу спокуси в малярстві Василя Курилика / Х. О. Береговська. - С.113-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, Ярослава Віталіївна. Найдавніші образи териантропів (звіролюдей) як відображення теротеїстичних та тотемістичних уявлень первісного людства / Я. В. Бондарчук. - С.119-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Босий, Іван Михайлович. Технології створення арт-об’єктів з деревини (на прикладі робіт студентів кафедри дизайну середовища Хдадм) / І. М. Босий, Н. С. Брижаченко. - С.124-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Безугла, Руслана Іванівна. Дендізм і гламур в контексті англійської художньої літератури XIX століття / Р. І. Безугла. - С.131-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Реорганізація промислового об’єднання "укрхудожпром" та присвоєння товарного знаку / А. В. Варивончик. - С.137-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Цугорка, Олександ Петрович. Образ Богоматері в українському бароковому іконописі: минуле і сучасність / О. П. Цугорка. - С.144-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Василишина, Наталія Анатоліївна. Дантеана у французькому живописі епохи романтизму / Н. А. Василишина. - С.150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрілець, Валерій Федорович. Виникнення меблевого формотворення в доісторичний період / В. Ф. Стрілець. - С.160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетньова, Ганна Олексіївна. Майсенська порцеляна у Сумському обласному художньому музеї ім. Н. Онацького / Г. О. Решетньова. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Легка, Світлана Андріївна. Значення творчого доробку Ростислава Захарова для розвитку українського балетного театру першої половини XX століття / С. А. Легка. - С.173-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Тетьяна Сергіївна. Специфіка італійської школи у контексті сучасних тенденцій конкурсного бального танцю / Т. С. Павлюк. - С.177-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Равлюк-Голіцина, Ольга Миколаївна. Кіноекран як медіальна поверхня / О. М. Равлюк-Голіцина. - С.183-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Крись, Андрій Іванович. Тенденції розвитку драматургії сценічної бальної хореографії у контексті світових процесів / А. І. Крись. - С.189-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Локтіонова-Ойцюсь, Олександра Олександрівна. Українське музичне телебачення 1990-х - 2000-х років як соціокультурний та мистецький феномен / О. О. Локтіонова-Ойцюсь. - С.195-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Поспєлов, Олег Олександрович. Циркові вистави у Львові та Чернівцях 1860-х рр. / О. О. Поспєлов. - С.200-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситченко, Катерина Володимирівна. Хореографія як важливий компонент у підготовці спортсменів в синхронному поаванні / К. В. Ситченко. - С.210-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоцяновська, Людмила Францівна. Курт Йосс - теоретик, практик, педагог та його вплив на розвиток сучасного хореографічного мистецтва / Л. Ф. Хоцяновська. - С.216-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлін, Валерій Йосипович. Створення музики у Cakewalk sonar platinum (частина 2) / В. Й. Козлін, В. І. Грищенко. - С.222-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнірук, Ольга Панасівна. Джерелознавчі аспекти проблеми "композитор і фольклор" у творчості О. Яковчука / О. П. Кушнірук. - С.230-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Лю, Кетін. Стильові домінанти китайського мистецтва XX століття й художня практика Тайваню / Кетін Лю. - С.235-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Нєйчева, Лілія Василівна. Національні особливості болгарської мови і традиції національного вокалу / Л. В. Нєйчева. - С.241-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Татарнікова, Анжеліка Анатоліївна. "Gloria" Ф. Пуленка в контексті традицій християнського славослів’я: образно-смислові і жанрово-стильові аспекти / А. А. Татарнікова. - С.246-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Актуальний соціо-культурний зріз виразності фантазії на теми Рябініна А. Аренського / Л. М. Шевченко. - С.253-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошенко, Ірина Володимирівна. Специфіка композиторської творчості Андрія Кушніренка / І. В. Ярошенко. - С.259-262. - Бібліогр. в кінці ст.
Мустафаєв, Фемій Мансурович. Концертно-гастрольна діяльність під час бойових дій / Ф. М. Мустафаєв. - С.263-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Ігнатенко, Євгенія Василівна. Осмогласник Каллістрата 1769 року: авторизація грекомовних причасників і херувимських пісень / Є. В. Ігнатенко. - С.267-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, Ольга Григорівна. Композитор Валерій Антонюк: риси стилю / О. Г. Гриценко. - С.273-280. - Бібліогр. в кінці ст.
Дружинець, Маріанна Ігорівна. Пісенний конкурс євробачення та вокальні телевізійні талант-шоу як фактор європеїзації та євроінтеграції української культури / М. І. Дружинець. - С.280-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Тущенко, Михайло Михайлович. М. Стецюн "Іспанський концерт" для гітари з оркестром: до питання створення національного репертуару в галузі гітарного мистецтва / М. М. Тущенко. - С.287-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Бережник, Святослав Іванович. Сучасний український рок-фестиваль / С. І. Бережник. - С.292-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Бучок, Ліанна Василівна. Особливості становлення та розвитку закарпатської композиторської школи у прикладах фортепіанної творчості др. пол. XX ст. / Л. В. Бучок. - С.298-304. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Олексій Артурович. Діалогічність як виконавська установка у "Missa movere" Віктора Степурка / О. А. Василенко. - С.304-310. - Бібліогр. в кінці ст.
Давлатова, Тамара Ілхомжонівна. Шляхи до біографії Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова. - С.310-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Єрмак, Ігор Юрійович. Ритмічна альтерація у флейтовому виконавському мистецтві XVIII століття / І. Ю. Єрмак. - С.316-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Казнох, Ірина Богданівна. Музично-віршова організація празника Вознесіння Господнього (на матеріалі Любачівського Ірмологіона 1674 року) / І. Б. Казнох. - С.323-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, Марія Олександрівна. Принципи роботи диригента-хормейстера з українським партесним твором в контексті сучасної вітчизняної виконавської культури / М. О. Марченко. - С.330-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Омельченко-Агай, Галина Сергіївна. Перетворення жанрового інваріанту сольної кантати у творчості в. А. Моцарта / Кухі Г. С. Омельченко-Агай. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Шадько, Максим Олександрович. Новий підхід до виразових можливостей фортепіано у творчості американських композиторів XX століття / М. О. Шадько. - С.343-348. - Бібліогр. в кінці ст.
Шило, Анастасія Петрівна. Лариса Руденко на сцені Київської опери: вокальна творчість у повоєнні роки (за архівними матеріалами) / А. П. Шило. - С.249-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Фоменко, Наталія Вікторівна.
    Афект в теорії та виконавський практиці "Stylus Phantasticus" (на прикладі "Хроматичної фантазії" Й. С. Баха) / Н. В. Фоменко // Культура і сучасність : альманах. - 2019. - № 2. - С. 130-136. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
афект -- теорія афектів -- музично-риторичні фігури -- агогічні прийоми -- Бароко

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Войтко, Людмила.
    Колобок у математичному лісі. Заняття для дітей середньої групи [Текст] / Л. Войтко // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 12-13


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Булавка, Римма.
    Допоможемо весні. Інтегроване заняття для молодшої групи [Текст] / Р. Булавка // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 9-11


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Перехожук, Ольга.
    У гості до зайчика. Заняття в першій молодшій групі [Текст] / О. Перехожук // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 7-8

Кл.слова (ненормовані):
українські народні ігри

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

21.


    Вишневська, Лілія.
    Дружба та братство - найбільше багатство. Заняття в молодшій групі [Текст] / Л. Вишневська // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 37-38


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

22.


    Кречун, Людмила.
    Наша школа. Заняття для дітей старшої групи [Текст] / Л. Кречун // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 35-36


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

23.


    Медяна, Тетяна.
    Бережіть свої речі. Заняття з економічного виховання в молодшій групі [Текст] / Т. Медяна // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 41-42


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Рафальська, Світлана.
    Хай завжди цвіте місто золоте. Свято в старшій групі [Текст] / С. Рафальська // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 39-40


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

25.


    Рябченко, Світлана.
    Казка в гості завітала. Заняття в старшій групі [Текст] / С. Рябченко // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 33-34


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

26.


    Ірванець, Раїса.
    Що в імені твоїм? Заняття для дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Р. Ірванець // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 18-20


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

27.


    Переверзєва, Тетяна.
    Математика у Королівстві Шахів. Заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку [Текст] / Т. Переверзєва // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 14-17


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Тиндюк, Наталя.
    Незвичайний оркестр. Заняття для дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Н. Тиндюк // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 27-32


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

29.


    Терещенко, Лариса.
    Поле чудес. Заняття для дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Л. Терещенко // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 21-26


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

30.


    Карлюга, Аліна.
    Зимонька-зима снігу намела. Спортивна розвага для дітей старших груп [Текст] / А. Карлюга // Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 2. - С. 14-20


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)