Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фантазії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 274
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головань, Тарас
Назва : Релігія в антиімперській стратегії Івана Нечуя-Левицького
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 22. - С. 28-35. - DOI https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.4 (Шифр Л580023252/2023/22). - DOI https://doi.org/10.28925/2412-2475.2023.22.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): релігія--пристрасті--протестантизм--пантеїзм--християнство--іван нечуй-левицький
Анотація: Предмет цієї розвідки – місце релігії в антиімперській практиці І. Нечуя-Левицького. Загальні антиімперські інтенції письменника в художніх творах, публіцистиці, листуванні проаналізовано в низці розвідок. Однак питання релігії в цьому контексті належно не висвітлено. У цьому полягає актуальність студії. Мета дослідження – з’ясувати своєрідність застосування Нечуєм-Левицьким релігії як аргументу проти імперії. Для досягнення поставленої мети розглянуто концепцію людини у творах письменника у світлі християнської антропології; проаналізовано пояснення Нечуєм причин поширення протестантизму на українських теренах у другій половині ХІХ століття, а також особливості зображення ним протестантів; вияснено трактування письменником природи релігії. У дослідженні застосовано здебільшого методи аналогії та гіпотези. Зроблено такі висновки. 1. У зображенні персонажів Нечуй застосовує християнську антропологію, зокрема учення про гріхи-пристрасті, але вкорінює їх не в метафізичне, а в суспільне зло. Пристрасті розпалює суспільство, усталену структуру якого підтримує імперія. У такий спосіб автор конструює аргумент проти імперської влади. 2. У поясненні причин поширення протестантизму письменник зміщує акцент із німців-колоністів і вірян (офіційний погляд) на самих священників, які застосовували російську мову як чинник домінування і втрачали живий зв’язок із паствою. Зображення представників протестантських конфесій свідчить, що Нечуй-Левицький розумів раціональну природу протестантської релігійності, її здатність задовольняти духовні потреби та залученість до проєктів просвіти й релігійної свободи. 3. Загалом релігію письменник трактує як магічну дію, а в реалізації магічного впливу проводить чітку межу між давньою релігією українців (пантеїзмом), яка виростала з багатої народної уяви, оживлюючи та опоетизовуючи світ, та християнським монотеїзмом, що притлумлював уяву, зосереджуючи її на одному об’єкті. Нечуй-Левицький підштовхує до думки, що пантеїзм як простір стихійної релігійної фантазії органічно народний, а християнський монотеїзм як простір зашореної та централізованої уяви імпліцитно імперський. Тож ці релігії становлять один із проявів протистояння між народом та імперію. Притлумлена християнством народна фантазія, таким чином, послужила ще одним аргументом проти імперії. Ці висновки можуть стати підґрунтям для подальшого дослідження місця релігії у творах Нечуя-Левицького, антиімперських інтенцій його творчості та української літератури загалом.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш, Наталя
Назва : Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2022. - № 10. - С. 4-6 (Шифр В353859/2022/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--проєктна діяльність
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022р.,N 10
Цікаві статті :
Гавриш Н. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників/ Н. Гавриш (стр.4-6) Кл.слова: розвиток особистості,проєктна діяльність
Байєр О. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання/ О. Байєр, Н. Погрібняк (стр.7-12) Кл.слова: рухова компетентність,здоров’язбережувальна компетентність,особистісна компетентність
Вишинська Н. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець»/ Н. Вишинська (стр.13-16) Кл.слова: взаємодія з дітьми,похвала,розвиток дитини
Брежнєва О. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом/ О. Брежнєва (стр.17-19) Кл.слова: природна наочність,логіко-математичний розвиток
Літіченко О. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок/ О. Літіченко (стр.20-23) Кл.слова: данмала,творчий процес,осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників (стр.24-25)
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми (стр.26-27)
Бадер С. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії/ С. Бадер (стр.28-33) Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити (стр.34-35)
Рагозіна В. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом/ В. Рагозіна, С. Бідна (стр.36-40) Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна В. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт/ В. Рагозіна ; 41-43 Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська Л. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики/ Л. Сварковська (стр.44-48) Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна О. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним/ О. Стаєнна (стр.49-52) Кл.слова: сайт дитячого садка,застосовуємо ІКТ
Савінова Н. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки/ Н. Савінова (стр.53-55) Кл.слова: дистанційна робота,застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно (стр.56-57) Кл.слова: анкета,застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті (стр.58-59) Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань (стр.60-61) Кл.слова: буклет,спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді (стр.62) Кл.слова: цікаві події,свята
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва Л.
Назва : Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 107-116. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активізація--діяльність--здібності--інноваційні принципи--міждисциплінарний зв'язок--методи--творчість--хорове диригування
Анотація: Формування творчої особистості на сучасному інноваційному етапі набуває особливої актуальності. Тому, при підготовці фахівців, важливим стає пошук та використання викладачами ефективних форм і методів комп’ютерних технологій з метою підвищення рівня навчання, активізації творчої діяльності студентів та професійної підготовки майбутніх випускників. Важливим завданням мистецької освіти є музичний та творчий розвиток фахівців на основі міждисциплінарних зв’язків. Метою даної статті є цілеспрямований пошук і добір принципів та методів навчання, які сприяють підвищенню професійної компетентності, фаховому вдосконаленню, активізації творчої діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, уяви та фантазії. У статті висвітлено особливості занять з хорового диригування на основі таких принципів, як принцип індивідуального підходу, міждисциплінарних зв’язків та інтерактивного навчання. Для творчого розвитку студентів досліджено використання таких методів навчання, як: метод моделювання художньо-творчого процесу; інтонаційностильового досягнення музики; пізнавальної діяльності; «живого» виконання; проблемно-пошуковий; створення композицій тощо. Ефективним при підготовці конкурентоспроможних фахівців є застосування у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і музичних комп'ютерних програм. У даній статті запропоновано також музично-творчі ігри, які мають на меті активізувати увагу та мислення майбутніх фахівців, сприяти власній інтерпретації хорових творів. Під час проведення ігор студентам дана можливість продемонструвати з листа виразну гру хорової партитури на фортепіано, показати свою здатність до інтерпретації та аранжування хорових творів; створення власних вокальнохорових вправ та шкільних пісень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nurbekova S., Kozak L.
Назва : Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 31-37. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--креативнийпотенціал--потенціал--розвивальнагра--теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khvostenko Y., Redka I.
Назва : Emotives of surprise in modern english poetry
Паралельн. назви :Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/16). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): подив--емоція--емотив--емотиологія--емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Управління якістю -2020р.,N 7/8
Цікаві статті :
Кожукало Н. "Я прагнув робити іграшки із слів!" Граматика фантазії від Джонні Родарі (до 100-річчя від дня народження письменника)/ Н. Кожукало (стр.2-4)
Коршко О. Як зробити сучасний урок літератури цікавим?/ О. Коршко (стр.5-9)
Ільчишин Ж. Інтерактивний плакат на уроках літератури як сучасний засіб навчання/ Ж. Ільчишин (стр.10-12)
Ціпов’яз Л. Загадки й скоромовки - розвага і весела наука. Особливості малих фольклорних жанрів - загадок і скоромовок/ Л. Ціпов’яз
Конєва Т. Природа і людина у зарубіжній літературі (Система уроків за творами Е. Сетон-Томпсона "Снап", "Лобо"/ Т. Конєва (стр.48-54)
Говорунець З. Утілення краси весняної природи у вірші Г. Гейне "Задзвени із глибини..."/ З. Говорунець (стр.55-59)
Газюкіна І. Поезія Олександра Блока - вершина російського символізму ("Незнайома", "Весно, весно, без меж і без краю...", "Скіфи")/ І. Газюкіна (стр.60-66)
Ціпов’яз Л. Інтелектуальне багатоборство для олімпійського тижня "О спорт, ти - мир!"/ Л. Ціпов’яз
Нефьодова Л. Йоанна Ягелло "Кава з кардамоном" Проблеми батьків і дітей/ Л. Нефьодова (стр.72-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кожукало, Наталія
Назва : "Я прагнув робити іграшки із слів!" Граматика фантазії від Джонні Родарі (до 100-річчя від дня народження письменника)
Місце публікування : Управління якістю: спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ: ТОВ "Тех Медіа Груп", 2020. - № 7/8. - С. 2-4 (Шифр У014460541/2020/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Бєлєнька Ганна. Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття/ Ганна Бєлєнька (стр.3-5)
Романюк Ірина. Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога/ Ірина Романюк (стр.6-10)
Чумаченко Наталя. Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності/ Наталя Чумаченко (стр.11-13)
Крутій Катерина. Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя-логопеда/ Крутій Катерина (стр.14-17)
Казак Наталія. Граємо - слова правильно вживаємо : лексико-граматичні ігри з елементами логоритміки для дітей середньої групи/ Наталія Казак (стр.18-20)
Організція роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа МОН України № 1/11-1491 від 14.02.2019 (стр.1-8 (Дод.))
Шалда Наталія. Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність?/ Наталія Шалда (стр.21-25)
Мельник Ольга. Від садочка до садочка прокладаємо місточки/ Ольга Мельник (стр.26-27)
Тоцька Тетяна. Виховання серця, розуму і рук. Розвиток особистості дитини за літературними творами В Сухомлинського/ Тетяна Тоцька (стр.28-30)
Смірнова Ірина. Коли на душі важко... : фрагмент заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Дівчинка і Ромашка"/ Ірина Смірнова (стр.31)
Пустовойченко Вікторія. Площі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо : заняття для дітей раннього віку/ Вікторія Пустовойченко, Ольга Гузеляк (стр.32-33)
Наконечна Оксана. Весняний дивограй : комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ/ Оксана Наконечна (стр.34-35)
Мись Світлана. Незабутня Квітка : вечір творчості Квітки Цісик для дітей старшої групи/ Світлана Мись (стр.36-37)
Камінська Наталія. Кожен з нас природі друг : фізкультурно-музична розвага для дітей старшої групи/ Наталія Камінська (стр.38-40)
Степанова Ірина. Фантазії для рухів : конкурс "Нестандартне фізкультурне обладнання" / Ірина Степанова (стр.3 обкладинки)
Рудь Галина. Великодні кошики/ Галина Рудь (стр.4 обкладинки)
Либа Олександра. Щодня ми віддаємо серце дітям - І більше доброти стає у світі/ Олександра Либа (стр.1 обкладинки)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Агапина Ю. В.
Назва : Фантазії в піску. Засідання методичного об'єднання практичних психологів ДНЗ
Місце публікування : Дошкільний навчальний заклад: [для ДНЗ та батьків]. - Київ: Основа, 2019. - № 1. - С. 9-14 (Шифр Д623782/2019/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фаховий тренінг
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степанова Ірина
Назва : Фантазії для рухів : конкурс "Нестандартне фізкультурне обладнання"
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 3 обкладинки. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Конкурс
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--фізкультурне обладнання--навчально-матеріальна база--тренажер для балансування--варіативний кронштейн
Анотація: На конкурс "Нестандартне фізкультурне обладнання" представлено серію фізкультурних лайфаків для урізноманітнення фізичної активності вихованців у приміщеннях і на майданчиках під час організованої та самостійної рухової діяльності.
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Культура і сучасність -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Вєдєнєєв Д. В. Політика радянської держави із знищення православних храмів в Україні: механіхм та духовно-культурні наслідки (1920-ті - 1965 рр.)/ Д. В. Вєдєнєєв (стр.3-10)
Буцикіна Є. О. До питання щодо культурних вимірів дизайн-практик та їхнього теоретичного обгрунтування/ Є. О. Буцикіна (стр.11-15)
Дичковський С. І. Інкорпорація віртуальних практик в систему віртуального туризму/ С. І. Дичковський (стр.16-24)
Лисенко Л. В. Штучні мови у фокусі лінгвокультурологічного дослідження/ Л. В. Лисенко (стр.25-29)
Рудніцька О. О. Соціокультурна інтеграція ромів в українську культуру XXI століття (на прикладі творчості Ігоря Крикунова та Петра Чорного)/ О. О. Рудніцька (стр.30-33)
Бардік М. А. Образи Українських політичних діячів у ждивописі Успенського собору Києво-Печерської лаври XVIII - XXI століть/ М. А. Бардік (стр.34-38)
Брайченко Т. Ф. Поетика академічних і естрадних пісень у сучасних українських авторів/ Т. Ф. Брайченко (стр.39-43)
Вовкун В. В. Фолк-опера "Коли цвіте папороть" Є. Станковича: історія та режисерські рефлексії/ В. В. Вовкун (стр.44-48)
Каблова Т. Б. Проект "Sax kolo" специфіка втілення та існування в контексті джазової культури/ Т. Б. Каблова, К. О. Цимбал, С. В. Цимбал (стр.49-52)
Міщенко І. І. Творчість художника як відбиття соціально-політичної ситуації в Україні/ І. І. Міщенко (стр.53-57)
Підгорбунський М. А. Первинні градації виконання богослужбових текстів: псалмодіювання і розспівне читання/ М. А. Підгорбунський (стр.58-62)
Шевченко Л. М. Стильові особливості ансамблевої музики К. Сен-Санса у грі піаністів Одеси/ Л. М. Шевченко (стр.70-74)
Білаш О. С. Балет "Марна пересторога" в історії українського балетного театру/ О. С. Білаш (стр.75-79)
Базела Д. Д. Діяльність клубів спортивного бального танцю в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку/ Д. Д. Базела (стр.80-85)
Вакуленко О. М. Специфіка хорелграфічних постановок "A Puro Tango Company"/ О. М. Вакуленко (стр.86-90)
Глуханич О. М. Розвиток вокальної школи у контексті становлення професійної музичної освіти на Закарпатті/ О. М. Глуханич (стр.91-95)
Іванова Л. О. П’єси для голосу й фортепіано В. Власова у виявленні типологій мистецтва поставангарду/ Л. О. Іванова (стр.96-101)
Кеба М. Є. Естетична виразність спортивного бального танцю/ М. Є. Кеба (стр.102-106)
Косінова О. М. Корпоративна культура як вагомий чинник професійної підготовки телеведучих/ О. М. Косінова (стр.107-111)
Леонтієва С. Л. Вокальне мистецтво та репертуар у сучасному культурологічному просторі епохи/ С. Л. Леонтієва (стр.112-115)
Поліщук А. В. Інструментальні конкурси в сучасному мистецькому дискурсі/ А. В. Поліщук, С. С. Сабрі (стр.116-120)
Рукомойніков О. В. Концерт для альт-саксофона з оркестрм Es dur О. Глазунова: взірець світової класики в концертному репертуарі саксофоніста/ О. В. Рукомойніков (стр.121-125)
Сорока М. В. Сценічний синтез мистецтв модерну/ М. В. Сорока (стр.126-129)
Фоменко Н. В. Афект в теорії та виконавський практиці "Stylus Phantasticus" (на прикладі "Хроматичної фантазії" Й. С. Баха)/ Н. В. Фоменко (стр.130-136)
Чабаненко Н. А. Неофольклоризм як стильовий напрям в композиторській творчості XX ст./ Н. А. Чабаненко (стр.137-141)
Юдов М. О. Проблеми індивідуального підходу в системі підготовки режисерів драматичного театру в умовах заочної форми навчання у ВНЗ/ М. О. Юдов, Ю. В. Раденко (стр.142-147)
Ялоза А. Г. Моцартіанські стильові виміри великої сонати для гітари і фортепіано Н. Паганіні/ А. Г. Ялоза (стр.148-153)
Айгістова А. А. Гармонізація культури як механізм її саморозвитку: синергетичний підхід/ А. А. Айгістова (стр.154-160)
Беда О. М. Андеграунд в українській музиці неакадемічної традиції/ О. М. Беда (стр.161-165)
Бекіров У. Р. Огляд наукової літератури з проблем становлення професійної кримськотатарської музики/ У. Р. Бекіров (стр.166-170)
Дульська О. В. До питання культурологічної спадщини інтелектуальної духовності в теоретичних дослідженнях/ О. В. Дульська (стр.171-175)
Кацевич О. В. Вплив кольру на формування інтер’єрного простору/ О. В. Кацевич (стр.176-181)
Лук’яненко К. А. Балетне мистецтво в умовах соціокультурних трансформацій періоду хрущовської "відлиги"/ К. А. Лук’яненко (стр.182-187)
Мельник В. О. Сучасні тенденції гео-пластичних форм у ландшафтній архітектурі/ В. О. Мельник (стр.188-191)
Наумов О. Г. Художня емаль у хронотопі українського мистецтва/ О. Г. Наумов (стр.192-197)
Волкомор В. В. Аудіомастерінг у логіці мистецтвознавчого дискурсу/ В. В. Волкомор (стр.198-204)
Соболєвська С. О. Український аматорський театр у культурних процесах XX - XXI століття/ С. О. Соболєвська (стр.205-209)
Чень Менмен. Хуан Цзи - композитор і вчений: творчі звершення фундатора національної музичної китайської культури Новітньої доби/ Менмен Чень (стр.210-215)
Чень Юньцзя. Особливості програмного симфонізму 1990-х років у сучасній китайській композиторській традиції на прикладі "П’яти стихій" ("Wu xing", "Les cinq Elements") для симфонічного оркестру Цигана Ченя/ Юньцзя Чень (стр.216-221)
Шевелюк М. М. Особливості розвитку структурних компонентів культурного туризму Львівщини/ М. М. Шевелюк (стр.222-226)
Шкільник Б. С. До питання еволюції жанру хорової обробки духовної пісні в творчості українських композиторів (90-ті рр. XIX - 40-ві рр. XX ст.)/ Б. С. Шкільник (стр.227-230)
Ян То. Історичний генезис та перший період формування китайської фортепіанної сонати/ То Ян (стр.231-236)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акопян А., Колосовська О.
Назва : Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5"
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 11. - С. 14–16. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/11). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 1 назва.
Предметні рубрики: Читання-- методика викладання-- завдання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--методика викладання--завдання--перевірка прочитаного--картки із завданнями--методична система--початкова школа
Анотація: У статті запропоновано розробку карток із завданнями, над якими учні початкових класів працюватимуть після "Читання для себе", "Читання з другом", "Слухання". Також є завдання на оцінювання вчинків дійових осіб, розвиток пам’яті, уваги, спостережливості, зв’язного мовлення, фантазії.
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Дошкільний навчальний заклад -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (стр.2-8) Кл.слова: офіційний документ
Агапина Ю. В. Фантазії в піску. Засідання методичного об'єднання практичних психологів ДНЗ/ Ю. В. Агапина (стр.9-14) Кл.слова: фаховий тренінг
Таранець С. В. Національно-патріотичне виховання в ЗДО. Інтерактивна ділова гра з педагогами/ С. В. Таранець (стр.15-19) Кл.слова: фаховий тренінг
Терехова О. І. Українське щире слово хай звучить на цілий світ! Родинне свято/ О. І. Терехова, Н. А. Волкова (стр.20-23) Кл.слова: українська мова,День рідної мови
Мельник А. С. Подорож світом професій. Заняття у старшій групі/ А. С. Мельник (стр.24-28) Кл.слова: прислів'я про працю,загадки,дидактичні ігри
Гурічева Г. І. Лісова гостина. Комплексне заняття для дітей ІІ молодшої групи/ Г. І. Гурічева (стр.29-32) Кл.слова: тварни,птахи,овочі
Богульська І. М. Такі різні хлопчики та дівчатка, або Особливості гендерного виховання дошкільників. Інтерактивне заняття з батьками/ І. М. Богульська (стр.33-35) Кл.слова: гендерна індифікація,гендер
Парасюк І. Ф. Організація "Тижня безпеки дитини" у закладі дошкільної освіти/ І. Ф. Парасюк (стр.36-41) Кл.слова: безпека життєдіяльності,план проведення заходу
Погулич О. А. У пошуках квітки Здоров'я. Спільна діяльність з дітьми валеологічного спрямування з використанням здоров'язбережувальних технологій/ О. А. Погулич (стр.42-44) Кл.слова: музична терапія,дихальна гімнастика,природотерапія
Нестер Н. С. Свято Стрітення. Святкова розвага у старшій групі/ Н. С. Нестер (стр.45-47) Кл.слова: народне свято
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Лілія Михайлівна
Назва : Актуальний соціо-культурний зріз виразності фантазії на теми Рябініна А. Аренського
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - Вип. 35. - С. 253-258. - ISSN 2226-2180 (Шифр М469087930/2019/35). - ISSN 2226-2180
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальний соціокультурний зріз виразності--жанр фантазії--піанізм--сучасна культура
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Мистецтвознавчі записки -2019р.,N 35
Цікаві статті :
Гаюк І. Я. Особливості формування етнокультурної самосвідомості вірмен на українських землях/ І. Я. Гаюк (стр.3-8)
Дьяченко Р. В. Сучасні ресторанні заклади України як осередки дозвілля/ Р. В. Дьяченко (стр.9-14)
Коваленко Є. Я. Біхевіоризм як специфічний напрям в культурі індустріального менедждменту/ Є. Я. Коваленко (стр.14-21)
Кухаренко О. О. Цілі ритуальних церемоній і визначення характеру дій епізодів у структурі циклу національної весільної обрядовості/ О. О. Кухаренко, А. В. Кухаренко (стр.22-27)
Сапожнік О. В. Культурологічний зміст поняття ідентичності/ О. В. Сапожнік (стр.27-33)
Турчак Л. І. Творчість Володимира Горовиця у контексті світового мистецтва/ Л. І. Турчак (стр.33-39)
Холодинська С. М. Шляхи поетичної самореалізації фундатора української моделі футуризму Михайля Семенка/ С. М. Холодинська (стр.39-48)
Шевченко Н. О. Актуалізація культурної спадщини як ресурс модернізації та розвитку сучасних туристичних дестинацій/ Н. О. Шевченко (стр.49-53)
Куцак С. А. Карнавал як явище святкової культури в сучасному світі/ С. А. Куцак (стр.54-60)
Олійник О. М. Місто та ідентичність: у пошуках самовизначення/ О. М. Олійник (стр.60-65)
Струтинський Б. Д. Інформаційно-культурна глобалізація як феномен сучасного стану цивілізаційних трансформацій/ Б. Д. Струтинський (стр.66-71)
Недзельський Р. С. Розвиток національного культурного простору в умовах трансформаційних змін сучасності/ Р. С. Недзельський (стр.71-78)
Айгістова А. А. Схід і Захід у звукообразах світової гармонії: дихотомія та дуалізм культур/ А. А. Айгістова (стр.78-83)
Боголюбова І. В. Урбаністична культурологія: почути образ міста (частина I)/ І. В. Боголюбова (стр.83-89)
Братіцел М. Л. Ресторанна діяльність у контексті розвитку сучасної екокультури/ М. Л. Братіцел (стр.94-99)
Вернигоренко О. С. "Зарозуміла мова" в російському футуризмі як "явище" та "річ в собі" відповідно до "критики чистого розуму" Іммануїла Канта/ О. С. Вернигоренко (стр.99-107)
Козек М. І. Регіональні особливості поховальної обрядовості на Буковинській Гуцульщині/ М. І. Козек (стр.107-112)
Береговська Х. О. Метафізика образу спокуси в малярстві Василя Курилика/ Х. О. Береговська (стр.113-118)
Бондарчук Я. В. Найдавніші образи териантропів (звіролюдей) як відображення теротеїстичних та тотемістичних уявлень первісного людства/ Я. В. Бондарчук (стр.119-123)
Босий І. М. Технології створення арт-об’єктів з деревини (на прикладі робіт студентів кафедри дизайну середовища Хдадм)/ І. М. Босий, Н. С. Брижаченко (стр.124-131)
Безугла Р. І. Дендізм і гламур в контексті англійської художньої літератури XIX століття/ Р. І. Безугла (стр.131-136)
Варивончик А. В. Реорганізація промислового об’єднання "укрхудожпром" та присвоєння товарного знаку/ А. В. Варивончик (стр.137-144)
Цугорка О. П. Образ Богоматері в українському бароковому іконописі: минуле і сучасність/ О. П. Цугорка (стр.144-150)
Василишина Н. А. Дантеана у французькому живописі епохи романтизму/ Н. А. Василишина (стр.150-159)
Стрілець В. Ф. Виникнення меблевого формотворення в доісторичний період/ В. Ф. Стрілець (стр.160-166)
Решетньова Г. О. Майсенська порцеляна у Сумському обласному художньому музеї ім. Н. Онацького/ Г. О. Решетньова (стр.167-172)
Легка С. А. Значення творчого доробку Ростислава Захарова для розвитку українського балетного театру першої половини XX століття/ С. А. Легка (стр.173-177)
Павлюк Т. С. Специфіка італійської школи у контексті сучасних тенденцій конкурсного бального танцю/ Т. С. Павлюк (стр.177-183)
Равлюк-Голіцина О. М. Кіноекран як медіальна поверхня/ О. М. Равлюк-Голіцина (стр.183-188)
Крись А. І. Тенденції розвитку драматургії сценічної бальної хореографії у контексті світових процесів/ А. І. Крись (стр.189-194)
Локтіонова-Ойцюсь О. О. Українське музичне телебачення 1990-х - 2000-х років як соціокультурний та мистецький феномен/ О. О. Локтіонова-Ойцюсь (стр.195-199)
Поспєлов О. О. Циркові вистави у Львові та Чернівцях 1860-х рр./ О. О. Поспєлов (стр.200-209)
Ситченко К. В. Хореографія як важливий компонент у підготовці спортсменів в синхронному поаванні/ К. В. Ситченко (стр.210-216)
Хоцяновська Л. Ф. Курт Йосс - теоретик, практик, педагог та його вплив на розвиток сучасного хореографічного мистецтва/ Л. Ф. Хоцяновська (стр.216-221)
Козлін В. Й. Створення музики у Cakewalk sonar platinum (частина 2)/ В. Й. Козлін, В. І. Грищенко (стр.222-229)
Кушнірук О. П. Джерелознавчі аспекти проблеми "композитор і фольклор" у творчості О. Яковчука/ О. П. Кушнірук (стр.230-234)
Лю Кетін. Стильові домінанти китайського мистецтва XX століття й художня практика Тайваню/ Кетін Лю (стр.235-240)
Нєйчева Л. В. Національні особливості болгарської мови і традиції національного вокалу/ Л. В. Нєйчева (стр.241-246)
Татарнікова А. А. "Gloria" Ф. Пуленка в контексті традицій християнського славослів’я: образно-смислові і жанрово-стильові аспекти/ А. А. Татарнікова (стр.246-252)
Шевченко Л. М. Актуальний соціо-культурний зріз виразності фантазії на теми Рябініна А. Аренського/ Л. М. Шевченко (стр.253-258)
Ярошенко І. В. Специфіка композиторської творчості Андрія Кушніренка/ І. В. Ярошенко (стр.259-262)
Мустафаєв Ф. М. Концертно-гастрольна діяльність під час бойових дій/ Ф. М. Мустафаєв (стр.263-267)
Ігнатенко Є. В. Осмогласник Каллістрата 1769 року: авторизація грекомовних причасників і херувимських пісень/ Є. В. Ігнатенко (стр.267-273)
Гриценко О. Г. Композитор Валерій Антонюк: риси стилю/ О. Г. Гриценко (стр.273-280)
Дружинець М. І. Пісенний конкурс євробачення та вокальні телевізійні талант-шоу як фактор європеїзації та євроінтеграції української культури/ М. І. Дружинець (стр.280-287)
Тущенко М. М. М. Стецюн "Іспанський концерт" для гітари з оркестром: до питання створення національного репертуару в галузі гітарного мистецтва/ М. М. Тущенко (стр.287-291)
Бережник С. І. Сучасний український рок-фестиваль/ С. І. Бережник (стр.292-297)
Бучок Л. В. Особливості становлення та розвитку закарпатської композиторської школи у прикладах фортепіанної творчості др. пол. XX ст./ Л. В. Бучок (стр.298-304)
Василенко О. А. Діалогічність як виконавська установка у "Missa movere" Віктора Степурка/ О. А. Василенко (стр.304-310)
Давлатова Т. І. Шляхи до біографії Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.310-316)
Єрмак І. Ю. Ритмічна альтерація у флейтовому виконавському мистецтві XVIII століття/ І. Ю. Єрмак (стр.316-322)
Казнох І. Б. Музично-віршова організація празника Вознесіння Господнього (на матеріалі Любачівського Ірмологіона 1674 року)/ І. Б. Казнох (стр.323-329)
Марченко М. О. Принципи роботи диригента-хормейстера з українським партесним твором в контексті сучасної вітчизняної виконавської культури/ М. О. Марченко (стр.330-336)
Омельченко-Агай Кухі Г. С. Перетворення жанрового інваріанту сольної кантати у творчості в. А. Моцарта/ Кухі Г. С. Омельченко-Агай (стр.336-343)
Шадько М. О. Новий підхід до виразових можливостей фортепіано у творчості американських композиторів XX століття/ М. О. Шадько (стр.343-348)
Шило А. П. Лариса Руденко на сцені Київської опери: вокальна творчість у повоєнні роки (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.249-354)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фоменко, Наталія Вікторівна
Назва : Афект в теорії та виконавський практиці "Stylus Phantasticus" (на прикладі "Хроматичної фантазії" Й. С. Баха)
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 2. - С. 130-136. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2019/2). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): афект--теорія афектів--музично-риторичні фігури--агогічні прийоми--бароко
Знайти схожі

18.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Войтко, Людмила
Назва : Колобок у математичному лісі. Заняття для дітей середньої групи
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 12-13 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Булавка, Римма
Назва : Допоможемо весні. Інтегроване заняття для молодшої групи
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 9-11 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

20.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Перехожук, Ольга
Назва : У гості до зайчика. Заняття в першій молодшій групі
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 7-8 (Шифр Д975600/2018/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські народні ігри
Знайти схожі

21.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вишневська, Лілія
Назва : Дружба та братство - найбільше багатство. Заняття в молодшій групі
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 37-38 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

22.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кречун, Людмила
Назва : Наша школа. Заняття для дітей старшої групи
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 35-36 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

23.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Медяна, Тетяна
Назва : Бережіть свої речі. Заняття з економічного виховання в молодшій групі
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 41-42 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

24.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Рафальська, Світлана
Назва : Хай завжди цвіте місто золоте. Свято в старшій групі
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 39-40 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

25.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко, Світлана
Назва : Казка в гості завітала. Заняття в старшій групі
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 33-34 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

26.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ірванець, Раїса
Назва : Що в імені твоїм? Заняття для дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 18-20 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

27.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Переверзєва, Тетяна
Назва : Математика у Королівстві Шахів. Заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 14-17 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

28.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тиндюк, Наталя
Назва : Незвичайний оркестр. Заняття для дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 27-32 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

29.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Терещенко, Лариса
Назва : Поле чудес. Заняття для дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 4. - С. 21-26 (Шифр Д975600/2018/4)
Знайти схожі

30.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Карлюга, Аліна
Назва : Зимонька-зима снігу намела. Спортивна розвага для дітей старших груп
Місце публікування : Дитячий садок. Фантазії вихователя. - 2018. - № 2. - С. 14-20 (Шифр Д975600/2018/2)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)