Пошуковий запит: (<.>K=фасилітатор<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Гончар Н. П. Інтерактивні технології навчання як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери/Н. П. Гончар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. т.№ 17.-С.33-39
|
>2.
| Галицька М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей/М. Галицька, Н. Рекун // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 4.-С.57-63
|
>3.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2019г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Михайлюк Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс/Г. Михайлюк // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1/2.-С.70-77
|
>5.
| Bulvinska О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching/О. Bulvinska, L. Chervona // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.38-41
|
>6.
| Ніколаєнко Н. Управління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхід/Н. Ніколаєнко // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2020,N N 4.-С.10-15
|
>7.
| Горохова Т. В. Особливості формування цифрових компетентностей в освітньому середовищі на засадах сталого розвитку/Т. В. Горохова, Л. Ш. Маматова // , 2020 4.-С.113-124
|
>8.
| Освіта для миру. Том 1. - 2019
|
|