Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фасилітатор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Гончар, Наталія Петрівна
Назва : Інтерактивні технології навчання як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 33-39 (Шифр 74.0я43/П 24-905505732)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Теорія виховання і навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вихователі--дошкільне виховання--інтерактивні технології навчання--фасилітатор--інтеракція
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галицька М., Рекун Н.
Назва : Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 4. - С. 57-63. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.5763 (Шифр П875300957/2018/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.5763
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач-фасилітатор--педагогічна взаємодія--психолого-педагогічні ролі
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі/ С. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: виховання,методологія,освіта
Дічек Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні/ Н. Дічек (стр.15-28) Кл.слова: діяльнісна парадигма,обдарованість,індивідуальний підхід
Галюка О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття/ О. Галюка (стр.29-36) Кл.слова: вертикальна мобільність,педагогічна мобільність,соціальна мобільність
Стеченко О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО/ О. Стеченко, В. Мельник (стр.37-44) Кл.слова: успішність навчання,сертифікати ЗНО
Стеблюк С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності/ С. Стеблюк (стр.45-51) Кл.слова: освітня програма,професійна компетентність,ступенева освіта
Назаренко І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості/ І. Назаренко (стр.52-59) Кл.слова: особистісні риси,інженери програмного забезпечення,психологічні особливості студентів
Синекоп О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю/ О. Синекоп (стр.60-69) Кл.слова: диференційоване навчання,IT-фахівці,англомовне спілкування
Михайлюк Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс/ Г. Михайлюк (стр.70-77) Кл.слова: японське мовлення,фасилітатор,комунікативна компетенція
Сологуб В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти/ В. Сологуб (стр.78-87) Кл.слова: інклюзивна освіта,нотні редактори,комп’ютерні програми
Альохін М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст/ М. Альохін (стр.93-99) Кл.слова: толерантність,емпатія,насильницька поведінка
Карамишева О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку/ О. Карамишева (стр.93-99) Кл.слова: емоційний розвиток,сімейне виховання
Власова І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів/ І. Власова (стр.100-105) Кл.слова: децентралізація управління,конкуренція,тенденції розвитку освіти
Кристопчук Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу/ Т. Кристопчук (стр.106-112) Кл.слова: професійний стандарт,педагогічна діяльність,національний стандарт
Горшкова Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід/ Г. Горшкова (стр.113-119) Кл.слова: майбутні логопеди,професійна підготовка,адаптовані фізичні вправи
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайлюк Г.
Назва : Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1/2. - С. 70-77. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.7077 (Шифр П875300957/2019/1/2). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.7077
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): японське мовлення--фасилітатор--комунікативна компетенція
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bulvinska О., Chervona L.
Назва : Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 38-41. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фасилітатор--студентоцентрований підхід--викладач--навчання
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ніколаєнко, Наталія
Назва : Управління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхід
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2020. - N 4. - С. 10-15. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2020/4). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління кадровим потенціалом--командна робота--клієнтоорієнтованість--сервісний бібліотекар--бібліокоуч--бібліотекар-фасилітатор--бібліотекар-педагог--бібліотекар-куратор--тьютор--модератор
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горохова Т. В., Маматова Л. Ш.
Назва : Особливості формування цифрових компетентностей в освітньому середовищі на засадах сталого розвитку
Місце публікування :. - С. 113-124 (Шифр О177363077/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові компетентності--фасилітатор--здобувач освіти--онлайн-освіта--цифрові навички
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 1
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :719 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання
Зміст : Освіта як запорука миру: шлях до людини/ В. Кремень. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci/ B. Śliwerski. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті/ В. Андрущенко. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості/ С. Максименко. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju/ F. Szlosek. Філософія толерантності: урок освіті для миру/ П. Саух, І. Саух. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor/ A. Solak. Освіта для миру/ О. Матвієнко. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні/ К. Ващенко. Інклюзія: філософія освіти для миру/ В. Засенко, Л. Прохоренко. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні/ В. Коцур. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej/ E. Przybylska. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування/ С. Сисоєва. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016)/ D. Jankowska. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості/ О. Топузов, М. Головко. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування/ О. Ляшенко. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень/ А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych/ M. Groenwald. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури/ В. Гордієнко. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі/ Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру/ М. Степаненко. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej/ T. Janicka-Panek. Миротворча роль освіти у XXI столітті/ Е. Помиткін, Л. Помиткіна. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki/ M. Kopsztejn. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст/ Г. Васянович, А. Щеглов. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні/ Н. Дічек. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів/ І. Регейло. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine/ N. Skotna, M. Klym. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland/ K. Kotun. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України/ О. Кучай, Т. Кучай. Миробудівництво як концепт наукової освіти/ Р. Губань. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України)/ В. Лісничий, В. Дунець. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab"/ I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи/ М. Мельник. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру/ М. Міленіна. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку/ Г. Хоменко. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку/ Д. Свириденко. Рідномовна освіта як чинник збереження миру/ М. Вовк. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід/ І. Грищенко, Т. Власюк. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри/ Г. Філіпчук. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах/ І. Бех. Національна ідея як підґрунтя української освіти/ О. Нежива. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи/ Л. Коцур. Освіта для миру в умовах війни на Сході України/ В. Кушерець. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства/ Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків/ Л. Дяченко. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму/ В. Лоха, А. Лоха.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)