Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=феномен самозванця<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Singh A. K.
Назва : What Impostors Phenomenon and Fear of Success talk about Indian School Education?: An Empirical Study
Паралельн. назви :Що синдром самозванця і страх успіху говорить про шкільну освіту в Індії?: емпіричне дослідження
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 5. - С. 48-59. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): феномен самозванця--страх успіху--шкільна освіта--індія--регресійний аналіз
Анотація: У статті простежується статус "самозванців" у шкільній освіті в Індії. Синдром самозванця описує психологічне явище, при якому людина не здатна приписати свої досягнення власним зусиллям. Крім того, у статті оцінюється рівень страху перед успіхами серед підлітків, що створює надмірний тиск на учнів, щоб досягти успіху та змагатися зі своїми однолітками. Єдиною метою шкільної освітньої системи виявилася орієнтація на роботу, оскільки кількість якісних навчальних закладів набагато менша, що забезпечує кращі перспективи для кар'єри учнів. Для поточного дослідження було обрано групу з n=140 старшокласників. Такі змінні, як сімейний фон, стать, рівень освіти, вік і т. д. дійсно пов'язані з феноменом самозванця та страхом успіху. Результати дослідження обґрунтовують сценарій, коли високі досягнення в комплексних іспитах прямо пропорційні страху успіху, оскільки успішні учасники демонстрували відмінні значення від неуспішних. Результати також вказують на те, що студенти, побоюючись успіху, мають однакові можливості як у навчанні, так і в позаакадемічних завданнях. Більше того, самозванці демонструють прямий зв'язок зі страхом успіху. У дослідженні вноситься пропозиція щодо необхідності більшої кількості програм втручання та освітньої політики, що забезпечують багаторівневі програми розмірного консультування, для відповідності потребам індивідів, які бояться успіху / продуктивності.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)