Пошуковий запит: (<.>K=формування особистості<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2007
|
>2.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2002
|
>3.
| Павелків Р. В. Дитяча психологія/Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. - 2008
|
>4.
| Рувинский Л. И. Психология самовоспитания/Л. И. Рувинский, А. Е. Соловьева. - 1982
|
>5.
| Катаева А. А. Дошкольная олигофренопедагогика/А. А. Катаева, Е. Стребелева. - 2001
|
>6.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; редактор С. В. Головко ; рецензент: Н. Г. Ничкало , С. У. Гончаренко, Г. П. Васянович. - 2002
|
>7.
| Омеляненко В. Л. Педагогіка: завдання і ситуації/В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. - 2006
|
>8.
| Початкова школа - 2014г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Ворначева Л.Ю. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.)/Л.Ю. Ворначева // Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки. -Київ, 2014.-С.9-19
|
>10.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2000
|
>11.
| Леонтьєва І. В. Проблема формування особистості дитини у творчій спадщині Б. Грінченка та О. Лазурського/І. В. Леонтьєва // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка). -Київ:Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014.-С.103-108
|
>12.
| Основи психології і педагогіки/А. В. Семенова [та ін.] ; ред. А. В. Семенова. - 2007
|
>13.
| Вікова психологія/редактор Г. С. Костюк. - 1976
|
>14.
| Богданець-Білоскаленко Н. І. Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ ст. - 50-ті роки ХХ ст.)/Н. І. Богданець-Білоскаленко. - 2014
|
>15.
| Мардахаев Л. В. Социальная педагогика/Л. В. Мардахаев. - 2003
|
>16.
| Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія (курс лекцій)/В. П. Кутішенко. - 2005
|
>17.
| Яришева Н.Ф. Методика ознайомлення дітей з природою/Н. Ф. Яришева. - 1993
|
>18.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2006
|
>19.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2005
|
>20.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2003
|
>21.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2001
|
>22.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2009
|
>23.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; ред. С. В. Головко ; рецензенти Н. Г. Ничкало . - 2003
|
>24.
| Павелків Р. В. Дитяча психологія/Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. - 2010
|
>25.
| Сарапулова Є. Г. Психолого-педагогічні основи навчально-виховної діяльності гувернера/Є. Г. Сарапулова. - 2003
|
>26.
| Мосьпан Н. В. Маркетизація та європеїзація вищої освіти в європейському союзі/Н. В. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 2.-С.92-96
|
>27.
| Ворначева Л. Ю. Вплив соціально-історичних умов на формування теорії соціальної роботи Мері Елен Річмонд (1900—1928 pp.)/Л. Ю. Ворначева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. т.№ 21.-С.98-101
|
>28.
| Крутецкий В. А. Психология подростка/Крутецкий В. А., Лукин Н. С.. - 1965
|
>29.
| Романовська Л. І. Основи психології і педагогіки/Л. І. Романовська, Л. О. Подкоритова. - 2011
|
>30.
| Голінська Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу/Тетяна Голінська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.31–33
|
|
|