Пошуковий запит: (<.>K=формування іміджу<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Данильчук Л. А. Основы имиджа и этикета/Л. А. Данильчук. - 2004
|
>2.
| Галітська О. В. Імідж навчального закладу – конкурентоспроможність школи/О. В. Галітська // Управління школою. -Харків:Основа, 2017,N № 1/3.-С.22–27.
|
>3.
| Економіка розвитку - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Пасько М. И. Характеристика и особенности имиджа предприятия/М. И. Пасько // Економіка розвитку. -Харків:Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2018,N № 1.-С.59-65
|
>5.
| Зацерківна М. О. Застосування PR-технологій у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери/М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2018,N № 1.-С.72-79
|
>6.
| Маркетинг и реклама - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Васильева О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории/О. Васильева // Маркетинг и реклама. -Київ, 2018,N N 5.-С.28-29
|
>8.
| Липко С. П. Механізми та способи формування позитивного іміджу школи/С. П. Липко // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 16/18.-С.40–45
|
>9.
| Гугнин А. М. Фидель Кастро - менеджер и маркетолог революции/А. М. Гугнин, Ю. А. Лисневская // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2018. т.Том 6,N N 8.-С.5-14
|
|