Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=формування іміджу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильева, Оксана
Назва : Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории
Місце публікування : Маркетинг и реклама: міжнар. проф. журнал. - Київ, 2018. - N 5. - С. 28-29 (Шифр М772184/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд території--регіональний розвиток, житомирська область--формування іміджу
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.5(477)/Г 15
Автор(и) : Галітська О. В.
Назва : Імідж навчального закладу – конкурентоспроможність школи
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2017. - № 1/3. - С. 22–27. (Шифр У411512/2017/1/2)
УДК : 373.5(477)
Предметні рубрики: Навчальні заклади-- імідж
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість іміджу--конкуренція--формування іміджу--соціальні партнери--батьки--учні--змі
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гугнин А. М., Лисневская Ю. А.
Назва : Фидель Кастро - менеджер и маркетолог революции
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2018. - Том 6, N 8. - С. 5-14. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2018/6/8). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політичний лідер--ректифікація суспільства--політичні технології--управління суспільством--філософія особливого періоду--політична пропаганда--формування іміджу
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 17(075.8)/Д 18
Автор(и) : Данильчук, Лариса Алексеевна
Назва : Основы имиджа и этикета : учебное пособие
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2004
Кільк.характеристики :234 с
ISBN, Ціна 966-8251-35-0: 32.04 грн.
ДРНТІ : 02.51
УДК : 17(075.8)
Предметні рубрики: Імідж-- Етикет
Анотація: В пособии рассмотрены вопросы формирования стиля, создания образа успешного делового человека.
Примірники : всього : ГП АБ(11)
Вільні : ГП АБ(11)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Економіка розвитку -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Сербов М. Г. Methodological approaches to estimating the conditions of economic-ecological balance in the development of freshwater systems of water basins of Ukraine/ М. Г. Сербов (стр.5-14) Кл.слова: водні басейни,економіко-екологічні системи,збалансований і сталий розвиток
Зима О. Г. Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризму/ О. Г. Зима, М. О. Голуб (стр.14-21) Кл.слова: екотуристичний потенціал,об’єкти природно-заповідного фонду,антропогенні ландшафти
Боровик М. В. Теоретичні засади інформаційно-комунікаційного забезпечення сталого розвитку закладів вищої освіти/ М. В. Боровик (стр.22-30) Кл.слова: інформаційне забезпечення,сталий розвиток,заклад вищої освіти
Татомир І. Л. Формування та розвиток системи акредитаційних вимог до якості онлайн-навчання/ І. Л. Татомир (стр.30-37) Кл.слова: програмна та інституційна акредитація,ярлик якості,агенства з акредитації
Черкас Н. І. Особливості створення доданої вартості в умовах глобальної мережевізації виробництва/ Н. І. Черкас (стр.37-48) Кл.слова: додана вартість,глобальні ланцюги вартості,глобальні мережі виробництва
Меліхова Т. О. Концептуальна модель розрахунку періоду повернення довгострокових інвестицій, авансованих у створення служби економічної безпеки підприємства/ Т. О. Меліхова (стр.49-58) Кл.слова: повернення інвестицій,заданий умовний грошовий потік,довгостроковий період
Пасько М. И. Характеристика и особенности имиджа предприятия/ М. И. Пасько (стр.59-65) Кл.слова: імідж підприємства,формування іміджу
Колодізєв О. М. Вирішення сучасних проблем управління фінансовими потоками підприємств: системний підхід у нових реаліях економіки/ О. М. Колодізєв, О. В. Коцюба (стр.66-74) Кл.слова: показники рівня капіталу,ліквідності,управління фінансовими потоками
Москаленко Н. О. Методичний підхід до оцінювання експортної конкурентоспроможності підприємств машинобудування/ Н. О. Москаленко, А. В. Зосімова (стр.75-84) Кл.слова: експорт,підприємство,методичний підхід
Дмитрієв І. А. Оцінювання ефективності антикризового управління на підприємстві/ І. А. Дмитрієв, К. О. Горова, О. О. Мельниченко (стр.84-92) Кл.слова: криза,промислове підприємство,ефективність управління
Сенчуков В. Ф. Послідовнісна модель булевої алгебри та деякі її застосування/ В. Ф. Сенчуков (стр.93-99) Кл.слова: булева алгебра,логічні операції,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зацерківна, Марина Олександрівна
Назва : Застосування PR-технологій у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2018. - № 1. - С. 72-79. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2018/1). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): pr-технології--формування іміджу--вищий навчальний заклад
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3/.5:17.022.1/Л 61
Автор(и) : Липко С. П.
Назва : Механізми та способи формування позитивного іміджу школи
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2018. - № 16/18. - С. 40–45 (Шифр У411512/2018/16/17/18)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373.3/.5:17.022.1
Предметні рубрики: Імідж навчального закладу-- формування --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж школи--позитивний імідж--імідж--формування іміджу
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій (стр.6-8) Кл.слова: напрями розвитку економіки,вдосконалення маркетингу,економічна дискусія
Ромат Е. Реклама в системе территориального маркетинга/ Е. Ромат (стр.9-19) Кл.слова: маркетинг територій,рівні територіального маркетингу,маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.20-27) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,формування іміджу регіону
Васильева О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории/ О. Васильева (стр.28-29) Кл.слова: бренд території,регіональний розвиток, Житомирська область,формування іміджу
Калиниченко Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва/ Л. Калиниченко (стр.30-31) Кл.слова: брендинг території,рекламна кампанія,територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев Н. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать/ Н. Бондарев (стр.32-33) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,імідж регіону
Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/ В. Ігнатьєва (стр.34-40) Кл.слова: бренд міста, Черкаси,маркетинг територій,територіальне стратегічне планування
Білявська Ю. Place Branding, або Навіщо містам бренд/ Ю. Білявська (стр.41-45) Кл.слова: територіальний маркетинг,брендинг території,оцінювання бренду міста
Бернович П. Высокопробный маркетинг территорий/ П. Бернович (стр.46-49) Кл.слова: бюджетний маркетинг територій,управління маркетингом територій,інструменти маркетингу територій
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пасько М. И.
Назва : Характеристика и особенности имиджа предприятия
Місце публікування : Економіка розвитку. - Харків: Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2018. - № 1. - С. 59-65 (Шифр Е942005915/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж підприємства--формування іміджу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)