Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=функціональна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 166
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Дяченко, Андрій.
    Контроль енергетичних реакцій веслувальників на каное на етапі підготовки до вищих досягнень / А. Дяченко, Ц. Ван, Д. Ніконоров // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 97-104, DOI 10.28925/2664-2069.2024.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
аеробна потужність -- анаеробна потужність -- анаеробна ємність -- етап підготовки до вищих досягнень -- контроль -- функціональна підготовленість
Анотація: Актуальність. Етап підготовки до вищих досягнень формує умови переносу наявного функціонального потенціалу, досягнутого на етапах загальної і спеціалізованої базової підготовки на структури функціонального забезпечення спеціальної працездатності в обраному виді спорту, спеціалізації. Вдосконалення контролю функціональних можливостей веслувальників на етапі підготовки до вищих досягнень формує передумови вдосконалення тренувального процесу при переході від юнацького до дорослого спорту. Мета дослідження – визначити специфічні характеристики енергетичних реакцій, які визначають функціональний потенціал веслувальників на каное і впливають на спортивну орієнтацію спортсменів на етапі підготовки до вищих досягнень. Матеріал і методи: аналіз даних спеціальної літератури, вимірювання газообміну і концентрації лактату крові,ергометрія, математична статистика. Результати. Результати реєстрації, оцінки і інтерпретації показників енергозабезпечення веслувальників на етапі підготовки до вищих досягнень свідчать про певні вимоги до потенційного функціонального резерву (La 90, VO2 AT 1, VO2 AT 2, La VO2 max, VO2 max) і забезпечення спеціальної працездатності (La 30, La СР, VO2 max СР). Висновки. Нормативні параметри успішної спортивної орієнтації включають показники, які знаходяться в межах медіани (Q2) і четвертого квартіля (Q4, мах). Анаеробний потенціал має кількісні і якісні характеристики: La VO2max – 8,9-12,7 mmol·l-1, La СР – 10,5-14,1 mmol·l-1, La 30 – 7,3-9,1mmol·l-1, La 90 – 13,7-16,1 mmol·l-1. Аеробний потенціал, відповідно: VO2 AT 1 3,3-3,7 l·min-1, VO2 AT 1/kg – 41,6-46,3 ml·min-1·kg-1; VO2 AT2 – 4,1-4,6 l·min-1, VO2 AT2/kg – 51,2-58,2 ml·min-1·kg-1; VO2max ST 5,0-5,2 l·min-1, VO2max ST/kg – 62,5-67,5 ml·min-1·kg-1; VO2 max CP 5,3-5,7 l·min-1, VO2max CP/kg – 65,8-71,3 ml·min-1·kg-1.
Дод.точки доступу:
Ван, Цянь
Ніконоров, Димитрій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Тищенко, Денис.
    Функціональні можливості гандболісток високої кваліфікації у підготовчому періоді підготовки / Д. Тищенко, О. Соколова, В. Тищенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 176-187, DOI 10.28925/2664-2069.2024.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
гандбол -- жінки -- підготовчий період -- етап максимальної реалізації індивідуальних можливостей -- метод багатофакторної експрес-діагностики -- функціональна підготовленість
Анотація: Актуальність. Гандбол як вид спорту постійно еволюціонує, вимагаючи від спортсменок підвищення фізичних і технічних навичок, що підкреслює необхідність дослідження їхніх функціональних можливостей. Визначення оптимальних методів підготовки висококваліфікованих гандболісток є ключовим для підвищення їх конкурентоспроможності на національному та міжнародному рівнях. Підготовчий період є вирішальним для формування фізичної кондиції спортсменок, що безпосередньо впливає на їх продуктивність під час змагальної діяльності. Актуальність даного дослідження також зумовлена зростаючим інтересом до жіночого гандболу та необхідністю розробки специфічних підходів до тренувань жіночих команд, враховуючи їх фізіологічні та психологічні особливості. Мета дослідження – дослідити функціональний стан гандболісток у підготовчому періоді етапу максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел та мережі Інтернет, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, метод багатофакторної експрес-діагностики функціональної підготовленості, методи математичної статистики. У дослідженні брали участь спортсменки основного складу та резерву гандбольного клубу «Галичанка» м. Львів. Результати. Виявлено значне зниження індексу V3R на 7,84 ум.од. нижче від встановлених норм, що вказує на обмежену здатність до швидкого мобілізування енергії в м'язах гандболісток. Середні показники анаеробно-гліколітичного механізму енергозабезпечення на 3,1 ум.од. нижчі за норму, що свідчить про менш ефективне використання глікогену м'язами для швидкого отримання енергії під час середньотривалих фізичних зусиль. Оцінка анаеробно-лактатного механізму виявила, що він був низьким у 20% гандболісток і нижчим від середнього у 52%, показуючи лише середній рівень у 26% учасниць, що демонструє варіабельність у спроможності спортсменок управляти лактатним порогом, та є важливим для довготривалої витривалості. Індекс аеробного енергозабезпечення також виявився на 1,33 ум.од. нижче норми, та вказує на потенційні недоліки в довготривалому енергозабезпеченні через аеробний метаболізм. Висновки. Збалансований підхід до тренувань є ключовим для оптимізації спортивних результатів гандболісток.
Дод.точки доступу:
Соколова, Ольга
Тищенко, Валерія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


   
    Специфічні характеристики стійкості функціонального забезпечення спеціальної працездатності спортсменів-танцівників / І. Соронович [та ін.] // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2022. - N 1(7). - С. 98-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спортивні танці -- працездатність -- функціональна підготовка
Анотація: Актуальність досліджень обумовлена пошуком нових можливостей вдосконалення функціональних можливостей спортсменівтанцюристів на основі вивчення специфічних характеристик кардіореспіраторної системи та енергозабезпечення роботи. Одним із шляхів вирішення проблеми є вдосконалення стійкості функціонального забезпечення спеціальної працездатності як провідного фактора демонстрації майстерності спортсменів-танцюристів у стандартній програмі.
Дод.точки доступу:
Соронович, Ігор
Ді, Хуанг
Хом'яченко, Олеся
Дяченко


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Пенчен, Го
    Системний підхід до організації функціональної підготовки спортсменів високого класу / Го Пенчен, Кун Сянлінь, Н. Довгодько ; Дяченко Андрій, Го Женхао // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2022. - N 1(7). - С. 28-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
веслування академічне -- функціональні можливості -- спеціальна працездатність
Анотація: Функціональна підготовка спортсменів високого класу спрямована на формування цілісної структури функціонального забезпечення спеціальної працездатності спортсменів з урахуванням виду спорту, виду змагання, спеціалізації. Багаторічна функціональна підготовка складається з етапів, де реалізація кожного етапу є умовою досягнення кінцевого результату високого рівня функціонального забезпечення спеціальної працездатності спортсменів.
Дод.точки доступу:
Сянлінь, Кун
Довгодько, Наталія
Дяченко Андрій, Го Женхао


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Тадеуш, О.
    Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна освіта -- методологія -- освітні інновації
Анотація: У статті охарактеризовано теоретичну й практичну значущість використання загальнонаукової методології і, зокрема, системного підходу як методологічного підґрунтя щодо розуміння сутності інноваційної освіти і можливості визначення, структурування й упорядкування комплексу знань про всі її складники. Зазначено, що інноваційність як світоглядна настанова сучасності стимулює прискорення темпів становлення і розповсюдження нових цінностей у суспільстві; відповідно, інноваційна освіта повинна бути зорієнтована передусім на духовну, гуманну сутність інноваційних перетворень, на загальнокультурний та професійний розвиток людини, на стимулювання і формування креативного стилю мислення, творчого підходу до життя, системи духовних цінностей, розвиток готовності приймати рішення і нести за них відповідальність в умовах постійних змін, ризиків, нововведень. Визначено поняття «принципи інноваційної освіти» як фундаментальних вихідних положень системного характеру, функціональна діяльність яких зорієнтована на інноватизацію освіти та підвищення її якості, зокрема у вдосконалених чи нових освітніх системах, складниках освітнього процесу, освітніх технологіях, наукових та науково-методичних розробках, технічних засобах закладів освіти для підвищення пізнавальної здатності й освітньої діяльності здобувачів освіти. Визначено, обґрунтовано та охарактеризовано змістове наповнення принципів інноваційної освіти крізь призму системного підходу: принципу глобальної мети, принципу цілісності, принципу структурності, принципу ієрархічності, принципу функціональності, принципу невизначеності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Попович, Н. М.
    Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва [Текст] / Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 9-13, DOI 10.28925/2518-766X.2021.62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
професійно-особистісний досвід -- діяльнісно-практичний компонент -- фахівець з музичного мистецтва -- професійно-практична підготовка
Анотація: У статті проаналізовано сутність діяльнісно-практичного компонента професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Розкрито специфіку взаємодії діяльнісної і практичної складових. Розглянуто основні принципи діяльнісного підходу, що акумулюють у своєму змісті фундаментальні закономірності навчання. Практична діяльність як стрижневий аспект професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця набуває видової своєрідності у різноманітних сферах реалізації активності особистості, у зв’язку з чим виникає проблема розкриття специфіки конкретного прояву діяльнісної активності, у тому числі музично-навчальної, професійної, педагогічної, мистецької. Обґрунтовано зміст практичної підготовки студентів в умовах закладу вищої освіти. Підвищення якості професійно-практичної підготовки фахівця з музичного мистецтва в умовах вищої школи забезпечується за допомогою таких принципів навчання, як неперервність освіти, її демократизація, орієнтація на творчу діяльність і неповторність особистості, забезпечення диференційованого й індивідуально-творчого підходів до її формування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Русанова, О.
    Удосконалення тренувальних навантажень, спрямованих на формування структури функціонального забезпечення спеціальної працездатності кваліфікованих веслувальників / О. Русанова, А. Дяченко, Цзицзянь Хуан // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 104-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
веслування -- спеціальна працездатність -- функціональна підготовка -- тренувальні навантаження
Анотація: Вчені-теоретики наразі систематизували окремі аспекти наукових знань про підвищення ефективності функціонального забезпечення спеціальної працездатності веслувальників. Попри це питання формування передумов вдосконалення тренувальних навантажень кваліфікованих спортсменів 16‒17 років у веслуванні на байдарках і каное не було предметом спеціальних досліджень. Це обумовлює виокремлення проблемного питання, що потребує вивчення і аналізу. Мета — проаналізувати структуру функціонального забезпечення спеціальної працездатності та сформувати передумови вдосконалення тренувальних навантажень кваліфікованих спортсменів 16‒17 років, які спеціалізуються у веслуванні на байдарках і каное. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел та інтернет-мережі, педагогічні спостереження і природний педагогічний експеримент, інструментальні методи досліджень із застосуванням ергометрії, газоаналізу, пульсометрії, біохімічних методів дослідження, методи математичної статистики. Для оптимізації системи оцінювання функціонального забезпечення спеціальної працездатності обраний комплекс показників, які інтегрально відображають рівень функціональних можливостей веслувальників. Їхня оцінка може слугувати підставою для детальнішого аналізу структури функціонального забезпечення спеціальної працездатності 16‒17-річних веслувальників. Такий детальний аналіз відбувається за умови знижених показників потужності КРС і аеробного енергозабезпечення, а також працездатності. Зазвичай він проводиться індивідуально і спрямований на дослідження причини зниженого рівня тих чи тих показників. У процесі дослідження систематизовано доступний матеріал із проблематики контролю, оцінювання й інтерпретації найбільш інформативних та інтегральних показників спеціальної працездатності, реакцій кардіореспіраторної системи (КРС) і енергозабезпечення роботи спортсменів-веслувальників. Наведені результати тестування (середньо-статистичні та модельні значення показників) засвідчили нові можливості оцінки й інтерпретації показників функціонального забезпечення спеціальної працездатності кваліфікованих спортсменів 16‒17 років, які спеціалізуються у веслуванні на байдарках і каное. Систематизація даних спеціальної літератури і практичного досвіду роботи дала змогу встановити передумови вдосконалення тренувальних навантажень, спрямованих на формування структури функціонального забезпечення спеціальної працездатності кваліфікованих веслувальників, та виокремити п'ять груп вправ різної спрямованості.
Дод.точки доступу:
Дяченко, А.
Хуан, Цзицзянь


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


   
    Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики [Електронний ресурс] / І. Соколова [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 89-98, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна лекція -- клінічні дисципліни -- навчальна платформа MoodleCloud -- тьюторський супровід -- медичний університет
Анотація: У статті автори пропонують своє розуміння актуальних смислів інтерактивних лекцій як важливої складової хмарно-орієнтованого освітнього середовища в медичному університеті. Серед використаних методів дослідження – аналіз і узагальнення наукових джерел для обґрунтування теоретичної платформи дослідження; моделювання і метод дослідного навчання – для визначення компонентів лекції і уточнення умов проведення інтерактивних лекцій; соціометричного аналізу ефективності взаємодії всередині малої групи для оцінювання результатів навчання за різними форматами лекцій. Описано досвід використання двох форматів лекцій (з елементами інтерактиву та інтерактивної) на прикладі навчання неврології в Донецькому національному медичному університеті. Визначено та охарактеризовано організаційні (навчальні ресурси і активні елементи освітньої платформи Moodle; гнучка функціональна структура лекції; когнітивно-пізнавальний та мотиваційний критерії ефективності інтерактивної лекції) та дидактичні умови проведення інтерактивних лекцій з клінічних дисциплін. Зроблено висновок, що дидактичні принципи навчання (науковості, безперервності набуття наукових знань і формування клінічного досвіду, активності і самостійності здобувачів вищої освіти, інтерактивності) забезпечують ефективність проведення інтерактивних лекцій. Доведено, що навчання на основі запитів та реальних клінічних ситуацій (з використанням принципів доказової медицини) посилюють конверсію пасивної презентації навчального матеріалу в комунікаційні та комунікативні практики, сприяють розвитку клінічного мислення студентів. Автори дійшли висновку, що тьюторський супровід спрямовує на вибудовування освітньої траєкторії навчання майбутнього лікаря, сприяє формуванню в нього соціальних навичок і професійної рефлексії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Соколова, І.
Стрельченко, О.
Козинська, І.
Селезньова С., Козинський О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
Шифр: М898489384/2021/6
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2021р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міфи та реальність сучасної мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Тушева, В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті / В. В. Тушева. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Завалко, К. В. Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України / К. В. Завалко. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій / О. М. Павленко. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Хижко, О. В. Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва / О. В. Хижко. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / М. О. Малахова. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лященко, І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект / І. С. Лященко. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишневецька, Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. Г. Вишневецька. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Лу, С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури / С. Лу. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Мирошниченко, В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста / В. М. Мирошниченко. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Zeman, А. Remote work with choir under pandemic conditions / А. Zeman. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Бегун-Трачук, Л. О. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Л. О. Бегун-Трачук, Н. М. Попович. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Ракітянська, Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту / Л. М. Ракітянська. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу / Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Згурська, Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано / Н. М. Згурська. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Економова, О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Соронович, І.
    Системний підхід до реалізації моделювання як функції управління функціональними можливостями кваліфікованих спортсменів-танцюристів / І. Соронович, Ченьчуан Му, Ді Хуанг // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 149-168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спортивні танці -- моделювання -- функціональна підготовка -- функціональна підготовленість -- морфофункціональні моделі
Анотація: Сучасні тенденції розвитку спортивного танцю свідчать про вплив сучасних знань спортивної науки на систему вдосконалення функціонального забезпечення спеціальної працездатності спортсменівтанцюристів. Відсутність системного підходу стосовно управління тренувальними навантаженнями суттєво впливає на формування специфічних методичних підходів до вдосконалення спеціальної працездатності танцюристів з урахуванням специфічних характеристик підготовленості притаманних видам спорту, які поєднують спорт і мистецтво. Мета полягає в розробленні системного підходу, спрямованого на формування моделювання спеціальної функціональної підготовки спортсменівтанцюристів з урахуванням специфічних вимог підготовленості в спортивних танцях. Матеріал і методи: аналіз спеціальної науково-методичної літератури. Теоретичні методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, конкретизація, систематизація. Розроблено структуру та алгоритм реалізації моделювання спеціальної функціональної підготовки в спортивному танці: 1) Структурна організація аналізу спрямованого на формування системного підходу до моделювання спортивної підготовки. 2) Специфічні принципи формування системного підходу до моделювання підготовленості спортсменів-танцюристів. 3) Структурно-логічна схема моделювання функціональної підготовленості спортсменів-танцюристів. 4) Характеристики моделей підготовленості спортсменів-танцюристів. 5) Допоміжні засоби моделювання підготовленості спортсменів в спортивних танцях. Системний підхід розроблений на підставі модельно-цільового підходу реалізації моделювання як функції управління спеціальною функціональною підготовкою спортсменів-танцюристів. Формування структурних компонентів модельно-цільового підходу потребує врахування специфічних компонентів підготовки і підготовленості притаманних видам спорту, які поєднують спорт і мистецтво. Структурно-логічна схема реалізації модельно-цільового підходу передбачає алгоритм, мета якого полягає в формуванні програмного забезпечення спеціальної функціональної підготовки в спортивному танці.
Дод.точки доступу:
Му, Ченьчуан
Хуанг, Ді


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)