Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (21)Наукові періодичні видання Університету (63)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=функції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 896
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Abdurahman A.
Назва : The Gada system and the Oromo's (Ethiopia) culture of peace
Паралельн. назви :Система Гада і культура миру оромо (Ефіопія)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 2. - С. 45-51. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мир--система миру--культура--цінності--гада--оромо--корінне населення--африка--ефіопія
Анотація: Автор акцентує, що ключовим питанням для всього африканського континенту є встановлення стійкої системи світу і безпеки, під якою він розуміє сталий розвиток, а не просто відсутність війни чи насильства. Його ідея полягає в тому, що в якості інструменту для встановлення системи світу краще застосовувати традиційні ціннісні й соціально-організаційні системи народів Африки, які сформувалися і застосовувалися задовго до ініціативи ООН щодо створення культури світу, яка зараз сформована в якості базової програми ООН для Африки та просуває демократичні цінності західної (американської і європейської) культури. Як дієву альтернативу оонівській парадигмі встановлення миру на африканському континенті він пропонує традиційний інститут соціальної організації народу оромо (що населяє різні області Ефіопії) - систему вікових класів гада (гадаа). Її основним структурним принципом є поділ на генеалогічні покоління. Інтервал між поколіннями становить 40 років і включає п'ять вікових класів, що послідовно проходять п'ятиланкову систему вікових ступенів. Всі вікові класи є корпоративними прооб'єднаннями, кожне з яких виконує ряд нормативно визначених функцій (господарських, військових, ритуальних). Функцію організатора життєдіяльності соціального організму віковий клас отримує при переході у віковий ступінь лубу - ступінь "правління". Серед оромійців, що досягли за віком цього ступеня, обирається група лідерів, так звана рада гада. Всі три основні функції з керівництва плем'ям - організаційно-управлінську, військову, релігійно-ідеологічну - у оромо здійснює рада гада. У релігійно-ідеологічній сфері діє, крім ради гада, релігійний лідер Абба муда ("батько помазання"). Ядром громади є патрилінійна родова група. Сусідні села, як правило, населені спорідненими групами. Важлива роль в сільськогосподарському виробництві і суспільному житті належить групам сусідської трудової взаємодопомоги. Частина оромо працює за наймом в промисловості й сільському господарстві; останнім часом збільшується національна інтелігенція. Важливим досягненням автора статті є концептуальний порівняльний аналіз системи гада оромо і концепції встановлення миру, запропонованої програмою ООН. Він робить висновок, що традиційна концепція більш зрозуміла і природна для африканських народів, аніж західна концепція миру, що розуміється тільки як відсутність насильства і військових дій. Одночасно він вказує на принципи системи гада, які зупинилися в своєму розвитку і не відповідають викликам сучасного африканського суспільства. Такими він вважає, наприклад, питання участі жінок в управлінні та організації соціального життя. На його переконання, вивчення і просування природних для Африки систем соціальної організації життя сприятиме зміцненню миру і злагоди на континенті набагато більше, аніж західні методики організації життя і примусу до миру
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Alimba Ch. N.
Назва : Why, Where, When, and How to Domesticating Peace Education In the Educational System In Nigeria?
Паралельн. назви :Чому, де, коли і як запровадити миротворчу освіту в освітню систему Нігерії?
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 5. - С. 29-38. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): миротворча освіта--освітня система нігерії--завдання миротворчої освіти--фактори впливу на миротворчу освіту--функції миротворчої освіти
Анотація: Характер та динаміка соціальних загроз в освітній системі Нігерії утруднюють та стримують її розвиток. Основними проблемами, що лежать в основі цих загроз, є ерозія суспільних цінностей та моральний занепад, які відкрили шлях до спотворення поведінкових та настановчих диспозицій операторів системи. Кричуща демонстрація дискримінації, несправедливості, упереджень, заздрості, ревнощів та конфліктних ситуацій в освітній системі вимагає упровадження в національну освітню систему концепції миротворчої освіти як панацеї від цих соціальних загроз та способу підвищення продуктивності системи. У дослідженні розглянуто питання, чому, де, коли і яким чином концепція миротворчої освіти має бути інтегрована в освітню систему Нігерії. Автор доводить, що результатом її впровадження має стати набуття учнями навичок, поглядів і знань для створення безпечного середовища проживання, сталого довкілля та соціальних змін. Змістом роботи з упровадження такої концепції він вважає розробку програм, процедур, заходів, дорожніх карт, які можуть бути реалізовані систематично, щоб прищепити людям прийнятні суспільні цінності, необхідні для сприяння розвитку справжньої планетарної свідомості, яка дозволить людям функціонувати як глобальні громадяни і змінити нинішній стан людини, змінивши соціальні структури і моделі мислення, які його зумовили.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:78/A80
Назва : Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :121 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 37.016:78
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Музина освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музики--музична культура--диригентська підготовка
Зміст : Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця/ Н. М. Попович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької/ С. Й. Лісецький. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ О. Д. Ляшенко. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/ О. С. Економова. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано/ Л. І. Гаркуша. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано/ В. І. Ходоровський. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки/ М. М. Чугунова. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О.О. Скляр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bessalov, Anatoliy, Kovalchuk, Ludmila, Abramov, Sergey
Назва : Рандомізація алгоритму CSIDH на квадратичних та скручених кривих Едварда
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 17. - С. 128-144. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.128144 (Шифр К667665926/2022/17). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.128144
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): крива в узагальненому вигляді едвардса--повна крива едвардса--скручена крива едвардса--квадратична крива едвардса--порядок кривої--точковий порядок--ізоморфізм--ізогенія--рандомізація--w-координати--квадрат--неквадрат
Анотація: Розглянуто властивості квадратичних і кручених суперсингулярних кривих Едвардса, які утворюють пари квадратичних кручень з порядком над простим полем. Розглянуто модифікацію алгоритму CSIDH на основі ізогеній непарного ступеня цих кривих. Побудовано просту модель для реалізації алгоритму CSIDH у 3 мінімальних непарних ступенях ізогенії 3, 5, 7, з простим модулем поля та порядком суперсингулярних кривих. На етапі випадання розраховуються та зводяться в таблицю параметри ізогенних ланцюгів усіх ступенів для цих двох класів суперсингулярних кривих Едвардса. Наведено приклад реалізації алгоритму CSIDH як неінтерактивної схеми обміну секретами на основі секретного та відкритого ключів Аліси та Боба. Запропоновано новий рандомізований алгоритм CSIDH з випадковим рівноімовірним вибором однієї з кривих цих двох класів на кожному кроці ланцюга ізогенії. Вибір ступеня кожної ізогенії є випадковим. Проілюстровано роботу рандомізованого алгоритму на прикладі. Цей алгоритм розглядається як можлива альтернатива "CSIDH з постійним часом". Комбінація двох підходів можлива для протидії атакам на бокових каналах. Наведено оцінки ймовірності успішної атаки побічного каналу в рандомізованому алгоритмі. Зазначається, що всі обчислення в алгоритмі CSIDH, необхідні для обчислення загального секрету, зводяться лише до обчислення параметра ізогенної кривої та виконуються за допомогою польових і групових операцій, зокрема, множення скалярних точок і подвоєння точок ядра ізогенії. У новому алгоритмі ми пропонуємо відмовитися від обчислення ізогенної функції випадкової точки , що значно прискорює роботу алгоритму
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Buniyatova I.
Назва : The linguistic philosophy of noam chomsky
Паралельн. назви :Лінгвістична філософія Ноама Хомського
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 14. - С. 7-10. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/14). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хомськіанська революція--гіпотеза вродженості мовних структур--мовна здібність людини--лінгвальна креативність--генеративний процедурний апарат
Анотація: Лекція пропонує попередній огляд хомськіанської революції у мовознавстві з особливим акцентом на його антропологічній концепції. Висвітлено ключові ідеї мовної здібності людини як складової пізнавальної функції розуму, творчий аспект мовної діяльності, що випливає із засадничих основ філософського раціоналізму; генеративний процедурний апарат та місію сучасної лінгвістики в цілому.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Charchuła J.
Назва : Institutionalization of science and the social functions of the university – difficulties and opportunities
Паралельн. назви :Інституціоналізація науки. соціальні функції університету: труднощі та можливості
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 50-61. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.5 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інституціоналізація--соціальні науки--університет--соціальні інститути
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepekhina O.
Назва : The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 17-22. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологічний підхід--акмеологічний підхід--компетентнісний підхід--професіографічний підхід--магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Dharmendra В. N.
Назва : Parameters for Ramanujan’s function ?(q) of degree five and their explicit evaluation
Паралельн. назви :Параметри функції Рамануджана ?(q) п’ятого ступеня та їх явне знаходження
Місце публікування : Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 4. - С. 520-529 (Шифр У172432253/2017/69/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функція рамануджана--відношення параметрів
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dodonova V., Dodonov R.
Назва : Transformation of social values during a pandemic and problems of global solidarity
Паралельн. назви :Трансформація соціальних цінностей під час пандемії та проблеми глобальної солідарності
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 3. - С. 21-26. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): альтруїзм--безпекократія--влада--екологія--здоров'я
Анотація: У статті проаналізовано соціально-етичну ситуацію у світі під час пандемії COVID-19, зокрема, загальну тенденцію до закриття кордонів, ізоляції, національного егоїзму, збільшення тотального контролю та безпекократії. Задіяна в статті методологія дискурс-аналізу дозволила узагальнити різноманітні оцінки феномену глобальної пандемії, включаючи ставлення до солідарності, випробовування загальнолюдських цінностей, наповнення концептів, що аналізуються, конкретним політичним, етичним, соціокультурним змістом. Феноменологічний метод надав змогу проаналізувати повсякденний досвід людей, постраждалих від пандемії. Компаративний підхід дозволив порівняти прояви боротьби з епідемією в різноманітних політичних системах. У статті згадується концепція глобального альтруїзму П. Сорокіна, яка в сучасних умовах набуває нової інструментальної функції, спрямованої на колективне виживання. Констатується, що в ході пандемії людством переосмислюється співвідношення матеріальних і постматеріальних цінностей на користь останніх. Ізольованість у замкненому просторі житла не сприяє демонстративному споживанню дорогих товарів і предметів розкоші навіть у середовищі багатіїв. Навпаки, після епідемії будуть цінуватися зручність, економічність, екологічність, тобто стандарти середнього класу на основі балансу "ціна-якість". Прогнозується загострення вітальних проблем, які приведуть до переоцінки власного життя, смислів, які раніше були визначальними в житті людей. Значно актуалізуються цінності свободи, дружби, сім'ї, кохання, самореалізації, знання - принаймні для тієї частини суспільства, яка піднялась над рівнем екзистенц-мінімума. Пандемія продемонструвала, що жага визнання в якості основного мотиву поведінки людини в великому соціумі, не зовсім вдало спрацьовує у власній сім'ї, де головним правилом має бути толерантність, терпимість, любов та повага до ближнього. На перше місце вийдуть цінності природного права: право на життя, право на здоров'я, право на свободу, право вимагати від держави забезпечення своїх природних прав, а також екологічні цінності та проблема відповідальності. Певно, що в критичні періоди розвитку світової історії вони усвідомлюються людством як найважливіші
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Gogoladze L., Tsagareishvili V.
Назва : Convergence of Fourier series of functions Lip 1 with respect to general orthonormal systems
Паралельн. назви :Збіжність рядів Фур’є функцій Lip 1 відносно загальних ортонормованих систем
Місце публікування : Український математичний журнал. - Київ, 2017. - Т. 69, № 4. - С. 466-477 (Шифр У172432253/2017/69/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції загальної ортонормованої системи (зос)--ряд фур’є--функції з класу lip 1
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)