Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (21)Наукові періодичні видання Університету (63)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=функції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 896
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.411.4/К 75
Автор(и) : Кочерган, Михайло Петрович
Назва : Вступ до мовознавства : підручник . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Академія, 2010
Кільк.характеристики :367 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-248-8:
ДРНТІ : 16
ББК : 81.411.4
Предметні рубрики: Мовознавство-- вступ до мовознавства
Примірники : всього : ГП АБ(4)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1(075)/О-75
Автор(и) : Федоренко, Валентин Григорович, Руженський, Максим Миколайович, Палиця, Св'ятослав Володимирович, Пінчук, Юлія Борисівна
Назва : Основи економічної теорії : навчальний посібник . -2-ге вид., перероб. і доп.
Вихідні дані : Київ: Алерта, 2012
Кільк.характеристики :311 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Бібліотека курсу "Економічна теорія"
ISBN, Ціна 978-617-566-115-4
ISBN, Ціна 978-617-566-116-1
ДРНТІ : 06.01
УДК : 330.1(075)
Предметні рубрики: Економіка-- Економічна теорія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(9), ГП АБ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(9), ГП АБ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.35/Б 12
Автор(и) : Бабенко Н. Б.
Назва : Соціологія сім’ї : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: [ДАКККіМ], 2004
Кільк.характеристики :255 с ; [1] с
Колективи : Міністерство культури і мистецтв України, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Примітки : Библиогр.: с. 245-255
ISBN, Ціна 966-7435-97-0: 13.00 грн.
ДРНТІ : 04.51.67
УДК : 316.35
Предметні рубрики: Соціологія сім'ї
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 8
Цікаві статті :
Булах Т. Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції/ Т. Булах (стр.3-8) Кл.слова: книги,якість книжкової продукції,критерії якості
Виходець О. . Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва/ О. Виходець (стр.8-11) Кл.слова: аналіз,видавництво,соціальні фактори
У друкованій пресі стартувала кампанія по збиранню коштів на користь незрячих дітей (стр.11) Кл.слова: реклама,благодійний проект,книги шрифтом Брайля
Кучеренко Л. Відображення газетних публікацій у державному бібліографічному покажчику "Літопис газетних статей" за 2011 рік/ Л. Кучеренко (стр.12-17) Кл.слова: бібліографічний покажчик,газети,газетні статті
Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка". - C. 17-21. / А. Ржеуський, Н. Кунанець (стр.17-21) Кл.слова: маркетингові комунікації,реклама і зв'язки з громадкістю,корпоративна преса
Бєлінська В. Інституційний репозитарій як інструмент інформаційного забезпечення навчальної, наукової та міжнародної науково-дослідницької діяльності ЧДІЕУ/ В. Бєлінська, Н. Мороз (стр.22-24)
Патрикей С. Інформаційні потреби вчених-краєзнавців (за результатами соціологічного дослідження). - C. 25-30/ С. Патрикей (стр.25-31) Кл.слова: інформаційна потреба,бібліографічні покажчики,краєзнавство
Бірюкова Т. Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів / Т. Бірюкова (стр.31-34) Кл.слова: методологічні підходи,системний підхід,функції
Мілясевич І. Еволюція волинської преси в останнє десятиріччя російського самодержавства (1906—1916)/ І. Мілясевич (стр.34-38) Кл.слова: періодичні видання,Волинь,історія
Зніщенко М. . "Красный библиотекарь" - роки 1927, 1928: події, факти, коментарі. Погляд із XXI століття. Хроніка надій та ілюзій/ М. Зніщенко (стр.39-42) Кл.слова: часопис,бібліотечна робота,бібліотечна справа
Шекера І. Праці відомих релігійних діячів у фонді колекції "Бібліотека Київського Михайлівського Золотоверхого монастиря"/ І. Шекера (стр.43-46) Кл.слова: бібліотечні зібрання,книжкова колекція,релігійні праці
Рева Л. Помітний набуток української поезії/ Л. Рева (стр.47-50) Кл.слова: життєвий шлях,творчість,вірші
Солонська Н. Християнство: історія і сучасність/ Н. Солонська (стр.50) Кл.слова: слов'янська культура,монастирські книгозбірні,княжа бібліотека
Серпневий книжковий зорепад в Одесі (стр.51-52) Кл.слова: ХVII Міжнародна книжкова виставка-ярмарок, Одеса, 2013 р.,"Зелена хвиля"
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.2/Б 75
Автор(и) : Бодров, Володимир Григорович, Сафронова, Ольга Миколаївна, Балдич, Наталія Іванівна
Назва : Державне регулювання економіки та економічна політика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :516 с ; [2] с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-617-572-006-6 (в опр.): 60.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2: Б.ц.
ДРНТІ : 06
УДК : 338.2
Предметні рубрики: Економіка-- Економічна політика
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.34/З-48
Автор(и) : Ляпін, Дмитро Вадимович, Продан, Оксана Петрівна, Дубровський, Володимир Ілліч, Піщуліна, Ольга Миколаївна
Назва : Зелена книга малого бізнесу України. 2012
Вихідні дані : Київ: Інститут власності і свободи, 2012
Кільк.характеристики :123 с.: табл.; [1] с
Колективи : Інститут власності і свободи, Міжнародний фонд "Відродження"
ISBN, Ціна 978-966-349-521-9:
ДРНТІ : 06
УДК : 330.34
Предметні рубрики: Економіка-- Розвиток
Зміст : Оподаткування малого бізнесу ; Пенсійне страхування (забезпечення) та пенсійна система для учасників малого бізнесу ; Саморегулювання і передача до підприємницьких об'єднань низки державних функцій ; Малий бізнес і державні закупівлі
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Кокерил А. Сухомлинський і ХХІ століття/ А. Кокерил (стр.5-15) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,освіта,освітні моделі
Дічек Н.П. Екофільна етика В.О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики/ Н. П. Дічек (стр.15-23) Кл.слова: екологічна етика,етика постмодерну,етична концепція В.О. Сухомлинського
Сметанський М.І. Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського/ М. І. Сметанський (стр.23-30) Кл.слова: виховний процес,технократична парадигма виховання,вільне виховання
Деркач В.Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів/ В. Ф. Деркач (стр.31-34) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,творчі здібності,розвиток творчих здібностей
Сидоренко В.К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах/ В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко (стр.35-41) Кл.слова: технологічна діяльність,техніко-технологічна культура,проектно-технологічна діяльність
Бех І.Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.42-49) Кл.слова: уподіблення,лідерство,соціальна інтеграція
Луговий В.І. Зв'язок складності та самостійності в освіті/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.50-58) Кл.слова: освітні програми,освітні кваліфікації,рівні освіти
Гуржій А.М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.58-64) Кл.слова: динамічні аудіовізуальні електронні засоби,автономні мультимедійні засоби навчання,дидактична роль
Романенко Ю.А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань/ Ю. А. Романенко (стр.65-73) Кл.слова: контроль,функції контролю,критерії якості педагогічних вимірювань
Величко Л.П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога/ Л. П. Величко, М. М. Савчин (стр.74-81) Кл.слова: професіоналізм,педагогічна майстерність,методична культура вчителя
Шамне А.В. Варативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології/ А. В. Шамне (стр.82-89) Кл.слова: варіативно-типологічний підхід,віковий розвиток,суб'єктивний і особистісний критерії типології
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Слово і час -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Бондар М. Нестандартні смисли поетичного роздуму: жанр філософської медитації в ліриці Т. Шевченка/ М. Бондар (стр.3-19) Кл.слова: Шевченко Тарас, лірика
Боронь О. Альбом офортів Т. Шевченка "Мальовнича Україна" у відгуках російської преси 1844 року/ О. Боронь (стр.19-28)
Бовсунівська Т. Палінгенезис Емпедокла в художньому світі романтизму/ Т. Бовсунівська (стр.28-36) Кл.слова: Емпедокл, міфологема, Гельдерлін, антиномія, протиставлення, філософема
Дзюба-Погребняк О. Перша світова і українська література/ О. Дзюба-Погребняк (стр.43-60)
Гурбанська А. Наративний модус повістевої прози Бориса Харчука: внутрішній монолог (типи й функції)/ А. Гурбанська (стр.36-43) Кл.слова: нарація,психологізм,екзистенціоналізм
Васьків М. Емпірика, статистика й аналітика в "Кубані" Петра Лісового/ М. Васьків (стр.60-69) Кл.слова: Лісовой Петр, про твір Кубань
Рарицький О. Постать літературознавця Наталі Кузякіної в мемуарному дискурсі доби/ О. Рарицький (стр.69-76)
Тімофєєв А. Новаторство Павла Тичини в символічному наповненні образу блакиті/ А. Тімофєєв (стр.76-81) Кл.слова: Тичина Павло, про нього
Жаркова Р. Проекція автора в жіночому письмі, або інтерпретація не-дитячої (не) казки "Метелик" Лесі Українки/ Р. Жаркова (стр.81-87)
Третяченко А. Володимир Підпалий у контексті "тихої лірики"/ А. Третяченко (стр.87-93)
Букіна Н. Типологія родинного прокляття та помсти в романі "Зачаровані музиканти" Галини Пагутяк/ Н. Букіна (стр.93-98)
Ференц Н. "Душу тут свою виповідаю": поезія Миколи Ільницького/ Н. Ференц (стр.98-103)
Палинський В. Чи цей світ лагідний?/ В. Палинський (стр.103-106)
Рева Л. Тарас Шевченко у критиці: Іван Стешенко проти Сергія Єфремова (За архівними джерелами Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського)/ Л. Рева (стр.106-112)
Михед П. Про есе та есеїстів / П. Михед (стр.112-117)
Путіна О. Per aspera ad astra/ О. Путіна (стр.117-119)
Левицький В. Творчість Тараса Шевченка: діалог між дисциплінами та поколіннями/ В. Левицький (стр.123-124)
Боронь О. Тридцять третя щорічна наукова шевченківська конференція в Нью-Йорку/ О. Боронь (стр.124-125)
Лущій С. Всеукраїнська наукова конференція "Творча постать Тараса Шевченка: традиції дослідження і сучасне проситання"/ С. Лущій (стр.125-126)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.011.3-051(0/М 29-248979401
Автор(и) : Мартиненко, Світлана Миколаївна
Назва : Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Київ: Сім кольорів, 2010
Кільк.характеристики :263 с
ISBN, Ціна 978-966-2954-15-6: 18.00, 37.00, 15.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 373.3.011.3-051(075.8)
Предметні рубрики: Початкова школа-- Педагогічний колектив-- Організація роботи вчителя
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлено сутність, зміст і функції діагностичної діяльності вчителя початкової школи, подано діагностичні методики і технології вивчення навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку, що становлять діагностичний супровід педагогічної діяльності; розкрито особливості педагогічної взаємодії вчителя і батьків учнів.
Примірники : всього : Ф2(4), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф2(4), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)