Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізичне виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 215
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.013:616.8-009/Д 49-936999454
Назва : Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Національна академія наук України, Інститут спеціальної педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-289-8:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.013:616.8-009.83
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна педагогіка
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр"
Вихідні дані : Київ: Київ ун - т ім. Б. Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :285 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Наукові дослідження
Анотація: Зміст збірника відображає цілісну картину наукового зростання магістрантів Університету, тематичне розмаїття їхніх наукових пошуків та інтересів.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(06)/В 53
Назва : Вісник Глухівського державного педагогічного університету : зб. наук. пр. : Сер.: Педагогічні науки. Вип. 2
Вихідні дані : Глухів: ГДПУ, 2003
Кільк.характеристики :171 с
Колективи : Глухівський державний педагогічний університет
ISBN, Ціна 966-7763-40-4:
ДРНТІ : 14
УДК : 37(06)
Предметні рубрики: Педагогіка
Зміст : Виховання ціннісного ставлення до світу дорослих у дітей дошкільного віку/ Т. І. Поніманська. Методичні аспекти навчання дітей рухових дій з м'ячем/ О. І. Курок. Напрями навчально-виховної роботи для профілактики агресивності дітей старшого дошкільного віку/ З. І. Ікуніна, І. В. Трубник. Особливості мовленнєвої творчості старших дошкільників у процесі музично-ритмічної діяльності/ Н. В. Гавриш. Український фольклор як засіб лексичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку/ Л. В. Крайнова. Сучасні підходи до розгляду теоретичних основ валеологічної освіти/ О. Л. Богініч. Роль занять з ручної праці у підготовці дітей до оволодіня графікою письма/ І. В. Корякіна. Валеологічні знання-дітям: запровадження валеології в дошкільних закладах/ Л. В. Лохвицька. Використання методу моделювання у розвитку мовлення дошкільників/ О. П. Аматьєва. Екологічна культура та її формування у дітей старшого дошкільного віку засобами народного природознавства України/ Л. В. Лупійко. Формування у студентів умінь здійснювати інтегроване навчання дошкільників лічби, розв'язання арифметичних прикладів та задач з використанням англомовного матеріалу/ Н. О. Білоус. Психокорекція мікросередовища дитини/ Н. В. Карпенко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:796/З-14
Автор(и) : Загородня, Людмила Петрівна, Тітаренко, Світлана Анатоліївна, Барсуковська, Галина Петрівна
Назва : Фізичне виховання дітей дошкільного віку : навчальний посібник
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2013
Кільк.характеристики :271 с
ISBN, Ціна 978-966-680-560-0:
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016:796
Предметні рубрики: Педагогіка
Фізичне виховання-- дошкільне
Примірники : всього : Ф2(10)
Вільні : Ф2(10)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:796](072)/Д 44
Автор(и) : Диба Т. Г., Димуцька А. І.
Назва : Педагогічне фізкультурно-спортивне вдосконалення : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут
Ціна : 26.38, 25.00, грн.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 378.016:796](072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Фізична культура-- Методика викладання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(9), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(9), Ф3(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796(082.2)/Б 93
Автор(и) : Бутовский, Алексей Дмитриевич
Назва : Собрание сочинений: в 4 томах/ А. Д. Бутовский ; Олимп. акад. Украины, Национальный Олимпийский комитет Украины. Т. 3
Вихідні дані : Київ: Олимпийская литература, 2009
Кільк.характеристики :358 с.: ил.
Колективи : Олимпийская академия Украины, Национальный Олимпийский комитет Украины
Примітки : Часть текста : укр. - Библиогр. в подстроч. примеч.
ISBN, Ціна 978-966-8708-09-1: 50.00 грн.
ДРНТІ : 77
УДК : 796(082.2)
Предметні рубрики: Спорт-- Олімпійські ігри
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 6
Цікаві статті :
Кононко О. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом/ О. Кононко (стр.4-11) Кл.слова: оптимізація роботи з педагогічним колективом,інтерактівні методи,інтерактивна взаємодія
Шуть М. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів/ М. Шуть (стр.12-17) Кл.слова: технологія організації інтерактивного навчання педагогів,складові одиниці інтерактивниї методів навчання,алгоритм інтерактивної гри
Кіндрат І. Інтерактивні методи в системі підвищення фахової майстерності педагогів/ І. Кіндрат (стр.18-27) Кл.слова: міжособисністна взаємодія,нетрадиційні форми науково-методичної роботи,інтерактивні методи навчання
Пахарь О. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв'язання проблемних ситуацій/ О. Пахарь (стр.28-37) Кл.слова: інтерактивні технології,метод ситуаційного навчання,метод аналізу конкретних ситуацій
Поспєлова І. Спортивні ігри і вправи - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників/ І. Поспєлова (стр.49-55) Кл.слова: інтерактивні методи роботи,фізичне виховання,споортивні ігри та вправи спортивного характеру
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поспєлова, Інна
Назва : Спортивні ігри і вправи - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 6. - С. 49-55 (Шифр В353859/2012/6)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075)/Ф 66
Автор(и) : Фіцула, Михайло Миколайович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2007
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-45-8: 35.00, 35.00, 5.60, 30.00, 25.00, 54.00, 48.00, 50.00, 18.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього 1: Ф2(31), Ф3(14), ГП АБ(53), Ф1(4)
Вільні : Ф2(31), Ф3(14), ГП АБ(51), Ф1(4)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.0я73/К 89-671211299
37.01(075)/К 89
Автор(и) : Кузьмінський, Анатолій Іванович, Омеляненко, Віталій Лукич
Назва : Педагогіка : підручник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2007
Кільк.характеристики :447 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-346-424-4: 15.00, 15.00, грн
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія та методика навчання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання, теорія виховання і основи школознавства.
Примірники : всього 3: ГП АБ(402), ГП ЧЗ(1), Ф2(184), Ф3(91)
Вільні : ГП АБ(399), ГП ЧЗ(1), Ф2(184), Ф3(91)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/В 19
Назва : Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров'я через освіту : матеріали V Міжнар. та ХІХ Всеукр. пед. читань 11-12 жовтня 2012 р. у м. Донецьку. Т. 1
Вихідні дані : Донецьк: Витоки, 2012
Кільк.характеристики :364 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Українська асоціація імені Василя Сухомлинського, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Андрусич Н. Вберегти дітей від нас самих/ Н. Андрусич (стр.2-3) Кл.слова: засідання МОН України,Київський університет імені Бориса Грінченка,дошкілля
Увага: гіперактивні діти! Репортаж із засідання за круглим столом у МОН України (стр.4)
Дичківська І. Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель/ І. Дичківська (стр.5-9) Кл.слова: діти з особливими потребами,консалтингові центри,лекотека
Гончаренко А. Граємо разом - з іграшками і без них/ А. Гончаренко (стр.10-12) Кл.слова: дозвілля,спільна гра,розвивальні ігри
Шавровська Н. Розуміти мову свого організму/ Н. Шавровська (стр.13-17) Кл.слова: самосвідомість,відчуття,психоемоційний стан
Єфименко М. Кумедні фізкультуринки/ М. Єфименко (стр.18-20) Кл.слова: руховий розвиток,фізичне виховання,дошкільнята
Пройдакова Ю. Загадковий світ предметів/ Ю. Пройдакова (стр.21-23) Кл.слова: пізнавальна активність,предметно-розвивальне середовище,заняття-спостереження
Деренівська О. Дитячі дослідження: впроваджуємо нову методику. Семінар-практикум для педагогів/ О. Деренівська (стр.24-26) Кл.слова: методика О. Савенкова,дослідницьке навчання,рівні реалізації
Левченко Н. Казка взимку оживає/ Н. Левченко, О. Ребрик (стр.27-29) Кл.слова: дошкільники,зимові явища,спостереження в природі
Цісельська В. Ласкаво просимо на зимовий стадіон!/ В. Цісельська, В. Панченко (стр.30-31) Кл.слова: дошкільники,оздоровчо-розвивальні заняття,фізкультурні заняття
Лисицька О. Рухи, музика, слова разом творять дива! Логоритмічне заняття для старших дошкільнят/ О. Лисицька (стр.32-33) Кл.слова: порушення мовлення та рухової системи,логоритміка,вправи
Завалко К. Слухаємо музику природи. Тематичні музичні заняття для старших дошкільнят/ К. Завалко (стр.34-38) Кл.слова: музичне виховання,музична діяльність,прелюдія
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(075.8)/К 29
Автор(и) : Катаева А. А., Стребелева Е. А.
Назва : Дошкольная олигофренопедагогика : учебник для студентов высших учебных заведений
Вихідні дані : Москва: ВЛАДОС, 2001
Кільк.характеристики :208 с
ISBN, Ціна 5-691-00178-7
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна педагогіка
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.018(082)/Д 71
Назва : Дошкільна освіта: теоретико-методичні аспекти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра методики і технологій дошкільної освіти
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.018(082)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Організація освіти
Анотація: Навчально-методичнийй посібник містить матеріали з питань підготовки майбутніх педагогів для системи дошкільної освіти, методик і технологій навчання і виховання дітей к дошкільних навчальних закладах, результати гнаукових розвідок у галузі дошкільної освіти.
Примірники : всього : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(3)
Вільні : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(3)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015/В 46
Автор(и) : Вільчковський, Едуард Станіславович, Курок , Олександр Іванович
Назва : Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навчальний посібник . -3-тє видання, стереотипне
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2011
Кільк.характеристики :428 с
ISBN, Ціна 966-680-142-6:
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.015
Предметні рубрики: Дошкільне виховання
Анотація: У посібнику розглянуто основи системи фізичного виховання, завдання та зміст фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку, методика проведення основних форм навчально-виховного процесу з фізичного виховання в дошкільному закладі.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф1(1), Ф3(40), Ф2(56)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф1(1), Ф3(40), Ф2(56)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.21(072)/Л 87
Автор(и) : Лущик, Ігор Вікторович
Назва : Фізичне виховання дошкільників. Фізкультурна й оздоровча робота : планування, конспекти занять, методичні поради й рекомендації
Вихідні дані : Харків: Ранок, 2007
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 978-966-672-195-5:
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.21(072)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Фізичне виховання дошкільників
Анотація: Посібник висвітлює роботу з фізичного виховання дітей в дошкільних навчальних закладах.
Примірники : всього 2: Ф1(3), Ф2(18), Ф3(17)
Вільні : Ф1(3), Ф2(18), Ф3(17)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.1/Ф 50
Назва : Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :339 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Ціна : 52.25, 52.00, 55.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 77.01
УДК : 796.011.1 + 378(06)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Спорт-- Методика викладання фізичної культури
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев'юк. Київська доба лікаря і педагога Олександра Анохіна/ Ф. Л. Левітас. Бібліографічний огляд дисертаційних досліджень з історії вітчизняної фізичної культури і спорту/ О. М. Вацеба. Розвиток їздового спорту в Україні/ О. М. Поляничко, Ю. А. Поляничко. Парадигма здорового способу життя, фізичної культури та боротьби за покращення благоустрою в житті городян м. Києва у XIX—XX століттях/ О. Б. Попова. Питання становлення фізичної культури на західноукраїнських землях у сучасних наукових дослідженнях/ І. В. Стражнікова. Внесок O.K. Анохіна та В.К. Крамаренка у розвиток фізичного виховання молоді в Києві (перше десятиліття XX ст.)/ Ю. В. Черпак. Health-improving orientation technology of physical education's process after recovering from respiratory diseases among children at the age of 7—8 in Poland and Ukraine/ М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.]. Анализ показателей соматического состояния женщин второго периода зрелого возраста с гипо- и гипердинамическим характером преподавательской деятельности/ A. A. Горелов, О. Г. Румба, Н. К. Байтлесова. Взаємозв'язок емоційного інтелекту та адаптаційного потенціалу підлітків-спортсменів/ Г. В. Охромій [и др.]. Лечебная физическая культура в реабилитации студентов специальных медицинских групп,страдающих близорукостью / Е. В. Бисмак. Використання оздоровчого бігу у фізичному вихованні студентів з надлишковою масою тіла/ О. В. Гацко, Л. Г. Євдокимова, Н. П. Гнутова. Актуальні питання фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення ВНЗ/ А. Г. Гулігас, Н. П. Гнутова ; . Особливості організації самостійних фізкультурно-оздоровчих занять зі студентською молоддю/ Т. П. Гусєв [и др.]. Фізична культура та збереження здоров’я/ М. М. Гуменюк. Критерії професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності/ П. Б. Джуринський. Актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл України/ Т. Г. Диба, М. С. Косік, Н. А. Косік. Адаптація першокурсників до університетського навчання: соціально-психологічний дискурс / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова, Т. В. Мариськіна ; . Фізичне виховання як складова освіти студентської молоді/ О. Д. Кривчикова. Фізичне виховання як процес становлення особистості — носія фізичної культури/ У. В. Корнійко, А. Г. Гулігас. Роль рухової активності дошкільника в системі сучасного фізичного виховання/ К. В. Левшунова. Фізичне виховання студентів спеціальної медичної групи/ В. М. Ляшенко, Туманова В. М. , Т. В. Мариськіна. Спрямованість змісту професійно-прикладної фізичної підготовки у студентів гуманітарного профілю/ О.В. Магера. Эффективные формы оздоровительной практики в управлении физическим состоянием и здоровьем студентов/ Т. Г. Магера, Пионтковский Д. В. , Е. В. Лахтадыр. Сучасні методики підвищення реабілітаційних процесів при сколіозах та короткозорості (міопії) учнів спеціальної медичної групи/ В. І. Майєр. Вплив та значимість занять фізичною культурою при вегето-судинній дистонії/ О. А. Молчанова. Передумови виникнення художньої гімнастики як специфічної системи фізичного виховання жінок / Т. В. Нестерова. Проблема фізичного виховання студенток з надлишковою масою тіла/ Т. В. Нестерова, Є. В. Диба. Об'єктивні умови та фактори, що впливають на формування потреб у фізичному вдосконаленні студентської молоді/ Є. А. Павленко. Педагогічна характеристика рухливих ігор з урахуванням вікових особливостей дітей грудного, раннього дитячого та дошкільного віку/ В. М. Туманова, В. М. Ляшенко, Є. І Гнутов. Теоретико-методологічні основи фізичного виховання різних груп населення/ І. В. Шеремет. The development of physical activity among children and adolescents (opinion of physiotherapists and teachers)/ j. Knotowicz, М. Radzlyevska. Освітня політика України у галузі здоров’язбереження молоді за умов державного суверенітету/ В. І. Бобрицька. Оптимизированная технология подбора индивидуальных дозированных нагрузок у спортсменов секции тхэквондо/ Г. В. Охромий [и др.]. Новітні методи модернізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах/ Г. В. Охромій [и др.]. Малые формы физкультурных занятий как средство повышения двигательной активности и работоспособности студентов/ О. Г. Румба. Хронофізіологічні особливості варіабельності серцевого ритму у спортсменів у процесі річної підготовки/ Ю. О. Полатайко. П’ять Тибетських ритуалів як джерело здоров'я і довголіття. Основи правильного харчуванняі сумісності продуктів/ В. В. Бєлкін. Оптимізація навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ І. Б. Гринченко. Об'єктивні та суб'єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ/ С. К. Ковальчук, А. Г. Гулігас, В. Ю. Кудря. Оптимізація процесу підготовки юних тенісистів на початковому етапі шляхом застосування програми міні-теніс/ A. M. Козак, М. В. Ібраімова. Контроль рухової діяльності спортсменів в ігрових видах спорту/ В. В. Коротя, Т. М. Совгіря, Ю. В. Пушкарьов. Розвиток силових якостей "сумісним" методом/ А. А. Єретик, І. В. Попов, Є. М. Корж. Адаптивная физическая культура в ВНЗ/ В. В Иванько, И. Л. Портна, Л. И. Даныло. Особливості формування комунікативних умінь учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Передумови виникнення сучасної системи оздоровчих занять гімнастикою/ Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар. Контроль за станом здоров'я школярів у процесі фізичного виховання — актуальна проблема сьогодення/ Т. І. Омельченко. Модернізація сучасної концепції фізичного виховання та її професійна спрямованість/ A. M. Пустолякова.
Примірники : всього 1: ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП(3), Ф2(1), Ф3(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.1/Ф 50
Назва : Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : програма Міжнарод. наук.-практ. конференції, 18-19 жовт. 2012 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 77
УДК : 796.011.1
Предметні рубрики: Фізична культура
Примірники : всього : ГП(3), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(3), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02/З-17
Автор(и) : Зайчук, Валентин Олександрович
Назва : Сучасні педагогічні технології : дидактично-виховний аспект : Т. 3
Вихідні дані : Луцьк: Твердиня, 2009
Кільк.характеристики :318 с
Колективи : Луцкий гуманітарний університет, Інститут педагогічних технологій
ISBN, Ціна 978-966-2115-90-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.02
Предметні рубрики: Технології навчання-- Педагогіка виховання
Анотація: У монографії розглядаються актуальні питання формування моральних цінностей у студентів та технології виховання в процесі професійної підготовки, враховуючи вплив модульно-кредитної системи та її реального застосування у навчально-пізнавальній діяльності.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.01(09)/С 91
Автор(и) : Сухомлинский В. А.
Назва : Избранные произведения в пяти томах/ В. А. Сухомлинский. Т. 4: Павлышская средняя школа. Разговор с молодым директором школы
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1980
Кільк.характеристики :669 с
Серія: :
ДРНТІ : 14.01.45
УДК : 37.01(09)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний колектив--фізичне виховання--трудове виховання
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(2), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(2), Ф2(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:796-057.87(08/Ф 50-677346949
Назва : Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішенняу контексті вимог Болонської декларації : Всеукраїнська науково-практична конференція, 2-3 лютого 2007 : матеріали конференції
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Комітет з фізичного виховання та спорту МОН України, Головне управління по фізичній культурі та спорту КМДА, Національний університет "Києво-Могилянська академія", Університет економіки та права "Крок" :
ДРНТІ : 77.03.23
УДК : 378:796-057.87(082) + 796-057.87(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища школа-- Фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--болонська декларація
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/Д 38
Назва : Детский сад : книга для заведующих детскими садами . -2-е издание
Вихідні дані : Москва: Учпедгиз, 1961
Кільк.характеристики :324 с.: ил.
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 14.23.05
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка-- Теорія-- Методика
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075.8)/К 89
Автор(и) : Кузьминський А. І., Вовк Л. П.
Назва : Педагогіка: завдання і ситуації : практикум
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :429 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-7767-95-7: 36.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У посібнику на системній основі наводяться завдання з базових тем курсу "Пнедагогіка" для самостійної роботи студентів. До кожної теми дібрані педагогічні ситуації, аналіз яких має сприяти розвітку педагогічних умінь майбутніх учителів.
Примірники : всього : Ф3(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(12)
Вільні : Ф3(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(12)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/П 27
Автор(и) : Пермяков, Олександр Анатолійович, Морозов, Володимир Віталійович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -2-е видання виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Знання, 2010
Кільк.характеристики :171 с
ISBN, Ціна 978-966-346-827-3: 16.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні основи педагогіки, теорії навчання і виховання, особливості управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі.
Примірники : всього 1: ГП(1), Ф2(6), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), Ф2(6), ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011(075.8)/М 33
Автор(и) : Матвеев, Анатолий Петрович, Мельников, Сергей Борисович
Назва : Методика физического воспитания с основами теории : учебное пособие для студентов педагогических институтов и учащихся педагогических училищ
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1991
Кільк.характеристики :191 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-09-003459-1: Б.ц.
ДРНТІ : 77.29
УДК : 796.011(075.8)
Предметні рубрики: Фізичне виховання. Методика викладання
Анотація: В навчальному посібнику для студентів педагогічних інститутів і в навчающих педагогічних училещах, відображуються основи теорії і методики фізичного виховання молодшого шкільного віку.
Примірники : всього 10: ГП(13), Ф3(1)
Вільні : ГП(13), Ф3(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/П 24
Назва : Педагогіка : хрестоматія . -2-ге вид., стер.
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2006
Кільк.характеристики :700 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ISBN, Ціна 966-311-045-7: 43.70, 45.00, грн
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01
Предметні рубрики: Педагогіка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель і суспільство--система освіти--шкільна освіта--українська народна педагогіка--проблеми виховання--педагогічно занедбані діти--астрологічна педагогіка--наочне навчання--методи виховання--моральне виховання--розумове виховання--трудове виховання--естетичне виховання--фізичне виховання--родинне виховання
Анотація: Ідеї української народної педагогіки, твори або уривки із них відомих українських просвітителів, педагогів, вчителів-новаторів, громадських діячів.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/К 89
Автор(и) : Кузьмінський А. І., Омеляненко В. Л.
Назва : Педагогіка у запитаннях і відповідях : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2006
Кільк.характеристики :312 с.: мал.
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
Примітки : Термін. слов.: с. 288-311
ISBN, Ціна 966-346-064-4: 16.00, 20.00, 45.00, грн
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель--принципи навчання--методи навчання--виховання--методи виховання--колектив--моральне виховання--розумове виховання--трудове виховання--естетичне виховання--фізичне виховання--педагогічне спілкування--класний керівник--родинне виховання--наукова організація праці
Анотація: Основні наукові засади теорії навчання й виховання, шляхи й способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах та у сфері родинного виховання.
Примірники : всього : ГП АБ(2), Ф2(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(2), Ф2(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)