Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=філогенез<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. Випуск 83
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2011
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.11
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Містичне як прийом: постмодерні примари Хайгейтського цвинтаря/ Н. Висоцька. Вплив містичної релігійної традиції на поетику і проблематику прозових творів Миколи Устияновича/ Л. Гулевич. Символіка містичних образів ночі в п’єсі Б. - М. Кольтеса "Ніч незадовго перед лісами"/ Г. Драненко. Містичний образ Великого Старця в романі Ф. Дюрренматта "Долина безладдя"/ З. Кучер. Містичні символи в романі Петера Гандке "Короткий лист перед довгим прощанням"/ М. Орлова. Образ блазня в "Діалогах між Соломоном та Маркольтом": профанація чи карнавалізація?/ Г. Пастушук. Ознаки містикологічної свідомості Леопольда Сенгора в поетичній збірці "Сутінкові пісні"/ І. Сатиго. Семантика образа небесной девы в романе Б. Л. Пастернака "Доктор Живаго" / В. Смирнов. Типология и функции гротескных форм в мистической прозе Юрия Юркуна/ И. Шатова. Філогенез молитовного жанру (містичні модифікації)/ Т. Бєлоброва. Роль оповіді від першої особи в оповіданні Петера Гандке "Без бажання немає щастя"/ Т. Гаврилів. Роман Г. Пагутяк "Урізька готика" в контексті сучасної української літературної містики/ Т. Гребенюк. Містичні сюжети й образи в сучасній українській драматургії/ О. Когут. Американская готическая новелла рубежа ХІХ-ХХ веков/ С. Тузков. Роль середньовічної релігійної драми у процесі відродження польського театру (1919-1939)/ О. Цівкач. "Зачарована місцина" в романі Р. Бротігана "Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн"/ Н. Шпильова. Міфічні простори у творах Ельзи Ласкер-Шюлер/ А. Бучко. Мотиви "вечора містичного" в київському тексті Максима Рильського/ В. Левицький. Містична складова у творах science fiction Станіслава Лема та їх візуальних інтерпретаціях/ У. Левко. Художній феномен сакралізації волинського макротопоса в прозі Уласа Самчука/ Н. Плетенчук. Концепция "потусторонности" повести В. Набокова "Соглядатай"/ Е. Палева. Мистика и реализм "Флорентийской чародейки" Салмана Рушди: ключи к хронотопу/ В. Хоусон. Сакральный хронотоп в публицистике А. Н. Толстого/ Л. Щелокова. Міфопоетика української повісті другої половини ХХ століття (на матеріалі творів Вал. Шевчука та Н. Бічуї)/ А. Гурбанська. Рудименти "Габсбурзького міфу" в повісті І. Бахман "Три дороги до озера"/ Ю. Ісапчук. "Міф" Сімони де Бовуар (на матеріалі мемуарного роману "Сила обставин")/ С. Криворучко. Інфернальна поетика та міфологічний код готичної новели "Наречена привида" В. Г. Ейнсворта/ С. Левітас. Міт про Ізіду та Осіріса як архітектонічна складова "Сну тіні" Наталени Королевої/ І. Набитович. Міф і містичне в ранній ліриці Ліни Костенко/ Н. Савчук. Міфологема смертї-воскресіпня як "метафора" циклічної концепції історії в драмі В. Б. Єйтса "Воскресіння"/ І. Сенчук. Сакральність контрапунктичної єдності в організації колористики поетичного твору (на матеріалі поезій М. Волошина та В. Свідзінського)/ І. Барчишина. Ревізія готичної містики у прозі Ф. Ґрільпарцера та Г. Квітки-Основ’яненка/ Д. Чик. Смерть як передчуття: ірраціональні домінанти в романах О. Кобилянської "Ніоба", "Через кладку", "За ситуаціями"/ Т. Матвєєва. Мона Ліза - "жінка без властивостей" : експресіоністська проекція містичного досвіду в новелі Ґеорґа Гайма "Злодій"/ С. Маренка. Містичний дискурс мотиву інцесту в музілівському потрактуванні в романі "Людина без властивостей" (Аґата і поліфункціональність її постаті)/ О. Пагут.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/З-14
Автор(и) : Волошина, Валентина Віталіївна, Долинська, Любов Василівна, Ставицька, Світлана Олексіївна, Темрук, Олена Віталіївна
Назва : Загальна психологія : практикум : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -4-е вид.
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2013
Кільк.характеристики :279 с.
ISBN, Ціна 966-8019-48-2:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологія
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01(075.8)/І-45
Автор(и) : Ільїна Н. М., Мисник С. О.
Назва : Загальна психологія: теорія і практикум : навчальний посібник
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2016
Кільк.характеристики :352 с
ISBN, Ціна 978-966-680-564-8: 230.00 грн.
ДРНТІ : 15.01
УДК : 159.9.01(075.8)
Предметні рубрики: Загальна психологія-- Теорія-- Практика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філогенез--психічна діяльність--рефлекторний характер--види сприйняття--почуття
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)