Пошуковий запит: (<.>K=фірмовий стиль<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>2.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>3.
| Корпоративна культура /О. Л. Єськов [та ін.] ; ред. Г. Л. Хаєта. - 2003
|
>4.
| Реклама: інтеграція теорії і практики/Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - 2017
|
>5.
| Шевченко О. В. Система функціонування дркументаційної культури в сучасному комунікаційному середовищі/О. В. Шевченко // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2018,N N 2(74).-С.107-114
|
>6.
| Михайлова Т. С. Айдентика як поняття комплексної системно-концептуальної моделі ідентифікації в архітектоніці дизайну/Т. С. Михайлова // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 39.-С.22-26
|
>7.
| Химиця Н. О. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram/Н. О. Химиця, К. І. Петрик // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.193-199
|
|