Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фірмовий стиль<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
2.

Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
3.

Корпоративна культура /О. Л. Єськов [та ін.] ; ред. Г. Л. Хаєта. - 2003
4.

Реклама: інтеграція теорії і практики/Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - 2017
5.

Шевченко О. В. Система функціонування дркументаційної культури в сучасному комунікаційному середовищі/О. В. Шевченко // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2018,N N 2(74).-С.107-114
6.

Михайлова Т. С. Айдентика як поняття комплексної системно-концептуальної моделі ідентифікації в архітектоніці дизайну/Т. С. Михайлова // Мистецтвознавчі записки. -Київ:Міленіум, 2021,N Вип. 39.-С.22-26
7.

Химиця Н. О. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram/Н. О. Химиця, К. І. Петрик // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.193-199
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)