Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=хоровий спів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Толмачов, Ребен Владиславович
Назва : Теоретико-методологічні особливості роботи з дитячим хором
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - Київ: Міленіум, 2017. - Вип. 38. - С. 100-109 (Шифр -657227041/2017/38)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--хоровий спів--хоровий колектив
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сізова, Нінель Степанівна
Назва : Діяльність хорових колективів Вінниччини: перша третина XX століття
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2018. - № 1. - С. 193-198. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2018/1). - ISSN 2226-0285
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хорова культура, вінниччина--концертна діяльність--хоровий спів--єврейський хор
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03(477)/М 89
Назва : Музичне мистецтво України (питання історії, педагогіки, питання виконавства, музичне мистецтво в творчих персоналіях) : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2017
Кільк.характеристики :204 с
Колективи : Міністерство культури України, Київський національний університет культури і мистецтв. Факультет музичного мистецтва
ISBN, Ціна 978-617-7507-83-2: 160.00 грн.
ДРНТІ : 18.41.09
УДК : 78.03(477)
Предметні рубрики: Історія музики-- Українська музика-- Монографія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовна музика--радянська музика--рок-культура--духові оркестри--робота концертместера--хоровий спів--електронна музика--оперне мистецтво--диригентське мистецтво--фортепіанна музика--акопанемент--сильвестров в.--березовський м.--майборода г.--бетховен л.
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабіч Х. В.
Назва : Звуки, які живуть у єдності : заняття гуртка
Місце публікування : Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура: науково-методичний журнал. - Харків: ВГ. "Основа" , 2020. - N 7. - С. 22-24 (Шифр М133953/2020/7)
Предметні рубрики: Музичне мистецтво в школі-- Гурткова робота-- Заняття гуртка хорового співу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання співу--гурткова робота--хоровий спів
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5:78/М 89
Назва : Музика в школі : збірка статей. Випуск 8
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1982
Кільк.характеристики :72 с
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим.
Ціна : 1.18 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 373.5:78
Предметні рубрики: Музичне виховання-- Шкільні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне мистецтво--хоровий спів--школярі--народні пісні--ритм--інтонації--музичні смаки--опера--фортепіано--музичні інтервали--музичне виховання--музичне мислення
Анотація: Музично-естетичне виховання школярів.
Примірники : всього : Ф2(17)
Вільні : Ф2(17)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5:78/М 89
Назва : Музика в школі : збірка статей. Випуск 9
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1983
Кільк.характеристики :52 с
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим.
Ціна : 0.79 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 373.5:78
Предметні рубрики: Музичне виховання-- Шкільні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне мистецтво--хоровий спів--школярі--народні пісні--ритм--інтонації--музичні смаки--опера--фортепіано--музичні інтервали--музичне виховання--музичне мислення
Анотація: Музично-естетичне виховання школярів.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5:78/М 89
Назва : Музика в школі : збірка статей. Випуск 11
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1987
Кільк.характеристики :56 с
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим.
Ціна : 0.79 грн.
УДК : 373.5:78
Предметні рубрики: Діти-- Музичне виховання-- Шкільні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичне мистецтво--хоровий спів--школярі--народні пісні--ритм--інтонації--музичні смаки--опера--фортепіано--музичні інтервали--музичне виховання--музичне мислення
Анотація: Музично-естетичне виховання школярів.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:78/П 31
Автор(и) : Печерська, Елла Пилипівна
Назва : Уроки музики в початкових класах : навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2001
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 966-06-0008-9:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:78
Предметні рубрики: Музичне виховання-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання--хоровий спів--музична творчість--музичне сприймання--структура--музична грамота
Анотація: В посібнику викладено теорію і методику музичного виховання в початкових класах загальноосвітньої школи, описано низку педагогічних методів, прийомів і засобів його реалізації, розкрито особливості проведення уроків. Подано зразки бесід з учнями на музичні теми, орієнтовану тематику уроків, поурочні методичні розробки з музики для всіх початкових класів.
Примірники : всього : Ф3(50), Ф2(25)
Вільні : Ф3(50), Ф2(25)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)