Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрова педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврілова, Людмила, Топольник, Яна
Назва : Цифрова компетентність учителя: сутність і способи формування
Місце публікування : Школа: інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 5. - С. 2-13 (Шифр Ш872624/2018/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова компетентність--цифрова педагогіка--цифрова культура--цифрова грамотність
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03’06/B31
Автор(и) : Bauer, William I.
Назва : Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music . -Second edition
Вихідні дані : New York: Oxford University Press, 2020
Кільк.характеристики :194 p.
ISBN, Ціна 978-0-19-750371-3: 798.13 грн.
ДРНТІ : 18.41.09
УДК : 78.03’06
Предметні рубрики: Історія музики-- Вивчення музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова педагогіка--сучасна музика--вивчення музики--цифровий звук--навчальне програмне забезпечення--створення музики--виконання музики--сприймання музики--проектне навчання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєва С.
Назва : Педагогічні аспекти цифровізації освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 24-32. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/2312-5829.2021.4.3 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/2312-5829.2021.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні пріоритети--ризики цифровізації--цифрова дидактика--цифрова педагогіка
Анотація: У статті проаналізовано вплив глобалізації і технологічного розвитку суспільства на наукову діяльність, систему освіти, організацію та технології освітнього процесу; визначено педагогічні пріоритети цифровізації освіти: об’єднання зусиль вчених і практиків для всебічного аналізу і міждисциплінарного вирішення сучасних проблем цифрового освітнього простору, педагогічних засад цифровізації освіти; формулювання концептуальних положень цифрової педагогіки і визначення змісту основних педагогічних понять цифрової освіти, розроблення цифрової дидактики, перегляд форм, методів, засобів і технологій навчання, виховання й розвитку здобувача освіти в цифровому просторі; визначення особливостей та напрямів виховання дітей та молоді в цифровому просторі, нових форм і методів організації виховного впливу на дітей та молодь у цифровому середовищі, окреслення ризиків цифровізації освіти та засоби їх подолання. Показано, що місія сучасної освіти полягає в забезпеченні суспільству і кожному громадянину переходу в цифрову епоху, орієнтовану на інші інструменти праці, інше середовище життєдіяльності, та в підготовці не тільки молоді, а й людей середнього й старшого віку до нових типів і видів праці. Прикладом розв’язання проблем цифровізації освіти, які потребують об’єднання зусиль науковців і практиків, є створення і діяльність у Відділенні загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України Консультативно-дорадчої ради з цифрової освіти та педагогіки, яка досліджує актуальні проблеми цифровізації освіти на засадах міждисциплінарності: філософські, теоретико-методологічні, розвитку цифрової освіти і педагогіки; поглиблені дослідження переваг та загроз цифровізації освітньої та наукової діяльності, формування аналітичних висновків і рекомендацій для управлінської ланки сфери освіти. практичні аспекти
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)