Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифрові компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лобузін, Іван
Назва : Цифрові бібліотекарі доби е-науки та семантичних веб-технологій
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ, 2019. - № 6. - С. 18-24. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б005660/2019/6). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація бібліотек--цифрові компетентності--цифровий бібліотекар--цифрове кураторство--управління цифровою інформацією--управління дослідницькими даними
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/ O. Chaikovska (стр.1-7) Кл.слова: подкасти,цифрова грамотність,особливості
Девін В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.8-16) Кл.слова: будівельна механіка,опір матеріалів,механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/ М. Г. Друшляк (стр.17-25) Кл.слова: технологія,засоби комп’ютерної візуалізації,візуально інформаційна культура
Koryakin O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art/ O. Koryakin (стр.26-33) Кл.слова: мультимедіа,музичне мистецтво,звукорежисура
Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Ю. Г. Кулімова (стр.34-41) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійно-педагогічна підготовка,інформаційно-комунікаційні технології
Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/ Т. А. Лугова (стр.42-59) Кл.слова: професійні компетенції,прийняття управлінських рішень,наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/ М. В. Мокрієв (стр.60-71) Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище,вищий навчальний заклад,інтеграція
Морзе Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти/ Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська (стр.72-87) Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти,цифровізація,самооцінювання
Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/ Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко (стр.88-106) Кл.слова: екосистема STEAM-навчання,STEAM-освіта,STEAM-заняття
Nalyvaiko O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages/ O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin (стр.107-120) Кл.слова: вивчення іноземних мов,мобільний додаток Drops,освітня програма
Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/ А. В. Cоломаха (стр.121-135) Кл.слова: іншомовна граматична компетентність,раннє навчання іноземних мов,педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/ Т. С. Терлецька (стр.136-146) Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс,дистанційне навчання,освітній процес
Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/ С. А. Тітаренко (стр.147-153) Кл.слова: мультимедійні технології,рухова активність,фізичне виховання
Волошина Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання/ Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій (стр.154-164) Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування,платформи для формування практичних навичок з програмування,критерії добору
Воробець О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів/ О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук (стр.165-173) Кл.слова: компетенція,культура мовлення,мобільні технології
Тимофєєва Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року/ Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко (стр.174-190) Кл.слова: публікаційна активність,рейтинг публікаційної активності,цитованість
Морзе Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.191-205) Кл.слова: SMART-університет,компоненти е-простору сучасного університету,цифрові компетентності
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миляник Р. В.
Назва : Трансформація управлінських компетентностей в різних економічних моделях розвитку України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020. - № 9. - С. 42-52 (Шифр Ф644512421/2020/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінські компетентності--цифрові компетентності--тримодульна модель компетентностей--транспрофесійні компетентності--управління командами--економічна модель розвитку--міждисциплінарний підхід
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Квітка, Сергій, Новіченко, Надія, Гусаревич, Наталія
Назва : Перспективні напрямки цифрової трансформації публічного управління
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2020. - Том 8, N 4. - С. 129-146. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2020/8/4). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова трансформація--цифрові компетентності--муніципальне управління--електронне голосування--взаємодія влади та бізнесу
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горохова Т. В., Маматова Л. Ш.
Назва : Особливості формування цифрових компетентностей в освітньому середовищі на засадах сталого розвитку
Місце публікування :. - С. 113-124 (Шифр О177363077/2020/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові компетентності--фасилітатор--здобувач освіти--онлайн-освіта--цифрові навички
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завада О. П., Тоцька О. Л.
Назва : Методологія формування інформаційно-аналітичної підтримки для розвитку цифрових компетентностей бакалаврів економічного профілю
Місце публікування : Освітня аналітика України: науково-практичний журнал/ Інститут освітньої аналітики. - Київ: Інститут освітньої аналітики, 2021. - Вып. 2. - С. 56-69 (Шифр О177363077/2021/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-аналітична підтримка--цифрові компетентності--програмні продукти--інформаційні системи й технології--лекційні заняття--бакалаври--заклади вищої освіти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н. В., Непреєнко Л. С., Смирнова-Трибульска Є. М.
Назва : Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 191-205. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.17 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.17
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): smart-університет--компоненти е-простору сучасного університету--цифрові компетентності
Анотація: В статті розглянуто зміст поняття SMART, як «інтелігентний, розумний», абревіатура також розшифровується так: S – мета має бути чіткою, конкретно визначеною та сформульованою, а результат, який необхідно отримати, зрозумілим; M – мета має бути вимірюваною (у грошових одиницях, відсотках, балах тощо); A – необхідно ставити достатньо складні цілі, що передбачають докладання зусиль та впровадження інновацій; R – мета повинна бути реалістичною в межах наявних ресурсів, знань та встановленого часу на її досягнення; T – мета має бути визначена у часі. Визначено властивості SMARTуніверситету: гнучкість навчання в інтерактивному освітньому середовищі, що містить сучасну електронну складову; забезпечує персональне та адаптивне навчання студентів; вільний доступ всіх учасників освітнього процесу до контенту, в тому числі електронного, з будь якого місця в світу. Подано модель SMART-системи та передумови розвитку SMARTуніверситету, до яких відносять технологічні чинники, що забезпечують нові засоби і технології для навчання в сучасному інформаційно-телекомунікаційному середовищі; соціальні фактори, які включають потреби суспільства в отриманні нової якості освітніх послуг; економічні фактори, які полягають в тому, що освіта завжди обумовлювала значний внесок в розвиток макроекономіки. А в умовах становлення цифрового суспільства трансформована система освіти сприятиме визначенню місця університету в розвитку інноваційної економіки країни. Узагальнено основні підходи до управління розвитком SMART-університету. Висвітлено деякі аспекти впровадження складових SMARTуніверситету, таких як система електронного навчання LMS, хмарні технології, інституційний репозиторій, Wiki-портал, електронний документообіг тощо. Описано пропозиції щодо удосконалення управління розвитком на основі узагальнення зарубіжного досвіду в організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Проаналізовані результати анкетування студентів та викладачів щодо розвитку SMARTпростору в університеті (на прикладі КУБГ). Представлені деякі рекомендації, зокрема, що однією з умов науково-організованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація SMART-простору в університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євстрат’єв С.
Назва : Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 185-205. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.11 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові компетентності--діджиталізація--модель--стандарт освіти--агрономія--навчальний план
Анотація: У статті розглядається впровадження цифрових компетентностей у освітній процес підготовки молодших бакалаврів з агрономії. Проведено аналіз моделі розвитку цифрових навичок у населення країн Європейского Союзу (EU Digital Competence Framework for Educators), план-схеми Європейської моделі цифрових компетенцій для освіти. Наведено приклади формування цифрових компетентностей у процесі підготовки сучасних фахівців у світі і Україні, проаналізовано рішення Міністерства освіти і науки України щодо реформування системи освіти, враховуючи Рамку цифрової компетентності. Показано аналіз ринку праці аграрного сектору, згідно якого існує проблема не відповідності вітчизняної структури професійної освіти перспективним потребам сільськогосподарського ринку праці за кваліфікаційним рівнем і структурою професійних компетентностей випускників-агрономів, основною причиною якої є неврахування у процесі підготовки сучасного стану використання інформаційних технологій у галузях агропромислового виробництва. Здійснено порівняння спеціальних (фахових, предметних) компетентностей відповідно існуючому стандарту підготовки молодших бакалаврів з агрономії та запропонованого переліку компетентностей сформованого відповідно до сучасних тенденцій глобальної цифровізації, в тому числі і агровиробництва. Запропонована тематична структура змісту навчання для формування цифрових професійних компетентностей у майбутніх агрономів. Підняте питання проблеми викладання нової навчальної дисципліни у плані фахової належності викладача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2023р.,N 1
Цікаві статті :
Добровольська В. В. Інноваційна діяльність бібліотек в умовах цифрового суспільства/ В. В. Добровольська, Л. А. Чередник (стр.5-11) Кл.слова: інформаційні технології,соціокультурний простір,електронна бібліотека
Ржеуський А. В. Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України/ А. В. Ржеуський (стр.12-19) Кл.слова: дистанційні послуги,користувач бібліотеки,вебсайт
Дуднік О. Я. Бібліографічний покажчик "Історія України": відображення національно-визвольного руху, об’єднання та звільнення українських земель у 20-50-Х роках XX ст./ О. Я. Дуднік (стр.20-29) Кл.слова: бібліографічний покажчик,структура змісту,закон України
Терентьєв С. О. Основні напрями розвитку електронних ресурсів публічних бібліотек/ С. О. Терентьєв (стр.30-34) Кл.слова: електронні ресурси,інформаційно-комунікаційне забезпечення,інформаційні послуги
Січкаренко Г. Г. Особливості мовної політики в радянській Україні: соціокомунікаційний аспект (1960-1980-ті рр.)/ Г. Г. Січкаренко (стр.35-40) Кл.слова: українська мова,мовна політика,радянська влада
Білущак Т. М. Європейські та національні аспекти охорони, збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини: цифрові колекції у вебінформаційному середовищі/ Т. М. Білущак, С. І. Добровольська (стр.41-52) Кл.слова: репрезентація української культури,цифрові колекції,вебінформаційне середовище
Варенко В. М. Електронні комунікації в інформаційно-аналітичній діяльності/ В. М. Варенко (стр.53-58) Кл.слова: цифровізація,електронна комунікація,інформаційні технології
Трачук Л. Ф. Інструменти невербальної інтернет-комунікації/ Л. Ф. Трачук, Л. М. Казначеєва (стр.59-64) Кл.слова: креолізація,смайл,емотикон
Паянок Н. В. Всеукраїнське соціологічне опитування як спосіб залучення молоді до українства (до 300-річчя з дня народження Г. С. Сковороди)/ Н. В. Паянок (стр.65-72) Кл.слова: опитування,юнацтво,молодь
Біловус Л. І. Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання/ Л. І. Біловус, О. Є. Гомотюк, Н. М. Яблонська (стр.73-78) Кл.слова: інформаційні технології,комунікативна компетентність,бібліотечна та орхівна справа
Бачинська Н. А. Практична підготовка студентів як складова освітньо-професійного простору закладу вищої освіти традиції та інновації/ Н. А. Бачинська (стр.79-85) Кл.слова: дуальна освіта,освітньо-професійний простір,заклад вищої освіти
Хіміч Я. О. Формування інформаційної культури здобувачів вищої освіти в цифрову епоху/ Я. О. Хіміч (стр.86-95) Кл.слова: інформаційна культура,цифрові компетентності,академічна доброчесність
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)