Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілепокладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Побірченко, Н. А.
    Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект / Н. А. Побірченко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 189-199 : іл. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)

Кл.слова (ненормовані):
наука -- науковці -- наукові дослідження -- цілепокладання -- особистісно-професійні компетенції -- компетентність -- компетенції
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
   159.922.7(075)
   С 72


    Співак, Любов Миколаївна.
    Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навчальний посібник / Л. М. Співак. - 2-ге видання доповнене. - Київ : Каравела, 2011. - 224 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-2229-17-2 : 62.00 грн., 98.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Шкільний вік--Особистість--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самоповага -- цілепокладання -- учбова діяльність
Анотація: Навчальний посібник містить курс лекцій з діагностики і корекції "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень, запитання для програмованого контролю знань.

Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.


    Самусенко, Вікторія.
    Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів / В. Самусенко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2013. - № 19/20. - С. 42-48

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- самовизначення -- мета
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Кононко, Олена.
    Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників [Текст] / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 2. - С. 42-46

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- планування -- самоконтроль

Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2016/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Дятленко, Наталія. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя / Н. Дятленко. - С.4-7
Кл.слова: індикатори гуманізації, творчі здібності, рухова активність
Калашник, Валентина. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії / В. Калашник, О. Курлянцева. - С.8-16
Кл.слова: інклюзивні цінності, лідерська група, план інклюзивного розвитку
Сварковська, Ліна. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі / Л. Сварковська. - С.17-25
Кл.слова: астигматизм, косоокість, гімнастика
Швайгерт, Наталія. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників / Н. Швайгерт. - С.26-33
Кл.слова: освітня кінезіологія, кінезіологічні вправи, комплекс вправ
Ружановська, Людмила. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія / Л. Ружановська. - С.34-39
Кл.слова: хатха-йога, сахаджа-йога
Кононко, Олена. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників / О. Кононко. - С.42-46
Кл.слова: цілепокладання, планування, самоконтроль
Терещенко, Ірина. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників / І. Терещенко. - С.47-51
Кл.слова: похвала, предметні заохочення, вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.54-62
Кл.слова: моніторинг, особистісно-оцінна компетенція, показники сформованості
Бобровська, Олена. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.65-67
Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко, Наталія. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Н. Кондратенко, Л. Булітко. - С.68-71
Кл.слова: гімнастика для очей, зорова втома, пальчикова гімнастика
Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
373.211.21(477)
Г 85


    Грицан, С.
    Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 37–43.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- тайм-менеджмент -- час -- ліміт -- планування -- цілепокладання -- делегування
Анотація: Досвід викоритсання тайм-менеджменту для ефективної організації діяльності педагогічного колективу спеціального НВК № 5 м. Кам’янське, Дніпропетровська область.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

7.
373.3.091.26(07)
Ф 50


    Фідкевич, Олена.
    Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. В. Бакуліна. - Київ : Генеза, 2019. - 63 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-966-11-1063-1 : 12.33 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Методи і принципи оцінювання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
формувальне оцінюваня -- цілепокладання -- самооцінювання та взаємооцінювання -- портфоліо
Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія Валеріївна


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

8.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par


Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.


    Dymchuk, A.
    Masonic symbolism in the context of philosophical anthropology searches = Масонський символізм в контексті пошуків сучасної філософії людини / A. Dymchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
масонство -- символ -- суспільство -- філософія людини -- універсалії -- модерн -- культура
Анотація: У статті розглядається у порівняльному аспекті масонський символізм та трактування символу в сучасній філософії людини та філософському дискурсі. Сьогодні, коли в науковій спільноті присутні контроверсійні оцінки масонства, коли масонська філософія тільки виривається зі стану штучної маргіналізації, а в суспільстві з'явився інтерес до "альтернативної" філософії, актуальним євисвітлення взаємовпливу масонського символічного дискурсу і нових шкіл філософії ХХ ст. Наукова новизна полягає у зламі стереотипних підходів до дослідження процесу формування філософської думки ХІХ-ХХ ст., у виявленні особливого масонського впливу на процеси появи нових філософських сенсів. Вперше масонська символіка, як певна система світосприйняття, розглядається в контексті одного з першоджерел філософських систем ХХ ст. Дослідження символічних кодів відкривало простір для філософського дискурсу, пошуків людської ідентичності, самототожності.Масонська ідеологія базувалася на "приписуванні" певним об'єктам особливого символічного значення, на переконаності, що за допомогою символів можливо навчити навернених основам самостійного і вільного процесу пізнання. Масонським є переконання, що символ маркує просторовочасові відносини, здійснюючи комунікативні процеси. Філософи ХХ ст. (К. Леві-Стросс, Е. Кассирер, М. Бердяєв та ін.) наділяють символи властивостями об'єктивності тацінності, розкривають рівні реальності, для описуяких несимволічна мова не підходить. Йдучи "масонською стежкою", ці філософи обгрунтовують, що людина сприймає символи об'єкта, але не сам об'єкт і що саме символи формують цілепокладання сенсів, покладених в основу цінностей, смаків, моди. Результатом дослідження стало відкриттясвоєрідного "масонського феномену" у європейський філософії ХХ ст. У масонських дискурсах народжувалися думки, які згодом перетинались з філософськими концепціями ХХ ст. Можнастверджувати, що масони та філософи ХХ ст. працювали на одному культурному та семантичному тлі, з одними культурно-історичними та епістемологічними універсаліями, розглядаючи символи як апріорну мову та апріорну форму пізнання. Пошук архетипів буття, сенсотвірних кодів привів масонів до бачення того, що символи не містять в собі остаточного змісту, а надають широке поле можливостей для інтерпретацій, виступають гносеологічним ключем, інструментом до самопізнання та пізнання "надреальності".
Дод.точки доступу:
Анатолій Димчук


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

10.


    Кульбашна, Я.
    Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 71-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
магістр стоматології -- праксеологічна компетентність -- стоматологічна освіта -- лікар-стоматолог
Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Скрипник, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)