Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілепокладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Побірченко Н. А.
Назва : Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 189-199: іл. (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Анотація: Розкерито поняття "компетентність" і "компетенції" сучасного науковця. Здійснено аналіз дослідницьких ситуацій; обгрунтовано дії особистісно-професійних компетенцій
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7(075)/С 72
Автор(и) : Співак, Любов Миколаївна
Назва : Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навчальний посібник . -2-ге видання доповнене
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2011
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-2229-17-2:
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7(075)
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Шкільний вік-- Особистість
Анотація: Навчальний посібник містить курс лекцій з діагностики і корекції "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень, запитання для програмованого контролю знань.
Примірники : всього : Ф2(4), Ф3(2)
Вільні : Ф2(4), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Самусенко, Вікторія
Назва : Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2013. - № 19/20. - С. 42-48 (Шифр П131260/2013/19/20)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена
Назва : Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2016. - № 2. - С. 42-46 (Шифр В353859/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цілепокладання--планування--самоконтроль
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Дятленко Н. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя/ Н. Дятленко (стр.4-7) Кл.слова: індикатори гуманізації,творчі здібності,рухова активність
Калашник В. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії/ В. Калашник, О. Курлянцева (стр.8-16) Кл.слова: інклюзивні цінності,лідерська група,план інклюзивного розвитку
Сварковська Л. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі/ Л. Сварковська (стр.17-25) Кл.слова: астигматизм,косоокість,гімнастика
Швайгерт Н. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників/ Н. Швайгерт (стр.26-33) Кл.слова: освітня кінезіологія,кінезіологічні вправи,комплекс вправ
Ружановська Л. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія/ Л. Ружановська (стр.34-39) Кл.слова: хатха-йога,сахаджа-йога
Кононко О. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників/ О. Кононко (стр.42-46) Кл.слова: цілепокладання,планування,самоконтроль
Терещенко І. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників/ І. Терещенко (стр.47-51) Кл.слова: похвала,предметні заохочення,вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва І. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.54-62) Кл.слова: моніторинг,особистісно-оцінна компетенція,показники сформованості
Бобровська О. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку/ О. Бобровська (стр.65-67) Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко Н. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку/ Н. Кондратенко, Л. Булітко (стр.68-71) Кл.слова: гімнастика для очей,зорова втома,пальчикова гімнастика
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.211.21(477)/Г 85
Автор(и) : Грицан С.
Назва : Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 1. - С. 37–43. (Шифр В353859/2017/1)
УДК : 373.211.21(477)
Предметні рубрики: Методична робота-- дошкільні навчальні заклади --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--методична робота--тайм-менеджмент--час--ліміт--планування--цілепокладання--делегування
Анотація: Досвід викоритсання тайм-менеджменту для ефективної організації діяльності педагогічного колективу спеціального НВК № 5 м. Кам’янське, Дніпропетровська область.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.091.26(07)/Ф 50
Автор(и) : Фідкевич, Олена, Бакуліна, Наталія Валеріївна
Назва : Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2019
Кільк.характеристики :63 с
Серія: Нова українська школа
ISBN, Ціна 978-966-11-1063-1: 12.33 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.091.26(07)
Предметні рубрики: Початкова школа-- Методи і принципи оцінювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формувальне оцінюваня--цілепокладання--самооцінювання та взаємооцінювання--портфоліо
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)

Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dymchuk A.
Назва : Masonic symbolism in the context of philosophical anthropology searches
Паралельн. назви :Масонський символізм в контексті пошуків сучасної філософії людини
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 60-66. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масонство--символ--суспільство--філософія людини--універсалії--модерн--культура
Анотація: У статті розглядається у порівняльному аспекті масонський символізм та трактування символу в сучасній філософії людини та філософському дискурсі. Сьогодні, коли в науковій спільноті присутні контроверсійні оцінки масонства, коли масонська філософія тільки виривається зі стану штучної маргіналізації, а в суспільстві з'явився інтерес до "альтернативної" філософії, актуальним євисвітлення взаємовпливу масонського символічного дискурсу і нових шкіл філософії ХХ ст. Наукова новизна полягає у зламі стереотипних підходів до дослідження процесу формування філософської думки ХІХ-ХХ ст., у виявленні особливого масонського впливу на процеси появи нових філософських сенсів. Вперше масонська символіка, як певна система світосприйняття, розглядається в контексті одного з першоджерел філософських систем ХХ ст. Дослідження символічних кодів відкривало простір для філософського дискурсу, пошуків людської ідентичності, самототожності.Масонська ідеологія базувалася на "приписуванні" певним об'єктам особливого символічного значення, на переконаності, що за допомогою символів можливо навчити навернених основам самостійного і вільного процесу пізнання. Масонським є переконання, що символ маркує просторовочасові відносини, здійснюючи комунікативні процеси. Філософи ХХ ст. (К. Леві-Стросс, Е. Кассирер, М. Бердяєв та ін.) наділяють символи властивостями об'єктивності тацінності, розкривають рівні реальності, для описуяких несимволічна мова не підходить. Йдучи "масонською стежкою", ці філософи обгрунтовують, що людина сприймає символи об'єкта, але не сам об'єкт і що саме символи формують цілепокладання сенсів, покладених в основу цінностей, смаків, моди. Результатом дослідження стало відкриттясвоєрідного "масонського феномену" у європейський філософії ХХ ст. У масонських дискурсах народжувалися думки, які згодом перетинались з філософськими концепціями ХХ ст. Можнастверджувати, що масони та філософи ХХ ст. працювали на одному культурному та семантичному тлі, з одними культурно-історичними та епістемологічними універсаліями, розглядаючи символи як апріорну мову та апріорну форму пізнання. Пошук архетипів буття, сенсотвірних кодів привів масонів до бачення того, що символи не містять в собі остаточного змісту, а надають широке поле можливостей для інтерпретацій, виступають гносеологічним ключем, інструментом до самопізнання та пізнання "надреальності".
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кульбашна Я., Скрипник І.
Назва : Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 71-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магістр стоматології--праксеологічна компетентність--стоматологічна освіта--лікар-стоматолог
Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)