Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілепокладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7(075)/С 72
Автор(и) : Співак, Любов Миколаївна
Назва : Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навчальний посібник . -2-ге видання доповнене
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2011
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-2229-17-2:
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7(075)
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Шкільний вік-- Особистість
Анотація: Навчальний посібник містить курс лекцій з діагностики і корекції "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень, запитання для програмованого контролю знань.
Примірники : всього : Ф2(4), Ф3(2)
Вільні : Ф2(4), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Самусенко, Вікторія
Назва : Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2013. - № 19/20. - С. 42-48 (Шифр П131260/2013/19/20)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Побірченко Н. А.
Назва : Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 189-199: іл. (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Анотація: Розкерито поняття "компетентність" і "компетенції" сучасного науковця. Здійснено аналіз дослідницьких ситуацій; обгрунтовано дії особистісно-професійних компетенцій
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Дятленко Н. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя/ Н. Дятленко (стр.4-7) Кл.слова: індикатори гуманізації,творчі здібності,рухова активність
Калашник В. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії/ В. Калашник, О. Курлянцева (стр.8-16) Кл.слова: інклюзивні цінності,лідерська група,план інклюзивного розвитку
Сварковська Л. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі/ Л. Сварковська (стр.17-25) Кл.слова: астигматизм,косоокість,гімнастика
Швайгерт Н. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників/ Н. Швайгерт (стр.26-33) Кл.слова: освітня кінезіологія,кінезіологічні вправи,комплекс вправ
Ружановська Л. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія/ Л. Ружановська (стр.34-39) Кл.слова: хатха-йога,сахаджа-йога
Кононко О. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників/ О. Кононко (стр.42-46) Кл.слова: цілепокладання,планування,самоконтроль
Терещенко І. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників/ І. Терещенко (стр.47-51) Кл.слова: похвала,предметні заохочення,вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва І. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.54-62) Кл.слова: моніторинг,особистісно-оцінна компетенція,показники сформованості
Бобровська О. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку/ О. Бобровська (стр.65-67) Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко Н. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку/ Н. Кондратенко, Л. Булітко (стр.68-71) Кл.слова: гімнастика для очей,зорова втома,пальчикова гімнастика
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.211.21(477)/Г 85
Автор(и) : Грицан С.
Назва : Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 1. - С. 37–43. (Шифр В353859/2017/1)
УДК : 373.211.21(477)
Предметні рубрики: Методична робота-- дошкільні навчальні заклади --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--методична робота--тайм-менеджмент--час--ліміт--планування--цілепокладання--делегування
Анотація: Досвід викоритсання тайм-менеджменту для ефективної організації діяльності педагогічного колективу спеціального НВК № 5 м. Кам’янське, Дніпропетровська область.
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена
Назва : Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2016. - № 2. - С. 42-46 (Шифр В353859/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цілепокладання--планування--самоконтроль
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.091.26(07)/Ф 50
Автор(и) : Фідкевич, Олена, Бакуліна, Наталія Валеріївна
Назва : Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2019
Кільк.характеристики :63 с
Серія: Нова українська школа
ISBN, Ціна 978-966-11-1063-1: 12.33 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.091.26(07)
Предметні рубрики: Початкова школа-- Методи і принципи оцінювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формувальне оцінюваня--цілепокладання--самооцінювання та взаємооцінювання--портфоліо
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Початкова школа -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Рашковська Ілона. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Ілона Рашковська (стр.1-6)
Фідкевич Олена. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації/ Олена Фідкевич (стр.7-10)
Вашуленко Микола. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови/ Микола Вашуленко, Світлана Дубовік (стр.11-17)
Чабайовська Марія. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т. Г. Шевченка/ Марія Чабайовська, Світлана Шароварко (стр.17-21)
Слабинська Наталія. Інтегрований урок української мови і читання у 2 класі: за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко/ Наталія Слабинська (стр.21-24)
Дворська Альона. Урок англійської мови в 1 класі/ Альона Дворська (стр.24-25)
Чупрун Лариса. Тематичний день для учнів 2 класу: що може об'єднати спільноту/ Лариса Чупрун (стр.25-30)
Кузнецова Світлана. Математична подорож Африкою (Інтегрований урок)/ Світлана Кузнецова (стр.31-34)
Красоткіна Надія. День Землі - (Терра) 22 квітня (Свято для початкових класів)/ Надія Красоткіна (стр.34-39)
Сергіна Світлана. Урок інформатики в 3 класі/ Світлана Сергіна (стр.40-41)
Коряченко Лідія. Година здоров'я "Бути здоровим - це круто!" (3-4 класи)/ Лідія Коряченко (стр.41-44)
Дризлова Вікторія. У пошуках цікавинок/ Вікторія Дризлова (стр.44)
Павленко Людмила. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5"/ Людмила Павленко, Ірина Джулинська (стр.45-47)
Голибард Євген. Досліджувати світ необхідно, цінуючи знання та моральні принципи (Система, інформація і знання)/ Євген Голибард (стр.48-50)
Войхевич Валентина. Світ не без добрих людей/ Валентина Войхевич (стр.50)
Каленіченко Оксана. Урок "Я досліджую світ" у 1 класі/ Оксана Каленіченко, Лариса Ісаєва (стр.51-52)
Швець Олександр. "Благослови, мати, весну закликати!" (Сценарій свята)/ Олександр Швець (стр.53-56)
Рак Любов. Добрий сміх - ліки від усіх недуг (Сценарій свята у ІІ циклі навчання (3-4 класи)/ Любов Рак (стр.57-60)
Попач Галина. Світле свято Великодня/ Галина Попач (стр.60-61)
Конкурс "І сталося диво" (стр.62-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фідкевич Олена
Назва : Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації
Місце публікування : Початкова школа: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ: Початкова школа, 2020. - № 3. - С. 7-10. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2020/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кульбашна Я., Скрипник І.
Назва : Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 71-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магістр стоматології--праксеологічна компетентність--стоматологічна освіта--лікар-стоматолог
Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)