Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілі сталого розвитку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Kostiuk, T.
    Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm [Електронний ресурс] / T. Kostiuk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P18-28, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- вища освіта -- сталий розвиток -- штучний інтелект -- цілі сталого розвитку
Анотація: Стаття присвячена перегляду доктринальних основ і цінностей у сфері вищої освіти з урахуванням впливу соціальних змін. Для досягнення мети дослідження проаналізовано стратегічні документи таких спеціальних інститутів, як ЮНЕСКО, Міжнародна асоціація університетів (IAU), Європейська асоціація університетів (EUA), Асоціація університетів Співдружності (ACU), Обсерваторія Великої Хартії (Observatory of the Magna Charta) тощо. Наголошено, що відповідні документи серед основних ціннісних і доктринальних основ сучасної вищої освіти наголошують академічну свободу, інституційну автономію та соціальну відповідальність; підвищення ролі вищої освіти в досягненні цілей сталого розвитку; орієнтацію освіти на потреби ринку праці і розвиток м’яких навичок, зокрема критичного мислення, вміння приймати рішення, адаптивності та емоційного інтелекту. Важливими тенденціями розвитку вищої освіти є також цифровізація і використання штучного інтелекту. І якщо цифровізація вже є обов’язковою після обмежень пандемії COVID-19 та масового розвитку вищої освіти в умовах глобалізації, то ставлення до поширення штучного інтелекту досить неоднозначне. Відзначаючи, що перевагами використання штучного інтелекту у вищій освіті є його здатність адаптуватися до індивідуальних стилів навчання і звільняти час від рутинних завдань, науковці попереджають, що надмірне використання цього інструменту, може перешкоджати розвитку таких основних навичок, як робота в команді, лідерство, емпатія, креативність, критичний аналіз і навички незалежного мислення, які мають вирішальне значення для майбутніх ринків праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Єфименко, Т. І.
    Фіскальні реформи та сталий розвиток в Україні [Текст] / Т. І. Єфименко // Фінанси України. - Київ, 2016. - № 3. - С. 7-14. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- цілі сталого розвитку -- фіскальні системи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Ісаншина, Г. Ю.
    Тенденції розвитку звітування суб’єктів господарювання та державного управління [Текст] / Г. Ю. Ісаншина // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 54-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
фінансова звітність -- державний сектор -- бюджетна звітність -- метод бухгалтерського обліку -- інтегрована звітність -- цілі сталого розвитку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Бортнік, Олена.
    Упровадження міжнародних стандартів в місцевому самоврядуванні як ключ до сталого розвитку [Текст] / О. Бортнік // Аспекти публічного управління. - 2019. - Том 7, N 5. - С. 31-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
місцеве самоврядування -- цілі сталого розвитку -- стандартизація -- менеджмент якості -- індикатори місцевих послуг -- ризик-менеджмент -- публічний сектор -- публічне управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Бурик, З. М.
    Державна підтримка обслуговуючої кооперації сільських територій в контексті сталого розвитку / З. М. Бурик // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 81-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
державна підтримка -- обслуговуюча кооперація -- цілі сталого розвитку -- сільські території

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Гондюл, Олександра.
    Використання ігрових технологій в медіа для досягнення глобальних цілей сталого розвитку (на прикладі авторської гри «Unicorn Media Camp») [Текст] / О. Гондюл // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 42-49DOI 10.28925/2524-2644.2023.156. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ігрові технології -- медіа -- Цілі сталого розвитку -- віртуальна реальність -- симуляційні ігри -- вирішення глобальних проблем
Анотація: Досліджено потенціал ігрових технологій як інструменту для просування глобальних Цілей сталого розвитку (ЦСР) через медіа. Обрана тема є актуальною та перспективною, адже крім висвітлення глобальних проблем, медіа можуть безпосередньо впливати на сталий розвиток через комунікаційні механізми, медіакампанії та медіапроєкти з соціальним впливом. Ігрові технології, зокрема віртуальна та доповнена реальність, гейміфікація та симуляційні ігри, гейміфіковані медіакампанії, використання гейміфікації у медіаматеріалах та під час публічних заходів, можуть бути використані для залучення аудиторії до складних і нагальних питань, пов’язаних із Цілями сталого розвитку, – бідність, зміна клімату та соціальна нерівність. Наприклад, віртуальна реальність може забезпечити ефект занурення, який допоможе аудиторії зрозуміти вплив руйнування навколишнього середовища, тоді як симуляційні ігри можуть допомогти гравцям розвинути навички управління ресурсами та вирішення проблем, пов’язаних із питаннями сталого розвитку. Здійснено огляд теоретичних і практичних засад ігрових технологій у контексті сталого розвитку, висвітлено потенційні переваги їхнього використання, зокрема підвищення залученості, інтерактивності та емпатії серед аудиторії. Розкрито формати успішного застосування ігрових технологій, пов’язаних з Цілями сталого розвитку на прикладі авторської гри для молоді «Unicorn Media Camp», спрямованої на дослідження практик упровадження медіаорганізаціями та медіакорпораціями проєктів із позитивним впливом та використання комунікаційних інструментів для досягнення Цілей сталого розвитку. Констатовано факт, що ігрові технології мають значний потенціал для просування сталого розвитку через медіа та залучення аудиторії до важливих глобальних питань.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Гудіма, Тетяна.
    Грошово-кредитна та макропруденційна політика держави: особливості інституційного забезпечення / Т. Гудіма // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 111-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
грошово-кредитна політика -- макропруденційна політика -- цілі сталого розвитку -- суб’єкти господарювання -- координація заходів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Клочко, Оксана.
    Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс] / О. Клочко, В. Федорець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 275-306, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- екологічна компетентність -- екологізація -- естетизація -- емоційний інтелект -- цілі сталого розвитку -- Нова українська школа -- методологія -- педагогічна герменевтика -- інноваційний підхід
Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Федорець, Василь


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Корнєєва, Ю. В.
    Моніторинг досягнення цілей сталого розвитку інвестиційний аспект [Текст] / Ю. В. Корнєєва // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 11. - С. 76-96. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Цілі сталого розвитку -- нефінансова асиметрія -- добровільні національні огляди -- державні статистичні спостереження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Корсак, Костянтин.
    Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, Ю. Корсак, А. Похресник // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 4. - С. 39-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
людство -- освіта -- академічні стандарти -- індустріальна парадигма -- екопарадигма для наук та освіти -- цілі сталого розвитку -- світовий екорейтинг 2020
Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій
Похресник, Анатолій


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)