Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілі сталого розвитку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kostiuk T.
Назва : Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 18-28. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна відповідальність--вища освіта--сталий розвиток--штучний інтелект--цілі сталого розвитку
Анотація: Стаття присвячена перегляду доктринальних основ і цінностей у сфері вищої освіти з урахуванням впливу соціальних змін. Для досягнення мети дослідження проаналізовано стратегічні документи таких спеціальних інститутів, як ЮНЕСКО, Міжнародна асоціація університетів (IAU), Європейська асоціація університетів (EUA), Асоціація університетів Співдружності (ACU), Обсерваторія Великої Хартії (Observatory of the Magna Charta) тощо. Наголошено, що відповідні документи серед основних ціннісних і доктринальних основ сучасної вищої освіти наголошують академічну свободу, інституційну автономію та соціальну відповідальність; підвищення ролі вищої освіти в досягненні цілей сталого розвитку; орієнтацію освіти на потреби ринку праці і розвиток м’яких навичок, зокрема критичного мислення, вміння приймати рішення, адаптивності та емоційного інтелекту. Важливими тенденціями розвитку вищої освіти є також цифровізація і використання штучного інтелекту. І якщо цифровізація вже є обов’язковою після обмежень пандемії COVID-19 та масового розвитку вищої освіти в умовах глобалізації, то ставлення до поширення штучного інтелекту досить неоднозначне. Відзначаючи, що перевагами використання штучного інтелекту у вищій освіті є його здатність адаптуватися до індивідуальних стилів навчання і звільняти час від рутинних завдань, науковці попереджають, що надмірне використання цього інструменту, може перешкоджати розвитку таких основних навичок, як робота в команді, лідерство, емпатія, креативність, критичний аналіз і навички незалежного мислення, які мають вирішальне значення для майбутніх ринків праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гондюл, Олександра
Назва : Використання ігрових технологій в медіа для досягнення глобальних цілей сталого розвитку (на прикладі авторської гри «Unicorn Media Camp»)
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 42-49. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.156 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.156
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрові технології--медіа--цілі сталого розвитку--віртуальна реальність--симуляційні ігри--вирішення глобальних проблем
Анотація: Досліджено потенціал ігрових технологій як інструменту для просування глобальних Цілей сталого розвитку (ЦСР) через медіа. Обрана тема є актуальною та перспективною, адже крім висвітлення глобальних проблем, медіа можуть безпосередньо впливати на сталий розвиток через комунікаційні механізми, медіакампанії та медіапроєкти з соціальним впливом. Ігрові технології, зокрема віртуальна та доповнена реальність, гейміфікація та симуляційні ігри, гейміфіковані медіакампанії, використання гейміфікації у медіаматеріалах та під час публічних заходів, можуть бути використані для залучення аудиторії до складних і нагальних питань, пов’язаних із Цілями сталого розвитку, – бідність, зміна клімату та соціальна нерівність. Наприклад, віртуальна реальність може забезпечити ефект занурення, який допоможе аудиторії зрозуміти вплив руйнування навколишнього середовища, тоді як симуляційні ігри можуть допомогти гравцям розвинути навички управління ресурсами та вирішення проблем, пов’язаних із питаннями сталого розвитку. Здійснено огляд теоретичних і практичних засад ігрових технологій у контексті сталого розвитку, висвітлено потенційні переваги їхнього використання, зокрема підвищення залученості, інтерактивності та емпатії серед аудиторії. Розкрито формати успішного застосування ігрових технологій, пов’язаних з Цілями сталого розвитку на прикладі авторської гри для молоді «Unicorn Media Camp», спрямованої на дослідження практик упровадження медіаорганізаціями та медіакорпораціями проєктів із позитивним впливом та використання комунікаційних інструментів для досягнення Цілей сталого розвитку. Констатовано факт, що ігрові технології мають значний потенціал для просування сталого розвитку через медіа та залучення аудиторії до важливих глобальних питань.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гудіма, Тетяна
Назва : Грошово-кредитна та макропруденційна політика держави: особливості інституційного забезпечення
Місце публікування : Підприємство, господарство і право: науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ: ТОВ "Гарантія", 2019. - № 10. - С. 111-116. - ISSN 2307-8049 (Шифр П838975200/2019/10). - ISSN 2307-8049
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): грошово-кредитна політика--макропруденційна політика--цілі сталого розвитку--суб’єкти господарювання--координація заходів
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурик З. М.
Назва : Державна підтримка обслуговуючої кооперації сільських територій в контексті сталого розвитку
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 6. - С. 81-86. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/6). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державна підтримка--обслуговуюча кооперація--цілі сталого розвитку--сільські території
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєв О.
Назва : Економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 100-107. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.12 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна освіта--циркулярна економіка--цілі сталого розвитку
Анотація: У статті розглядається економічна освіта із циркулярної економіки в Республіці Польща як відповідь сучасним викликам і запитам суспільства; зазначається, що економічна освіта для сталого розвитку є цілісною і охоплює зміст навчальних програм, результати навчання, методи навчання і учіння, освітнє середовище. Саме освіта в інтересах сталого розвитку надає можливість побудови «зелених» економік і суспільств, оскільки забезпечує розвиток в учнів навичок, необхідних для «зелених» робочих місць; формує мотивацію людей до життєдіяльності відповідно до цілей сталого розвитку. Питання охорони середовища, налагодження чистої економіки почали набирати значної актуальності після того, як Республіка Польща приєдналася до Європейського Союзу. В умовах ринкової економіки вагомого значення має інноваційний підхід до вищої економічної освіти, оскільки особливої актуальності набуває підготовка фахівців нової формації для економічної галузі в умовах модернізації економічних відносин, утвердження ринкових принципів господарювання, суспільних і соціальних перетворень. Циркулярна економіка та підготовка фахівців із циркулярної економіки – це шлях до вирішення економічних завдань і проблем навколишнього середовища. Свідоме ставлення до збереження навколишнього середовища й впровадження відповідних технологій господарювання формується в дітей Польщі ще на етапі навчання підприємництву в старшій школі. Показано, що циркулярна економіка своїми коренями базується на гуманістичній і демократичній освіті, реалізуючи принцип людиноцентризму.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малиш Н. А., Москаленко С. О.
Назва : Законодавче забезпечення державної екологічної політики України
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління: науковий журнал/ Національна академія державного управління при Президентові України. - Київ: Вид-во НАДУ, 2019. - N 3. - С. 39-46. - ISSN 2310-2837 (Шифр В322386111/2019/3). - ISSN 2310-2837
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державна екологічна політика--стратегія розвитку--цілі сталого розвитку--адміністративна реформа--контроль за дотриманням законодавства у сфері екології
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Носік, Володимир
Назва : Земельне право і законодавство України: системна криза чи зміна парадигми в умовах реалізації Цілей Сталого Розвитку в Україні до 2030 року?
Місце публікування : Право України: юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ: Право України, 2020. - № 5. - С. 76-90. - ISSN 1026-9932 (Шифр П706540/2020/5). - ISSN 1026-9932
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доктрина земельного права--земельне законодавство--земельні відносини--цілі сталого розвитку--системна криза--подолання бідності--подолання голоду--екосистемний підхід--рекодифікація
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клочко, Оксана, Федорець, Василь
Назва : Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 275-306. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--екологічна компетентність--екологізація--естетизація--емоційний інтелект--цілі сталого розвитку--нова українська школа--методологія--педагогічна герменевтика--інноваційний підхід
Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємства в усіх сферах діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019. - № 11. - С. 109-118 (Шифр Ф644512421/2019/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна соціальна відповідальність--цілі сталого розвитку--соціальна відповідальність бізнесу--соціально-відповідальний споживач--пропаганда соціальної відповідальності
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олієвська М. Г.
Назва : Людський капітал у контексті досягнення цілей сталого розвитку
Місце публікування : Фінанси України: наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 2019. - № 12. - С. 32-43 (Шифр Ф375529/2019/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цілі сталого розвитку--людський капітал--знання--навички--освіта--нефінансова звітність компаній--добровільний національний огляд
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)