Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 231
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Федорчук, С.
    Assessment of the risk of injury to athletes in connection with psychophysiological indicators (skiing) = Оцінка ризику травматизму спортсменів за психофізіологічними показниками (лижні види спорту) / С. Федорчук, О. Лисенко, О. Колосова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 141-153. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спортсмени високої кваліфікації -- стан психофізіологічних функцій -- сноубординг -- гірські лижі -- лижні перегони
Анотація: У сучасному спорті високий рівень фізичної працездатності спортсмена обумовлений функціональними властивостями та станом усіх систем організму. Особливе значення має оцінка функціонального стану центральної нервової системи. Водночас потенційний ризик отримання травм зростає щороку, тож основним завданням спортивних медиків, психологів, фізіологів, зокрема в спорті з високими досягненнями, є зменшення травматизму. Мета дослідження – порівняти стан психофізіологічних функцій спортсменів високої кваліфікації, які спеціалізуються у видах спорту з різним ступенем екстремальності та ризиком травматизму (сноубординг, гірські лижі, лижні перегони). Матеріал і методи. Для визначення стану психофізіологічних функцій спортсменів застосовували діагностичний комплекс «Діагност-1» (М.В. Макаренко, В.С. Лизогуб). Ці види спорту висувають особливі вимоги насамперед до центральної нервової системи спортсменів. Вивчали приховані періоди простої зорово-рухової реакції, просту і складну реакцію вибору, ефективність сенсомоторної діяльності та динаміку нервових процесів у режимі зворотного зв’язку, точність реакції на рухомий предмет і співвідношення реакцій випередження та затримки, динамічна м’язова витривалість правої та лівої кистей (за тестом постукування), а також основні властивості нервової системи, а саме функціональну рухливість нервових процесів та силу нервових процесів. Вищий психофізіологічний статус за показниками сили нервових процесів і показниками реакції на рухомий об’єкт, вищий рівень динамічної м’язової витривалості за показниками теппінг-тесту продемонстрували спортсмени з вищим ступенем екстремальності спортивної діяльності й ризиком травматизму (сноубордисти та гірськолижники). Виявлені розбіжності стану психофізіологічних функцій у спортсменів із різним ступенем екстремальності спортивної діяльності та рівнем ризику травматизму можуть мати прогностичну цінність і застосовуватися для оптимізації спортивного удосконалення в цих видах спорту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лисенко, О.
Колосова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Humeniuk, O.
    Creating Ukrainian youth academic community in the interwar Poland: sources, tasks, centers, activity = Формуючи українське молодіжне академічне середовище в міжвоєнній Польщі: джерела, завдання, центри, активність / O. Humeniuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P14-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
український -- еміграція молодь -- студент -- організація -- Польща -- Європа -- міжвоєнний
Анотація: У статті на основі широкої джерельної бази та вітчизняної і зарубіжної історіографії розглядається процес формування українського академічного середовища в міжвоєнній Польщі. Головна увага приділяється аналізу джерел української еміграції в Польщі на початку 1920-х років, територіального походження молоді, їх матеріального становища та можливості реалізувати головні свої завдання: здобути вищу освіту та гідно представити власну націю, її історію та культуру в міжнародній площині та в молодіжному іноземному середовищі. Найбільшу цінність для розкриття теми дослідження мають архівні документи Польщі та України, а також періодичні емігрантські студентські видання. Акцентується на організаційному становленні українських молодіжних організацій (головним чином студентських) на початку 1920-х років. Також у дослідженні проаналізовано типи організацій, форми діяльності та їх вплив на українську міжвоєнну еміграцію у Європі.
Дод.точки доступу:
Олена Гуменюк


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Гад, Ієн.
    Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту [Текст] / І. Гад, Р. МакДональд, А. Кін // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 13-20DOI 10.28925/2524-2644.2023.152. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- медіа -- університети -- студенти -- Болонський процес -- Україна -- війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Дод.точки доступу:
МакДональд, Рейчел
Кін, Адель


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Pappas, G.
    Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Martych, R.
    Evolution of perception of "living” in religious and philosophical discourse = Еволюція уявлень про "живе" в релігійно-філософському дискурсі / R. Martych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
буття -- людина -- життя -- концепт -- дискурс -- релігія -- етика -- біоетика -- цінність
Анотація: Сучасний науковий дискурс, який має в своїй основі постнекласичну наукову картину світу і ґрунтується на перманентно-транзитивних флуктуаціях епохи постмодерну, все ж включає в себе такі одвічні питання, як проблема людини, її життя і здоров'я, основних факторів буття світу і людського буття в світі. Життя - це єдиний біологічно можливий спосіб буття людини в світі. Цінність його полягає не тільки в особливостях існуючих біологічних форм і різноманітних проявів, які є, проте, в своїй сукупності унікальним феноменом буття, але і в можливості саморефлексії, усвідомленого переживання самого явища і здатності до формування на цій основі символічних картин буттєвого світу. Метою даної роботи є дослідження трансформації наукового дискурсу щодо поняття "живого" в рамках становлення і розвитку релігійно-етичних вчень. Для реалізації цієї мети автором аналізується категоріальний каркас поняття "живого". Аналізуючи класичні філософські та сучасні наукові підходи до визначення поняття "живого", автором виділяються два основні підходи до визначення життя - субстратний і функціональний. Основна увага в статті зосереджена на аналізі релігійного та біоетичного дискурсів у вченні про "живе". Біоетичний дискурс виходить з необхідності виявлення моральних норм та імперативів, здатних відповідати на питання про межі існування "живого" і визначати моральні можливості впливу (розширення або звуження) на ці кордони. Однією з фундаментальних проблем біоетики є проблема життя як цінності. У сучасному біоетичному дискурсі сформувалися дві основні точки зору з цього приводу. Першу можна назвати етикою сакральності життя або життя як найвищої цінності (sanctity of life), другу - етикою якісного життя (quality of life). Сакральність життя передбачає ставлення до феномену "живого" як до об'єкта виняткової ваги, найважливішої цінності і на цій підставі вимагає побожного до нього відношення. Найбільш яскраво і повно такий підхід представлений сучасним релігійним дискурсом. Релігійний зміст біоетичного дискурсу про "живе" проявляється по-перше, в утвердженні християнським персоналізмом об'єктивного онтологічного статусу людської особистості; по-друге, у вченнях християнських теологів, які стверджують красу і праведність життя, створеного Богом, де природа і людина в ній розуміються як щось сакральне, а тому дії, викликані проти них - грішні і неприпустимі; по-третє, основа людського життя корениться в духовному світі самої людини, співвіднесеного з божественною трансценденцією. Зроблено висновок про те, що сучасний релігійно-етичний дискурс формує систему категорій і концептів, що описують прикладні етичні понятійні конструкти з метою формування морального ставлення людини до всього живого. Запропонований авторський підхід дозволив зафіксувати сутність сучасного біоетичного дискурсу у вченні про "живе".
Дод.точки доступу:
Мартич Руслана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Panas, N.
    Figure of General Olexander Grekov in historiography of independent Ukraine = Постать генерала Олександра Грекова в історіографічній науці Незалежної України / N. Panas // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P96-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
генерал Греков -- військово-політична діяльність -- українська революція -- незалежність
Анотація: Історіографії періоду незалежної України притаманне прагнення надолужити прогалини свого розвитку у період СРСР. У світ виходять чимало наукових праць, присвячених професійній діяльності вищого військового керівництва доби національно-визвольних змагань 1917-1921 рр. Незважаючи на продовження вивчення питань військового будівництва періоду революції, кадрового потенціалу Збройних Сил, багато питань залишаються малодослідженими, або й зовсім недослідженими. Так, ім'я генерала Олександра Грекова історики в основному згадують у контексті історичних подій, в яких він брав безпосередню участь, не створивши окремого цілісного дослідження, присвяченого діяльності цього видатного військовика. Піонером у дослідженні життєвого шляху генерала став Ярослав Тинченко, згодом до нього долучилися Михайло Ковальчук та Олександр Дєдик, які хоч і не комплексно дослідили військово-політичну діяльність генерала, проте у своїх працях доклали значних зусиль для презентації його здобутків у період української революції. Щодо електронних ресурсів, то більшість із них вибірково описують життя О. Грекова, носять науково-популярний характер і розраховані на непідготовленого читача. Окремі праці також не вичерпують проблему, оскільки є біографічними довідниками або збірниками нарисів, відтак обмежені в обсязі, не охоплюють сповна життя і діяльність генерала. На сучасному етапі назріла нагальна потреба у створенні окремого спеціального дослідження, присвяченого зазначеній тематиці, що сприятиме формуванню воєнної доктрини незалежної України та допоможе повніше та об'єктивніше відтворити картину подій столітньої давнини. У статті наведено комплекс наукового доробку для вивчення військово-політичної діяльності генерала О. П. Грекова, вказано основні проблеми, з якими зустрінеться дослідник під час аналізу постаті генерала, визначено особливості та тенденцію історіографічних досліджень у галузі військової біографістики періоду незалежної України. Проаналізовано наукову цінність кожного джерела, надано коротку характеристику тематичних праць.
Дод.точки доступу:
Наталія Панас


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Hedo, A.
    "Genealogy of Donetsk Region”: genealogical sources of XVIII - the beginning of ХХ century = "Родовід донеччини": генеалогічні джерела XVIII - початку ХХ ст. / A. Hedo, O. Kryhina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 6. - P89-95. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
метричні книги -- сповідні відомості -- ревізькі сказки -- генеалогічні джерела -- Донеччина
Анотація: У статті виявлено особливості фіксації інформації у метричних книгах, сповідних відомостях та ревізьких "сказках", їх використання при складанні родоводів представників різних конфесій та станів XVIII - початку ХХ ст., що зберігаються в державному архіві Донецької області. Методологія дослідження полягає у використанні історико-генетичного та історико-порівняльного методів для дослідження витоків та розвитку метричних книг, ревізьких "сказок" та сповідних відомостей представниками різних конфесій регіону. Метричні книги, ревізькі "сказки" та сповідні розписи є достатньо інформативними джерелами й мають високий рівень достовірності, їх інформаційний потенціал дає можливість реконструювати родоводи представників різних конфесій та станів Донеччини. Їх наукова цінність сьогодні збільшується через неможливість опрацювання частини з цих комплексів українськими дослідниками через ситуацію на Сході України. У розвідці здійснено спробу дослідження їх інформаційного потенціалу та його використання при складанні родоводів представників різних конфесій та станів Донеччини. Метричні книги є первинним генеалогічним джерелом, адже саме в них реєстрували головні події в житті людини: народження, шлюб, смерть. Їх інформаційний потенціал дає можливість дослідити родинні зв'язки усіх прошарків українського суспільства. Іншим важливим всестановим джерелом генеалогічної інформації є сповідні відомості церков: щорічні породинні та поіменні облікові реєстри парафіян церкви, які сповідалися у священика. Інформаційний потенціал цих джерел варто використовувати на початку генеалогічного дослідження, коли не відомі кількість та імена членів родини, точні дати народження. Джерелом, яке має найбільше практичне значення в реконструкції родоводів оподатковуваних верств населення, є матеріали загальноросійських переписів податного населення, які проводилися на території Російської імперії в період з 1718 по 1857 рік. Результатами цих переписів були так звані ревізькі "сказки"
Дод.точки доступу:
Kryhina, O.
Ольга Кригіна
Анна Гедьо


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Bezprozvanna, T.
    Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization = Грошова ідентифікація людини як продукт поширення цінностей західної цивілізації / T. Bezprozvanna // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P13-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
грошова ідентифікація -- ідентичність -- криза ідентичності -- капіталізм -- гроші -- грошові цінності -- західна цивілізація
Анотація: Стаття присвячена проблемі грошової ідентичності, яка в контексті трансформаційних процесів сучасного світу потребує детального вивчення. Актуальність дослідження полягає в тому, що ідентичність сучасної людини стає хиткою. В пошуках орієнтирів для конструювання власного «я» людина опиняється на роздоріжжі. Вона втрачає ідентичність, якою володіла від народження, як член традиційного суспільства, і вимушена вибудовувати її самостійно. В рамках статі розкриваються передумови виникнення кризи ідентичності в контексті розвитку капіталізму та формуванні економічного типу людини. Мета статі полягає у визначенні особливостей формування грошової ідентичності, що стала по суті побічним продуктом поширення цінностей Заходу. Для досягнення цієї мети здійснюється структурно-функціональний аналіз соціальних взаємодій суб’єктів ідентифікації, а також використовуються загальнонаукові методи синтезу і узагальнення матеріалів, аналізу, порівняння, дедуктивний, індуктивний методи та ін. Основні риси грошової ідентичності полягають в тому, що людина починає керуватися власними егоїстичними началами, а гроші стають головною цінністю для людини, постають як універсальна цінність, що є еквівалентом усіх інших матеріальних цінностей. Грошова ідентичність в рамках сучасного світу постає як глобальна та нестійка, вона формується штучно і слугує сучасному ринку для отримання прибутку в рамках суспільства споживання. Зроблено висновок, що у сучасному світі гроші слугують не лише покращенню об’єктивних обставин життя, а і стають засобом досягнення суспільного визнання. Проблема грошової ідентичності виявляється особливо актуальною і для України, як для країни, що орієнтується на західний тип господарювання з його досягненнями, цінностями і водночас проблемами, а тому потребує подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Тетяна Безпрозванна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Skvorets, V.
    Socio-cultural transformation in Post-soviet Ukraine = Соціокультурна трансформація в пострадянській Україні / V. Skvorets, I. Kudinov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P43-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
життєустрій народу -- соціальна матриця -- суспільне відтворення -- соціальна трансформація -- соціальний розвиток -- соціальна деградація -- соціокультурні зміни
Анотація: Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що осмислення соціокультурної трансформації дозволяє виділити соціальні процеси, які впливають на функціонування пострадянського українського суспільства. Предметом дослідження є соціальні процеси, що визначають зміст і характер соціокультурної трансформації пострадянського українського суспільства. Метою статті є осмислення впливу соціокультурних змін на функціонування пострадянського українського суспільства. Методологія дослідження соціокультурної трансформації ґрунтується на використанні системного, логічного, історичного, діалектичного і соціокультурного підходів та методів. У результаті дослідження виявлено, що в пострадянській Україні загальний контекст соціокультурних змін зумовлений реалізацією ринкових реформ, що спричинили процеси приватизації, деіндустріалізації, масової маргіналізації населення, переходу до ліберальної держави та депопуляції населення. Ці процеси зумовили соціокультурні зміни в житті громадян України. Відбулися важливі зміни в соціальній сфері, соціальній структурі населення, розподілі національного багатства, що змінили напрямок його руху із домінування соціального розвитку на переважання соціальної деградації. Відбулася зміна соціальної матриці відтворення суспільства: від домінування культури середніх верств населення відбувся перехід до поширення культури бідних, основною ознакою якої є боротьба людини за виживання. Зміст соціокультурної трансформації пострадянського українського суспільства полягає в переході від абсолютизму держави до абсолютизму ринку, що означає перетворення всього, що можливо, на товар, і домінування товарно-грошових відносин у всіх сферах суспільного життя. Цей перехід супроводжувався зміною історико-культурного типу особистості людини, комерціалізацією, депрофесіоналізацією, а також примітивізацією державного управління. Зміни стану культури ускладнили відтворення суспільства як цілісності. Радянський життєустрій був демонтований, а збій соціальної матриці засвідчує про те, що новий життєустрій в пострадянській Україні сформувати ще не вдалося, а тому соціокультурну трансформацію необхідно спрямувати саме на його формування. Практична цінність результатів полягає в обґрунтуванні змісту соціокультурної трансформації в пострадянській Україні та її впливу на функціонування суспільства.
Дод.точки доступу:
Kudinov, I.
Ігор Кудінов
Володимир Скворець


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Assefa, A. H.
    Symbolic values and implications of the Grand Ethiopian Renaissance Dam project in Ethiopian identity politics = Символічні цінності та наслідки проекту греблі великого відродження Ефіопії в політиці ефіопської ідентичності / A. H. Assefa, B. T. Gedifew // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P5-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
етнічна приналежність -- Ефіопія -- етнічний федералізм -- мова розвитку -- політика ідентичності
Анотація: Стаття присвячена аналізу ідентифікаційних процесів, що відбуваються в сучасній Ефіопії під впливом модернізаційних змін. Зокрема описується – як економічні та політичні здобутки сприяють спільному пог-ляду на майбутнє з боку протилежних один одному етноцентричного та пан-ефіопського націоналістичного таборів. Наразі в ефіопській політиці домінують різні етнічні "протигрупові" та "позагрупові" політичні дискурси. У статті розглядаються та висвітлюються відповідні філософські концепції, включаючи "дзеркальну ідентичність", первісну та інструментальну концепцію етнічної приналежності. Примітно, що, дотримуючись напряму думок Б. Андерсона про націоналізм як "культурний артефакт" та вираз "уявної спільноти", автори доходять висновку, що GERD може слугувати спільною символічною мовою та мовою розвитку, щоб змінити ефіопську національну свідомість та уяву, покращуючи політичні та економічні сфери країни. Реалізація проекту греблі Великого Відродження Ефіопії (GERD) приховано чи відверто допомагає реформувати механізми самовизнання державної влади та поступово реагує на видатні політичні розбіжності, вибудовуючи відносини на основі довіри серед основних політичних акторів. Етноцентричні мотивації порушують такі політичні питання, як сецесія, право на мовне та культурне визнання, економічна рівність та політична безпека та представництво шляхом використання їх відповідних етнічних приналежностей як засобу політичної мобілізації. У нинішній Ефіопії політична ідентичність практично поєднується з етнічною ідентичністю. У цьому сенсі, оскільки існують різноманітні етнічні групи, політичні кордони підтримуються серед численних націоналістів, що базуються на етнічній основі, та між загальноефіопськими та етноцентричними суб'єктами. Отже, необхідний всебічний діалог та конструктивне політичне взаємне запліднення між різними політичними суб’єктами, горизонтально та вертикально, між етноцентричними націоналістами та загальноефіопськими захисниками. В Ефіопії реалізація внутрішньополітичного консенсусу вимагає миттєвого механізму корекції. Відповідно, політично заангажовані антитетичні етнічні розмежування та періодично сфабриковані історичні наративи, спричинили несприятливі умови в політиці. Ось чому, як визначають автори статті, такі проекти розвитку, як GERD, мали б відповідні економічні та політичні механізми для розвитку національних настроїв, що, в свою чергу, символічно сприятиме національному консенсусу серед основних політичних суб'єктів. Отже, запозичивши поняття Ф .Фукуями про "національну ідентичність віросповідання", можна було б резюмувати, що ці проекти розвитку можуть допомогти реалізувати символічну цінність, конструктивно надавши громадянам змогу визнати основоположні ідеали своїх країн та піднявши загальні фактори. Перспективами продовження даного дослідження є вплив зовнішніх геополітичних та правових чинників на проект GERD
Дод.точки доступу:
Gedifew, B. T.
Белайне Тайе Гедифев
Андебет Хайлу Асефа


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Cherepekhina, O.
    The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Електронний ресурс] / O. Cherepekhina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- компетентнісний підхід -- професіографічний підхід -- магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Salata, O.
    The image of the city embodied in architecture rationalistic modern style of Alexander Verbitsky = Образ міста в раціоналістичному модерні архітектури О. М. Вербицького / O. Salata // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P24-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
архітектура -- архітектурні стилі -- раціоналістичний модерн -- образ міста -- культурна спадщина -- пам'ятки архітектури
Анотація: У статті досліджено та розкрито особливості раціоналістичного модерну в Україні на прикладі творів відомого українського архітектора Олександра Матвійовича Вербицького (1875-1958). Методологія дослідження включає низку наукових методів і підходів, серед яких аналіз, синтез, порівняльний та культурологічний, які дали змогу проаналізувати особливості українського раціоналістичного модерну в архітектурних формах, створених О.М. Вербицьким, як важливого етапу в українській архітектурі та українській культурі. Наукова новизна полягає у спробі автора виявити загальні ознаки стилю народної архітектури на прикладах будівель, споруджених у Києві, та визначити цінність спадщини раціоналістичного модерну в Києві, шляхи його збереження як складової частини загальноєвропейської спадщини. Показано, що оригінальність Київської школи модерну полягає в широкому використанні геометричних форм при одночасній стриманості декоративних традицій. З цієї позиції проаналізовано найбільш відомі архітектурні споруди авторства О.М. Вербицького - будинок залізничного вокзалу та передвокзальної площі, паровозного депо станції Дарниця, багатоповерхові житлові будинки у Києві по вул. Енгельса, на розі вулиць Стрілецької та Рейтарської. Найхарактернішою ознакою архітектурного стилю Вербицького, є, на думку автора, акцент на проектуванні дахів, які були переважно високої чотирисхилої форми і нагадували обриси дахів народних хат. У деяких проектах архітектора використано трапеційну форму фронтонів або ж трикутні щипці біля коньків даху, що надавало силуетам будівель активного і романтичного характеру, підкреслювало зв'язок з класичними спорудами народної дерев'яної архітектури та українською традицією будування
Дод.точки доступу:
Салата Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Ivanov, D.
    The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks [Текст] = Надлюдна маніпульована: цифра та реальна ідентичність у соціальних мережах / D. Ivanov // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
надлюдина -- соціальна мережа -- профіль ідентичності -- великі дані -- категоризація
Анотація: Метою статті є опис базових механізмів використання даних активності чи пасивності користувачів соціальних мереж та власників гаджетів, а також пов’язаних із цим викликів. Використовуючи метод контент аналізу, профіль у соціальній мережі розглядається як профіль ідентичності власника, в якому наявність чи відсутність інформації свідчить про те, ким є користувач та до яких категорій його можна зарахувати за різноманітними критеріями. Профіль у мережі розглядається як місце сповіді користувача, а гаджет – як «протез», потрібний кожному для реалізації власних потреб. Таким чином, людина з гаджетом розглядається як єдине ціле. Наводено відомості про розвиток методики OCEAN, яка дозволяє «виміряти» психіку особи на підставі її аутоекспресії у соціальній мережі. Подано приклади використання даних користувачів фірмою Кембридж Аналітика для політичних цілей – президентських виборів у США 2016 року, Брексіту, а також приклади, які свідчать про глобальний рівень збору персональних відомостей, їх високу репрезентативність, автоматизацію процесів збору та обробки інформації користувачів соціальних мереж та їх профілювання. Для демонстрації рівня репрезентативності даних наведено порівняння кількості користувачів соціальної мережі Фейсбук у США з кількістю населення країни. Також з метою виявлення співвідношень тих аспектів, які вивчаються проаналізовано статистичні дані користувачів системи Андроід. Ґрунтуючись на методах індукції та дедукції, висвітлено проблеми, пов’язані з процесами використання інформації користувачів гаджетів (крадіжку ідентичності, використання персональних відомостей для маніпуляцій, у тому числі політичних та споживацьких, загрози для демократичності виборів та втрату суб’єктності у прийнятті рішень). Зазначено тенденцію зневіри людей до політичної системи загалом, яка буде розвиватися як реакція на зазначені вище процеси. Запропоновані рішення, що можуть зменшити негативні процеси (вдосконалення законодавства на міжнародному та національному рівнях, сприяння підвищенню обізнаності). Цінність цієї роботи для науки та суспільства вбачається у комплексну висвітленні проблем, які у багатьох аспектах залишаються маргінальними, хоча їх вплив на різні суспільні групи загалом та кожну людину зокрема є надзвичайно вагомими.
Дод.точки доступу:
Іванов Д. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Khrypko, S.
    The valued focus of a widow and an orphan statuses and scale of protection in the Old and New Testament tradition = Ціннісна акцентуація статусу і обсягу захищеності вдови і сироти в старо- та новозаповітній традиції / S. Khrypko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P51-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вдова -- цінність -- образ -- аксіологія -- сирота -- символічність -- семантика -- самотність -- обраність -- захищеність -- окремішність -- заступництво
Анотація: Постать жінки завжди асоціюється з таїнством дітонародження, материнством, продовженням роду. Це, апріорі, вічно актуальна тема як у житті всіх і кожного, так і в просторі науково-дослідного пошуку осмислення життя, сенсу життя, призначенння, життевого покликання тощо. Проблема материнства червоною ниткою проходить крізь долю кожної людини і крізь сторінки Святого Письма. Але є жінки, доля і ціннісний статус яких дещо по-іншому втілює і проблему шлюбу, і проблему вірності, і проблему можливості чи неможливості дітонародження, і проблему самотності, і феномен беззахисності і захищеності одночасно. Осмисленню аксіологічної полівекторності цих проблем і присвячена публікація. Ціннісний зріз репрезентації Біблійних жіночих образів є стрижневим фокусом уваги цієї роботи. Пріоритети роботи полягають у забезпеченні філософського розгляду образу вдови образного сакрального контексту в біблійній традиції та з'ясування духовного статусу вдови. Основна мета роботи - осмислення місця, статусу, обсягу захищеності і вразливості, обсягу самотності і задіяності вдови та сироти в просторі Біблійної традиції. Методи. Робота базується на методичному описі жіночих образів, обраних зі Старого та Нового Завіту. Більше того, принципи порівняльного аналізу застосовуються для того, щоб виявити риси вдової образності в блоках історичних текстів та порівняти український контекст існування вдів з біблійним. Результати. Проаналізовано питання статусу вдів і сиріт та шкали охорони. Основна увага приділялася наступним ознакам: самотність вдови, семантичне значення одягу вдови, показник отриманої охорони, їх права та закони, які гарантували соціальну підтримку, рівень поваги. На відміну від творів, в яких зображення вдови (а також периферійно сироти) розглядаються в контексті, питання про статус і зображення вдови в Біблійній традиції було безпосередньо адресоване темі соціального визнання. Крім того, включено український контекст соціального ставлення до найбільш беззахисних категорій (особливо вдів та сиріт). У результаті доведено, що підстави констатувати вартісну окремішність і потужний чинник сили місця вдови в духовному вимірі буття. З авторської точки зору, воно зумовлене не тільки власними труднощами, але й існуючим досвідом ранньої смерті чоловіка (дружини душі). Самотність, ізоляція, необхідність самій представляти родину є рисами морального та духовного втілення стану та статусу вдови в біблійні часи. Зауважено невизначеність розуміння образу вдови в біблійній традиції, яка стала можливою через різноманітну поведінку вдів. Участь або неучасть вдів у соціальних заходах залежала від їх відповідності високим стандартам, які застосовувались до образу "неодруженої вдруге". Показано, що основною формою участі вдови в активному суспільному житті є молитва. Вона входила в основні традиції обряду, а саме - передвікові традиції, практику оборони, похоронні. Акцентовано семантичну, історичну і духовну складність та глибину відомого Шевченкового ототожнення України зі "скорбною вдовою". Окрім того, зауважено, що стійкою тенденцією українського фольклору є порівняння вдови із зозулею та з іншою пророчою птицею совою. В першому варіанті містично спрацьовувало ототожнення зозулі й самотньої матері, а в другому - простежується тема зв'язку з потойбіччям.
Дод.точки доступу:
Хрипко Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Fylypovych, L.
    Transformation of religious values: dimensions of religious studies and sociology = Трансформація релігійних цінностей: релігієзнавчі і соціологічні виміри / L. Fylypovych, V. Tytarenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P45-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
універсалізація -- релігія -- релігійні цінності -- соціологічні опитування -- трансформація -- глобалізаційні процеси
Анотація: Стаття присвячена переосмисленню методологічних підходів в релігієзнавчому розумінні релігії як цінності. Критичне ставлення до попереднього досвіду інтерпретації релігійного феномену дозволяє сприймати релігію як рівнопокладену цінність із іншими типами самоусвідомлення людини. До цього спонукає сам статус релігії в сучасному світі, який змінюється під впливом глобалізації і секуляризації. Однією із тенденцій цих процесів називається відхід від обмежень «сектанства» й «націоналізму» в релігії до розширення кордонів розуміння духовності як універсальної релігійної цінності. В статті визначається цінність релігії в її онтологічному статусі, в її екзистенційності, життєвості, вітальності, в епістемологічному навантаженні, в праксеологічній запитуваності, в есхатологічній перспективі та в ієрархічній пріоритетності духовного начала, добра і гуманності. Виходячи із такого розуміння релігії, автори експлікують її в системі релігійних цінностей, що імплементуються у повсякденне життя послідовників певної релігії та взагалі всього суспільства. В статті наводяться матеріали соціологічних опитувань як міжнародного, так і всеукраїнського та локального рівнів. Компаративний аналіз отриманих результатів дозволяє зробити висновок про універсалізацію релігійних цінностей, виділити особливості молодіжного сприйняття релігії як цінності
Дод.точки доступу:
Tytarenko, V.
Віта Титаренко
Людмила Филипович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Semerhei, N.
    Ukrainization of educational space of the 1920s: national context and historiographical navigation = Українізація освітнього простору 20-х років ХХ століття: національний контекст та історіографічна навігація / N. Semerhei // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P93-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
українізація -- коренізація -- історіографія -- освіта -- школи -- українська мова -- державотворення -- націєтворення
Анотація: Сучасне освітнє обличчя Україні, розвиток національних, мовних і громадянських ідентичностей українців багато в чому визначається історичними умовами та історичним поступом. Визнання державного статусу української мови та її легітимація в суспільстві як мови титульної нації значною мірою обумовлено історичною політикою у мовній сфері. Українська історія знає як позитивні, так і негативні приклади, які або звеличували українську, або ж шовіністично заперечували. Політика українізації 20-х років ХХ століття значно послужила вияскравленню української мови, яка тривалий час функціонувала як імпліцитний, прихований, заперечений панівними режимами складник українства. У такій проблематизації аргументовано актуальність запропонованої студії. Статтю присвячено аналізу освітніх аспектів українського національного контексту українізації 20-х років ХХ століття під кутом зору вивчення історіографії проблеми. У центрі уваги автора - історіографічні джерела, наукові положення історичних, історико-педагогічних та культурознавчих досліджень щодо передумов, змісту, особливостей та цивілізаційного виміру освітнього напряму українізації як широкої політики щодо інституціювання та розвитку української за характером і змістом освіти. У статті звернено увагу на висвітлення істориками проблем тогочасного реформування шкільної освіти, на їхній аналіз шляхів забезпечення шкіл необхідною українською літературою. Підкреслено, що історики наголошують на тому, що попри ідеологічні основи українізації (прагнення укорінити більшовицьку владу), її результати лежали у націє- та державотворчій площині. Констатовано, що сучасний історіографічний процес з теми освітнього виміру українізації представлений широким спектром наукових праць, діапазон предметних зацікавлень яких дає змогу висвітлити українізацію тогочасного освітнього простору як цілісний та системний процес, зміст якого був підготовлений об'єктивними умовами, добре продуманим та логічним. Окреслено перспективи вивчення освітнього виміру українізації, звернено увагу на цінність досвіду її реалізації у контексті розбудови сучасної освітньої системи України
Дод.точки доступу:
Семергей Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Woldetsadik, M. K.
    Usefulness of human security concept: African perspective = Корисність концепції безпеки людини: африканська перспектива / M. K. Woldetsadik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P73-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
людський розвиток -- безпека людини -- безпека держави -- безпека
Анотація: Стаття присвячена аналізу цінності концепції людської безпеки для африканських народів. Цінність концепції розглядається в сімох різних аспектах. Зокрема, як концепція: 1) використовується для інформування національних політиків, що їхня відповідальність виходить за рамки державного суверенітету; 2) декларує спільну відповідальність за місцевий і регіональний мир та безпеку; 3) сприяє поліпшенню соціально-економічних аспектів; 4) тлумачить сутність актуального конфлікту; 5) формує почуття відповідальності за будь-які неправильні вчинки; 6) сприяє прийняттю обґрунтованих рішень інституціями субрегіональних організацій та штатів; 7) стимулює африканців до пошуків альтернативного джерела фінансування. Зазначено, що використання концепції людської безпеки забезпечує адекватні соціальні трансформації в сучасній Африці, які проявляються у: запобіганні соціальних конфліктів різної природи; забезпеченні реалізації прав людини на освіту, охорону здоров'я та соціальний захист; подоланні гендерного розриву. Зауважено, що положення концепції можуть використовуватися для подолання поточних конфліктів в Африці, зокрема в Центральній Африканській Республіці та Демократичній Республіці Конго; для підвищення рівня економічної спроможності континенту; розвитку його системи безпеки. Наголошено на необхідності подальших консультацій щодо аналітичної та експлуатаційної цінності концепції безпеки в частинах аналізу наявних безпекових ресурсів, виявлення необхідних способів їх покращення для забезпечення кращого майбутнього для африканців
Дод.точки доступу:
Волдетсадік Мессаш Кассає


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Карасьова, Катерина.
    Ігровий простір дитини / К. Карасьова, Т. Піроженко // Дитячий садок. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу". - 2010. - № 12. - С. 1-128

Кл.слова (ненормовані):
дитяча гра -- сила гри -- цінність гри
Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
Шифр: І426210053/2016/9
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 9
Зміст:
Сас, Н. М. Проблема навчання внутрішньо переміщених осіб у контексті питань "навчання протягом життя" та освітньої мобільності / Н. М. Сас, Н. М. Деньга, Ю. О. Матюха. - С.3-6
Кл.слова: професійна мобільність, соціальна мобільність
Гриньова, М. В. Формування саморегуляції навчальної діяльності студентів-переселенців / М. В. Гриньова. - С.7-10
Кл.слова: життєвий вибір, права, обов'язки
Ткаченко, А. В. Модель адаптації внутрішньопереміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування / А. В. Ткаченко, О. В. Гурська. - С.11-15
Кл.слова: принципи субсидіарності
Дмитренко, Ю. С. Роль системи студентського самоврядування в адаптації внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища / Ю. С. Дмитренко. - С.16-19
Кл.слова: студент-переселенець, самоорганізація, соціальна робота
Овчинникова, Ю. Ю. Роль органів студентського самоврядування в адаптації студентів-переселенців Донецького національного університету імені Василя Стуса / Ю. Ю. Овчинникова, О. В. Чмир. - С.20-22
Кл.слова: особистий розвиток, освітнє середовище, професійне становлення
Школяр, С. П. Деякі управлінські заходи адаптації університетського середовища до викликів сьогодення / С. П. Школяр. - С.23-28
Кл.слова: геополітичні проблеми, українська влада, конфліктна ситуація
Дудка, І. А. Формування активної життєвої позиції студентів-переселенців / І. А. Дудка. - С.29-32
Кл.слова: громадська активність, студенство, студентське самоврядування
Магрламова, К. Г. Медична освіта та ціннісні орієнтації майбутніх лікарів / К. Г. Магрламова. - С.33-35
Кл.слова: професійна підготовка, цінність, мораль
Кир'ян, Т. І. Використання лекційного методу навчання майбутніх медичних працівників на матеріалів науково-педагогічної спадщини вчених-медиків ХХ століття / Т. І. Кир'ян. - С.36-39
Кл.слова: навчальний процес
Боловацька, Ю. І. Залучення студентів-переселенців до волонтерської діяльності в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка / Ю. І. Боловацька. - С.40-42
Кл.слова: міграція, адаптація, проблеми
Кращенко, Ю. П. Дослідження передумов адаптації студентів-переселенців до університетського середовища / Ю. П. Кращенко, Г. Ю. Сорокіна. - С.43-46
Кл.слова: переселення, підтримка, проблеми
Демченко, Ю. Ю. Особливості адаптації студентів-переселенців у вищих навчальних закладах Полтавщини / Ю. Ю. Демченко. - С.47-48
Кл.слова: пристосування особистості, стадії адаптації
Ворона, В. П. Посттравматичний синдром та особливості його подолання: педагогіко-психологічні аспекти / В. П. Ворона, Л. І. Ворона. - С.49-52
Кл.слова: зона АТО, переселенці, психотравмуючий досвід
Жданова-Неділько, О. Г. Нейтралізація конфліктних чинників у процесі соціальної адаптації студентів / О. Г. Жданова-Неділько, Н. М. Пивовар. - С.53-56
Кл.слова: переселенці, вища школа, академічна група
Дегтярьова, І. О. Соціальна інтеграція-переселенців: нові можливості в новому виші (case-study ДНУ імені Олеся Гончара) / І. О. Дегтярьова, В. С. Лавренко. - С.57-59
Кл.слова: соціальна адаптація, студентське телебачення, факультет
Бєляєва, Н. В. Соціоадаптивний контекст іміджетворення студента-переселенця / Н. В. Бєляєва. - С.60-62
Кл.слова: імідж, тренінг, коуч-питання
Гриньова, В. С. Виховання майбутнього вчителя для нової української школи / В. С. Гриньова. - С.63-64
Кл.слова: щаслива особистість, виміри, студенти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)