Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (24)Мережеві ресурси (18)Наукові періодичні видання Університету (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=чинник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 399
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Сікорський, Петро.
    Якість середньої освіти - основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 4. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- якість навчання -- моніторинг якості освіти -- модель якісної середньої освіти
Дод.точки доступу:
Колодій, Ігор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Лутчин, Н. П.
    Якість життя і чинник освіти у фокусі регіональних обмежень населення України / Н. П. Лутчин, О. С. Гренькевич // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 57-68. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-0905

Кл.слова (ненормовані):
якість життя -- чинники якості життя -- обстеження населення -- суб’єктивна оцінка -- об’єктивні індикатори -- освіта -- нерівність
Дод.точки доступу:
Гренькевич, О. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
37.01(066)
Ш 67


   
    Школа першого ступеню [Текст] : теорія і практика : збірник наукових праць Переяслов Хмельницького університету імені Григорія Сковороди. 17 - 18 / Переяслов - Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди. - Тернопіль : Астон, 2006. - 334 с. - 5.50 грн.
    Зміст:
Савченко, О. Системний підхід у визначенні й досягненні якості шкільної освіти / О. Савченко. - С .10 - 17
Ігнатенко, Н. Компетентний підхід у підготовці вчителя школи першого ступеня / Н. Ігнатенко. - С .17 - 26
Матвієнко, О. Моделювання професійної компетентності майбутнього педагогіка / О. Матвієнко. - С .26 - 34
Гавриш, Н. Обгрунтування суб'єктивного підходу до процесу підготовки професійно компетевних фахівців із початкової освіти / Н. Гавриш, О. Сущенко. - С .61 - 69
Олійник, О. Формування національної свідомості - важливий чинник професійної компетентності майбутнього вчителя / О. Олійник. - С .90 - 100
Нікітчина, С. Формування критичного мислення в майбутніх вчителів початкових класів - інтелектуальні ресурси особистості / Нікітчина ; Нікітчина. - С .179 - 188
Ткаченко, О. В. О. Сухомлинський про майстерність педагога у створенні творчого самопочуття / О. Ткаченко. - С .277 - 284
Ляшко, Л. Учитель початкової школи в поглядах В. О. Сухомлинського / Л. Ляшко. - С .284 - 292
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- національна свідомість -- підготовка вчителів
Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Ш872624/2018/6
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 6
Зміст:
Козлова, Анна. Віктимність серед підлітків. Причини та наслідки / А. Козлова. - С.2-7
Кігічак-Борщевська, Анжела. Булінг у школі як чинник психічного нездоров’я / А. Кігічак-Борщевська. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронцова, Емілія. Безпечна школа: як захистити учнів від загроз / Е. Воронцова. - С.18-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Наталія. Як захистити учнів від небезпеки? Кінолекторій профілактики правопорушень / Н. Васильєва, К. Бондар. - С.42-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Найдьонова, Любов. Кібербулінг: способи розпізнання й захист дитини / Л. Найдьонова. - С.54-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугайчук, Анастасія. Навчання по-новому:компетентності, наскрізні лінії та форми організації освітнього процесу / А. Бугайчук. - С.74-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
17.023.36(082)
А 43


    Ізваріна, Олена Миколаївна.
    Шкільна драма як чинник формування оперного мистецтва в Україні [Текст] / О. М. Ізваріна // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць / М-во культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2011. - Вип. 26. - С. 360-366. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
шкільна драма -- українське оперативне мистецтво
Дод.точки доступу:
Чернець, В. Г. \ред.\
Міністерство культури України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Інв.9884 - 15.00 грн. (вільний)


Знайти схожі

6.


    Барабаш, Юрій .
    Шевченків концепт "чужі люди" та його семантично-поетикальні модифікації як сенсотвірний чинник [Текст] / Ю. Барабаш // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2011. - № 8. - С. 4-15

Кл.слова (ненормовані):
архетип -- Шевченко Тарас, творча спадщина -- ментальність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Голубенко, Ольга Ігорівна.
    Чорнобильська катастрофа як чинник трансформацій в системі ціннісних орієнтацій ліквідаторів [Текст] / О. І. Голубенко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 3/4. - С. 101-104. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
ліквідатори аварії на ЧАЕС -- чорнобильці -- психотравматична подія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Мизнікова, Т. В.
    "Чоловіча" та "жіноча" проза в репертуарі українських видавництв:гендерний чинник (на прикладі видавництв "Клуб Сімейного Дозвілля", "Видавництво Старого Лева", "Фоліо", Наш Формат", "Vivat" [Текст] / Т. В. Мизнікова // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 1. - С. 174-178. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
видавнича діяльність -- чоловіча проза -- жіноча проза -- гендерний чинник

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Андрущенко, Олена.
    Читач як чинник літературного процесу [Текст] : [рецензія] / О. Андрущенко // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2017. - № 1. - С. 123-124
Рец. на кн. : Федута А. Кто б ни был ты, о мой читатель...Проблема читателя в литературе пушкинской эпохи / А. Федута. - Минск : Лимариус, 2015. - 400 с.
. - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
історія літератури -- читацькі групи -- читацьке сприйняття

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Балюн, О. О.
    Чинник страху як інструмент збільшення продажів [Текст] / О. О. Балюн // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2016. - N 1(71). - С. 238-247. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
страх -- ЗМІ -- ринок

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (29.08.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (13.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

11.
122/129
Ф 56


    Огнев’юк, Віктор Олександрович.
    Цінності освіти як філософський чинник сталого розвитку / Віктор Огнев’юк В. // Філософія освіти : хрестоматія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - С. 357-365 . - ISBN 978-966-7548-90-2
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія

Кл.слова (ненормовані):
консерватизм -- класичний реалізм -- есенціалізм -- перенніалізм -- ідеалізм -- ліберальна педагогіка -- екзистенціалізм
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Кузьменко, О. М. \уклад.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.


    Дзьомба, Н. М.
    Християнська релігія як чинник українського націогенезу: публіцистична інтерпретація шістдесятників [Текст] / Н. М. Дзьомба // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2016. - N 1(71). - С. 275-284. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
націєтворчий процес -- Православна Церква -- Українська Греко-Католицька Церква

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (29.08.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (13.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

13.


    Липова, Л.
    Фундаментальність знань - основний чинник професійного іміджу педагога [Текст] / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2013. - N 1. - С. 63-66

Дод.точки доступу:
Войцехівський, М.
Малишев, В.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.


    Гурковська, Т.
    Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 34–37. - Зміст: Оцінювання дорослими діяльності дитини як чинник формування її самоставлення ; Гордість за досягнення – головне особистісне новоутворення раннього віку ; Як дорослим варто реагувати на дитячу допитливість.

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- самоставлення -- дошкільники -- діти -- ставлення до себе -- формування -- симптомокомплекс -- гордість за досягнення -- самостійність -- допитливість -- стимулювання -- оцінювання -- дорослі -- особистість -- пізнання -- навчання -- спілкування
Анотація: У статті йдеться про фомування у дітей адекватного сталення до себе і своєї діяльності та роль дорослих у цьому процесі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Тадеуш, Олена.
    Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 161-184, DOI 10.28925/2312-5829.2023.29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- підприємництво -- підприємливість -- підприємницька освіта -- конкурентоспроможність
Анотація: У статті досліджено та обґрунтовано феномен підприємницької освіти як інструмент підвищення конкурентоспроможності людини в умовах невизначеності впродовж життя. Підприємницька освіта визначається як відкрита соціально-економічна система, що враховує індивідуальні, колективні, місцеві, регіональні, суспільні та загальнодержавні аспекти; як динамічна система знань, практичних дій, аспектів, методів і психолого-педагогічних технологій, які зорієнтовані на формування активної особистості для життєдіяльності в бізнес-середовищі, яка постійно та самостійно розвивається.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Антоненко, Олександр Миколайович.
    Фестивальний рух як чинник розвитку музичної культури Запоріжжя періоду незалежної України [Текст] / О. М. Антоненко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 35. - С. 133-142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2225-7586

Кл.слова (ненормовані):
фестиваль -- музична культура -- соціокультурні процеси
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.


    Яковлев, Олександр Вікторович.
    Фестивальний рух як чинник інтеграції та збереження національного культурного ландшафту [Текст] / О. В. Яковлев // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
фестивальний рух -- фестиваль фольклору -- культурний простір -- культурний ландшафт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Волкова, Галина Вікторівна.
    Феноменологічність ритуалу у вибудові культурних цінностей [Текст] / Г. В. Волкова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 144-149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
ритуал -- ритуал як культуротворчий чинник -- культурні цінності -- культ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Одинець, Т. Є.
    Факторна структура функціональних показників жінок з постмастектомічним синдромом з різними рівнями функціонального стану серцево-судинної системи / Т. Є. Одинець // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 90-98, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
функціональний стан -- серцево-судинна система -- жінки -- постмастектомічний синдром
Анотація: Оцінка рівня функціонального стану серцево-судинної системи має вирішальну роль у визначенні спроможності жінки з постмастектомічним синдромом до виконання навантаження різного характеру, а також може слугувати критерієм ефективності процесу фізичної реабілітації та можливості внесення коректив у програму занять. Методи. В досліджені використовувались методи: аналіз літературних джерел та емпіричних даних; реографія, спірографія, аналіз варіабельності серцевого ритму; антропометрія; методи математичної статистики. Дослідження проводилося на базі Запорізького обласного онкологічного диспансеру та спортивного комплексу «Спартак» м. Запоріжжя. У дослідженні брало участь 115 жінок з постмастектомічним синдромом, середній вік досліджуваних склав 60,27±0,79 років. Мета – визначити особливості факторної структури функціональних показників жінок з постмастектомічним синдромом з різними рівнями функціонального стану серцево-судинної системи. Переважна більшість жінок з постмастектомічним синдромом мали середній 38 % (44 особи) та нижчий за середній – 34 % (39 особи) рівні функціонального стану серцево-судинної системи, решта – 28% (32 особи) низький рівні. У факторній структурі функціональної забезпеченості пацієнток гемодинамічний чинник охоплював 22,37 % дисперсії у жінок з низьким рівнем функціонального стану серцево-судинної системи, 21,24% – з нижче середнім, 22,06 – з середнім; експіраторний – 17,15%, 16,74% та 17,48; вегетативний – 11,21%, 13,29% та 12,97% на відповідних рівнях. отримані результати є підставою для вибору пріоритетних засобів фізичної реабілітації при розробці програми реабілітації жінок з постмастектомічним синдромом з різними рівнями функціонального стану серцево-судинної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Верменич, Ярослава.
    Фактор порубіжності в історичній регіоналістиці: пошуки відповідей на виклики сучасності / Я. Верменич // Регіональна історія України : збірник наукових статей. - 2018. - N 12. - С. 83-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2519-2760

Кл.слова (ненормовані):
чинник порубіжності -- ментальність -- культура пограниччя -- кордонознавство

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.


    Товканець, Г. В..
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці [Текст] / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - N 2. - С. 59-64

Кл.слова (ненормовані):
економічна культура -- фінансова грамотність -- фінансова освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.
37.013.73(062)
Ф 56


   
    Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3 / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; за загальною редакцією В. Андрущенка. - Київ : Знання Україна, 2000. - 520 с. - ISBN 966-618-133-9 : 19.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти / В. Г. Кремень. - С .4-16
Андрущенко, В. П. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти / В. П. Андрущенко. - С .17-23
Савченко, О. Я. Ціннісні орієнтації шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .23-28
Кононенко, В. І. Українська мова як національний феномен / В. І. Кононенко. - С .28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазелюк, В. С. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти / В. С. Пазелюк. - С .31-35
Зязюн, І. А. Особливості професійної підготовки педагога / І. А. Зязюн. - С .36-42
Євтух, М. Б. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі / М. Б. Євтух. - С .42-49
Михальченко, М. І. Філософія освіти і соціокультурна теорія / М. І. Михальченко. - С .50-53
Андрущенко, В. П. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть / В. П. Андрущенко. - С .54-62
Філіпчук, Г. Г. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття / Г. Г. Філіпчук. - С .62-68
Михальченко, М. І. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття / М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. - С .68-85
Чижевський, Б. Г. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості / Б. Г. Чижевський. - С .86-92
Бичко, І. В. Національний аспект філософії освіти в Україні / І. В. Бичко. - С .92-99
Лутай, В. С. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття / В. С. Лутай. - С .99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошовець, В. І. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти / В. І. Ярошовець. - С .103-106
Табачковський, В. Г. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології / В. Г. Табачковський. - С .106-111
Шубняков, Б. П. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну / Б. П. Шубняков. - С .112-119
Темко, Г. Д. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти / Г. Д. Темко. - С .119-122
Терещенко, Ю. І. Філософія освіти як галузь наукового знання / Ю. І. Терещенко. - С .122-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Скуратівський, В. А. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини / В. А. Скуратівський. - С .127-131
Клепко, С. Ф. Змінні виміри філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень / В. І. Шевченко. - С .135-138
Черепанова, С. О. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти / С. О. Черепанова. - С .138-142
Астахова, В. І. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти / В. І. Астахова. - С .143-145
Сидоренко, О. Л. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи / О. Л. Сидоренко. - С .145-147
Астахова, К. В. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти / К. В. Астахова. - С .147-151
Потелло, Н. Я. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування / Н. Я. Потелло. - С .151-155
Костєв, В. М. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці / В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. - С .155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвєєва, Л. Л. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття / Л. Л. Матвєєва. - С .160-163
Мудрак, В. І. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті / В. І. Мудрак. - С .163-167
Шрагина, Л. И. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования / Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. - С .167-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, М. І. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів / М. І. Скрипник. - С .173-175
Євтодюк, А. В. Філософія освіти і синергетика / А. В. Євтодюк. - С .175-180
Возняк, С. С. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти / С. С. Возняк. - С .180-184
Лебідь, І. В. Національні цінності й сучасна філософія освіти / І. В. Лебідь. - С .184-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти / О. М. Робуль. - С .188-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Радіонова, Н. В. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології / Н. В. Радіонова. - С .191-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбунова, Л. С. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад / Л. С. Горбунова. - С .195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилюк, Ф. М. "Філософія - теоретична основа політології" / Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. - С .204-208
Владимиренко, В. Е. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти / В. Е. Владимиренко. - С .208-212
Мельник, В. К. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти / В. К. Мельник. - С .212-215
Ляхвацька, О. М. Сучасна філософська класика: погляд у Європу / О. М. Ляхвацька. - С .216-218
Колодний, А. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання / А. Колодний. - С .219-221
Парахонський, Б. Культура як основа формування соціального інтелекту / Б. Парахонський. - С .221-225
Бех, І. Д. Виховання сучасної вузівської молоді / І. Д. Бех. - С .226-234
Бойко, А. М. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору / А. М. Бойко, В. О. Пащенко. - С .234-238
Чепелєв, В. І. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій / В. І. Чепелєв. - С .239-243
Дем’яненко, Н. М. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості / Н. М. Дем’яненко. - С .243-247
Онкович, Г. В. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства / Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. - С .247-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатий, М. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства / М. Головатий. - С .253-256
Сердюк, О. П. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи / О. П. Сердюк. - С .256-261
Рябченко, В. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації / В. Рябченко. - С .261-274
Терещенко, Ю. І. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення / Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. - С .274-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Невмержицький, О. А. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент" / О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. - С .278-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кремень, Л. О. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку / Л. О. Кремень. - С .282-285
Крисюк, С. В. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом / С. В. Крисюк. - С .285-288
Корольов, Б. І. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні / Б. І. Корольов. - С .289-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісьянова, Л. М. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів / Л. М. Ісьянова. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, П. М. Елітарність інтелекту у вищій школі / П. М. Щербань. - С .298-300
Болгаріна, В. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології / В. Болгаріна. - С .300-304. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, О. В. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система / О. В. Матвієнко. - С .304-307
Масальський, В. І. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу / В. І. Масальський, М. М. Черенков. - С .308-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Донець, З. Ф. Про національний зміст нашої освіти / З. Ф. Донець. - С .312-315
Довбня, В. М. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти / В. М. Довбня. - С .315-318
Тищенко, Т. М. Особливості формування освітніх ідеалів / Т. М. Тищенко. - С .318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти / О. М. Робуль, Н. В. Семергей. - С .322-325. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерявий, О. Г. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення / О. Г. Кучерявий. - С .325-330. - Бібліогр. в кінці ст.
Корецька, А. І. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка / А. І. Корецька. - С .331-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Очеретенко, Л. Ю. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі / Л. Ю. Очеретенко. - С .335-338
Кочубей, Т. Д. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття / Т. Д. Кочубей. - С .339-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кміт, Я. М. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті / Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. - С .342-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговой, І. Й. Проблеми реформування педагогічної науки / І. Й. Береговой. - С .345-349
Пазяк, О. М. Групи вирівнювання: перший досвід / О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. - С .349-352
Лукашевич, М. П. "Вчитись тому, для чого народжений" / М. П. Лукашевич. - С .352-353. - Бібліогр. в кінці ст.
Катанова, Н. В. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні / Н. В. Катанова. - С .354-356
Паламарчук, В. І. Проблема наочності в філософії і дидиктиці / В. І. Паламарчук. - С .356-359
Тенькова, Л. В. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу / Л. В. Тенькова. - С .359-361
Михальченко, М. І. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra / М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. - С .362-367
Баранівський, В. Ф. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США / В. Ф. Баранівський. - С .368-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлакова, Г. Методологічні особливості навчання з використанням / Г. Козлакова, В. Хаскін. - С .373-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, К. В. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір / К. В. Корсак. - С .377-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухолоткий, О. С. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України / О. С. Сухолоткий. - С .381-384
Свистунов, С. В. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності / С. В. Свистунов. - С .385-389
Андрущенко, Т. В. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту / Т. В. Андрущенко. - С .389-392
Кубальский, О. Н. Глобализация и образование / О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. - С .392-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Уваркіна, О. В. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти / О. В. Уваркіна. - С .396-398
Алексейчук, І. С. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір / І. С. Алексейчук. - С .398-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарук, С. О. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні / С. О. Бондарук. - С .403-406
Креминський, А. И. Философско-методологические аспекты юридического образования / А. И. Креминський. - С .407-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Хиц, К. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі / К. Хиц, А. В. Василюк. - С .410-415. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіпець, В. П. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи / В. П. Кіпець. - С .415-421. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, П. А. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності / П. А. Кравченко. - С .421-426
Козлакова, Г. О. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання / Г. О. Козлакова. - С .426-432. - Бібліогр. в кінці ст.
Таланчук, П. М. Нова модель сучасного закладу вищої освіти / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. - С .433-438
Тимошенко, І. І. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України / І. І. Тимошенко. - С .438-443
Бобров, В. Я. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні / В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. - С .443-447
Євтушевський, В. А. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. - С .447-450
Олійник, В. В. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти / В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. - С .450-452
Бутівщенко, С. В. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках / С. В. Бутівщенко. - С .452-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Каленюк, І. С. Державні пріоритети розвитку освіти / І. С. Каленюк. - С .456-461. - Бібліогр. в кінці ст.
Лозовецька, В. Т. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку / В. Т. Лозовецька. - С .461-464
Бірюкова, М. В. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій / М. В. Бірюкова. - С .465-468
Щербенко, Е. В. Проблеми політичної освіти в Україні / Е. В. Щербенко. - С .468-471
Кукса, В. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання / В. Кукса. - С .471-475
Слободяник, М. С. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні / М. С. Слободяник. - С .475-477
Белобров, Б. Д. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку / Б. Д. Белобров. - С .478-483
Івченко, О. Г. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України / О. Г. Івченко. - С .483-489
Таланчук, П. М. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури / П. М. Таланчук. - С .490-494
Кушерець, В. І. Філософія освіти дорослих / В. І. Кушерець. - С .495-497
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа / В. О. Огнев’юк. - С .497-500
Крисаченко, В. С. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії / В. С. Крисаченко. - С .501-509
Кирилюк, Ф. М. До проблеми визначення поняття світ політичного / Ф. М. Кирилюк. - С .509-512
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методологія педагогічної освіти--Україна

   Філософія освіти--Проблеми і перспективи--Україна, 21 ст.--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
діалектика -- реформа освіти -- культуротворчий процес
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор.\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

23.
Шифр: Ф260071427/2011/1/2
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1/2
Зміст:
Макбрайд, Вільям. Викладання соціальної та політичної філософії з точки зору західної і незахідної перспективи / В. Макбрайд. - С.9-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальна та політична філософія, соціальний контракт, західна традиція
Горбунова, Людмила. Номадизм як спосіб мислення та освітня стратегія. Епістемологічна позиція / Л. Горбунова. - С.17-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, трансвнрсальність, освітня стратегія
Габермас, Юрген. Постметафізичне мислення. Прагматичний поворот / Ю. Габермас. - С.35-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбунова, Людмила. Трансгуманітарність як чинник розвитку сучасної науки і освіти / Л. Горбунова, Н. Зглінська, С. Пролеєв. - С.97-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгуманітарність, посткласична наука, філософія освіти
Предборська, Ірина. Філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського / І. Предборська. - С.142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: духовність, освіта, свобода
Довбня, Віктор. Українська філософія як фундаментальна основа педагогічного світогляду Г. Г. Ващенка / В. Довбня. - С.152-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософія освіти, педагогічний світогляд, ідеал людини
Гончаренко, Ольга. Філософія освіти С. Балея / О. Гончаренко. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, філософія освіти, самопізнання
Черепанова, Світлана. Філософія освіти: західне та східне мислення в координатах культури / С. Черепанова. - С.188-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософія освіти, нелінійне мислення, полікультурний діалог
Гриценко, Тетяна. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення / Т. Гриценко. - С.210-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультикультурна освіта, деконструкція, дестереотипізація
Добронранова, Ірина. Постнекласичне значення як процес - форми організації та самоорганізації / І. Добронранова. - С.220-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постнекласичне значення, істина, самоорганізація
Кочубей, Наталія. Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу / Н. Кочубей. - С.231-243. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: складне мислення, суспільство знань, освітні комунікації
Лазоренко, Олена. Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України / О. Лазоренко. - С.255-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пожиттєве навчання, формальна освіта дорослих, освіта дорослих
Коваленко, Олена. Запити трансформаційних інновацій в освіті дорослих / О. Коваленко. - С.266-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбатов, Сергій. Дистанційна освіта як сутнісна складова інноваційної діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.305-312. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційна освіта, освітні інновації, інноваційна діяльність
Машталер, Антоніна. Інформація і знання як умови кркативної інфраструктури "суспільства знань" / А. Машталер. - С.322-331. - Бібліогр. в кінці ст.
Горлинський, Віктор. Освіта в інтересах безпеки і сталого людського розвитку: аксіологічний вимір / В. Горлинський. - С.332-346. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, аксіологія, сталий людський розвиток
Ігнатьєв, Віталій. Перспективи та суперечності розвитку націософії у контексті глобалізації / В. Ігнатьєв. - С.347-364. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: націологія, глобалізація, парадигма
Рудишин, Сергій. ФІлософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку / С. Рудишин. - С.375-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія філософії, екологічна освіта, коеволюція суспільства і біосфери
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

24.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.
122/129/Ф 56-352295
   37.013.73(075.8)
   Ф 56


   
    Філософія освіти : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка ; укладач: В. О. Огнев’юк, О. М. Кузьменко. - Київ : [б. в.], 2014. - 506 с. - Библиогр.: с. 503-506. - ISBN 978-966-7548-90-2 : 48.66 грн., 50.00 грн., 48.66 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев'юк ; . - С .6-7
Кл.слова: освіта, філософія, світоглядне бачення освіти
Давньоіндійські тексти . - С .8-14
Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .14-19
Лао-цзи. Дао де цзин / Лао-цзи. - С .16-19
Чжуан-цзи. Ле-цзи / Чжуан-цзи. - С .19-24
Платон. Держава / Платон. - С .25-33
Платон. Діалоги / Платон. - С .34-42
Арістотель. Нікомахова етика / Арістотель. - С .42-52
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .52-63
Ціцерон. Про державу. Про закон. Про природу богів / Ціцерон. - С .64-70
Сенека, Луцій Анней. Моральні листи до Луцілія / Л. А. Сенека. - С .70-78
Августин, Святий Августин. Сповідь / Святий Августин Августин. - С .79-88
Аквінський, Тома. Коментарі до Арістотелевої "Політики" / Т. Аквінський. - С .89-92
Іларіон. Слово про закон і благодать / Іларіон. - С .92-101
Мономах, Володимир . Поучення / В. Мономах. - С .101-110
Русин, Павло. Похвала Валерію Максіму / П. Русин. - С .110-112
Сакович, Касіян. Арістотелівські проблеми,або Питання про природу людини / К. Сакович. - С .112-115
Прокопович, Феофан. Про розгляд почуттів / Ф. Прокопович. - С .115-123
Сковорода, Григорій. Вдячний Еродій / Г. Сковорода. - С .123-130
Сковорода, Григорій. До Михайла Ковалинського / Г. Сковорода. - С .130-132
Сковорода, Григорій. Наркіс. Розмова про те: Пізнай себе / Г. Сковорода. - С .132-141
Сковорода, Григорій. Убогий жайворонок / Г. Сковорода. - С .142-148
Сковорода, Григорій. Про читання в міру / Г. Сковорода. - С .148-150
Коменський, Ян-Амос. Пампедія / Я. - А. Коменський. - С .151-159
Локк, Джон. Думки про виховання / Д. Локк. - С .159-165
Локк, Джон. Про управління розумом / Д. Локк. - С .165-172
Руссо, Жан- Жак. Еміль, або про виховання / Ж. -Ж. Руссо. - С .173-181
Кант, Іммануїл. Відповідь на запитання: Що таке просвіта? / І. Кант. - С .181-187
Кант, Іммануїл. Про опінію, знання та віру / І. Кант. - С .187-193
Кант, Іммануїл. Про педагогіку / І. Кант. - С .193-201
Песталоцці, Іоган-Генріх. Про народну освіту та індустрію / Іоган Песталоцці. - С .201-210
Д'юї, Джон. Індивідуалістичний ідеал XVIII сторіччя / Д. Д'юї. - С .210-217
Юркевич, Памфіл. Виховання / П. Юркевич. - С .218-219
Франко, Іван. Учитель / І. Франко. - С .220-231
Русова, Софія. Ідейні підвалини школи / С. Русова. - С .232-237
Грінченко, Борис Дмитрович. На безпросвътномъ пути.Объ украинской школъ / Б. Д. Грінченко ; Б. Грінчеко. - С .237-244
Чепіга, Я. Ґрунтовні принципи нормальної школи / Я. Чепіга. - С .244-248
Чепіга, Я. Національне виховання / Я. Чепіга. - С .248-256
Макаренко, Антон. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду / А. Макаренко. - С .257-262
Макаренко, Антон. Проблеми шкільного радянського виховання / А. Макаренко. - С .262-268
Ващенко, Григорій. Виховний ідеал / Г. Ващенко. - С .268-273
Сухомлинський, Василь. Як виховати справжню людину / В. Сухомлинський. - С .274-275
Драйден, Ґордон. Планування шкіл майбутнього / Ґ. Драйден, Дж. Вос. - С .276-289
Ковальова, Тетяна. Тьюторсгво - інституалізація нової професії в російській школі / Т. Ковальова. - С .289-293
Менегетті, Антоніо. Вчитель - хто він? / А. Менегетті. - С .293-298
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів / В. О. Огнев'юк. - С .299-309
Уваров, Олександр. Школа майбутнього сьогодні / О. Уваров. - С .309-312
Кант, Іммануїл. Про ідеал взагалі / І. Кант. - С .313-315
Д’юї, Джон. Природа методу / Д. Д’юї. - С .315-324
Д’юї, Джон. Інтелектуальне і практичне знання / Д. Д’юї. - С .324-336
Д’юї, Джон. Професійні аспекти освіти / Д. Д’юї. - С .337-345
Тоффлер, Елвін. Шок майбутнього / Е. Тоффлер. - С .345-353
Джемс, Уільям. Що таке прагматизм? / У. Джемс. - С .354-357
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Цінності освіти як філософський чинник сталого розвитку / В. О. Огнев’юк. - С .357-365
Кант, Іммануїл. Суперечка факультетів / І. Кант. - С .366-374
Гумбольдт, Вільгельм. Про причину поділу вищих наукових закладів та їх різновиди / В. Гумбольдт. - С .375-378
Ньюмен, Джон. Ідея Університету / Дж. Ньюмен. - С .378-385
Ортега-і-Гассет, Хосе. Чим сучасний Університет має бути "у першу чергу" / Хосе Ортега-і-Гассет. - С .385-393
Ясперс, Карл. Ідея Університету / К. Ясперс. - С .393-401
Рідінгс, Білл. Постісторичний університет / Б. Рідінгс. - С .401-408
Андрущенко В., Віктор. Університетська автономія: нові виклики / Віктор Андрущенко В., В. Савельєв. - С .409-413
Драйден, Ґордон. Майбутнє. Шістнадцять тенденцій, які формують майбутнє / Ґ. Драйден, Дж. Вос. - С .414-422
Драйден, Ґордон. Чому б не стати найкращим? Тринадцять кроків до створення суспільства, яке навчається / Ґ. Драйден, Дж. Вос. - С .422-426
Квієк, Марек. Університет у глобальну епоху / М. Квієк. - С .426-429
Кремень, Василь. Виникнення і сутність глобалізації / В. Кремень. - С .429-433
Кремень, Василь. Глобалізм і культура / В. Кремень. - С .433-437
Кремень, Василь. Освіта і глобалізація / В. Кремень. - С .437-441
Менегетті, Антоніо. Роль лідера та інтелектуальних ресурсів / А. Менегетті. - С .441-445
Цілі розвитку тисячоліття - Україна. Забезпечення якісної освіти впродовж життя . - С .445-453
Бухарестське комюніке "Використання нашого потенціалу з найбільшою користю: консолідація Європейського простору вищої освіти" . - С .454-462
Андрущенко В., Віктор. Філософія освіти / Віктор Андрущенко В., В. Лутай. - С .463-465
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / О. Огнев’юк В. - С .465-468
Кремень, Василь. Креатив філософії освіти в синергії сучасного знання / В. Кремень, В. Ільїн. - С .469-473
Базалук, Олег. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. Базалук. - С .473-475
Клепко, Сергій. Філософія освіти / С. Клепко. - С .475-478
Романенко, Михайло. Філософія освіти: досягнення та проблеми / М. Романенко. - С .478-481
Утюж, Ірина. Парадигмальні засади освітнього простору / І. Утюж. - С .481-485
Дзвінчук, Дмитро. Філософське бачення розвитку суспільства і держави / Д. Дзвінчук. - С .485-489
Губерський, Леонід. Філософія освіти XXI століття: пошук пріоритетів / Л. Губерський, Віктор Андрущенко В. - С .490
Шинкарук, Володимир. Культура і освіта. Світоглядні аспекти / В. Шинкарук. - С .491-4997
Попович, Мирослав. Бути людиною / М. Попович. - С .497-502
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- філософія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \укладач.\
Кузьменко, О. М. \укладач.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 22
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

26.
Шифр: У171724920/2016/5
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 5
Зміст:
Божинський, Володимир. / В. Божинський. - С.3-4
Приходько, Юлія. Рівень домагань як чинник особистісного розвитку молодшого школяра / Ю. Приходько, С. Чопик. - С.5-9
Гречук, Василь. Математичні проекти: вихід за межі формального навчального середовища / В. Гречук, Н. Кіщук. - С.10-13
Вітюк, Валентина. Орфографіна грамотність: формуємо вміння писати без помилок. Упровадження системи вправ і завдань / В. Вітюк. - С.14-18
Єфименко, Микола. Від традиційної фізкультури - до фізичної культури! Урок фізичного виховання: проблеми і перспективи / М. Єфименко. - С.19-23
Аристова, Людмила. Подорож планетою музики. Дидактична казка на уроках музичного мистецтва / Л. Аристова, А. Резниченко. - С.24-26
Полонська, Тетяна. Любить природу вчать і міркування, і творчі з мови рідної завдання. Урок розвитку зв'язного мовлення у 3-му класі / Т. Полонська. - С.27-29
Шевчук, Ольга. Ходить, робить, носить, сіє... Дієслово - слово дії! Урок української мови для 4-го класу на народознавчому матеріалі / О. Шевчук. - С.30-32
Ткачук, Ірина. І про здоров'я дбаємо, й математику не забуваємо. Фізкультурно-оздоровча година / І. Ткачук. - С.33-35
Майстер, Вікторія. Усмішки природи. Цікаві досліди для проведення влітку / В. Майстер. - С.36-37
Саєнко, Галина. Глечик з частинок складаю, візерунком його прикрашаю. Бінарний урок образотворчого мистецтва і трудового навчання для 1-го класу / Г. Саєнко. - С.38-41
Джемула, Галина. Недобрі звички не судіть - позбутись їх допоможіть / Г. Джемула. - С.42-43
Королюк, Тетяна. Найбільше диво природи - людина. Розвага для учнів 3-4 класів / Т. Королюк. - С.44-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.


    Шендрик, Ольга.
    Участь публічних бібліотек України у проекті "Креативна Європа" як чинник розвитку європейської співпраці [Текст] / О. Шендрик // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна співпраця -- міжнародна проектна діяльність -- Креативна Європа -- публічна бібліотека

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.


    В’ятрович, Володимир.
    Утаємничена Друга світова війна / В. В’ятрович // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 4/6. - С. 10-12.

Рубрики: Історія України--Друга світова війна--національна пам’ять

Кл.слова (ненормовані):
Друга світова війна -- Велика Вітчизняна війна
Анотація: Депутат Верховної Ради, екс-голова Інституту національної пам’яті, Володимир В’ятрович розповів кореспонденту радіо Культура Юлії Чаплінській про український чинник у Другій світовій війні та пояснив, чому Росії та СРСР було вигідно приховувати інформацію про те, що війна розпочалася 1939 року.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

29.


    Саган, Г.
    Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування / Г. Саган, А. Трофимченко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 60-65, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.8 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- освітні реформи -- колоніальний період
Анотація: У статті здійснено аналіз історичних подій, передусім ХХ ст., що уможливили сучасні зміни в шкільній освіті Республіки Корея. Показано, як попри складну ситуацію, що склалася на Корейському півострові до кінця Другої світової війни, південні корейці за сприяння Американської Військової Адміністрації зуміли подолати усі негативні залишки колоніального періоду й виробити чітку траєкторію реформування освітньої системи. Також продемонстровано, що освіту в Південній Кореї визначено як пріоритетний чинник успішного державного розвитку і безпеки країни загалом. Презентовано основні сучасні досягнення шкільництва Республіки Корея
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Трофимченко, А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

30.
88.42я031
Д 33


    Денисов, Ігор Геннадійович.
    Усвідомлення підлітками особистісних можливостей як чинник профілактики асоціальної поведінки : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. Г. Денисов ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2014. - 197 арк.
ДРНТІ
ББК 88.42я031

Рубрики: Психологія вікова--підлітковий вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- психокорекційна робота -- дитячо-батьківські стосунки
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Боришевський, М. Й. \наук. кер.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)