Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=читацька компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Початкова школа - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
2.

Початкова школа - 2013г.,N 6 (Введено оглавление)
3.

Читання на просторах дитинства // Вісник Книжкової палати, 2013,N № 12.-С.49-50
4.

Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови. - 2014
5.

Гринюк В. Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури!/В. Гринюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 8/9.-С.41–46
6.

Кутова Т. Колір у психологічні характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля"/Т. Кутова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 8/9.-С.47–51
7.

Вашуленко О. Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра/О. Вашуленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 1.-С.13-17
8.

Ткачук Г. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання/Г. Ткачук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 6.-С.7-10
9.

Кочерга О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.11–15
10.

Стецюк Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності/Ніна Стецюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.11–14
11.

Фасоля А. Роман Дари Корній «Зворотний бік світла» на уроці позакласного читання /А. Фасоля // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2019,N N 1.-С.31-39
12.

Лінійчук Т. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання.На матеріалі повісті Степана Процюка «Варвари»/Т. Лінійчук // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2019,N N 2.-С.7-9
13.

Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.5–8.
14.

Гузь О. Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ/Олена Гузь // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.14–16
15.

Савченко О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 8.-С.14–19.
16.

Савченко О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 9.-С.16–22
17.

Управління школою - 2020г.,N 13/15 (Введено оглавление)
18.

Яценко Т. Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму/Т. Яценко, І. Тригуб // Українська мова і література в школі. -Київ, 2020,N № 2.-С.13-17
19.

Мороз С. Вивчення творчості Ліни Костенко в шкільному курсі української літератури/С. Мороз // Українська мова і література в школі. -Київ, 2020,N № 2.-С.43-45
20.

Новосьолова В. Уроки PISA - 2018: аналіз результатів та методичні поради учителям української мови та літератури/В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. -Київ, 2020,N № 1.-С.3-8
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)