Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=читацька компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Хайруліна В. У пошуках дива/ В. Хайруліна (стр.1-5) Кл.слова: 1 клас,читання,Інтелект України
Кодлюк Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності/ Я. Кодлюк (стр.6-9) Кл.слова: молодший школяр,рефлексія навчальної діяльност,уміння вчитися
Сергєєва Н. Мотиви навчальної діяльності учнів на уроках української мови/ Н. Сергєєва (стр.10-13) Кл.слова: початкова школа,українська мова,мотивація
Вашуленко О. Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра/ О. Вашуленко (стр.13-17) Кл.слова: емоційно-ціннісний розвиток,ціннісна орієнтація,читацька компетентність
Чістякова В. Малюємо словом зиму (Интегрований урок)/ В. Чістякова (стр.18-20) Кл.слова: інтегрований урок, природознавство, образотворче мистецтво,мовлення,читання
Логачевська С. / С. Логачевська, Т. Лобачевська (стр.20-24) Кл.слова: обдаровані учні,уроки математики,задачі
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.25-30) Кл.слова: 4 клас,математика,державна підсумкова атестація
Дудник Н. Презентація проекту "Вода - джерело життя"/ Н. Дудник (стр.30-32) Кл.слова: жива природа,цінність води
Хмелик Н. Заспівай мені, райська пташко! (Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас)/ Н. Хмелик (стр.33-34) Кл.слова: 4 клас,образотворче мистецтво,техніки малювання
Ващенко О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти/ О. Ващенко, Т. Кравченко (стр.35-37) Кл.слова: зарубіжний досвід,кооперативне навчання,метод проектів
Шаповалова І. Використання ІКТ у початковій школі/ І. Шаповалова (стр.38-39) Кл.слова: інформаційні технології,комп'ютерна презентація,початкова школа
Мартьянова Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників/ Л. Мартьянова (стр.40-42) Кл.слова: оцінка,оцінювання першокласників,індивідуальний підхід
Мельничук С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів/ С. Мельничук (стр.43-44) Кл.слова: Ушинський К. Д.,педагогічна підготовка вчителя,початкови класи
Данилейко К. Малюємо казку цікаву, чарівну (Урок образотворчого мистецтва. 3 клас)/ К. Данилейко (стр.4546) Кл.слова: 3 клас,образотворче мистецтво,казка
Нусь О. Перше знайомство (Свято-зустріч з майбутніми першокласниками)/ О. Нусь (стр.46-47)
Рукавець О. Години спілкування/ О. Рукавець (стр.48-50) Кл.слова: сім'я,чинник здоров'я,спілкування
Головко Л. Урок математики у 1 класі/ Л. Головко (стр.50) Кл.слова: математика,1 клас,додавання, віднімання
Мовчун А. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і радісні квіти (Про книгу Зірки Мензатюк "Український квітник")/ А. Мовчун (стр.51-54) Кл.слова: Мензатюк Зірка,Український квітник
Хоменко Л. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові/ Л. Хоменко (стр.55-56) Кл.слова: українська мова,словесний наголос,наголошування
Шмаргун В. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів/ В. Шмаргун (стр.57-60) Кл.слова: сенсорномоторна увага,інтелектуальний розвиток
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/ С. Дубовик (стр.3-6) Кл.слова: ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ,КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ,КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Ткачук Г. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання/ Г. Ткачук (стр.7-10) Кл.слова: позакласне читання,читацька компетентність,початкова школа
Очеретько І. Розмова про дружбу (Урок позакласного читання в 4 класі школи з російською мовою навчання)/ І. Очеретько (стр.11-13) Кл.слова: 4 клас,позакласне читання,російська мова викладання
Гавриш В. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі/ В. Гавриш (стр.13-16.) Кл.слова: 1 клас,компетентнісний підхід,вміння вчитися
Ігнатенко Л. Програма виховної роботи з учнями 1-4 класів: "Природа - наш спільний дім"/ Л. Ігнатенко (стр.16-19) Кл.слова: екологічна освіта,екологічне виховання,естетичне виховання
Мачулкіна О. Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів)/ О. Мачулкіна (стр.20-21.) Кл.слова: жива природа,збереження та охорона природи,Екологічний проект
Бурилкіна Л. Інтегрований урок у 2 класі ("Я і Україна", читання, трудове навчання)/ Л. Бурилкіна (стр.22-25.) Кл.слова: 2 клас,трудове навчання,інтегрований урок
Тимофієва І. Конкурсно-розважальна програма "Зіркова година" (2,3 класи)/ І. Тимофієва, В. Васильєва (стр.25-27.) Кл.слова: конкурсно-розважальна програма
Чернецька Т. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів/ Т. Чернецька (стр.28-33.) Кл.слова: навчальне пізнання,молодші школярі,навчально-дослідницька діяльності
Вашуленко М. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі/ М. Вашуленко, С. Дубовик (стр.34-36.) Кл.слова: 2 клас,українська мова,календарне планування
Вашуленко О. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі/ О. Вашуленко (стр.37-44.) Кл.слова: 2 клас,уроки літературного читання,календарне планування
Митник О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі/ О. Митник, Л. Литвинчук (стр.45-47.) Кл.слова: оптимізація психічного стану,самореалізація учнів,ігрова діяльність
Драчевська Р. Особливості взаємодії початкової й основної школи/ Р. Драчевська, Л. Сіреньок (стр.47-48.) Кл.слова: психологічні особливості учня,учні 10-12 років,адаптація учнів
Коваленко І. Оздоровчий табір з денним перебуванням "Шкільна родина"/ І. Коваленко (стр.49-50.) Кл.слова: літній відпочинок,пришкільний табір,оздоровчий табір
Корнієнко С. Краще сім разів показати, аніж сім разів розказати. (Інформаційно-практична бесіда)/ С. Корнієнко (стр.51-52.) Кл.слова: гіперопіка,виховання,спілкування
Остапенко О. Розвиток швидкості й витривалості в молодших школярів завдяки біговим вправам/ О. Остапенко (стр.53-55.) Кл.слова: молдші школярі,бігові вправи,розвиток швидкості
Рєзнік Т. Міжпредметний зв'язок на уроці фізичної культури (4 клас)/ Т. Рєзнік (стр.56-57) Кл.слова: 4 клас,рухливі ігри,уроці фізичної культури
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Читання на просторах дитинства
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 12. - С. 49-50 (Шифр В890024/2013/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 655.3.066-053.2(477)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :323 с :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство-- матеріали конференцій --Україна
Мовознавство
Зміст : Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст./ Г. А. Александрова. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе/ A. M. Антипова. Метафора літери крізь призму гіпертексту/ 0. 0. Бровко. Письменник і стиль: стильовий детермінізм/ І. О. Вечоркін. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність/ С. М. Винар. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки/ O. A. Вісич. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей»/ А. В. Гайдаш. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування/ А. О. Галич. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст/ В. М. Галич. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації/ О. А. Галич. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі")/ В. В. Гладишев. Екфразис як форма міжтекстової комунікації/ Т. В. Гребенюк. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча/ Л. Л. Дмитрук. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона"/ Л. О. Донченко. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті/ O. Л. Жданова. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина/ О. Б. Каневская. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів/ М. А. Карп. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу/ О. П. Колінько. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення/ Н. В. Кондратенко. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона"/ Т. М. Костильова. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія"/ С. О. Кочерга. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос/ Л. О. Луценко. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту/ Л. Мацевко-Бекерська. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада"/ О. В. Мохначова. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана/ P. M. Новрузов. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк"/ Т. С. Опришко. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.)/ З. Я. Родчин. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens"/ К. Г. Сардарян. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури/ К. Л. Сізова. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра"/ Л. О. Стародубцева. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма/ Д. С. Тищук. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського/ Т. О. Цепкало. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві/ О. О. Цокол. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана/ Г. Червинский. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури/ Ф. М. Штейнбук. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка/ В. В. Шульган. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі/ К. І. Шулькова. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи/ Р. В. Ярошенко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гринюк, Валентина
Назва : Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури!
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 8/9. - С. 41–46. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 373.5.013.3:821.161.2](477)
Предметні рубрики: Зміст освіти-- літературна освіта-- загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна освіта--компетентнісний підхід--читацька компетентність--духовність--інтерактивні технології--український письменник--поезія
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу до вивчення творчості Василя Симоненка у курсі сучасної шкільної літературної освіти, важливим завданням якої є формування читацької компетентності. Акцентовано увагу на доцільності використання інтерактивних технологій під час вивчення предмета "українська література", що має на меті створення умов для вияву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування мотивації до освіти та розвитку.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кутова, Тетяна
Назва : Колір у психологічні характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля"
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 8/9. - С. 47–51. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
УДК : 821.161.2.09Кобилянська
Предметні рубрики: Українська література-- персоналії-- літературна критика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література--персоналії--літературна критика--емоції--мовно-виражальний засіб--психологічна характеристика--колірна ознака--читацька компетентність--контекстуальний аналіз
Анотація: У статті обгрунтовано важливість ролі кольору в осмисленні повісті О. Кобилянської "Земля". Наголошується, що колір є мовно-виражальним засобом психологічної характеристики, оскільки забезпечує розкриття внутрішнього світу героїв, їх поведінки, психологічного стану, внутрішніх переживань, душевних хвилювань. Використання різних барв дає змогу зрозуміти силу людських переживань, свідоме і несвідоме в хактерах людей.
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вашуленко, Оксана
Назва : Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 13-17 (Шифр П860805/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-ціннісний розвиток--ціннісна орієнтація--читацька компетентність
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Галина
Назва : Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 6. - С. 7-10 (Шифр П860805/2013/6)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 3. - С. 11–15. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.015.324(477) + 373.3.025/.026:82](477)
Предметні рубрики: Читацька компетентність-- психофізіологічний аспект-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--психофізіологічний аспект--читацькі навички--становлення компетентного читача--читання--читацькі можливості--нейронні механізми--читацькі здібності--творча особистість--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стецюк Н.
Назва : Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 10. - С. 11–14. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/10). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.016:821.161.2](477) + 373.3.015.3:159.955](477)
Предметні рубрики: Читацька компетентність-- розвиток мислення-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--мислення--розвиток мислення--літературне читання--українська мова--вправи--пізнавальні завдання--молодші школярі
Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фасоля, Анатолій
Назва : Роман Дари Корній «Зворотний бік світла» на уроці позакласного читання
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2019. - N 1. - С. 31-39 (Шифр Д357007/2019/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дара корній--роман "зворотний бік світла"--читацька компетентність--алгоритм проектної діяльності--рольова гра--урок-прес-конференція
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лінійчук, Тетяна
Назва : Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання.На матеріалі повісті Степана Процюка «Варвари»
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2019. - N 2. - С. 7-9 (Шифр Д357007/2019/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--проектна діяльність--елітарна література--масова література
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 2. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/2). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Літературне читання-- міжпредметні завдання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--методика викладання--міжпредметні зв’язки--міжпредметні завдання--читацька компетентність--розвивальний потенціал--виховний потенціал--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О.
Назва : Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ : (з досвіду роботи)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 5. - С. 14–16. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Читання-- читацька компетентність-- Нва українська школа-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--методика викладання--читацька компетентність--нова українська школа--навички швидкочитання--методи читання--прийоми читання--мовленнєва компетентність--інтерактивна методика--початкова школа
Анотація: Автор статті наголошує на тому, що для успішної організації роботи над формуванням читацької та мовленнєвої компетентностей потрібно розпочинати її з періоду навчання грамоти та використовувати різноманітні методи та прийоми. Серед яких особливо виокремлює методики Ш. Амонашвілі, І. Т. Федоренка, вправи за О. Я. Савченко, інтерактивні форми організації роботи, що базуються на парній та груповій співпраці.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 8. - С. 14–19. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/8). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Підручники-- читання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники--читання--змістові лінії--читацькі навички--робота з текстом--читацька компетентність--компетентнісний підхід--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 9. - С. 16–22. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/9). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
Предметні рубрики: Підручники-- читання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники--читання--читацькі навички--орієнтовне тематичне планування--читацька компетентність--робота з дитячою книгою--робота з дитячою періодикою--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті предсталено орієнтовне тематичне планування та методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас.
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 13/15
Цікаві статті :
Калошин В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.2–29.) Кл.слова: позитивне мислення, самовдосконалення,успіх, оптимізм, емоції,поради психолога
Бойко В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури/ В. А. Бойко (стр.30–34) Кл.слова: медіаосвіта,зарубіжна література,читацька компетентність
Гончарова А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів/ А. І. Гончарова (стр.35–37) Кл.слова: медіаосвіта,мовна поведінка,спілкування
Іванов О. Р. Школа сприяння здоров’ю/ О. Р. Іванов (стр.38–56.) Кл.слова: Служба здоров’я,Центр сприяння здоров’ю,збереження здоров’я
Кутепова Г. М. Модель школи-родини/ Г. М. Кутепова (стр.57–65.) Кл.слова: сільські школи,українознавство,експериментальна робота
Пастух Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього"/ Т. В. Пастух (стр.66–70.) Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу,інноваційні школи
Волченко Л. П. Модель управління громадсько-активною школою/ Л. П. Волченко (стр.71–77) Кл.слова: державно-громадське управління,громадсько-активна школа,управління закладом освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко, Таміла, Тригуб, Ірина
Назва : Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму
Місце публікування : Українська мова і література в школі: науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАНП України. - Київ, 2020. - № 2. - С. 13-17 (Шифр У132280/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературний спецкурс--заклади загальної середньої освіти--українська література--зарубіжна література--модернізм--символізм--мистецький контекст--культурна компетентність--читацька компетентність
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз, Світлана
Назва : Вивчення творчості Ліни Костенко в шкільному курсі української літератури
Місце публікування : Українська мова і література в школі: науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАНП України. - Київ, 2020. - № 2. - С. 43-45 (Шифр У132280/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість ліни костенко--урок літератури--читацька компетентність
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новосьолова, Валентина
Назва : Уроки PISA - 2018: аналіз результатів та методичні поради учителям української мови та літератури
Місце публікування : Українська мова і література в школі: науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАНП України. - Київ, 2020. - № 1. - С. 3-8 (Шифр У132280/2020/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження--читацька грамотність--читацька компетентність--базова середня освіта
Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)