Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=шкільництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 24
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/В 67
Автор(и) : Волкова, Наталія Павлівна
Назва : Педагогіка : посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2003
Кільк.характеристики :576 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Библиогр.: с. 575
ISBN, Ціна 966-580-109-0:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього : Ф3(1), ГП АБ(4), Ф2(5)
Вільні : Ф3(1), ГП АБ(4), Ф2(5)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Український історичний журнал -2011р.,N 6
Цікаві статті :
Страшко. Хотинська війна 1621р. за актовими кигами ЦДІАК України/ Віктор Васильович Страшко, Л. А. Сухих (стр.4-15) Кл.слова: Хотинська війна 1621р.,посполите рушення,татарський напад
Сас П. М. Артилерія у Хотинській битві 1621 р./ П. М. Сас (стр.16-35) Кл.слова: Хотинська битва 1621 р.,технічні параметри гармат,артилерійський вогонь
Шевченко Т. М. Рекрутація русинів єзуїтського ордену (остання чверть XVI - середина XVII ст.): на прикладі викладацького складу шкіл в українських землях польської провінції Товариства Ісуса/ Т. М. ШЕВЧЕНКО (стр.36-54) Кл.слова: рекрутаційна політика,Товариство Ісуса,визначення русин/роксолан
Ткаченко І. В. Науково-видавнича діяльність М. Грушевського під наглядом органів влади Російської імперії (1907-1914рр.)/ І. В. Ткаченко (стр.55-67) Кл.слова: Літературно-науковий вісник ("ЛНВ"),тижневик "Село",тижневик "Засів"
Корольов Г. О. Ідея Чорноморської федерації у поглядах Михайла Грушевського/ Г. О. Корольов (стр.68-79) Кл.слова: Чорноморська федерація,Українська федерація,Східна Європа
ЄФІМЕНКО Г.Г. Еволюція державного статусу УРСР наприкінці 1919- у 1920 рр.: нетрадиційний погляд/ Г. Г. ЄФІМЕНКО (стр.80-104) Кл.слова: УСРР та РСФРР,договір від 28.12.1920 р.,статус радянської України
Нахманович В. Р. Бабин Яр. Історія. Сучасність. Майбутнє? (Родуми до 70-річчя київської масакри 29-30 вересня 1941 р.)/ В. Р. Нахманович Кл.слова: Бабин Яр,трагеія,увічнення
Кот С. І. Зруйнування Успенського собору Києво-Печерської лаври (3 листопада 1941 р.): версії/ С. І. Кот (стр.122-151) Кл.слова: Києво-Печерська лавра,Успенський собор,Друга світова війна
Лозицький В. В. До питання про загальну численність партизанів УРСР у роки Великої Вітчизняної війни (1941 - 1945 рр.)/ В. В. Лозицький (стр.152-171) Кл.слова: Велика Вітчизняна війна 1941 - 1945 рр.,партизанський рух,партизани України
Арістов В. Ю. Раннє літописання про уличів, древлян і Свенельда (до дискусії навколо ідей О. О. Шахматова)/ В. Ю. Арістов Кл.слова: відносини русів із слов'янами,руська верхівка,східнослов'янські племена
Кириленко С. О. Проблема походження Русі в радянській історичній науці 1930-1940-х рр./ С. О. Кириленко (стр.181-190) Кл.слова: історична наука 1930-1940-х рр.,походження Русі,політико-ідеологічні умови
Клименко Н. П. Іван Крип'якевич як автор підручників та посібників з історії/ Н. П. Клименко (стр.191-208) Кл.слова: україномовне шкільництво,шкільні підручники,підручники з історії України
Кононенко В. П. [рецензія]/ В. П. Кононенко (стр.209-211) Кл.слова: рукописна книга,козацьке історіописання,історія текстів
Солдатенко В. Ф. [рецензія]/ В. Ф. Солдатенко, О. І. Гуржій, В. Б. Молчанов (стр.212-219) Кл.слова: сільськогосподарська продукція,світовий продовольчий ринок,експорт продовольства
Дмитрієнко М. Ф. [рецензія]/ М. Ф. Дмитрієнко (стр.220-222) Кл.слова: голодомор 1932-1933 рр.,насильницька колективізація,геноцид голодом
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко, Нінель Павлівна
Назва : Іван Крип’якевич як автор підручників та посібників з історії
Місце публікування : Український історичний журнал: науковий журнал. - Київ: УІЖ, 2011. - № 6. - С. 191-208. - ISSN 0130-5247 (Шифр У172688/2011/6). - ISSN 0130-5247
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: Історія України-- Шкільництво-- Підручники-- Художня література
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(075.8)/В 67
Автор(и) : Волкова, Наталія Павлівна
Назва : Педагогіка : навч. посібник . -4-те вид., стереотип.
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :615 с
Серія: Альма-Матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2: 56.00 грн.
ISBN, Ціна 978-617-572-033-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 37(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Теорія виховання
Теорія освіти і навчання
Школознавство
Сучасний учитель
Педагогіка-- історія --Україна
Шкільництво --Європа
Примірники : всього : Ф2(1), ГП АБ(2)
Вільні : Ф2(1), ГП АБ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 122/129/Ф 56
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Філософія освіти: хрестоматія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - С. 299-309. - ISBN 978-966-7548-90-2 (Шифр 87.2я73/Ф 11-502663). - ISBN 978-966-7548-90-2
ДРНТІ : 02
УДК : 122/129
Предметні рубрики: Філософія
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Б 59
Автор(и) : Бигар Г. П., Романюк С. З., Руснак І. С.
Назва : Українська педагогічна преса Канади і рідномовне шкільництво в діаспорі : навчальний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Митець, 2006
Кільк.характеристики :295 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
ISBN, Ціна 966-568-845-6: 48.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- історія освітньої думки-- шкільництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські вчителі у діаспорі--еміграція українців--кадрове забезпечення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013:17.035.3/С 88
Автор(и) : Ступарик Б. М.
Назва : Національна школа: витоки, становлення : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ІЗМН, 1998
Кільк.характеристики :333 с
ISBN, Ціна 5-8238-0618-3
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013:17.035.3 + 17.035.3
Предметні рубрики: Національна школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток освіти--шкільництво--просвіта--витоки
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.03я43/О-72
Автор(и) : Пономаревський С. Б.
Назва : Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування: матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 25-36 (Шифр 74.03я43/О-72-817127913)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03я43
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільництво--розвиток освіти--освітні ініціативи--школи-семінарії--освіта в сибіру
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.03я43/О-72
Автор(и) : Шевчук Т. Є.
Назва : Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування: матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 138-147 (Шифр 74.03я43/О-72-817127913)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03я43
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітньо-культурна діяльність--товариство "рідна хата"--шкільництво--український національно-освітній рух
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.03я43/О-72
Автор(и) : Кочубей Т. Д.
Назва : Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування: матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 196-206 (Шифр 74.03я43/О-72-817127913)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03я43
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти-- Персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): первое учение отрокам--духовний регламент--шкільництво--навчальний процес--вимоги до вчителів--навчальна література
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 274(091)/Л 93
Автор(и) : Любащенко В.
Назва : Історія протестантизму в Україні : курс лекцій
Вихідні дані : Львів: Просвіта, 1995
Кільк.характеристики :350 с.: іл.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Програма "Трансформація гуманітарної освіти України"
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Л-ра: с. 321-346
ISBN, Ціна 5-7707-0617-1: 1.00 грн
ДРНТІ : 21.15
УДК : 274(091)
Предметні рубрики: Протестантизм-- Історія --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформація--ранній протестантизм--лютеранство--чеське братство--кальвінізм--антитринітаризм--социніанство--шкільництво--книгодрукування--розвиток мови--развитие речи--менноніство--просвітництво--пієтизм--український штундизм--пізній протестантизм--баптизм--євангельське християнство--п'ятидесятництво--єговізм--українська протестантська церква--сучасний протестантизм в україні
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(6)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(6)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:811.161/Р 69-742048479
Автор(и) : Романюк С. З.
Назва : Розвиток рідномовної освіти українців у західній діаспорі (XX-XXI століття) : монографія
Вихідні дані : Чернівці: Чернівец. нац. ун-т, 2015
Кільк.характеристики :518 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
ISBN, Ціна 978-966-423-342-9: 100.00 грн.
ДРНТІ : 16.01
УДК : 37.091.12:811.161.2(477+100)"19/20" + 811.161.2(477+100)"19/20"
Предметні рубрики: Українська мова-- Історія української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна політика--українське шкільництво
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.8/Ж 67
Автор(и) : Живодьор В.Ф., Сбруєва А.А., Рисіна М.Ю.
Назва : З історії національного шкільництва : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ІЗМН, 1998
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Міністерство освіти України, Інститут змісту і методів навчання
ISBN, Ціна 966-597-079-8: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.8
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національне шкільництво--історія педагогіки україни
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(091)(477)/С 42
Автор(и) : Скільський Д. М.
Назва : Історія української педагогіки : ілюстрований навчальний посібник
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2012
Кільк.характеристики :340 с.: ил.
ISBN, Ціна 978-966-10-2560-7: 60.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37(091)(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія української педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа--педагогічна теорія--шкільництво--освіта
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373(477)"1905/192/В 19-596953236
Автор(и) : Васькович, Григорій
Назва : Шкільництво в Україні (1905 - 1920 рр.)
Вихідні дані : Київ: Мандрівець, 1996
Кільк.характеристики :358 с
Колективи : Український вільний університет
Серія: Габілітація; Ч. 2
ISBN, Ціна 5-7707-8496-2: 15.00, 15.00, грн.
ДРНТІ : 12.41
УДК : 373(477)"1905/1920"
Предметні рубрики: Історія українського шкільництва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільництво--закриття українських шкіл--національна освіта
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф2(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф2(1)
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Міжнародні зв’язки України: наукові пошуки і знахідки -2018р.,N 27
Цікаві статті :
Гайдош М. Становище русинської та української меншини в Словаччині в умовах історичного розвитку Чехословаччини (1918–1992 рр.) (словацькою мовою)/ М. Гайдош, С. Конечни (стр.28-54)
Вовканич І. Словацькe національнe питання в ЧССР напередодні "Празької весни" 1968 року/ І. Вовканич, І. Шніцер (стр.55-69)
Віруцька С. Вплив чехословацьких подій 1968 року на суспільні настрої країн Центральної та Південно-Східної Європи/ С. Віруцька (стр.70-83)
Дмитрук В. Реакція українського суспільства на події 1968 року в Чехословаччині/ В. Дмитрук (стр.84-105)
Постоловський Р. "Празька весна" 1968 року в Чехословаччині в українській історіографії./ Р. Постоловський, А. Слесаренко (стр.106-119)
Матяш І. Українсько-угорські відносини (1918–1991 рр.): інституційний аспект/ І. Матяш (стр.120-145)
Мартинов А. Діяльність української дипломатії у Раді Безпеки ООН (2016–2017 рр.)/ А. Мартинов (стр.146-163)
Бевзюк Є. Інтеграційна ідея на Слов’янскому конгресі в Празі 1848 року/ Є. Бевзюк (стр.164-185)
Іваненко О. Єврейське шкільництво на теренах Київського навчального округу (80–90-ті рр. ХІХ ст.)/ О. Іваненко (стр.186-208)
Вялова Ю. Діяльність Леона Василевського на посаді міністра закордонних справ першого уряду відродженої Республіки Польща/ Ю. Вялова (стр.209-227)
Антипова О. Міжнародне відлуння суспільно-політичної кризи 1956 року в Польщі/ О. Антипова (стр.228-246)
Петраускас О. Політика "позитивної дії" щодо афроамериканців у США: історична ретроспектива/ О. Петраускас (стр.247-272)
Піскіжова В. Роль Спілки греків України в становленні національно-культурного руху грецької спільноти незалежної України/ В. Піскіжова (стр.273-287)
Харлан Г. "Нова Східна Європа" в суспільно-політичному дискурсі ФРН (2004–2017 рр.)/ Г. Харлан (стр.295-313)
Горенко О. Трансформація життєвого світу й гуманістичний антропоцентризм історіописання/ О. Горенко (стр.314-330)
Боровець І. Розвиток архівної справи у Словацькій Республіці/ І. Боровець (стр.349-362)
Тодорова Н. Глобалізація і роль англійської мови (англійською мовою)/ Н. Тодорова, А. Тодорова (стр.331-348)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваненко, Оксана
Назва : Єврейське шкільництво на теренах Київського навчального округу (80–90-ті рр. ХІХ ст.)
Місце публікування : Міжнародні зв’язки України: наукові пошуки і знахідки : міжвідомчий збірник наукових праць/ Нац. акад. наук України. - Київ: Ін-т історії України НАН України, 2018. - Вип. 27. - С. 186-208 (Шифр М616757066/2018/27)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): єврейська громада--російська імперія--русифікація--освіта--культура--європейські училища
Знайти схожі

19.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(477)/Х 94-869319612
Назва : Хроніка-2000: український культурологічний альманах/ Фонд сприяння розвитку мистецтв України. Випуск 72: Україна освітня: історія, персоналії, поступ
Вихідні дані : Київ: Українські пропілеї, 2007
Кільк.характеристики :775 с
Ціна : 15.00, грн.
ДРНТІ : 13.09 + 14
УДК : 930.85(059)
Предметні рубрики: Історія культури --Україна
Освіта-- Видатні педагоги-- Українська освіта
Зміст : З історії наукового товариства ім. Шевченка в Європі/ А. Жуковський. Замітки до статті М. Грушевського "Три академії"/ Л. Винар. Перший український таємний університет/ В. Каміненко. Український народний університет/ О. Грушевський. Полтавський український університет/ С. Наріжний. Заснування Кам’янець-Подільського державного українського університету/ О. Пащенко. Український вільний університет. Передісторія створення УВУ, його осяги й нові завдання/ Г. Васькович. УВУ – база незалежної української науки у вільному світі (1921-1945)/ М. Неврлий. Концепція національної системи освіти в контексті революційних подій: 1917-1919 рр. Організований освітній рух: витоки, форми, характер впливу на перебудову в галузі освіти/ Н. Агафонова. Система освіти в Україні (1917-1930)/ І. Крилов. Українське шкільництво й культурно-просвітна праця в першому році революції/ Д. Дорошенко. Ні рідному ґрунті. Присвячується світлій пам’яті І. М. Стешенка та А. Г. Лещенка/ С. Сірополко. З київських споминів (Шкільна округа – генеральний секретаріат – Міністерство)/ В. Завадська. Полтавські спомини (1917-1920 рр.)/ Н. Дорошенко. Повернення із забуття. Слово про В. Ф. Дурдуківського та його "Щоденники"/ О. Путро. Щоденник (1919, 1921, 1922 рр.)/ В. Дурдуківський. До сторінок історії українського шкільництва/ Н. Шульгина-Іщук. Спогади про школу Дурдуківського/ Г. Михайлова. Спомин про Шевченківську школу/ В. Ревуцький. Наукова діяльність Української академії наук у роки 1919-1932 (гуманітарні науки за винятком мовознавства)/ П. Одарченко. Від піднесення до розпачу: точні науки в УАН 1918-1933/ О. Біланюк. Спроби відновлення Української Академії наук у Києві (кінець 1941 – середина 1942 рр.)/ І. Верба. "Люди не винайшли такої мови..." спогади вченого, який півстоліття мріяв ступити на рідну землю/ А. Топачевський. Спогади Кирпиченка. Літо сорок першого/ А. Топачевський. Совєтизація Української Академії наук (1928-1987 рр.)/ Я. Білінський. Українська вільна Академія наук у Німеччині та Українська вільна Академія наук у США (1945-1988)/ В. Омельченко. Христя Алчевська (1882-1932)/ М. Мочульський. Августин Волошин як культурно-освітній діяч/ Ю. Белега. Софія Русова – видатний український педагог, літературознавець та громадський діяч/ Й. Голенда. Робота для істориків та біографів/ М. Слабошпицький. Українці в Альбертському університеті (Спогади колишнього канцлера)/ П. Саварин. Дошкільне виховання/ С. Русова. Учитель і діти/ В. Сухомлинський. Розмисел про виховання/ Ален. Сучасна освіта і класична філологія/ Т. С. Еліот. Справді світовий феномен/ В. Загорій.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Удовиченко Л.
Назва : Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 70-75. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3710 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3710
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова українська школа--культура--національність--самоідентифікація--культурна компетентність--громадянська позиція--культурно-національна ідентичність
Анотація: Російська збройна агресія проти України істотно підвищила рівень зацікавленості проблемами культурно-національної ідентичності в нашій державі. Перед педагогами постає важливе завдання розробки і втілення у шкільництво глибоко продуманих креативних підходів на основі новітніх методик і технологій з метою формування культурно-національної ідентичності молоді як передумови її культурної компетентності. У роботі висвітлено іманентні характеристики культурно-національної ідентичності та основні шляхи її формування на уроках літератури і сформульовано найважливіші, на думку авторки, методичні рекомендації щодо оптимізації освітнього процесу стосовно питань, які розглядаються. Перспектива подальших досліджень вбачається у вивченні різноманітних девіацій культурно-національної ідентичності, їх причин та шляхів подолання з метою усунути засобами шкільництва негативний вплив на молодь окремих середовищ та сумнівних ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю. В.
Назва : Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови [Electronic resource]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 67-75. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна наука--педагогічна освіта--підготовка вчителів--шкільництво
Анотація: У статті розглянуто генезис розвитку педагогічної освіти в Польщі; проаналізовано вплив суспільно-політичних і соціально-економічних факторів на формування і розвиток системи педагогічної освіти в незалежній Польщі; виявлено провідні тенденції та особливості розвитку педагогічної освіти в Польщі на різних етапах історичного розвитку країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Taraszkiewicz J.
Назва : Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 2. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.1.816 (Шифр С325934233/2015/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.1.816
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): орден піарів--шкільництво--театральна освіта
Анотація: Стаття є продовженням досліджень із діяльності ордену піарів у Першій Речі Посполитій, які були опубліковані в численних міжнародних виданнях. У статті проаналізовано діяльність ордену у царинах як шкільної освіти, так і театральної освіти. Насамперед акцентовані характеристика і специфіка початків ордена в Західній Україні, на прикладі будівництва релігійного дому та школи в Любешові (Новий Дольськ) в Україні. Висвітлено шляхи створення нового релігійного центру, робіт, пов’язаних із інфраструктурою релігійних і шкільних форм підтримки та розвитку діяльності монахів. Значну увагу приділено співпраці ордена з меценатами – як правило, людьми, що мали безпосередній стосунок до справи поширення освіти та популяризації театральної освіти. Це, насамперед, представники місцевої знаті і аристократії, але також соціально-освітні діячі. Стаття оснащена бібліографією та додатком із переліком аналізованих джерел.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78/Т 33
Назва : Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ)
Вихідні дані : Івано-Франківськ: НАІР, 2018
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет
ISBN, Ціна 978-966-2716-85-6: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальні послуги
Зміст : Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність ; Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми/ Л. Березовська, А. Довгалюк. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера/ М. Верхоляк. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського/ Б. Мисак. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект/ Р. Петришин. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука/ С. Сміх. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах/ М. Коваль. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації/ А. Пахолок. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові/ І. Сабат. Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія ; Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект/ Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ О. Протас, Л. Михнюк. Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності ; Особливості взаємовідносин молодого подружжя/ Б. Ковбас, Н. Катрій. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах/ Л. Березовська, Т. Кіселик. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя/ Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія/ І. Кулик, І. Возняк. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка/ І. Кулик, М. Корчинська. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи/ Б. Мисак, Н. Байдюк. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку/ Б. Мисак, Н. Глов’як. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді/ Р. Петришин, Н. Мартинець. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі/ Р. Петришин, Х. Павлище. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва/ Л. Кудла. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Шматок. Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб ; Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога/ Г. Михайлишин, Н. Сабат. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації/ О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху/ Б. Ковбас, Т. Романів. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі/ Б. Ковбас, М. Шашкова. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї/ О. Ворощук, Н. Мадар. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами/ О. Ворощук, І. Плекан. Небажана вагітність у підлітковому віці/ О. Ворощук, З. Побігуща. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога/ В. Корнят. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство/ Г. Лемко, О. Джоголик. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку/ Г. Лемко, А. Досінчук. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі/ Б. Мисак, А. Балан. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема/ Б. Мисак, Н. Пилипів. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз/ Б. Мисак, В. Скавуляк. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема/ Р. Петришин, А. Токар. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї/ О. Протас, О. Афтаназів. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою/ О. Протас, О. Луштва. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування/ Н. Сабат, М. Магдич. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі/ Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї/ Н. Сабат, В. Семків. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум/ Н. Сабат, І. Барановська. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах/ Н. Сабат, І. Дутчак. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб/ Н. Сабат, Л. Стрілецька. Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі ; Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника/ І. Кулик, А. Мякенко. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра/ І. Кулик, В. Тацяк. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання/ О. Онипченко. Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи ; В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі)/ І. Курляк. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą/ E. Wolter. Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ ; Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери/ Л. Березовська, Н. Мартинюк. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності/ О. Ворощук, В. Жураківський. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід/ Р. В. Зозуляк-Случик. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри/ Б. Мисак, Х. Угриновська. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів/ Н. Сабат.
Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Semergey N.
Назва : Modern historiography of the movement for Ukrainian education in mainstream of national and cultural enlightenment (the second half of the 19th - the beginning of the 20th century)
Паралельн. назви :Новітня історіографія про рух за українську освіту в мейнстримі національно-культурного відродження (друга половина ХІХ - початок ХХ століття)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 2. - С. 87-94. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національно-культурне відродження--новітня історіографія--українізація освіти--українська мова--шкільництво--національна свідомість--русифікація--недільні школи
Анотація: Статтю присвячено аналізові новітньої історіографії з проблеми організації та розвитку національного руху за українізацію освіти у другій половині ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в історіографічному дискурсі проблематика українізації освіти окресленого періоду представлена загалом репрезентативно. На основі систематизації науково-історичного матеріалу виокремлено два історіографічні блоки: перший - історія української освіти другої половини ХІХ століття; другий - історія руху за інституційне оформлення української освіти у 1917-1921 роках. Підкреслено, що синтез відповідного історіографічного наративу дає змогу розглядати рух за українізацію вітчизняного освітнього простору другої половини ХІХ - початку ХХ століття у темпоральній, територіальній та змістовій єдності, розуміючи його як закономірний процес національного становлення української цивілізації. З'ясовано, що в центрі уваги істориків, праці яких умовно об'єднано у першому історіографічному блоці, були передумови зародження руху за українізацію освіти у середині ХІХ століття, сутність та наслідки імперської асиміляційної політики в освітній галузі, організаційні засади українізації тогочасної освіти, лідери та рушії національного руху тощо. Виявлено, що дослідники є спільними у думці про те, що саме недільні школи у другій половині ХІХ століття стали основними репрезентантами боротьби за українізацію освіти. Історики дійшли висновку, що асиміляційна та шовіністична політика імперій гальмувала розвиток українського шкільництва, всіляко перешкоджаючи інтеграції української мови до навчального процесу. У межах другого історіографічного блоку об'єднано історичні, історико-педагогічні та краєзнавчі синтези, що присвячені аналізові шляхів та змісту українізації освіти у 1917-1921 роках. Виявлено, що історики звертали увагу на такі аспекти як суспільно-політичні умови, сутність та особливості державної політики у сфері освіти; місце і роль педагогічних кадрів у піднесенні національного руху за побудову української освіти; ціннісно-світоглядні засади освітньої реформи та педагогічна думка; організатори освіти та лідери руху за українізацію шкільництва; сутність змін в структурі, змісті, методичних та організаційно-педагогічних засадах освіти і виховання дітей та молоді; історичне значення, здобутки та прорахунки в українізації тогочасного освітнього простору, його подальший розвиток в більшовицькій політиці українізації 1920-х років тощо. Зроблено висновок, що активне вивчення сучасними істориками національної філософії, шляхів та методики організації руху за українізацію освіти становить не лише пізнавальне, але й практико-орієнтоване значення у контексті актуалізації позитивного досвіду українізації освіти у сучасних умовах державотворення та інноваційного розвитку вітчизняного освітнього простору.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)