Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=японська поезія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 01(06)/С 71
Назва : Спадщина Омеляна Пріцака і сучасні гуманітарні науки : матер. наук.-практ. конф. 28-30 трав. 2008 року
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Видавництво Аратта", 2009
Кільк.характеристики :328 с
ISBN, Ціна 978-966-8475-40-5: 32.00 грн.
ДРНТІ : 16 + 17 + 03
УДК : 01(06) + 82 + 93/94
Предметні рубрики: Гуманітарні науки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): японська поезія--історія україни--тюрська лінгвістика--іслам
Примірники : всього 2: ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144 (стр.2) Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р.,наказ МОН України № 144, 2016 р.,підручники для 8 класу
Кашуба Є. Т. Г. Шевченку/ Є. Кашуба (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій О. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда"/ О. Палій (стр.3-4) Кл.слова: творчий учитель,акторська майстерність учителя,емоції
Михайленко І. Cursed thunder or destroyed paradise/ І. Михайленко (стр.5) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.6-11) Кл.слова: культурологічний підхід,принципи культурологічного підходу,функції культурологічного підходу
Костирко М. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: культура Японії,образне мислення,зарубіжна література, 6 клас
Костирко М. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів/ М. Костирко (стр.12) Кл.слова: план-конспект уроку,культура японії,література японії
Костирко М. Хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,хайку (хоку),Мацуо Басьо, хайку
Костирко М. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.13) Кл.слова: план-конспект уроку,японська поезія,виразне читання
Слободянюк О. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ О. Слободянюк (стр.14-19) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Едгара По,життєвий шлях Е. По
Слободянюк О. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів/ О. Слободянюк (стр.14-15) Кл.слова: план-конспект уроку,жанр детективу,біографія Едгара По
Слободянюк О. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,По Едгар, Золотий жук, про твір,інтрига
Слободянюк О. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача/ О. Слободянюк (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,По Е., Золотий жук, про твір,характеристика образів
Вовк Т. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас/ Т. Вовк (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір,детективне оповідання
Роліна О. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста"/ О. Роліна (стр.25) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Нестерук Н. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ Н. Нестерук (стр.26-31) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,творчість О. Генрі
Артем’єва Ю. О. Генрі, Мольєр/ Ю. Артем’єва (стр.31, 45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Костирко М. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ М. Костирко (стр.32-33) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі. "Останній листок", про твір,аналіз твору
Приступа М. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок"/ М. Приступа [и др.] (стр.33) Кл.слова: учнівська творчість,творчі роботи,текст
Стецюк М. Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів/ М. Стецюк (стр.34-35) Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури,літературні загадки,модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона (стр.36) Кл.слова: Байрон Джордж, про нього,романтичний герой,творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы" (стр.37-38) Кл.слова: аналіз творів Едгара По,засновник детективного жанру,поезія Едгара По
Павліщенко Я. Лірична проза/ Я. Павліщенко (стр.38, 41) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Николенко О. Импрессионизм - искусство впечатлений/ О. Николенко (стр.39-41) Кл.слова: імпресіонізм в літературі,символізм,психологічний імпресіонізм
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.42-45) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,творчість Шарля Бодлера,Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк І. Шарль Бодлер/ І. Лисюк (стр.45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнок
Осадча Ю. Сучасна дитяча зарубіжна література/ Ю. Осадча (стр.46-50) Кл.слова: дитяча література,література для дітей,популяризація дитячої літератури
Эпштейн М. К истории и значению слова "совок"/ М. Эпштейн (стр.51-53) Кл.слова: назва,походження,тлумачення
Стецюк М. Учитель так влаштований на світі.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. Переживаю мить чудову/ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. "Дев'ятий" пише твір зі Світової.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. На жаль, приходиться не раз чувати.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Чібалін Д. З вірою в серці/ Д. Чібалін (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Ткач І. Філософські й літературні джерела роману Михайла Булгакова "Майстер і Маргарита"/ І. Ткач (стр.2-4) Кл.слова: Булгаков Михайло, Майстер і Маргарита,філософські джерала роману
Чайковський В. Мотиви трворчості Григорія Сковороди в романі Михайла Булгакова "Майстер і Маргарита"/ В. Чайковський (стр.5-7) Кл.слова: Сковора Григорій, про нього,Булгаков Михайло, Майстер і Маргарита
Гузь О. Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. "Людська комедія": історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Аналіз "Передмови" до "Людської комедії"/ О. Гузь (стр.8-12) Кл.слова: Людська комедія, історія написання,тематика і проблематика твору,образ
Гузь О. Реалізація ідеї системи перехідних персонажів у творчості Оноре де Бальзака. Трагізм долі батька Горіо в однойменному романі митця/ О. Гузь (стр.13-18) Кл.слова: Бальзак Оноре, Батько Горіо,трагізм батька Горіо,конспект уроку
Гузь О. Петербурзький етап життя і творчості Миколи Гоголя/ О. Гузь (стр.30-32) Кл.слова: Гоголь Микола, про нього,петербурзький етап життя
Гузь О. Творча історія п’єси "Ревізор". Сюжетно-композиційні особливості твору/ О. Гузь (стр.33-36) Кл.слова: Ревізор, історія п’єси,композиція твору
Гузь О. Система образів комедії "Ревізор". Місце і роль у ній образу Хлестакова/ О. Гузь (стр.37-41) Кл.слова: Гоголь Микола, Ревізор,образ Хлестакова,конспект уроку
Туряниця В. Відображення японських уявлень про красу в хайку Мацуо Басьо/ В. Туряниця (стр.44-46) Кл.слова: творчість Мацуо Басьо,культура Японії,японська поезія
Коваленко О. "Поезія - це завжди неповторність, якийсь безсметрний дотик до душі..."/ О. Коваленко (стр.47-49) Кл.слова: літературно-музична вітальня,поезія
Коваленко О. Іван Андрійович Крилов (1769-1844). "Вовк і Ягня". Яскравість алегоричних образів у байці/ О. Коваленко (стр.50-51) Кл.слова: Крилов Іван, про нього,байка,алегоричні образи
Кожукало Н. "Український Сократ"/ Н. Кожукало (стр.52-56) Кл.слова: філософські погляди Сковороди,афоризми у творах Сковороди
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Всесвіт -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Микитенко Ю. На перехресті "Ізмів"/ Ю. Микитенко (стр.4-7)
Тимчук В. Ніч перед Різдвом/ В. Тимчук (стр.9-22) Кл.слова: поезія
Вротна Ю. Deep purple in Rock/ Ю. Вротна (стр.22-27) Кл.слова: поезія,рок-поезія
Комаха О. Японська поезія нової форми сінтайсі/ О. Комаха (стр.28-36) Кл.слова: японська поезія
Емінеску М. Єгипет/ М. Емінеску (стр.37-39) Кл.слова: поезія
Бредбері Р. "Як я помру, помре зі мною світ"/ Р. Бредбері (стр.40-41) Кл.слова: поезія
Муньйос Х. Л. Поезія/ Х. Л. Муньйос (стр.42-45) Кл.слова: поезія
Мо Янь. Жаба/ Янь Мо (стр.47-68) Кл.слова: роман
Івлін Во. Стара історія/ Во Івлін (стр.69-115) Кл.слова: проза
Добраковова І. Зміїне кубло/ І. Добраковова (стр.116-132) Кл.слова: проза
Фірдоусі. Шах-наме/ Фірдоусі (стр.134-153) Кл.слова: поема
Скаруффі П. Пародокс The Beatles: конформізм, ар’єргард, пристосуванство/ П. Скаруффі (стр.155-164)
Смольницька О. Трагічні обставини доби в дзеркалі одного оперного перекладу/ О. Смольницька, М. Стріха (стр.165-170) Кл.слова: оперні переклади,історія українського перекладу
Ковалів Ю. Одіссея української літературної еміграції міжвоєнного двадцатиліття/ Ю. Ковалів (стр.171-187) Кл.слова: літературна еміграція
Брюховецька Л. Анджей Вайда: поліфонія сенсів і єдність мети/ Л. Брюховецька (стр.188-200) Кл.слова: Анджей Вайді,кінематографіст,кіно
Маценка С. Живе мистецтво Генріха Белля "Пов’язаний із часом і сучасниками"/ С. Маценка (стр.201-210) Кл.слова: мистецтво,Генріх Белль
Коломієць Л. Михайло Найдан: "завданням новітнього перекладу "Тараса Бульби" я вбачаю деколонізацію (дерусифікацію) гоголівської мови"/ Л. Коломієць (стр.211-221) Кл.слова: Михайло Найдан,новітній переклад,гоголівська мова
Скринченко В. Щоденник емігранта або наш земляк на заході/ В. Скринченко (стр.223-232)
Тарадайко С. Інша філософія. Шопенгауер/ С. Тарадайко (стр.233-241)
Ткаченко В. Рукописи не горять, а воскресають, як фенікс/ В. Ткаченко (стр.242-251)
Висоцька Н. "Невидимий" письменник у фокусі дослідницької уваги: міжнародний симпозіум із творчості Ральфа Еллісона/ Н. Висоцька (стр.252-255)
Довгань М. Рідне ім’я/ М. Довгань (стр.256-259)
Пархоменко І. Таємничими шляхами Тунісу/ І. Пархоменко (стр.260-264)
Волковський В. Логос на сторожі світу і народу: рецензія на книги "Євреї і слова"/ В. Волковський (стр.265-270)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Костирко, Мирослава
Назва : Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 3. - С. 13 (Шифр В528425/2016/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--японська поезія--виразне читання
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Туряниця, Вікторія
Назва : Відображення японських уявлень про красу в хайку Мацуо Басьо
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2017. - № 12. - С. 44-46 (Шифр З659149/2017/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість мацуо басьо--культура японії--японська поезія
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Комаха, Олександр
Назва : Японська поезія нової форми сінтайсі
Місце публікування : Всесвіт. - Київ, 2018. - № 1/2. - С. 28-36 (Шифр В622816/2018/1/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): японська поезія
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(4+5)(081)/У 45
Назва : Українська орієнталістика : збірник праць. Вип. 9
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут філології; Історико-філософський факультет; Школа Конфуція КУБГ
ISBN, Ціна 978-966-638-204-0: 20.00 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(4+5)(081)
Предметні рубрики: Історія України-- Орієнталістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): японська поезія--школа конфуція--культура китаю
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.521.09"6/20"(/Я 70-122080159
Назва : Японська література : курс лекцій. Ч. 3 : Література новітнього періоду
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2016
Кільк.характеристики :487 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології
ISBN, Ціна 978-966-489-361-6: 112.00 грн.
ДРНТІ : 17
УДК : 821.521.09"6/20"(075.8)
Предметні рубрики: Літературознавство-- Японська література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінки в поезії--японська поезія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москальов Д., Йожикова А.
Назва : Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 105-112. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.9 (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): японська поезія--накахара чуя--дадаї зм--авангард
Анотація: Предметом дослідження є поетика японського поета Накахари Чуї . Актуальність дослідження зумовлена тим фактом, що вивчення творчості поета загалом вкрай мало, а у вітчизняніи японістиці — взагалі немає. І незважаючи на те, що Накахара Чуя — одна з ключових фігур японського авангарду початку ХХ сторіччя, за винятком декількох аматорських перекладів у мережі Інтернет, немає жодного видання перекладів українською мовою, як немає окремого видання и російською. Новизна статті зумовлена спробою заповнити цю лакуну і представити низку перекладів ключових на наш погляд творів Накахари Чуї , а також, враховуючи нестачу коментаторських матеріалів, у статті подано переклади текстів дослідників, що приділяли увагу поетові. Інтерес до поета зумовлении тим, що, незважаючи на досить обмежении період творчості (всього одна збірка творів за життя), Накахара Чуя увібрав актуальні на тои час тенденції західного модернізму і поєднав ї х із суто японською поетичною традицією — проблема, якіи значною мірою і присвячена наша стаття. Мета дослідження — показати, яким чином традиціи на японська поетика, із заданими нормами ще у ІХ–Х сторіччях, змогла, під впливом авангардистських експериментів дадаї зму зокрема, вии ти за межі герметичності за формою та змістом. У результаті дослідження виявлено, що культурні та соціальні процеси, на які реагували західні авангардисти абсурдизмом, порушенням формальних ознак у мистецтві, намаганням вии ти за межі порядку слів, руй нуванням образу, відмовою від міметичності, є тенденцією, що притаманна не лише західному трагічному світосприйняттю кінця ХІХ — початку ХХ сторіччя, а виявилася близькою і для японського мистецтва. Особливістю мистецької практики Накахари Чуї є вплетення в тканину західних форм прийомів японської поетики, а отже, його поезію можна зобразити як алегорію тогочасного конфлікту між вестернізацією та збереженням старих устроїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)