Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іміджування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Культура і сучасність -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Культурна ідентичність як ресурс суспільного розвитку/ П. Е. Герчанівська (стр.3-9)
Костиря І. О. Місце культурної політики у суспільно-політичних процесах Європейського Союзу/ І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко (стр.10-14)
Павлова О. Ю. М. Вебер і веберіанство в контексті культурних досліджень/ О. Ю. Павлова (стр.15-22)
Погребняк Г. П. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Частина 1. Копродукція як спосіб реалізації продюсерсько-режисерських моделей/ Г. П. Погребняк (стр.23-28)
Садовенко С. М. Хронотоп української народної художньої культури як діалектична єдність традиційних та інноваційних моделей буття у просторі й часі XXI століття/ С. М. Садовенко (стр.29-38)
Смоліна О. О. Євангельська притча і православний анекдот: спільне та відмінне/ О. О. Смоліна (стр.39-44)
Гоц Л. С. Розмежування категорій "синхронія, діахронія" та "хронотоп" у методології культурології/ Л. С. Гоц (стр.45-50)
Мохнюк Р. С. Громади Рівненщини у культуротворчому процесі розбудови громадянського суспільства в Україні/ Р. С. Мохнюк (стр.51-55)
Савчин Л. М. Мистецтво хореографії як засіб інтеграції студентської молоді до європростору/ Л. М. Савчин (стр.56-62)
Танська Л. В. Візуальний поворот як інтерпретативна модель сценічного синтезу мистецтв у культурі XX - XXI століття/ Л. В. Танська (стр.63-67)
Берест П. М. Розвиток туристичних дестинацій в контексті участі України в програмі Європейських культурних маршрутів/ П. М. Берест (стр.68-73)
Козловська М. В. Свято як елемент нематеріальної культурної спадщини/ М. В. Козловська (стр.74-79)
Макарова Н. В. Історико-культурна обумовленість розвитку музичної пам’яті піаністів/ Н. В. Макарова (стр.80-85)
Поляруш Є. В. Децентралізація як одна з основних цілей стратегії розвитку культури Дніпропетровської області/ Є. В. Поляруш (стр.86-90)
Поночевна Г. В. Метаморфози і трансформації протестанського ритуалу в соціокультурному просторі України часів незалежності/ Г. В. Поночевна (стр.91-96)
Федотова Н. В. Поширення танцю контемпорарі в Україні/ Н. В. Федотова (стр.97-103)
Варивончик А. В. Вплив української вишивки на моду 60-х років XX століття/ А. В. Варивончик (стр.104-110)
Храмова-Баранова О. Л. Розвиток товарного знаку: від клейма, знаку, упаковки - до сертифікації/ О. Л. Храмова-Баранова, І. О. Яковець (стр.111-116)
Дубрівна А. П. Художньо-образні аспекти дизайну інформаційних повідомлень антиковідного спрямування/ А. П. Дубрівна, Х. Б. Сенчак (стр.117-122)
Стрілець В. Ф. Тенденції розвитку дизайну меблів кінця XX - початку XXI століття/ В. Ф. Стрілець, М. Г. Лампека, В. В. Хижинський (стр.123-129)
Приходько К. О. Специфіка кольорового рішення сучасного коворкінг-центру/ К. О. Приходько (стр.130-135)
Богословська Ю. В. Графічний дизайн як засіб передачі рекламної ідеї у поліграфії/ Ю. В. Богословська, Т. В. Малік (стр.136-139)
Михайлова Т. С. Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма/ Т. С. Михайлова, О. М. Шандренко (стр.140-145)
Акімов Д. І. Символічні споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації/ Д. І. Акімов (стр.146-150)
Бардік М. А. До проблеми візантійського іконостасу в Києво-Печерській лаврі XIX - початку XX століття/ М. А. Бардік (стр.151-157)
Чумаченко О. П. Образотворче мистецтво як форма індивідуалізації колективного досвіду: дискурс ренесансу/ О. П. Чумаченко (стр.158-162)
Несен І. І. Військовий костюм у виставах театрів України першої половини XX ст./ І. І. Несен (стр.163-169)
Ясенєв О. П. Тенденції розвитку образотворчого мистецтва в часи незалежності України/ О. П. Ясенєв (стр.170-174)
Ло Сяо. Становлення художніх музеїв Китаю: досвід для України/ Сяо Ло (стр.175-180)
Маліков В. В. Творчі виміри митців дніпропетровського андеграунду Володимира Бублика та Анатолія Сологуба/ В. В. Маліков (стр.181-186)
Тарасенко Ю. М. Симбіоз мистецтвознавчих практик і бізнесу/ Ю. М. Тарасенко (стр.187-192)
Химиця Н. О. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram/ Н. О. Химиця, К. І. Петрик (стр.193-199)
Полякова Т. І. Формування сучасної парадигми менеджменту в правовому і культурному просторі/ Т. І. Полякова (стр.200-205)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Химиця, Наталія Олексіївна, Петрик, Катерина Іванівна
Назва : Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 2. - С. 193-199. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2021/2). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--бренд--іміджування--фірмовий стиль--позиціювання--соціальна мережа--цільова аудиторія--комунікація--комунікативні процеси
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)