Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-138 
1.


   
    11-й інтернет-марафон : крокуємо до нової української школи натхненно та впенено // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 15/16. - С. 2-4

Рубрики: Педагогіка--педагогічна преса

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафон -- вебінар -- новітні технології -- українська школа -- спікер -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Єсікова, І. В.
    Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 62-70, DOI 10.28925/2414-0325.2021.115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- інформаційно-комунікаційні технології -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- дистанційна освіта
Анотація: У статті висвітлено поняття інклюзивного освітнього середовища, описано його особливості та актуальність активного використання дистанційного навчання в інклюзивному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. Виділено основними дидактичними умовами для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивний освітній процес є використання різноманітних навчальних підходів з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх темпераменту, змоги засвоювати навчальний матеріал та наявності матеріально-технічного забезпечення. На основі вивчення передового педагогічного досвіду й узагальнення науково-педагогічних праць виділено основні актуальні ІКТ, для організації навчального процесу в інклюзивному середовищі. Охарактеризовано застосування ІКТ як засобу підтримки інклюзивного навчання в компенсаційних, комунікаційних та дидактичних цілях. Розкрито основні типи ІКТ котрі доцільно використовувати в якості засобу підтримки інклюзивного навчання. Здійснено огляд сучасних засобів ІКТ котрі доцільно використовувати в інклюзивному середовищі в дидактичних цілях та описано їх функціональні можливості як спеціально розроблених програмних засобів, для застосування в освітніх цілях. Зосереджено увагу на дистанційній освіті дітей з особливими освітніми потребами, інтерактивному освітньому середовищі - «Віртуальний клас», безкоштовному проєкті Міністерства освіти і науки України «Всеукраїнська школа онлайн» та Всеукраїнська безкоштовна шкільна освітня мережа «Щоденник.ua». Встановлено, що впровадження ІКТ в інклюзивне освітнє середовище як дидактичного засобу урізноманітнює та розширює спектр традиційних засобів і ресурсів, надає можливість дітям з особливими освітніми потребами мати вільний доступ до якісної освіти, соціально адаптуватись та відчувати впевненість у своїх можливостях, що особливо актуально в епоху пандемії та карантинних обмежень. Вказано, що перспективним напрямом продовження дослідження з окресленої проблеми є створення та адаптування програмно-методичних комплексів дистанційного навчання для осіб з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Іванюк, Олена
    Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва / Олена Іванюк, Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір
Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва. : м. Вінниця, вул. Острозького, 32
Дод.точки доступу:
Бобир, Валентина


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: І426210053/2017/4
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 4
Зміст:
Гриньова, М. В. Наукова школа " Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності" / М. В. Гриньова. - С.5-10
Кл.слова: саморегуляція діяльності, навчально-виховна діяльність
Сас, Н. М. Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом" підготовленого до інноваційноо управління / Н. М. Сас. - С.11-15
Кл.слова: професійні компетентності, інноваційні цінності
Жданова-Неділько, О. Г. Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін / О. Г. Жданова-Неділько. - С.16-18
Кл.слова: вища школа, навчальна взаємодія
Грицай, Н. Б. Реалізація авторської системи методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах / Н. Б. Грицай. - С.19-23
Кл.слова: методична підготовка, методика навчання біології, педагогічний експеремент
Оніпко, В. В. Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі / В. В. Оніпко. - С.24-27
Кл.слова: професійна підготовка
Криворучко, А. В. Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. В. Криворучко. - С.28-30
Кл.слова: оцінювання
Білик, Н. І. Перпективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. І. Білик. - С.31-36
Кл.слова: моделювання, проективна модель
Корягіна, Н. В. Підготовка вчителя до експерементальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики / Н. В. Корягіна. - С.37-43
Кл.слова: модель підготовки, міжпредметні зв'язки
Калініченко, І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу / І. О. Калініченко. - С.44-46
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання
Агейчева, А. О. Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції / А. О. Агейчева. - С.47-50
Кл.слова: вища школа, дистанційне навчання
Сідоров, В. І. Кроскультурна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров ; 51-54
Кл.слова: туризм, кроскультура, культура
Ткаченко, А. В. "Другий Макаренко": життєвий і професійний шлях Віктора Миколайовича Терського / А. В. Ткаченко, Н. В. Бєляєва. - С.55-59. - макаренкознавство
Кл.слова: соратники
Сайко, Н. О. Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ / Н. О. Сайко. - С.60-64
Кл.слова: інформаційна готовність, методична готовність, психологічна готовність
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
378.016:077.5](082)
І 74


   
    "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей / Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) ; редкол: Д. Р. Дуцик [та ін.]. - Київ : АУП, 2021. - 400 с. : кольорові. іл. - ISBN 978-617-7370-26-9 : 100.00 грн.
За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальний процес--Зміст навчання

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність -- інклюзивна освіта -- критичне мислення -- позашкільна освіта -- академічна риторика -- медіапсихологічна компетентність -- критичне осмислення інформації -- медіаосвіта -- медіаграмотність студентів -- блог викладача -- онлайн-безпека -- медіакультура -- доброчесність -- інфомедійна грамотність -- медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Дод.точки доступу:
Дуцик, Д. Р. \редактор.\
Іванов, В. Ф. \редактор.\
Романюк, В. С. \редактор.\
Тараненко, О. В. \редактор.\
Фінклер, Ю. Е. \редактор.\
Янкович, О. І. \редактор.\
Академія української преси
Центр Вільної преси
Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Авдусенко, Л.
    Цінності інклюзивної освіти / Людмила Авдусенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інклюзивна освіта--інтеграція учнів--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інтеграція учнів -- психологічний настрій -- інтеграційні класи -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в класах, де є учні з особливими освітніми проблемами. Автор наголошує на тому, що мета інклюзивного навчання– не тільки дітей з особливими потребами навчити жити в соціумі, а й здорових дітей розуміти, співчувати й допомогати тим, хто має вади. Суспільство мусить прийняти їх як рівних, зрозуміти, що інклюзивна освіта потрібна, а за інтеграційними класами майбутнє.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Авраменко, У.
    Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.19 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- комп’ютеризація -- технологія
Анотація: В статті означено пріоритетні напрямки трансформації діагностичного компоненту в школах, що переходять до інклюзивного типу, а також висунуто ідеї щодо втілення цих трансформацій із активним залученням наукового та студентського співтовариства українських вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.
378(4+477) (082)
А 43


   
    Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (3-5 червня 2016 року). Т.1. / ред.: А. В. Лякішева, П. М. Гусак, І. М. Брушневська. - Луцьк : ФОП покора І. О, 2016. - 274 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
артпедагогіка -- інновації -- творча уява -- конфліктологічна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Лякішева, А. В. \ред.\
Гусак, П. М. \ред.\
Брушневська, І. М. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.


    Бобрицька, Валентина Іванівна.
    Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні [Текст] / В. І. Бобрицька // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 5/6. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
державна кадрова політика -- інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Борисенко, О. А.
    Особливості роботи з учнями з особливими потреми на уроках історії / О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4/5. - С. 5-7. - Бібліогр.: 12 назв.

Рубрики: Викладання історії в школі--учні з особливими потребами--особливості навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Германовська, Т. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Бугайчук, Анастасія.
    Навчання дітей в Ізраїлі: практичні нюанси [Текст] / А. Бугайчук // Директор школи. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 3. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- школа та батьки -- дебюрократизація

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Бугайчук, Анастасія.
    Нуш - 2018: дорожня карта освітніх реформ / А. Бугайчук // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 12. - С. 26-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- Державний стандарт початкової освіти -- нова українська школа -- освітні програми для 2-11 класів -- електронний підручник -- профмстандарт учителя початкових класів -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Бугайчук, Анастасія.
    "Перемога дала можливість змінити освіту" Інтерв’ю з Олександром Жуком / А. Бугайчук // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 12. - С. 4-11

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- вчитель інформатики -- інклюзивна освіта -- оцінка

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.
373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа рівних можливостей

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


   
    Вихователю інклюзивної групи / уклад.: В. Семизорова, О. Духновська, Н. Радоміцька // Дитячий садок. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу". - 2018. - № 3. - С. 1-144

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- нормативно-правове забезпечення
Дод.точки доступу:
Семизорова, В. \уклад.\
Духновська, О. \уклад.\
Радоміцька, Н. \уклад.\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: В730231/2017/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 5/6
Зміст:
Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22
Кл.слова: вища освіта, децентралізація, соціальний вимір
Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноотехнології, винайдення землеробства, походження українців
Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університецькій освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна наука, наукові дослідження
Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, економічна галузь, сучасні тенденції
Загірняк, Михайло. Про користування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індексація, Scopus, пошукова вибірка
Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, субкомпоненти дослідницької компетентності
Корольова, Ірина. Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: менеджер галузі освіти, професійна рефлексія, самовдосконалення
Пятничук, Тетяна. Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України / Т. Пятничук. - С.78-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, дуальна система, творчі групи
Яковлева, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковлева. - С.85-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, корекційна освіта
Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна орієнтація, алгоритм, маркетинг, вища школа, професійне навчання
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Воєвутко, Н. Ю.
    Формування професійних програм з інклюзивної освіти в університетах Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 27-34. - Бібліогр.: с. 33 (4 назви)
ББК 74.04я43

Рубрики: Інклюзивна освіта--вища освіта--Кіпр--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- інклюзивна освіта -- майбутні фахівці -- університети -- спеціальна освіта -- освітньо-професійні програми -- освітні послуги
Анотація: У наукових розвідках визначено структуру та зміст професійної підготовки майбутнього фахівця з інклюзивної освіти. Виділено та проаналізовано особливості формування освітньо-професійних програм зі спеціальної освіти в Університеті Кіпру, Європейському університеті Кіпру, Університеті Лефкосії.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

20.


    Вознюк, Людмила.
    Щоб забриніли струни добра [Текст] / Л. Вознюк // Джміль. - Київ : Світич, 2013. - № 4(68). - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
соціально-моральний розвиток -- емоційно-ціннісний розвиток -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах:
Ф2 (05.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

21.


    Волошина, Оксана.
    Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища [Текст] / О. Волошина // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 31-39

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- модель підготовки вчителя -- педагогічні умови

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

22.


    Воробей, С.
    Впроваджуємо інклюзивне навчання : практичні матеріали для шкільної адміністрації / С. Воробей // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 14. - С. 4-45

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивний заклад освіти -- інклюзивне освітнє середовище -- розвиток інклюзивних цінностей -- створення спільноти -- мобілізація ресурсів -- діти з особливими потребами

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Гладун, Ольга
    Семеро сліпих мишенят : вистава в стилі "люди і ляльки" (за мотивами давньоіндійської притчі) / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 30-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
театралізована казка -- інклюзивна освіта -- інклюзивний освітній простір -- виховання засобами театру -- толерантність -- кольоротерапія -- художня діяльність
Анотація: "Мета інклюзивної освіти - дати кожній дитині відчути себе повноцінним членом соціуму. Але не менш важливо підготувати соціум до прийняття людей, які є в чомусь інакшими. Основи толерантності, любові до ближнього закладаються змалку, і значною мірою в цьому допомагає казка. До вашої уваги - приклад вистави, показаної дорослими дітям, яка дала поштовх широкому обговоренню важливих проблем".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.
376.015.3
Д 49


   
    Діти з особливими потребами в школі : психолого-педагогічний супровід / О. М. Романова та ін. - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") (Психолог. Бібліотека) (Соціальний педагог. Бібліотека). - ISBN 968-966-451-658-4 : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами--Психолого-педагогчний супровід

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- діти з обмеженими можливостями -- супровід -- соціалізація -- адаптація -- корисна інформація
Анотація: У книжці зібрані матеріали про особливих дітей: їх проблеми та проблеми батьків, інклюзивну освіту, соціалізацію та адаптацію дітей з особливими потребами в суспільстві.
Дод.точки доступу:
Романова, О. М.


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

25.


    Даценко, Дар’я.
    Самоідентифікація дітей з порушенням слуху [Електронний ресурс] / Д. Даценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 130-140, DOI 10.28925/2312-5829.2022.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- самоідентифікація -- ідентичність -- літературний процес
Анотація: У статті розглядається процес формування самоідентифікації дітей з порушенням слуху. Зокрема, головна увага зосереджена на формуванні самоідентифікації слабочуючої дитини, внаслідок прочитання художніх творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

26.


    Демченко, Оксана.
    Інклюзія в ЗДО. Теорія і практика / О. Демченко // Дитячий садок. Управління : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - 2018. - № 7(89). - С. 5-27

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- синдром Дауна -- дитячий навчальний заклад

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

27.


    Денисюк, О. Я.
    Удосконалення організації інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: кроки реформи, індикатори впровадження [Текст] / О. Я. Денисюк, Н. В. Титаренко // . - С. 60-69. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзія -- індикатори -- особливі освітні потреби -- статистичні дані -- моніторингові дослідження
Дод.точки доступу:
Титаренко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
Шифр: Д357739/2013/4
   Журнал

Джміль [Текст]/ МОН України. - Київ : Світич, 1997 - . - ISSN 1680-4481. - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2013р. № 4 (68)
Зміст:
Джемула, Галина. У світі загадок / Г. Джемула. - С.3-7
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, творче мислення, кмітливість
Федорова, Олександра. Зимовий вечір. Картина з вовни / О. Федорова. - С.8-9
Кл.слова: нетрадиційна техніка образотворчовті, креативний розвиток, розвиток дрібної моторики
Вознюк, Людмила. Щоб забриніли струни добра / Л. Вознюк. - С.10-13
Кл.слова: соціально-моральний розвиток, емоційно-ціннісний розвиток, інклюзивна освіта
Пронь, Леся. Чорівний віршик / Л. Пронь. - С.14
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, образне мислення
Шаваран, Ганна. Подарунки Діда Мороза. Настільна гра / Г. Шаваран. - С.15-17
Кл.слова: комунікативна компетентність, розвиток мислення
Січовик, Ігор. Кросворди-малюнки / І. Січовик. - С.18-19
Кл.слова: грамота, ерудиція, кмітливість
Сердюк, Наталка. Два кольори зими. Бесіда за ілюстрацією з абетки Георгія Нарбута / Н. Сердюк. - С.20-21
Кл.слова: книжкова графіка, творче мислення, грамота
Завалко, Катерина. Карнавал тварин:королівський марш. Слухання однойменної сюїти Каміля Сен-Санса / К. Завалко. - С.22-23
Кл.слова: слухання музики, образне мислення, естетичне виховання
Є примірники у відділах:
Ф2 (05.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.
Шифр: Д766971876/2018/3
   Журнал

Директор школи [Текст] : для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Бугайчук, Анастасія. Навчання дітей в Ізраїлі: практичні нюанси / А. Бугайчук. - С.4-9
Кл.слова: інклюзивна освіта, школа та батьки, дебюрократизація
Дмитренко, Світлана. Освіта - не вітряк. Голландські стандарти в реальності / С. Дмитренко. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта
Бугайчук, Анастасія. Школа в Іспанії із досвіду навчання українського учня / А. Бугайчук. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іспанська школа, вища освіта
Власенко, Олена. Атестат зрілості, як навчають у Чехії / О. Власенко. - С.22-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільна система Чехії, освіта, галузі оцінювання в Чехії
Харченко, Наталія. Інтеграція шкільних предметів. Виклик для української освіти / Н. Харченко. - С.32-59
Кл.слова: інтеграція, інтегровані уроки
Кондратенко, Оксана. А ваші учні мислять критично? : Як учителеві навчити дитину критично мислити / О. Кондратенко. - С.60-69
Кл.слова: мислення, учні
Бугайчук, Анастасія. Школа "Анналів", або якою є нова історична наука / А. Бугайчук. - С.70-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: школа "Аналів"
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
Шифр: Д165052/2018/3
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2018р. № 3
Зміст:
Вихователю інклюзивної групи / уклад. В. Семизорова, О. Духновська, Н. Радоміцька. - С.1-144
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, нормативно-правове забезпечення
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-138 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)