Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-138 
1.


    Калініченко, І. О.
    Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу [Текст] / І. О. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 4. - С. 44-46

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Литовченко, Світлана.
    Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 79-87

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- інклюзивна освіта -- порушення слуху

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Яковлева, Світлана.
    До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / С. Яковлева // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 5/6. - С. 85-94. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- корекційна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Холодницька, К.
    Інклюзивне навчання в дошкільних закладах [Текст] : особливості впровадження / К. Холодницька // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - N 3. - С. 18-29

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням розвитку -- інклюзивна освіта -- дошкільний навчальний заклад -- соціалізація до навколишнього світу

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


   
    Проекти актів [Текст] // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. - Київ, 2018. - № 2. - С. 20-21

Кл.слова (ненормовані):
професії загальнодержавного значення -- соціальний захист -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Луценко, І.
    Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі [Текст] / І. Луценко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 7-16

Кл.слова (ненормовані):
тьютор -- асистування -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Волошина, Оксана.
    Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища [Текст] / О. Волошина // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 31-39

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- модель підготовки вчителя -- педагогічні умови

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Вознюк, Людмила.
    Щоб забриніли струни добра [Текст] / Л. Вознюк // Джміль. - Київ : Світич, 2013. - № 4(68). - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
соціально-моральний розвиток -- емоційно-ціннісний розвиток -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах:
Ф2 (05.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.
373.2.016:7(075.8)
П 52


    Половіна , Олена.
    Артосвіта [Текст] : навчально-методичний посібник / О. Половіна , І. Кондратець ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2022. - 556 с. - ISBN 978-617-658-028-7 : 79.98 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Артосвіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
мистецька культура -- культура особистості -- формування культури -- види мистецтва -- інтеграція -- розвиток творчих здібностей -- образотворення -- творчі проєкти -- живопис -- інклюзивна освіта -- художня діяльність
Дод.точки доступу:
Кондратець, Інна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 35
Бульвар І. Шамо, 18/2 (35)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (35)

Знайти схожі

10.


    Паламар, С.
    Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 69-76, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3811. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
заклади освіти -- освіта -- інформаційний простір -- універсальний дизайн -- доступність -- інклюзивна освіта
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної серед- ньої освіти України; визначено нормативно-правові основи щодо створення та ведення сайтів закладів освіти, а саме: Закон України Про інформацію, Закон України Про освіту, Закон України Про захист персональних даних, Закон України Про авторське право і суміжні права, Типове Положення про сайт закладу освіти, Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі та інших чинних нор- мативно-правових актів; здійснено аналіз сучасної літератури щодо впровадження універсаль- ного дизайну в заклади освіти України, який засвідчив актуальність теми дослідження та є підставою до зміни філософії закладів освіти шляхом реалізації концепції універсального дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

11.


    Засенко, Вячеслав.
    Спеціальна освіта: кроки до змін [Текст] / В. Засенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 7-12

Кл.слова (ненормовані):
особливі потреби -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Танцюра, Ліна.
    Інклюзивна освіта [Текст] : Організація роботи з сім'ями, у яких виховуються діти з обмеженими можливостями / Л. Танцюра // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2013. - N 12. - С. 16-18

Кл.слова (ненормовані):
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

13.


    Дичківська, Ілона.
    Інклюзивна освіта: шляхи впоровадження [Текст] / І. Дичківська // Дошкільне виховання. - Київ : Світич, 2013. - № 12. - С. 3-6

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- інклюзивна освіта -- особливості впровадження інклюзії в дошкілля

Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

14.


    Сологуб, В.
    Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти [Текст] / В. Сологуб // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 78-87, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.7884 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- нотні редактори -- комп’ютерні програми

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Корнят, В.
    Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят, К. Островська, І. Островський, С. Слободян // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3035. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
all-Ukrainian experiment -- inclusive education -- professional education -- Всеукраїнський експеримент -- інклюзивна освіта -- професійна освіта
Анотація: У статті розкривається значення експериментальної діяльності в процесі вдосконалення та оновлення освітнього процесу у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан професійної підготовки дітей з особливими освітніми потребами. Показано місце наукової діяльності у вирішенні практичних проблем системи освіти, зокрема підготовки дітей з особливими освітніми потребами до професійного самовизначення. Розкрито мету, завдання, зміст експериментальної діяльності щодо розробки та впровадження структурнофункціональної моделі формування професійної компетентності учнівської молоді з особливими освітніми потребами у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Островська, К.
Островський, І.
Слободян, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Родіна, Н.
    Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 72-78, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- освітнє середовище -- люди з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими проблемами, проаналізовано концептуальні засади та основні нормативно-правові акти, щодо розвитку інклюзивної освіти в Україні, розкрито і розширено сутність і зміст таких понять, як: «середовище», «освітнє середовище», «інклюзивне освітнє середовище», «люди з особливими потребами», охарактеризовано загальнодидактичні принципи інклюзивної освіти, визначено основні пріоритети та складові інклюзивного освітнього середовища, яке буде сформоване за принципами доступності, гуманності та ефективності, встановлено його основні особливості, виокремлено основні напрями надання психологічної допомоги особам із проблемами психофізичного розвитку, їх соціалізації в суспільстві. Охарактеризовано багатовимірність визначень та дефініцій у процесі характеристики базових складових освітнього середовища. Розглянуто різноманітні думки і підходи щодо розуміння сутності поняття «освітнє середовище». Подано власне розуміння інклюзивного освітнього середовища як виду освітнього середовища, яке забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу рівні можливості для ефективного саморозвитку, передбачає вирішення проблеми освіти людей з особливими потребами шляхом адаптації освітнього простору до потреб кожної людини, охоплюючи реформування процесу навчання, методичну гнучкість і варіативність, сприятливий психологічний мікроклімат, перепланування навчальних приміщень таким чином, щоб вони відповідали потребам усіх без винятку учасників освітнього процесу і забезпечували повну участь людей в освітньому процесі. Подано характеристику інклюзивного освітнього середовища як системи ціннісного ставлення до особистісного розвитку людей з особливими освітніми потребами, сукупності ресурсів (засобів, внутрішніх і зовнішніх умов) їх життєдіяльності в закладах освіти та спрямованість на реалізацію індивідуальних освітніх стратегій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.
376(075)
П 59


    Порошенко, М. А.
    Інклюзивна освіта [Текст] : навчальний посібник / М. А. Порошенко ; Благодійний фонд Порошенка. - Київ : ТОВ Агенство "Україна", 2019. - 300 с. - За підтримки Міжнародного фонду "Відродження". - ISBN 978-966-137-120-9 : 100.00 грн.
Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Підручники для спеціалізованих шкіл

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- inclusion -- інклюзивна освіта -- inclusive education -- управління інклюзивною освітою -- managing inclusive education -- деонтологія -- deontology -- діти з особливими освітніми потребами -- children with special educational needs -- соціалізація -- socialization -- інклюзивне освітнє середовище -- inclusive educational environment -- психологічний супровід -- psychological support
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Благодійний фонд Порошенка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Сервер (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Сервер (1)

Знайти схожі

19.


    Заверико Н. В. , Н. В. , Соловйова Т. Г..
    Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 60-66 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна освіта -- виховання толерантності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Таран, О.
    Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми [Текст] / О. Таран // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 78-83, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.7883 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- професійні компетенції -- професійно-важливі якості

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.


    Шевкун, Марія.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] : Для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти / М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 7/8. - С. 64-96

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- розвиток особистості дитини
Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

22.


    Бугайчук, Анастасія.
    Навчання дітей в Ізраїлі: практичні нюанси [Текст] / А. Бугайчук // Директор школи. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 3. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- школа та батьки -- дебюрократизація

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.


    Соболь, Тетяна.
    Диверсифікація роботи психологічної служби [Текст] / Т. Соболь // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 5/6. - С. 72-81

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- психологічний супровід дітей

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.
373.2-056.2/.3
Ч-52


    Четверікова, Наталя.
    Інклюзивне навчання в ЗДО [Текст]. Випуск 1(5) / Н. Четверікова ; упоряд. Т. А. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 50.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1. - Київ : Шкільний світ, 2018. Шифр П448229295/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Інклюзивне навчання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивна група -- ООП -- особливі освітні потреби -- асистент вихователя -- тьютор -- дефектолог -- практичний психолог -- логопед -- ЛФК -- музичний педагог -- ДЦП -- ЗПР -- адаптація. - Является приложением к Психолог дошкілля. Бібліотека / Національна академія педагогічних наук України ; № 1\par
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. А. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

25.
338.244.47(477)
С 69


   
    Соціально-економічний розвиток міст в умовах децентралізації [Текст] : колективна монографія / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за ред. Л. М. Ільїч. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 532 с. - ISBN 978-617-658-097-3 : 81.33 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Децентралізація--Розвиток міст--Економічний розвиток--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
тренди -- інвестиції -- енергоефективність -- економічний розвиток -- міграція -- система освіти -- соціальний розвиток -- інклюзивна освіта -- громади -- smart-місто
Дод.точки доступу:
Ільїч, Л. М. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)

Знайти схожі

26.


    Денисюк, О. Я.
    Удосконалення організації інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: кроки реформи, індикатори впровадження [Текст] / О. Я. Денисюк, Н. В. Титаренко // . - С. 60-69. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзія -- індикатори -- особливі освітні потреби -- статистичні дані -- моніторингові дослідження
Дод.точки доступу:
Титаренко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

27.


    Бобрицька, Валентина Іванівна.
    Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні [Текст] / В. І. Бобрицька // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 5/6. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
державна кадрова політика -- інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

29.


    Рего, Г.
    Досвід інклюзивної освіти в Угорщині [Електронний ресурс] / Г. Рего, Ю. Тордік. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 32-38, DOI 10.28925/2311-2409.2023.405 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
заклад дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- навчально-виховний процес
Анотація: У запропонованій статті на основі інтерв'ю з дослідниками, які працюють у сфері інклюзивної освіти в дитячих садках, а також з практикуючими вихователями та керівниками дошкільних закладів з інклюзивними групами, висвітлено досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками в дошкільних закладах Угорщини. Наше дослідження не є репрезентативним, отримані результати є орієнтовними. Метою даної публікації є висвітлення досвіду роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками в дошкільних закладах Угорщини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Тордік, Ю.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

30.
378.016:077.5](082)
І 74


   
    "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей / Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) ; редкол: Д. Р. Дуцик [та ін.]. - Київ : АУП, 2021. - 400 с. : кольорові. іл. - ISBN 978-617-7370-26-9 : 100.00 грн.
За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальний процес--Зміст навчання

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність -- інклюзивна освіта -- критичне мислення -- позашкільна освіта -- академічна риторика -- медіапсихологічна компетентність -- критичне осмислення інформації -- медіаосвіта -- медіаграмотність студентів -- блог викладача -- онлайн-безпека -- медіакультура -- доброчесність -- інфомедійна грамотність -- медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Дод.точки доступу:
Дуцик, Д. Р. \редактор.\
Іванов, В. Ф. \редактор.\
Романюк, В. С. \редактор.\
Тараненко, О. В. \редактор.\
Фінклер, Ю. Е. \редактор.\
Янкович, О. І. \редактор.\
Академія української преси
Центр Вільної преси
Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-138 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)