Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивне освітнє середовище<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2012
|
>2.
| Воробей С. Впроваджуємо інклюзивне навчання/С. Воробей // Завуч. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 14.-С.4-45
|
>3.
| Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.7-19
|
>4.
| Любімова А. Впровадження інклюзивної освіти. Управлінський аспект/А. Любімова ; упоряд. Ж. Сташко. - 2018
|
>5.
| Мацапура Т. В. Інклюзивне навчання: теоретичний аспект/Т. В. Мацапура // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 1/3.-С.83–84
|
>6.
| Пономарьова Г. Шляхом розбудови інклюзивного освітнього середовища: досвід підготовки майбутніх фахівців у Харківській гуманітарно-педагогічній академії/Г. Пономарьова // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N № 5.-С.48-53
|
>7.
| Порошенко М. А. Інклюзивна освіта/М. А. Порошенко. - 2019
|
>8.
| Україна. М-во освіти і науки. Рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища, зокрема універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в закладах дошкільної освіти : лист МОН України № 1/9-348 від 25.06.2020/Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання, 2020,N № 8.-С.1-4 (Дод.)
|
>9.
| Каплієнко А. Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда/Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 1(93).-С.57–64
|
>10.
| Родіна Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами/Н. Родіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.72-78
|
|
|