Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивне освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2012
2.

Воробей С. Впроваджуємо інклюзивне навчання/С. Воробей // Завуч. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 14.-С.4-45
3.

Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 3.-С.7-19
4.

Любімова А. Впровадження інклюзивної освіти. Управлінський аспект/А. Любімова ; упоряд. Ж. Сташко. - 2018
5.

Мацапура Т. В. Інклюзивне навчання: теоретичний аспект/Т. В. Мацапура // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 1/3.-С.83–84
6.

Пономарьова Г. Шляхом розбудови інклюзивного освітнього середовища: досвід підготовки майбутніх фахівців у Харківській гуманітарно-педагогічній академії/Г. Пономарьова // Вища школа. -Київ:Знання, 2019,N № 5.-С.48-53
7.

Порошенко М. А. Інклюзивна освіта/М. А. Порошенко. - 2019
8.

Україна. М-во освіти і науки. Рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища, зокрема універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в закладах дошкільної освіти : лист МОН України № 1/9-348 від 25.06.2020/Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання, 2020,N № 8.-С.1-4 (Дод.)
9.

Каплієнко А. Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда/Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 1(93).-С.57–64
10.

Родіна Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами/Н. Родіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.72-78
 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)